- Waardering
- 1.032
of een visuele weergave van een avondje aan de speed:
--> PEP+
-->
-->
--> :evilnana:
-->
-->
-->
-->
![]()
mooie samenvatting !Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
of een visuele weergave van een avondje aan de speed:
--> PEP+
-->
-->
--> :evilnana:
-->
-->
-->
-->
![]()
mooie samenvatting !ik zit dan pas een tijdje aan de G, maar vindt het toch niet zo leuk om het te nemen als je niet op een feest bent. Bij het uitgaan vindt ik het nog erg leuk maar om nou 1 dosis te nemen en dan op de bank te gaan zitten vindt ik niks. raar de meeste vinden het juist andersom leuker

dus besloten om maar gauw hier eens wat neerkrabbelen.
yup, yup, yup... ben sedert 10 uur vanmorgen thuis van een avondje dansen op xtc
heb ondertussen al wat in bed gelegen, maar kan om 1 of andere redenen de slaap niet echt vattendus besloten om maar gauw hier eens wat neerkrabbelen.
ben weer een ervaring rijker :
ik was op een bepaald moment wat aan de praat geraakt met wat andere feestbeesten en die lieten me gratizzz kennis maken met poppers !
dacht eerst dat ze me een flesje ghb toestopten om even van te lurpen, maar bleek dus wat anders te zijn dat ik moest inhaleren.
ik moet zeggen dat het me bijzonder goed is meegevallen.
de korte rush die het gaf was een mooie aanvulling op de bolletjes.
had zelf even de indruk dat het op de lachspieren werkte, was iig een aangename opkikker en tegelijk gaf het ook iets relaxerend.
ik vraag me nu af of die flesjes nog ergens legaal te verkrijgen zijn ?
dacht dat dit zowel in Belgie als in Nederland verboden was, maar vind wel -als ik even google - verschillende sites waar ze te koop worden aangeboden... of zijn deze soms fake (scammers) ?
ik hoor het hier wel![]()
Heb het vroeger weleens gehad, best leuk, maar als je te vaak aan dat flesje snuift krijgt je barstende koppijn. Kan me wel voorstellen dat 't lekker combineert met X.Blijf goed eten he Deadsmurf, anders ben je de komende dagen ****ed!![]()
Weet niet of ze nu verboden zijnHeb het vroeger weleens gehad, best leuk, maar als je te vaak aan dat flesje snuift krijgt je barstende koppijn. Kan me wel voorstellen dat 't lekker combineert met X.
Poppers kan je bij bijna iedere coïtusshop nog wel kopen (achter de balie).

het is ook niet echt goed voor je die popers. ik weet niet of je weet hoe het ongeveer werkt? wat die poper eigenlijk doet is het zelfde als bij een lachgas ballon. het gas/damp dat je inademd vervangt ff de zuurstof en dus door het zuurstof gebrek krijg je dat lichte gevoel in je hoofd. en die hoofdpijn die je soms krijgt is het zelfde als dat je hoog in de bergen zit en minder zuurstof kan inademen. maar elke keer als je hersens ff geen zuurstof krijgen sterfen er een zooitje hersencellen af. en dat dan ook nog in combo met XTC of drank en een overhitte zaal met dreunende bassen. dan ben je smorgens in een keer een kwart van cellen kwijt. daarom heb je ook nog wel eens smorgens na een feest als je lekker tekeer bent gegaan dat je het niet hellemaal meer snapt.![]()

info poppers : Poppers - Wikipedia
de vraag is natuurlijk wel of het geen fake-sites zijn waar je poppers kan bestellen.
weet niet of 1 van jullie dit al gedaan heeft ?
heb wel s via internet besteld, maar al tijdje geleden, weet bij god niet meer welke site. Maar keurig thuis gekregen, nog wel goede ook.
ok, bedankt voor de reactie iig.

Een tijdje geleden waren poppers "in" in het Belgische uitgaansleven...
Een nice effect , das waar !! Enkel niet overdrijven, mr das bij alles wel hé !
Mr weet je waarvoor dit eigenlijk het meeste van al gebruikt wordt , vroeger al ?!
Door f**gots, vergemakkelijkt het binnengaan bij anale coïtus !![]()