AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Ik weet niet of jullie beetje bekend zijn met paddo ervaringen maar een zooitje paddo's eten met een groepje dudes die je totaal niet kent of eerder gesproken hebt lijkt mij persoonlijk niet helemaal the way to go. Ik denk dat het kan zorgen voor hele rare sociale situaties. Het kan best goed uitvallen, maar ik zou er persoonlijk eerder voor kiezen dat soort dingen te doen met goede vrienden van je.

Da's de bedoeling...

Ik weet niet of jullie beetje bekend zijn met paddo ervaringen maar een zooitje paddo's eten met een groepje dudes die je totaal niet kent of eerder gesproken hebt lijkt mij persoonlijk niet helemaal the way to go. Ik denk dat het kan zorgen voor hele rare sociale situaties. Het kan best goed uitvallen, maar ik zou er persoonlijk eerder voor kiezen dat soort dingen te doen met goede vrienden van je.

Gewoon samen kopen hé, niet samendoen. Maar misschien in het toekomst wel als ze sympathieke gasten zijn :D

Potverdomme, ik heb gisteren 4 kleine lijntjes speed genomen , het laatste om 7 uur deze
morgen , maar dat is nog altijd niet uitgewerkt, gewoon voor terug nuchter te worden en wakker te blijven
t mag wel gaan stoppen onderhand:(

Potverdomme, ik heb gisteren 4 kleine lijntjes speed genomen , het laatste om 7 uur deze
morgen , maar dat is nog altijd niet uitgewerkt, gewoon voor terug nuchter te worden en wakker te blijven

als het een beetje goeie is mag je blij zijn als je vanavond gewoon kan slapen.:D

Buisje G will do the job :)

hopelijk moet ik morgen niet gaan werken dan pff

gekke dingen allemaal weer voor de donderdag.:p

ik ga waarschijnlijk morgenavond nog eens gaan surfen op de ecstacygolven :P

dat wordt zaterdag weer een dagje recup in bed :)

hahaha dat duurt nog wel ff...

goed bezig op de donderdagmorgen!

Werkt traag uit, als het volledig is uitgewerkt zul je het wel merken. Slapen slapen en nog eens slapen

:roflol:

En maar liggen te zweten in je bedje met je gigantische doppen.. Blij dat ik momenteel niet in jouw situatie verkeer!

:roflol: :eek!: :headbang: :huilen: :knipoog: :suicide:

(die van jou was beter, maar ach-)

:roflol:

of een visuele weergave van een avondje aan de speed:

:) --> PEP+:zuip: --> :eek!: --> :cool: --> :evilnana: :hedbang: --> :spaz: --> :yawn: --> :joint: --> :zzz:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven