AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

ik zit dan pas een tijdje aan de G, maar vindt het toch niet zo leuk om het te nemen als je niet op een feest bent. Bij het uitgaan vindt ik het nog erg leuk maar om nou 1 dosis te nemen en dan op de bank te gaan zitten vindt ik niks. raar de meeste vinden het juist andersom leuker

ik zit dan pas een tijdje aan de G, maar vindt het toch niet zo leuk om het te nemen als je niet op een feest bent. Bij het uitgaan vindt ik het nog erg leuk maar om nou 1 dosis te nemen en dan op de bank te gaan zitten vindt ik niks. raar de meeste vinden het juist andersom leuker

Is bij alles leuk. Je moet gewoon de dosis aanpassen ;)

yup, yup, yup... ben sedert 10 uur vanmorgen thuis van een avondje dansen op xtc :)

heb ondertussen al wat in bed gelegen, maar kan om 1 of andere redenen de slaap niet echt vatten :D dus besloten om maar gauw hier eens wat neerkrabbelen.

ben weer een ervaring rijker :

ik was op een bepaald moment wat aan de praat geraakt met wat andere feestbeesten en die lieten me gratizzz kennis maken met poppers !
dacht eerst dat ze me een flesje ghb toestopten om even van te lurpen, maar bleek dus wat anders te zijn dat ik moest inhaleren.
ik moet zeggen dat het me bijzonder goed is meegevallen.
de korte rush die het gaf was een mooie aanvulling op de bolletjes.
had zelf even de indruk dat het op de lachspieren werkte, was iig een aangename opkikker en tegelijk gaf het ook iets relaxerend.

ik vraag me nu af of die flesjes nog ergens legaal te verkrijgen zijn ?
dacht dat dit zowel in Belgie als in Nederland verboden was, maar vind wel -als ik even google - verschillende sites waar ze te koop worden aangeboden... of zijn deze soms fake (scammers) ?

ik hoor het hier wel ;)

Blijf goed eten he Deadsmurf, anders ben je de komende dagen ****ed! :D

yup, yup, yup... ben sedert 10 uur vanmorgen thuis van een avondje dansen op xtc :)

heb ondertussen al wat in bed gelegen, maar kan om 1 of andere redenen de slaap niet echt vatten :D dus besloten om maar gauw hier eens wat neerkrabbelen.

ben weer een ervaring rijker :

ik was op een bepaald moment wat aan de praat geraakt met wat andere feestbeesten en die lieten me gratizzz kennis maken met poppers !
dacht eerst dat ze me een flesje ghb toestopten om even van te lurpen, maar bleek dus wat anders te zijn dat ik moest inhaleren.
ik moet zeggen dat het me bijzonder goed is meegevallen.
de korte rush die het gaf was een mooie aanvulling op de bolletjes.
had zelf even de indruk dat het op de lachspieren werkte, was iig een aangename opkikker en tegelijk gaf het ook iets relaxerend.

ik vraag me nu af of die flesjes nog ergens legaal te verkrijgen zijn ?
dacht dat dit zowel in Belgie als in Nederland verboden was, maar vind wel -als ik even google - verschillende sites waar ze te koop worden aangeboden... of zijn deze soms fake (scammers) ?

ik hoor het hier wel ;)

Weet niet of ze nu verboden zijn :dunno: Heb het vroeger weleens gehad, best leuk, maar als je te vaak aan dat flesje snuift krijgt je barstende koppijn. Kan me wel voorstellen dat 't lekker combineert met X.

Poppers kan je bij bijna iedere coïtusshop nog wel kopen (achter de balie).

Blijf goed eten he Deadsmurf, anders ben je de komende dagen ****ed! :D

ja hoor, na zo'n avondje tracht ik daarna altijd nog iets meer te eten/drinken dan normaal ivm oa het geleden vochtverlies.
drugs verminderen achteraf sowieso de drang om te eten, dus daar hou ik wel rekening mee.
ik ga tijdens het discotheekbezoek ook af en toe eens naar mijn wagen om wat te eten, meestal bananen en proteinerepen.
en morgen weer keihard trainen uiteraard, zal vandaag niet zo best meer lukken, vrees ik ;)
ik doe dit ook maar eens om de 2 a 3 maanden, dus de schade blijft wel beperkt.

Weet niet of ze nu verboden zijn :dunno: Heb het vroeger weleens gehad, best leuk, maar als je te vaak aan dat flesje snuift krijgt je barstende koppijn. Kan me wel voorstellen dat 't lekker combineert met X.

ja, dat hadden ze me ook vertelt : niet te snel en teveel na elkaar, anders volgt er hoofdpijn.

Poppers kan je bij bijna iedere coïtusshop nog wel kopen (achter de balie).

thx, zal ik eens naar informeren bij het volgende bezoekje aan de coïtusshop :p

het is ook niet echt goed voor je die popers. ik weet niet of je weet hoe het ongeveer werkt? wat die poper eigenlijk doet is het zelfde als bij een lachgas ballon. het gas/damp dat je inademd vervangt ff de zuurstof en dus door het zuurstof gebrek krijg je dat lichte gevoel in je hoofd. en die hoofdpijn die je soms krijgt is het zelfde als dat je hoog in de bergen zit en minder zuurstof kan inademen. maar elke keer als je hersens ff geen zuurstof krijgen sterfen er een zooitje hersencellen af. en dat dan ook nog in combo met XTC of drank en een overhitte zaal met dreunende bassen. dan ben je smorgens in een keer een kwart van cellen kwijt. daarom heb je ook nog wel eens smorgens na een feest als je lekker tekeer bent gegaan dat je het niet hellemaal meer snapt. :D

het is ook niet echt goed voor je die popers. ik weet niet of je weet hoe het ongeveer werkt? wat die poper eigenlijk doet is het zelfde als bij een lachgas ballon. het gas/damp dat je inademd vervangt ff de zuurstof en dus door het zuurstof gebrek krijg je dat lichte gevoel in je hoofd. en die hoofdpijn die je soms krijgt is het zelfde als dat je hoog in de bergen zit en minder zuurstof kan inademen. maar elke keer als je hersens ff geen zuurstof krijgen sterfen er een zooitje hersencellen af. en dat dan ook nog in combo met XTC of drank en een overhitte zaal met dreunende bassen. dan ben je smorgens in een keer een kwart van cellen kwijt. daarom heb je ook nog wel eens smorgens na een feest als je lekker tekeer bent gegaan dat je het niet hellemaal meer snapt. :D

dit snap ik niet helemaal :scratch:

:D ;)

poppers kun je ook via internet bestellen als je ff beetje rondzoekt.
Vind r zo weinig aan, het kan wel een aardige toevoeging zijn in bed.

Een maat van me hebt er s een slokje van genomen en r verder niks aan overgehouden. Tot nu toe dan.

Volgens mij is het gewoon een bepaalde stof die een bepaald effect geeft en niet dat je zuurstoftoevoer wordt afgesneden :dunno:

info poppers : Poppers - Wikipedia

de vraag is natuurlijk wel of het geen fake-sites zijn waar je poppers kan bestellen.
weet niet of 1 van jullie dit al gedaan heeft ?

heb wel s via internet besteld, maar al tijdje geleden, weet bij god niet meer welke site. Maar keurig thuis gekregen, nog wel goede ook.

:) ok, bedankt voor de reactie iig.

zie nu ook op sommige sites dat er verschillende soorten poppers zijn, maar dat zal wel zoveel niet uitmaken, denk ik.

'k Wil weer eens wat speed te pakken zien te krijgen. Moet ik alleen wel wat zuivers zoeken. Of ik moet ephedrine zien te vinden das ook goed.....maar dat is potverdorrie lastig te vinden.

Een tijdje geleden waren poppers "in" in het Belgische uitgaansleven...
Een nice effect , das waar !! Enkel niet overdrijven, mr das bij alles wel hé ! :)

Mr weet je waarvoor dit eigenlijk het meeste van al gebruikt wordt , vroeger al ?!
Door f**gots, vergemakkelijkt het binnengaan bij anale coïtus ! :eek2:

Een tijdje geleden waren poppers "in" in het Belgische uitgaansleven...
Een nice effect , das waar !! Enkel niet overdrijven, mr das bij alles wel hé ! :)

Mr weet je waarvoor dit eigenlijk het meeste van al gebruikt wordt , vroeger al ?!
Door f**gots, vergemakkelijkt het binnengaan bij anale coïtus ! :eek2:

mmm, vreemd. Bij ons orkest niet.

Terug
Naar boven