AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

mooie verhalen loo!
heb zelf ook in mijn jongere jaren veel gekke streken uitgehaald. Heb zelf ook 1 ervaring die met kop en schouders bovenuit de vele steekt, de perfecte roes. We waren met een groep op innercity geweest in de Rai, de tweede innercity was dat. Aardig geslikt, denk dat ik er een stuk of 6/7 ophad toen we weer buiten stonden. En omdat het bijna feestdagen waren hadden we paddo's meegenomen, ik en een maat van me. Die genomen in de auto toen iemand anders met wie we waren voorstelde om schiphol te bezoeken. Dat deden we vaak s'ochtends na het stappen, plekken bezoeken. Dus, wij naar schiphol, nog uit de auto weten te komen toen die paddo's bovenop de pillen insloegen. God god, wat hebben wij lopen waggelen daar door het haast uitgestorven schiphol op zondagochtend. Ik weet nog goed dat alle naden tussen de tegels op de vloer alle kanten op dansten. Met 5 leipo's in 1 lift was ook heel bijzonder, maar het mooiste was nog om alle zakenbobo's in pak te zien kijken in het restaurant, waar we gewoon zijn gaan zitten, zonder ook maar wat te kopen. Dit zijn nog flarden die k weet, jammer is dat je van de beste nachten het minst herinnert, maar daarom waren het waarschijnlijk de beste nachten. Maar jee, wat had ik toen een openbaringen, ik wist opeens waarom de lucht blauw was en het gras groen, prachtig. En dan probeerde je dat de mensen duidelijk te maken, en dan kwam er alleen wat gebrabbel uit en was je t weer kwijt. Alleen mn maat, die ook de paddo's genomen had, die snapte me helemaal, die had precies t zelfde gehad. Weet dat het ook snel fout kan gaan en wij hadden al best wat ervaring in het nuttigen van middelen, maar mijn beste high ever was dus van een portie paddo's na een nachtje x.

hahaha geweldig! Kort van de paddo's en pillen ff over schiphol wandelen.
Dat hoef je nu niet meer te doen met al die beveiliging denk ik ;)

Zeer herkenbaar, om na het stappen nog ergens een plek te bezoeken.
Twee maatjes van mij ging altijd over de golfbaan lopen als ze kort waren en het begon licht te worden, vonden ze helemaal super.

Wat drugs allemaal niet kan doen met je hé !?! :D :haha:

godverk*tje!
van al die verhalen krijg ik weer zin om eens xtc te doen!
of gwoon avondje pep in een discotheek..
oef, ik wil meer verhalen horen! :p

oh wacht, ik vertel ook wel wat gwoon.

eerste paddo ervaring:
we waren met zn 4e en we hadden mexicaantjes gkocht omdat die goed zouden zijn voor bginners.
we hadden 1 porties gdeeld en we waren een k*t commedie aant kijken en we merkte allemaal niks van de schimmel die we tot ons hadden gnomen.
na meer dan een uur besloten we maar eens naar buiten te gaan om te kijken wat et ons zou brengen.
de voordeur ging open en 2 van ons rende als een gek zonder wat te zeggen een kant op, mn beste vriend liep krabbelend over zn hoofd vragend om zich heen te kijken terwijl die meerdere malen et woord "heh?" liet gaan.
ik bleef in de deuropening staan en riep tegen mezelf "shit wat is dit groot" en keek de lucht in.
vervolgens ben ik naar buiten gestapt en gaan vragen aan mn beste vriend of hij het allemaal snapte, maar nee.. hij had geen flauw idee.
we zijn toen met zn 2e gaan zoeken naar de andere 2 gasten, maar al na 5 meter lopen bleef ik gefasineerd staan kijken naar een tak die op de grond lag, het leek zo boeiend en speciaal die tak, anders dan al de andere takken die er lagen.
uiteindelijk zijn we doorgelopen maar nog geen 2 meter verderop kwamen we een gele prullenbak tegen.
ook deze was erg interresant. samen hebben we er een paar rondjes omheen glopen en het gele ding flink bwondert.
het werd tijd om verder te gaan.
we waren een stuk doorgelopen, mn vriend meende al een kabouter gzien te hebben en ik vond et allemaal best.
even later bij een kinderspeelpleintje aangekomen zagen we de 2 andere gasten op een wipkip zitten (ze hingen naar 1 kant gbogen en lachte heel hard).
er was 1 probleempje!
er zat een 50 cm hoge hek om dat parkje, dus ben ik een boom gaan zoeken om over het hekje heen te klimmen, mn vriend ging via een andere route, hij liep een rondje om het park en ging vervolgens door struiken naar binnen.
ik was uiteindelijk over het hekje heen gkomen via een boompje dat er naast stond.
eenmaal op et speelpleintje aangekomen ben ik in een touw met 3 knoppen geklomen dat aan een schommelding zat, ik heb daar een kwartier op 2 knoppen hoogte ghangen en dacht uit te kijken over de hele omgeving, echter was ik maar 1 meter hoog.
ik en mn beste vriend zaten op een andere lijn dan de andere 2 maten.
we gingen daarom ook samen een rondje lopen, om een gbou heen...
ik had mn trui over mn hoofd en mn armen uit de mouwen ghaald en langs mn lichaam laten hangen, dat zat veel beter meende ik en probeerde mn vriend ervan te overtuigen.
hij gloofde er niks van en ging tegen een muur staan in een hoekje, vertellend dat hij een kabouter had gzien maar dat ie dacht dat et misschien gwoon een rode prullenbak was.
we gingen er heen om te kijken wat et nou was.
hij had een prullenbak aangezien voor kabouter en ik zag geen prullenbak.
we zijn uren gaan wandelen terwijl we tripte en van alles bleefd.
uiteindelijk naar huis glopen toen et ietwat was uitgewerkt.
de prullenbak bleek een grijze vuilniszak gweest te zijn...

dit was mijn beste paddo trip ooit.
kheb ook andere paddotrips ghad, bij 1 was ik flauw gvallen omdat het te gek werd voor mn ogen en mensen waren lawaai aan et maken in mn huis en hadden plakband op de deurbel gdaan... erg stom van ze, nu heb ik een litteken op mn kin...

:D

wat we ook wel s gedaan hebben s s'ochtends na t stappen bij gesloten pretparken de hekken overklimmen en daar met een groep ronddwalen, best vreemd als t nog half donker en uitgestorven is. Efteling hebben we gehad, Walibi en Hellendoorn avonturenpark-) Ook gingen we als we vrijdag op waren gebleven zaterdagochtend altijd de stad in waar de marktkooplui hun kraampjes aan het opbouwen waren, en gingen we dom met die lui lopen zeuren. Die vonden het elke keer weer prachtig, ze kenden ons later zelfs bij naam:D
Ook zijn we een keer naar Urk gereden en een boot gekaapt en het meer op gegaan.
later toen steeds meer vrienden eigen woningen kregen zaten we steeds vaker gewoon thuis na, maar eerder hadden we alleen een aantal auto's, toen reden we heel nederland door na n feest om ongein uit te halen. Was wel de mooiste tijd van mijn leven, hoewel serieus sporten me ook veel voldoening geeft heb ik niet meer half de lol in mn leven als ik toen had. Ach, 15 december mogen we weer, Armin @ the Sand in amsterdam, s nu ook al afgesproken dat we daarna stranden bij mensen in amsterdam die 1 van ons kent, mooie ochtendjes zijn dat altijd-)

Hoe kan ik een bestelling uitvoeren via azarius.nl ?

Ik kan mijn bestelling bekijken, maar op 2. verzending kan ik niet klikken en zie nergens ook 'volgende' ofzo staan ???

Hoe gaat dat dan via die azarius? Komt gewoon via de post bij je thuis? Is er geen risico dat het onderschept wordt?

Een koerierdienst zal dit brengen wellicht dus geen controle zoals bij De Post. 't Enigste wat kan gebeuren is dat de koerier eens proeft ! :D

Maar wel duur ze. 25 euro. Dan ga ik er wel zelf om heen, achter paddo's.

Ik wou dan iets kleins bestellen, zoals salvia divonurum, maar bestelling lukt me gewoon niet...???
Ik zie het staan in m'n winkelwagen...en tsjah, daar stopt het dan?

Zal es checken en ook proberen...

Maar wel duur ze. 25 euro. Dan ga ik er wel zelf om heen, achter paddo's.

Ik wou dan iets kleins bestellen, zoals salvia divonurum, maar bestelling lukt me gewoon niet...???
Ik zie het staan in m'n winkelwagen...en tsjah, daar stopt het dan?

Laat je nog wat weten? Als het via koerier gaat is het misschien voordelig van samen te bestellen. Ik woon ook in Gent.

Laat je nog wat weten? Als het via koerier gaat is het misschien voordelig van samen te bestellen. Ik woon ook in Gent.

Ja eigenlijk goed idee. Ik was van plan om paddo's te kopen en die kan je enkel als koerierdienst doen + enkel van maandag tot woensdag. Alleen de bestelling lukt me raar genoeg niet...alsof er een bug is op de site.
Nu ben ik even naar de gym, maar over 2 uur ben ik weer online. (stuur pm als je iets kwijt wilt)

Ja eigenlijk goed idee. Ik was van plan om paddo's te kopen en die kan je enkel als koerierdienst doen + enkel van maandag tot woensdag. Alleen de bestelling lukt me raar genoeg niet...alsof er een bug is op de site.
Nu ben ik even naar de gym, maar over 2 uur ben ik weer online. (stuur pm als je iets kwijt wilt)

x 3 !!! Zie dat volledig zitten! Mijne maat er waarschijnlijk ook nog bij !
Da pakketje zal nog 2 kg wegen ! :D

haha we kunnen er nog een dbb meet van maken om die shampi's uit te delen. mijn msn staat in mijn profiel, zal pc nog wat laten openstaan.

Wat een keuze in Psychedelics ook... Paddo's heb ik wel al twee keer gedaan maar nu krijg ik ook wel zin in alle andere dingen op die site. Lijkt me wel de moeite om daarvan wat dingen uit te proberen als die site veilig is. Iedere keer oprijden naar Nederland is niet alles.

:)

Laatst bewerkt:
Wat een keuze in Psychedelics ook... Paddo's heb ik wel al twee keer gedaan maar nu krijg ik ook wel zin in alle andere dingen op die site. Lijkt me wel de moeite om daarvan wat dingen uit te proberen als die site veilig is. Iedere keer oprijden naar Nederland is niet alles.

Haha, ik kom er ook zot van. Goede drugs site is erowid. Vind je zeer veel diepgaande info.

Hoe gaan we het concreet aanpakken nu ? Ik wil nog deze week paddo's doen, dus tegen morgen moet ik al mijn deel bestellen.
Mijn deel zal dan 10 euro paddo + 12,5 euro bestellingskosten zijn. Wat ben jij van plan om te kopen ?
En jij Prince, als jij meedoet, dan delen we de bestellingskosten door 3 + uw prijs van t drugs.
Dan maak ik de volledige bestelling en laat jullie weten wanneer het aangekomen is...
Doen we het zo ?

Ik weet niet of jullie beetje bekend zijn met paddo ervaringen maar een zooitje paddo's eten met een groepje dudes die je totaal niet kent of eerder gesproken hebt lijkt mij persoonlijk niet helemaal the way to go. Ik denk dat het kan zorgen voor hele rare sociale situaties. Het kan best goed uitvallen, maar ik zou er persoonlijk eerder voor kiezen dat soort dingen te doen met goede vrienden van je.

Met goede vrienden, samen trippend, rondhangend tijdens de avond in de stad

Terug
Naar boven