XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Deze keer ben ik echt wel verkouden hé en hoest ik de ganse dag door. Vind het eigenlijk ook raar dat ik wat 'high' ervan wordt, omdat ik in vergelijking met m'n eerste beurt veel minder dronk. Nevertheless, lekker gevoel en kan perfect onder de mensen komen zonder dat het opvalt.

Misschien voel je het nu beter omdat je nu echt verkouden bent !
Zoals drinken op een nuchtere maag...

en jongens wat zijn jullie vanavond van plan te gaan gebruiken ?
ik neem denk zo'n 10 ml GBL (2x zo sterk als GHB) en 1 of 2 jointjes, omdat ik eerst een feestje bij iemand thuis heb en daarna nog uitga dus er zal best wat GBL doorheen gaan:rolleyes:

en jongens wat zijn jullie vanavond van plan te gaan gebruiken ?
ik neem denk zo'n 10 ml GBL (2x zo sterk als GHB) en 1 of 2 jointjes, omdat ik eerst een feestje bij iemand thuis heb en daarna nog uitga dus er zal best wat GBL doorheen gaan:rolleyes:

Voor mij allemaal goed hoor ! Where's the party @ ??? En welk uur? :p
:D

No prob... Vertrek ik best nu al ! Zal ook wat booze meedoen en enkele gr sneeuw
:rocker2:
Heb eigenlijk wel zin om wat te drinken enzo... Mr niet uitgaan, zoals je zegt,bij een maat thuis ! :zuip:

No prob... Vertrek ik best nu al ! Zal ook wat booze meedoen en enkele gr sneeuw
:rocker2:
Heb eigenlijk wel zin om wat te drinken enzo... Mr niet uitgaan, zoals je zegt,bij een maat thuis ! :zuip:

haha neem jij maar wat sneeuw mee. heb het overgens nog nooit geprobeerd, heb alleen nog maar GHB, hasj, weed, alcohol geprobeerd:p maar wil nog wel wat proberen zoals salvia, paddo's, XTC. mijn vrienden doen al moeilijk als ik GHB bij hun thuis wil nemen.:p

Paddo's vallen op zich wel mee... De eerste x ik die probeerde had ik die truffels maar heb totaal niks gevoeld,portie en een hald gegeten op een vlug tempo mr niks... Integendeel ! Had de buikgriep ervan, m'n maat lag volledig te gaan van een halve portie en ik zat gans de nacht om de 5 min op't wc ! :D
XTC... njah, moet je wel eens doen ! Mr eens dat je het al een jaar ofzo gedaan hebt (in't weekend ) is de fun er ook wel af hoor !
Salvia heb ik ook nog niet geprobeerd !! Lijkt me wel zwaar ! Maar fun !! Zou't wel met de pijp roken moest ik het ooit nog doen mr de kans lijkt klein.
En coke ... jajaja !! Das wel m'n ding ! vroeger iets te graag gedaan... Mr nu onder controle en het lekkerst van al !!!

Paddo's vallen op zich wel mee... De eerste x ik die probeerde had ik die truffels maar heb totaal niks gevoeld,portie en een hald gegeten op een vlug tempo mr niks... Integendeel ! Had de buikgriep ervan, m'n maat lag volledig te gaan van een halve portie en ik zat gans de nacht om de 5 min op't wc ! :D
XTC... njah, moet je wel eens doen ! Mr eens dat je het al een jaar ofzo gedaan hebt (in't weekend ) is de fun er ook wel af hoor !
Salvia heb ik ook nog niet geprobeerd !! Lijkt me wel zwaar ! Maar fun !! Zou't wel met de pijp roken moest ik het ooit nog doen mr de kans lijkt klein.
En coke ... jajaja !! Das wel m'n ding ! vroeger iets te graag gedaan... Mr nu onder controle en het lekkerst van al !!!

oke, over XTC had ik ook al gelezen dat de fun eraf is als je het te vaak gebruikt, niet dat ik vaak zou willen gebruiken, maar gewoon 2 a 3 keer per jaar. moet alleen er nog aan zien te komen, heb namelijk geen zin om van die duistere figuren te kopen. salvia wil ik zeker een keer doen. en coke daar ben ik nog niet zeker van vriend van me was eraan verslaafd maar wie weet of ik het ooit zal gebruiken maar in iedergeval wil ik daar nog een hele tijd mee wachten. als ik het al wil gebruiken

Het is niet zo dat coke echt zoo verslavend is een keer je het geprobeerd hebt !! Totaal niet, je beslist zelf hé! 't is niet je lichaam hoor !
XTC is wel tof, zoals je zegt voor max 10 x in't jaar te doen... En van duistere figuren kopen? Zo moeilijk aangeraken is dat toch helemaal niet ??
Denk eerder dat het moeilijker is om aan Salvia te geraken.

Het is niet zo dat coke echt zoo verslavend is een keer je het geprobeerd hebt !! Totaal niet, je beslist zelf hé! 't is niet je lichaam hoor !
XTC is wel tof, zoals je zegt voor max 10 x in't jaar te doen... En van duistere figuren kopen? Zo moeilijk aangeraken is dat toch helemaal niet ??
Denk eerder dat het moeilijker is om aan Salvia te geraken.

salvia moeilijk zelfs in de VS is het legaal je kan het in NL in elke smartshop kopen:pXTC jah... ik weet niet maar ben het nog niet tegen gekomen moet denk gewoon eens wat beter opletten. ik wil het met de jaarwisseling proberen het zal dan wel genoeg te vinden zijn in A'dam:p

De eerste keer x :heart:

WTF man, ik zie dit nu maar pas jouw handtekening
:roflol: :roflol:
Prestatie : 3 weken alcohol vrij ( sinds 20-10-2007 )
2006 was : eat, train, sleep, repeat
2007 is : eat, train, party+GHB, sleep(better), repeat

Paddo's heb ik al genoeg gezien in smartshops mr salvia?
Heeft elke smrtshp dat? Die in Terneuzen, daar ga ik altijd om m'n paddo's !
Hawaiaanse !! Love them !!

salvia mag er wel verkocht worden of ze het allemaal hebben weet ik niet, want ik kom er niet zo vaak je kan het in iedergeval altijd op nog op azarius.nl kopen:D

De eerste keer x :heart:

WTF man, ik zie dit nu maar pas jouw handtekening
:roflol: :roflol:
Prestatie : 3 weken alcohol vrij ( sinds 20-10-2007 )
2006 was : eat, train, sleep, repeat
2007 is : eat, train, party+GHB, sleep(better), repeat

net weer even buisjes gevuld ik heb weer een groot feest vanavond met 10 ml GBL dat komt overeen met 20 ml GHB moet leuk worden:roflol::roflol::roflol:

Is er een smartshop in terneuzen dan ?
Ik dacht dat er daar enkel een coffeeshop en een checkpoint was en die verkopen toch geen paddo's of wel ?

Ik heb telkens trek in lsd. Hoe de **** kan dat nou? Ik heb het nog maar 2x genomen in mijn korte leven.

:D
Is er een smartshop in terneuzen dan ?
Ik dacht dat er daar enkel een coffeeshop en een checkpoint was en die verkopen toch geen paddo's of wel ?

Meent ge da echt Cyan ?! :eek:
Wist ge da echt ni?
Tuurlijk verkopen ze da ni in Checkpoint of Miami !!
Ze zouden vlug dicht zijn, neen... In't stad, in een straat haaks op de "grote " winkelstraat, de hoofdstraat zal ik maar zeggen. Een wit rijhuis, naast een tattoo-shop ook !
Dus je kan eerst wat paddo's boefen en je dan een tattoo laten zetten ! :D
Je moet dat maar eens vragen aan een voorbijganger daar... Echt niet moeilijk hoor !
In Breda heb je er ook talrijke !! En echt goeie, kan de straatnamen allemaal niet maar de beste is de overkant van zi'b vaab met tramlijn in't midden.
Das aan zo'n sociale wijk denk ik; allemaal lichtgele blokken waar veel vreemdelingen slenteren en rondhangen.
Breda is ook goed voor weed ! De beste hasj vind ik die ik ooit al gerookt heb. Dacht 7,5 gr voor 30€ !! In Amsterdam ja...Daar is het ook lekker vertoeven !! :p In plek van kroegentocht werd het coffee-shootocht !! :D
Leuke stad ! Jammer dat ze " De Bijenkorf " niet in België bestaat !

Terug
Naar boven