Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en jongens wat zijn jullie vanavond van plan te gaan gebruiken ?
ik neem denk zo'n 10 ml GBL (2x zo sterk als GHB) en 1 of 2 jointjes, omdat ik eerst een feestje bij iemand thuis heb en daarna nog uitga dus er zal best wat GBL doorheen gaan![]()
En welk uur? 

Voor mij allemaal goed hoor ! Where's the party @En welk uur?
![]()
zorg er maar voor dat je er al om 9 uur bent
van 9 tot 5
No prob... Vertrek ik best nu al ! Zal ook wat booze meedoen en enkele gr sneeuw
Heb eigenlijk wel zin om wat te drinken enzo... Mr niet uitgaan, zoals je zegt,bij een maat thuis !![]()
maar wil nog wel wat proberen zoals salvia, paddo's, XTC. mijn vrienden doen al moeilijk als ik GHB bij hun thuis wil nemen.

Paddo's vallen op zich wel mee... De eerste x ik die probeerde had ik die truffels maar heb totaal niks gevoeld,portie en een hald gegeten op een vlug tempo mr niks... Integendeel ! Had de buikgriep ervan, m'n maat lag volledig te gaan van een halve portie en ik zat gans de nacht om de 5 min op't wc !
XTC... njah, moet je wel eens doen ! Mr eens dat je het al een jaar ofzo gedaan hebt (in't weekend ) is de fun er ook wel af hoor !
Salvia heb ik ook nog niet geprobeerd !! Lijkt me wel zwaar ! Maar fun !! Zou't wel met de pijp roken moest ik het ooit nog doen mr de kans lijkt klein.
En coke ... jajaja !! Das wel m'n ding ! vroeger iets te graag gedaan... Mr nu onder controle en het lekkerst van al !!!
Het is niet zo dat coke echt zoo verslavend is een keer je het geprobeerd hebt !! Totaal niet, je beslist zelf hé! 't is niet je lichaam hoor !
XTC is wel tof, zoals je zegt voor max 10 x in't jaar te doen... En van duistere figuren kopen? Zo moeilijk aangeraken is dat toch helemaal niet ??
Denk eerder dat het moeilijker is om aan Salvia te geraken.
XTC jah... ik weet niet maar ben het nog niet tegen gekomen moet denk gewoon eens wat beter opletten. ik wil het met de jaarwisseling proberen het zal dan wel genoeg te vinden zijn in A'dam
Paddo's heb ik al genoeg gezien in smartshops mr salvia?
Heeft elke smrtshp dat? Die in Terneuzen, daar ga ik altijd om m'n paddo's !
Hawaiaanse !! Love them !!

De eerste keer x
WTF man, ik zie dit nu maar pas jouw handtekening
![]()
![]()
Prestatie : 3 weken alcohol vrij ( sinds 20-10-2007 )
2006 was : eat, train, sleep, repeat
2007 is : eat, train, party+GHB, sleep(better), repeat

Paddo's heb ik al genoeg gezien in smartshops mr salvia?
Heeft elke smrtshp dat? Die in Terneuzen, daar ga ik altijd om m'n paddo's !
Hawaiaanse !! Love them !!
Ik heb telkens trek in lsd. Hoe de **** kan dat nou? Ik heb het nog maar 2x genomen in mijn korte leven.
Is er een smartshop in terneuzen dan ?
Ik dacht dat er daar enkel een coffeeshop en een checkpoint was en die verkopen toch geen paddo's of wel ?

In plek van kroegentocht werd het coffee-shootocht !!