AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

salvia moeilijk zelfs in de VS is het legaal je kan het in NL in elke smartshop kopen:p

Zeker niet in elke. Salvia is een zeer sterk tripmiddel met bizarre effecten als je het goed rookt. Iets waarmee je, zolang het werkt in een voldoende dosis, je je eigen identiteit kwijt bent. Het kan sterke paniek en angst opwekken en je kunt een slaapwandelende zombie worden waarvan je achteraf niets meer weet.

Als je je door het kleine gaatje weet te wringen, komt je in de controlroom terecht waar ons denken ligt opgeslagen. Zeker niet iets om mee te beginnen, omdat je ook nog eens moet wennen voordat het werkt. Beter dan eerst paddo's of LSD.

:D

Meent ge da echt Cyan ?! :eek:
Wist ge da echt ni?
Tuurlijk verkopen ze da ni in Checkpoint of Miami !!
Ze zouden vlug dicht zijn, neen... In't stad, in een straat haaks op de "grote " winkelstraat, de hoofdstraat zal ik maar zeggen. Een wit rijhuis, naast een tattoo-shop ook !
Dus je kan eerst wat paddo's boefen en je dan een tattoo laten zetten ! :D
Je moet dat maar eens vragen aan een voorbijganger daar... Echt niet moeilijk hoor !
In Breda heb je er ook talrijke !! En echt goeie, kan de straatnamen allemaal niet maar de beste is de overkant van zi'b vaab met tramlijn in't midden.
Das aan zo'n sociale wijk denk ik; allemaal lichtgele blokken waar veel vreemdelingen slenteren en rondhangen.
Breda is ook goed voor weed ! De beste hasj vind ik die ik ooit al gerookt heb. Dacht 7,5 gr voor 30€ !! In Amsterdam ja...Daar is het ook lekker vertoeven !! :p In plek van kroegentocht werd het coffee-shootocht !! :D
Leuke stad ! Jammer dat ze " De Bijenkorf " niet in België bestaat !

Ik vind het maar raar ze, al die verschillende shops. Maakt het gewoon verwarrender. Waarom niet eigenlijk 1 grote drugsshop ipv 3 verschillende ?

Ik wist echt niet dat er een smartshop was in Terneuzen, dus zal er zeker ernaar zoeken. Het wordt dus tijd dat ik paddos doe eigenlijk.

Zij maar voorzichtig é ! Als ge daar erom gaat moogt ge gerust zeggen tegen diene vent achter de toog dat het je eerste keer gaat zijn !! Hij ga je dan wel sommige aanraden waaruit jij dan kan kiezen !! Je moet je niet schamen door dat te zeggen !
Integendeel, niks om stoer over te doen !!
Ik vraag nu nog steeds advies als ik bijna weet welke ik wil... Maar nu niet meer , nu heb ik ze gevonden en wil geen andere !! Die Hawaiaanse !!! Zo flippen !
Lees wel op de site van Azarius dat de Colombiaanse ook goed zijn, die hebben ze daar niet! Eens op zoek naar moeten gaan in Breda dan !!

Zij maar voorzichtig é ! Als ge daar erom gaat moogt ge gerust zeggen tegen diene vent achter de toog dat het je eerste keer gaat zijn !! Hij ga je dan wel sommige aanraden waaruit jij dan kan kiezen !! Je moet je niet schamen door dat te zeggen !
Integendeel, niks om stoer over te doen !!
Ik vraag nu nog steeds advies als ik bijna weet welke ik wil... Maar nu niet meer , nu heb ik ze gevonden en wil geen andere !! Die Hawaiaanse !!! Zo flippen !
Lees wel op de site van Azarius dat de Colombiaanse ook goed zijn, die hebben ze daar niet! Eens op zoek naar moeten gaan in Breda dan !!

Zeker, ik zoek altijd informatie voor ik iets neem en er is ook altijd een tripsitter in de buurt. Alleen bij paddo's heb je zoveel verschillende soorten dat het een beetje onbegonnen werk is om over elke soort wel iets te lezen. Ben gewoon van plan om een populair goedje te kiezen, wat erover lezen en dan pas actie. Ik ga het alleszinds niet bij 1tje houden hoor. Wil ze allemaal wel proberen.:D
Je zegt dat je de hawaaiaanse de beste vindt, maar noemt dat zo ? Of wilt 'hawaiaans' zeggen dat het van hawai komt ? ? ?

Zeker, ik zoek altijd informatie voor ik iets neem en er is ook altijd een tripsitter in de buurt. Alleen bij paddo's heb je zoveel verschillende soorten dat het een beetje onbegonnen werk is om over elke soort wel iets te lezen. Ben gewoon van plan om een populair goedje te kiezen, wat erover lezen en dan pas actie. Ik ga het alleszinds niet bij 1tje houden hoor. Wil ze allemaal wel proberen.:D
Je zegt dat je de hawaaiaanse de beste vindt, maar noemt dat zo ? Of wilt 'hawaiaans' zeggen dat het van hawai komt ? ? ?

:haha: :haha: Tuurlijk !! Kieke ! ;)
Op de lijst staat er naast de naam, de afkomst en daarnaast de sterkte en verschijningen. De Hawaiaanse zijn zeer sterk, zeer hallucinant en niet voor de eerste keer. Snap je.

De Hawaïaanse paddestoel bevat hoge concentraties psilocybine en psilocine en is één van de sterkste hallucinogene paddo's die er bestaan. 5 tot 10 gram is al genoeg voor een lichte trip.

Volgens sommige gebruikers is de Panaeolus cyanescens sterker dan de Cubensis. Daarnaast zou deze Hawaiaanse paddestoel een meer visuele trip geven met veel heldere en 'tropische' kleuren. De werkzame stoffen lijken op het lichaamseigen serotonine en hebben een gelijksoortige werking.
=> Fresh Panaeolus cyanescens (Hawaiian) - Azarius

Mijn eerste keer waren de Mexicaanse, echt lekkere !
=> Fresh Psilocybe cubensis Mexican - Azarius

Je moet echt lachen enzo, het is niet zo diep en een prettige ervaring en dat moet voor je eerste keer !!

Je kan ook de truffels nemen !! Zijn geen paddo's

:haha: :haha: Tuurlijk !! Kieke ! ;)
Op de lijst staat er naast de naam, de afkomst en daarnaast de sterkte en verschijningen. De Hawaiaanse zijn zeer sterk, zeer hallucinant en niet voor de eerste keer. Snap je.

De Hawaïaanse paddestoel bevat hoge concentraties psilocybine en psilocine en is één van de sterkste hallucinogene paddo's die er bestaan. 5 tot 10 gram is al genoeg voor een lichte trip.

Volgens sommige gebruikers is de Panaeolus cyanescens sterker dan de Cubensis. Daarnaast zou deze Hawaiaanse paddestoel een meer visuele trip geven met veel heldere en 'tropische' kleuren. De werkzame stoffen lijken op het lichaamseigen serotonine en hebben een gelijksoortige werking.
=> Fresh Panaeolus cyanescens (Hawaiian) - Azarius

Mijn eerste keer waren de Mexicaanse, echt lekkere !
=> Fresh Psilocybe cubensis Mexican - Azarius

Je moet echt lachen enzo, het is niet zo diep en een prettige ervaring en dat moet voor je eerste keer !!

Je kan ook de truffels nemen !! Zijn geen paddo's

Maar heb je niet binnen de 'hawaiaanse' 100'den soorten ? En dan ook van de 'mexicaanse'
enzovoort enzovoort.

Die hawaaisse, als je daarvan 10 gram droog neemt zit je in de matrix. :D

... en je blijft daar ook denk ik !!! :haha:
Man, man, man... Daar heb ik al zo zwaar op getript, geflipt, wat dan ook maar ik was alleszinds niet meer op aarde ! *****

Die dooskes zijn dan ook in minder verpakt hé , 5 mr dacht ik !
Waar ik ze koop zitten ze telkens per 2 porties in een doos verpakt.
's Wel oppassen de eerste keer, zou ze allemaal opgeboeft hebben ! :D

Zowiezo zou ik aanraden met Mexicaanse te beginnen, die brengen ook een sterke ontspanning met zich mee. Je hebt ze, o.a. die hawaisse, maar ook McKenna's, waarvan je op sommige paden die je gaat echt nerveus kunt zijn, zeker bij hogere doseringen.

Dan mag LSD wel de absolute achtbaan zijn, maar het komt zoveel relaxer en meegaander over met meer verlichting.

Psilocybe (Kaalkopje)

"O klein onooglijk wezentje
zo vol van toverkracht,
moeder Natuur schenkt u ons
zodat wij haar weerzien in volle pracht.
Een glimlach van de Aarde
een dans van geest en beest,
de vogels draaien juichend
hun kringen in de lucht,
de hele schepping jubelt,
nergens meer een traan of zucht."
(Hans Plomp)

In Zuid-Amerika worden heilige paddestoelen al sinds mensenheugenis gebruikt om contact te maken met werelden die zich normaal buiten ons bewustzijn bevinden. Maar ook in Europa zijn er oude beelden gevonden die verwijzen naar de grote rol die magische paddestoelen speelden in het leven van onze voorouders.

De grote paddestoelenonderzoekers Valentina en Gordon Wasson ontdekten voor de Tweede Wereldoorlog dat bij enkele Mexicaanse Indianenvolken de oude rituelen van de heilige paddestoel nog bestonden. Toen westerse onderzoekers door de shamanen in staat werden gesteld zelf de werking van het kaalkopje te leren kennen, ging er een schok van verlichting door het wereldje van waarheidzoekers; eindelijk was de godendrank, nectar, de soma, het levenselixer, het vlees van de goden teruggevonden. In de jaren zestig nam de belangstelling voor Indiaanse initiaties enorm toe en tallozen zochten entheogene ervaringen met behulp van paddestoelen.

Toen ontdekten psychonauten in de jaren zeventig dat ook de Europese variant van de overal ter wereld voorkomende paddestoelenfamilie psilocybe (psilo betekent ‘kaal’, cybe betekent ‘hoofd’), het in Europa algemeen voorkomende kaalkopje, een voortreffelijk entheogeen middel is. Wie het wil zoeken, kan op de meest uiteenlopende plekken terecht; voor het puntig kaalkopje (Psilocybe semilanceata) in plantsoenen, tuinen en parken, langs sportvelden en wegranden; voor het mestkaalkopje (Psilocybe coprophila) op mest of sterk bemeste grond; voor het zandkaalkopje (Psilocybe montana) tussen korst- en bladmossen op zandige bos- en heidegrond. Ze zijn klein, tussen de twee en drie centimeter hoog en niet gemakkelijk te vinden. Bovendien zijn er nogal wat andere kleine paddestoelen die voor het ongeoefende oog op kaalkopjes lijken. Wie voor het eerst op pad gaat, moet goed weten hoe psilo eruitziet.

Overal in het land zijn er kenners die in voor- en najaar de velden in trekken en hun oogst verkopen aan een kleine schare van trouwe gebruikers. Vers is psilo het lekkerst. De dosis kun je variëren van vijf tot twintig stuks. De laatste dosis geeft een behoorlijk sterke trip, vergelijkbaar met Mexicaanse, Cubaanse, Nepalese of Balinese psilo. Zoals bij vrijwel alle middelen is een lege maag aan te bevelen. Psilo’s kunnen in het eerste half uur een lichte misselijkheid veroorzaken. Als je dan iets heel lichts eet, bijvoorbeeld een beschuitje, gaat dat meestal over. De trip kan vier tot acht uur duren.

De paddestoeltjes zijn heel goed te drogen en bewaren nog maandenlang hun kracht. Het is dan ook goed gebruik om een voorraad van dit geestverwarmertje te drogen voor de lange wintermaanden. Inheemse psilocybe is een ideaal middel, waaraan je zowel in de natuur, thuis of op een feestje veel plezier van kunt beleven. Het is mild, en als je er niet te veel van neemt, kun je er niet op flippen. Je wordt er op een vrolijke manier high van. De kaalkopjes zijn niet schadelijk voor de gezondheid en hebben, voor zover bekend, geen bijwerkingen, als je er maar veel bij drinkt om de nieren te spoelen.

Een gebruikster zegt, "Je leert jezelf objectief bekijken, dingen waarmee je jezelf voor de gek houdt ga je doorzien. Sommige mensen zitten daar een heel leven in vast. Met paddestoeltjes kun je dat in 1 keer doorbreken. Op psilo kan ik wel lekker uit mijn bol gaan, maar niet oppervlakkig. Dan heb ik behoefte om dieper te gaan."

In ons land zijn er psychonauten die een kwekerijtje van uitheemse, bijvoorbeeld Mexicaanse, paddestoelen in de kelder hebben. De kleinschalige distributie geschiedt via netwerken van liefhebbers. De werking van deze paddestoelen is zeer sterk. Het beste is om er thee van te trekken. Neem per persoon twee tot drie gram gedroogde paddestoelen op een groot glas water. Breng het water in een pan aan de kook. Laat de paddestoelen een kwartier trekken op een laag pitje (zodat er slechts af en toe een luchtbelletje van de bodem opstijgt). Drink de thee op een nuchtere maag. Na een uur begin je te trippen. Dit duurt een uur of vier en neemt dan langzaam af. Er zijn geen naeffecten. Je kunt nogmaals water aan de paddestoelen toevoegen, de thee laten trekken en wegzetten in de ijskast. Deze thee is uiteraard minder sterk, maar lekker bij het ontbijt. De paddestoelen kunnen ook in een omeletje verwerkt worden. De werking is sterk entheogeen, maar ook heel aards. Je kunt je bijvoorbeeld in de geest naar een plek of een persoon begeven en als het ware aftasten hoe het ermee staat. Als er iets verkeerd is, of de persoon in kwestie is ongezond, kun je dat "voelen". Je kunt naar de toekomst gaan en "voelen" hoe een bepaalde aangelegenheid zich zal ontwikkelen. Ook kun je in je geest je eigen lichaam onderzoeken. Je krijgt signalen door wat je zwakke plekken zijn en wat je daaraan kunt doen.

Wanneer je wandelt in de natuur zie je wonderen, bijvoorbeeld energiecircuits, vlak onder de grond tussen bomen, planten en struiken. Het chlorofyl, het groen in de bladeren dat een belangrijke rol speelt in de natuur, krijgt een enorme betekenis. Alles schittert en flonket en vibreert. Wolken zijn geesten, zonsop- en zonsondergangen zijn kosmische gebeurtenissen. Dit is beslist geen partydrug.

Wet en Handel

Wet
De zuivere stof (psilocibine en psilocine) staat op lijst 1 van de Opiumwet. Op deze lijst staan harddrugs met een onaanvaardbaar risico voor de gezondheid. Produceren, verhandelen en bezitten van harddrugs is strafbaar. Het bezit van kleine hoeveelheden wordt in de praktijk niet met voorrang opgespoord en vervolgd. Hier vallen de gedroogde paddestoelen onder.
De verse paddestoelen zijn echter vrij verkrijgbaar in smartshops. Op dit moment is er nog een procedure gaande of paddestoelen onder de Opiumwet moeten vallen.

Wettelijk gezien mag je vanaf 12 jaar paddestoelen kopen, echter de smartshops die aangesloten zijn bij de Vereniging Landelijk Overleg Smartshops (VLOS) houden de leeftijd van 18 jaar aan omdat zij vinden dat mensen onder de 18 jaar er psychisch nog niet aan toe zijn.

Markt
Paddestoelen mogen verkocht worden door smartshops. De prijs van verse paddo’s ligt tussen de € 6,80 en € 13,60 per portie.

ik kan me nog een keer herrineren dat ik de Hawaiaanse had gehaald. ik had het al 3 keer daar voor gedaan maar niet zo veel van gemerkt. dus ik dacht haal gewoon 2 porties. en toen kon je nog gedroogde kopen en die zijn dus ook sterker als vers. maar had eerst van het eene portie thee gemaakt had die op en de paddo's zelf natuurlijk en toen heb ik na een half uurtje ongeveer het 2e portie genomen.... nou wat ik toen allemaal wel niet gezien heb de meest geke dingen. alles had andere kleuren.het ging van slomotion en dan weer snel. geluid vervormde hellemaal. we zouden met nog een paar naar het bos gaan we zijn er nooit aangekomen maar ik heb overal bomen gezien. we reden over een rontonde en in m'n hooft heb ik die wel 10x genomen geloof ik. echt alles vervormde in blokjes en weet ik veel wat nog allemaal niet meer. ben geloof ik 5 uur lang helemaal van de aardbodem weg geweest.
het is wel leuk maar ook niet iets om vaak te doen.

Wet en Handel

Wet

Wettelijk gezien mag je vanaf 12 jaar paddestoelen kopen, echter de smartshops die aangesloten zijn bij de Vereniging Landelijk Overleg Smartshops (VLOS) houden de leeftijd van 18 jaar aan omdat zij vinden dat mensen onder de 18 jaar er psychisch nog niet aan toe zijn.

Markt
Paddestoelen mogen verkocht worden door smartshops. De prijs van verse paddo’s ligt tussen de € 6,80 en € 13,60 per portie.

???

^ Het valt onder de voedsel en warenautoroteit z'n wetten.

Ethisch gezien zou het niet eens verboden kunnen zijn, je eet ook aardappelen, groente en fruit, zwammen zijn net zo goed familieleden, wiet en het cocablad overigens ook.

Alleen als voedingsmiddel kun je het niet verkopen vanwege de hallucinogene werking, maar biologisch gezien is het dat wel.

Paddo's zijn het smerigste spul dat ik ooit me bek in hebben gestouwd. Begon al te kokhalzen toen het mijn mond raakte. Toch alles goed doorgeslikt, niks van gemerkt, behalve dan dat ik na een paar uur zwaar over me nek ging.
Gedroogde paddestoelen vallen toch wel onder de opium wet?

Zijn onlangs ook niet verboden in Nederland?

Zeker niet in elke. Salvia is een zeer sterk tripmiddel met bizarre effecten als je het goed rookt. Iets waarmee je, zolang het werkt in een voldoende dosis, je je eigen identiteit kwijt bent. Het kan sterke paniek en angst opwekken en je kunt een slaapwandelende zombie worden waarvan je achteraf niets meer weet.

Als je je door het kleine gaatje weet te wringen, komt je in de controlroom terecht waar ons denken ligt opgeslagen. Zeker niet iets om mee te beginnen, omdat je ook nog eens moet wennen voordat het werkt. Beter dan eerst paddo's of LSD.

Die salvia is echt zieke shit man, ik heb net die gebruikerservaringen gelezen, te bizar. Ik hou helemaal niet van dat "uittreden van je lichaam".

Ik ga dat zeker nooit van m'n leven nemen, ik ben trip gevoelig (ook voor een bad trip) dus salvia is out of the question.
Als je van te voren al enigsins bang bent dan is de kans op een bad trip vele malen groter.

Dat lezen van gebruikerservaringen doet zelf ook goede herrineringen op komen.
Misschien is het wel leuk om wat trip ervaringen te plaatsen.
Dit zijn er een paar mooie van mij die me echt bij zijn gebleven (on xtc);

Mijn allereerste trip;
Ik was nog geen 16, en ging met mijn grote neven mee naar Impulz Indoor (gratis kaarten). Ik herriner me dat ik vrij angstig was, ik was jong, mijn neven waren allebei geschminkt (tja dat was toen in) en de zalen waren groot met wauze mensen. En je had natuurlijk nog geen mobieltjes dus ik was bang om mijn neven kwijt te raken in de menigte. Ze waren zelf zo waus als de paus, dus ik moest zelf goed opletten, ik liep vaak letterlijk aan het shirtje van m'n neef te trekken om bij te blijven.
Totdat....mijn neef mij een klein wit pilletje gaf.
"Hier, neem maar daar wordt je rustig van" Zonder na te denken wat het was nam ik dat pilletje met een cola'tje (ik dronk nog nauwelijks alcohol toen).
Ik ging verder en was de pil alllang vergeten. We stonden in een klein donker zaaltje, redelijk achteraan, en toen overviel het me. Die groene laserlichten die over het kleine zaaltje heen scheerden, prachtig, betoverend. Ik raakte geobsedeerd door de lichten, ik had zoiets nog nooit gezien. Mijn neefjes wilden naar een andere zaal, en zo bang als ik in het begin van de avond was, zo relaxed zei ik nu "ga maar joh, ik kom je straks wel tegen en anders zien we elkaar in de VIP-room" M'n neefje gaf me nog een half pilletje, en die heb ik later ook genomen,
Ik heb uren in hetzelfde zaaltje gestaan, op dezelfde plaats, alleen maar kijkend naar de lasershow. Ook de terugweg hierrinerde ik me goed, in een VR6, geobsedeerd door de voorbij komende lantaarnpalen.
LET OP; al die tijd kon ik niet plaatsen waar die trip vandaan kwam, immers, ik wist niks van xtc, ik wist ook niet eens meer dat ik een pilletje had genomen. Eenmaal thuis liep ik door de gang, en ik een flits keek ff in de gangspiegel. t*ring, JEZUS!!!! Ik schrok mezelf helemaal kapot. What the **** is er met m'n ogen gebeurd????? Ik vond mezelf eng, ben meteen naar bed gegaan voordat mn ma het zag.
Pas vele jaren later, toen ik voor de 2e keer een xtc pilletje nam, besefte ik wat ik toen had meegemaakt, pas toen kon ik het plaatsen.
Ben ook erg boos op m'n neven geworden, dat ze zo onverantwoord met me zijn omgegaan. Maargoed....

Ook aan impulz outdoor heb ik goeie herrineringen. Vroeger had je een reuzerad, we kwamen net binnen en besloten voor de tenten in te gaan ff een rondje reuzerad te pakken. Precies in het reuzerad sloeg m'n pil in. Ik vond het reuzerad zo geweldig, zo rustgevend. Ik wilde nog een rondje."nee ga maar joh, ik blijf nog ff zitten, ik kom zo" En nog een rondje, en nog een rondje. Telkens kwam er een nieuw persoon naast me zitten, (ook kort natuurlijk). En ik maakte een oppervlakkig praatje, zoals altijd on x.
Ik voelde me net de kapitein van het reuzerad, en ik nam telkens een passagier mee op mijn reis. Opeens was m'n trip uitgewerkt, en had ik de behoefte om het reuzerad uit te gaan, maar ik heb daar voor m'n gevoel wel een uur gezeten.

Mijn top 2 trip ervaringen

nr.2;

In de brabanthallen den bosch. Was just minding my on buissines, was lekker op een laidback niveau aan het dansen, d.w.z met minimale inspanning een beetje heen en weer zweven. Toen verscheen er een meisje in m'n blikveld. Eerst stond ze nog ver weg. Maar ze viel me op omdat ze naar mij keek, en met mij aan het dansen was. Ze was mooi, maar niet te opvallend, dus geen sletterige look. Ze dansde betoverend, een beetje als een hippy, sierlijk. Ik keek naar haar en dansde mee. Ze kwam dichterbij, en ging voor me dansen, De hele wereld om ons heen verdween, de wereld bestond alleen nog maar uit een kleine cirkel met haar en mij erin. Ze was net een heks, ze hypnotiseerde me met haar gedans en haar zwoele blik. Het was net of ik haar al jaren kende, alsof we voor elkaar bestemd waren. Heel vaag. We zijn nog een andere zaal in gegaan met z''n tweeën, en hebben daar verder gedanst. En op een gegeven moment zijn we ieder onze eigen weg gegaan. LET OP; al die tijd hebben we geen woord tegen elkaar gezegd.
Ik kwam terug bij mijn maat en hij vroeg me "waar ken je haar van".
En ik zei; "geen idee, nog nooit gezien". Hij; "lul niet, hoe heet ze dan?"
Ik; " ik weet niet man, ik heb niks gezegd"
Tot op de dag van vandaag gelooft hij niet dat ik haar nog nooit gezien had en dat we ook niks tegen elkaar gezegd hadden, maar het is toch echt zo.

nr.1 all time favorite trip;

Maatje en ik in de RAI, van te voren baco gedronken, en erg sterke snoepjes op zak. Ik nam er eentje, maar hij werkte niet snel genoeg naar m'n zin. Nog maar eentje. En ook die sloeg niet in. Ik begon erg ongeduldig te worden, helemaal omdat mijn maat hem al voelde. Nog maar een halfje, en m'n beste ook. En toen sloegen ze in. Allemaal tegelijk.
Kaboem! Als een atoombom!
Vanaf dat moment was ik finaal uit de realiteit. Ik heb m'n eerste trip stilstaand meegemaakt, ik weet dat m''n wereldje bestond uit een klein cirkeltje om me heen. Ik had totaal geen besef meer van alles om me heen, alleen een rustgevende stilte in mezelf. Alles was goed, ik was volmaakt gelukkig op de plek waar ik was. Deze eerste inslag heeft ik gok een uur geduurd, ik heb geen idee of ik mijn ogen open of dicht heb gehouden. Totdat mijn maat me op de schouder tikte om me uit m'n trip te halen. Het was letterlijk alsof ik wakker werd. Ik keek om me heen, had geen idee waar ik was. Ik zag enkel wat mensen met een bezorgde blik naar me kijken, of het nog wel goed met ging.
Na enkele seconden begon ik te beseffen dat ik aan het spacen was. We gingen een stukje lopen om "bij te komen" Het voelde alsof mijn maat en ik in een andere wereld waren, als ontdekkingsreiziger. We waren in de ruimte, in een andere dimensie. We zagen de andere mensen wel, maar ze waren niet als ons, wij kwamen van een andere wereld. De saamhorigheid die we met z'n 2en voelden, we wisten dat alleen wij twee ons zo voelden, die was zo sterk. We hebben als twee opa's gelopen, arm in arm, zwevend, van zaal tot zaal. De lege plastic bekertjes tegen m'n voeten, ze voelden ze lekker. Af en toe stopten we ff, bleven we ff staan, waardoor we weer erg in onszelf gekeerd raakten en spaceden op de plek zelf.
Dit heeft tot sluit geduurd, we hebben regelmatig pillen bijgenomen om de trip vast te houden, maar op den duur besef je dat je de eerste high niet maar kan terugroepen.

Dit was veruit de meest sprituele ervaring van m'n leven. Bizar. Ik krijg iedere keer kippevel als ik er aan terug denk. Maar....de kater was ook gruwelijk, echt verschrikkelijk. Zwaar depressief, moe, misselijk, een paar weken lang.
De prijs was hoog. Gelukkig maar, anders zou ik het veel vaker doen.
Overigens heb ik die trip nooit meer zo terug gekregen. Alle omstandigheden waren kennelijk goed die nacht. Tegenwoordig maak ik me tijdens mijn trip al lichtelijk zorgen om de kater, of aan m'n lichaam in katabole toestand, of hoe m'n ogen staan.. Toen had ik dat nog helemaal niet. Ik gaf me helemaal over aan de trip.

Mooi was die tijd!

Laatst bewerkt:
Paddo's zijn het smerigste spul dat ik ooit me bek in hebben gestouwd. Begon al te kokhalzen toen het mijn mond raakte. Toch alles goed doorgeslikt, niks van gemerkt, behalve dan dat ik na een paar uur zwaar over me nek ging.
Gedroogde paddestoelen vallen toch wel onder de opium wet?

ja dat klopt. tenminste nu wel. een aantal jaar geleden kon je ze nogwel gewoon bij de smartshop kopen. maar tegen wordig zijn alle 'bewerkte' paddo's verboden dus droge, vermaalde, of in een of ander product verwerkt. maar ze zijn inderdaad niet echt smakkelijk en droog is het nog erger.

Zijn onlangs ook niet verboden in Nederland?

ze zijn er wel mee bezig geweest omdat er een paar touristen zijn door geflipt. tenminste er werd eerst gezegt dat het door paddo's kwam en bleek naderhand toch niet zo te zijn. dus het verbod is van de baan. ze willen wel betere controlle en voorligting bij de verkoop. dus als je naar nederland komt kan je ze nog steeds halen.

Terug
Naar boven