MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

kijk wel goed naar omschrijving + verpakking als je poppers online besteld. Heb namelijk zelf ook al is besteld en heel iets anders gekregen.
Iets wat je onder je tong moest doen waar je schijnbaar "geil" van werd. Niet dus! K*t spul

Iemand wel is Crack genomen? Ik zou zelf de stap om Crack te gebruiken niet eens durven zetten, vooral niet na het zien van dit filmpje:

YouTube - Spuiten & Slikken Crack

Toch ben ik wel benieuwd naar de ervaringen en of het echt zo verslavend is.

Een niet te missen ervaring, maar erg goed mee oppassen. Voor je het weet ben je een wandelende zombie-vampier:p

Zou zonde zijn moest je zo'n gevoel missen, maar je moet tegelijkertijd zeer goed beseffen dat crack geen kinderspel is.

Ik heb er geen ervaring mee, laat dat duidelijk zijn, maar ben het wel van plan.

Btw, is spuiten en slikken een actueel porgramma in Ned ?

Vind persoonlijk niet dat je dat gedaan moet hebben, het is een ervaring rijker, maar er is nog niemand beter van geworden + als je alle geestesveruimende middelen een keer gaat proberen ...

het is ook niet echt goed voor je die popers. ik weet niet of je weet hoe het ongeveer werkt? wat die poper eigenlijk doet is het zelfde als bij een lachgas ballon. het gas/damp dat je inademd vervangt ff de zuurstof en dus door het zuurstof gebrek krijg je dat lichte gevoel in je hoofd. en die hoofdpijn die je soms krijgt is het zelfde als dat je hoog in de bergen zit en minder zuurstof kan inademen. maar elke keer als je hersens ff geen zuurstof krijgen sterfen er een zooitje hersencellen af. en dat dan ook nog in combo met XTC of drank en een overhitte zaal met dreunende bassen. dan ben je smorgens in een keer een kwart van cellen kwijt. daarom heb je ook nog wel eens smorgens na een feest als je lekker tekeer bent gegaan dat je het niet hellemaal meer snapt. :D

kwart van je cellen, echt wel :rolleyes: :D

Vandaag coke genomen, wtf is dat voor shit na 1 uur was alles uitgewerkt

na 1 uur pas uitgewerkt, dan heb je nog goeie gehad ook.

bij de meeste keren is de pret er na een dik halfuur al af.

wat had je verwacht dat je hele avond kon chillen van een paar snuifjes :roflol:

Coke is overrated

na 1 uur pas uitgewerkt, dan heb je nog goeie gehad ook.

bij de meeste keren is de pret er na een dik halfuur al af.

Hehe, idd zeker. Ik zou mss met nieuwjaar en morgen ook C nemen, maar twijfel nog. Een verstopte neus kan het zaakje serieus in de war sturen of niet?

Toch ben ik wel benieuwd naar de ervaringen en of het echt zo verslavend is.

Het is zò t*ring lekker dat als je besluit te stoppen, je de komende uren erna achterblijft met een paranoide drang om het pijpje weer te vullen. Je voelt je uitgeblust en geen prikkeling kan je in een goede stemming brengen. Het is echt gigantisch zwaar om daar weerstand aan te bieden. Zelfs met dikke dosage G bleef ik geirriteerd en zelfs toen ik licht sliep droomde/dacht ik er nog aan.

Het effect voelt helder en wazig tegelijk. Alsof je hoofd net zo groot is als je lichaam en je voelt je superlicht, ik wist niet wat me overkwam. Rondom m'n oren en wangen een superieur zalig gevoel en de rest van m'n lichaam ook. Je bent zo fijn geladen dat je vol ongeloof geen wenkbrauw optrekt. Het effect slaat acuut in zodra je de rook vrijwel uitblaast (zeer zwaar voor je longen!). Overal gezien is het top bevrediging voor lichaam en geest.

Persoon met wie ik er in aanraking kwam was er wèl aan verslaafd, chronisch geldgebrek en naderhand blijft hij een half uur lang z'n pijpje met as aansteken en doorbasen. :s Ziet as aan voor bolletjes en gaat z'n jaszakken en huis nazoeken omdat overtuigd is misschien nog wat te vinden. :s Je krijgt er niet te verklaren trekjes van die er echt psychotisch uitzien. Zware agressie als je er een crackroker erop aanspreekt als z'n bolletjes opzijn.

Als je een doorgewinterde crackverslaafde onbeperkt laat basen, zweer ik je dat hij dezelfde avond of zichzelf dood based, of van een brug springt. Met heroine gebruikers valt nog normaal te praten, basejunk vliegen krankzinnig de straat op omdat ze niet meer te verstaan zijn, spraak en hersenen receptoren raken beschadigd.

Ga maar weer wat halen jij, dan weet je weer wat erkenning is. :D

Het is zò t*ring lekker dat als je besluit te stoppen, je de komende uren erna achterblijft met een paranoide drang om het pijpje weer te vullen. Je voelt je uitgeblust en geen prikkeling kan je in een goede stemming brengen. Het is echt gigantisch zwaar om daar weerstand aan te bieden. Zelfs met dikke dosage G bleef ik geirriteerd en zelfs toen ik licht sliep droomde/dacht ik er nog aan.

Het effect voelt helder en wazig tegelijk. Alsof je hoofd net zo groot is als je lichaam en je voelt je superlicht, ik wist niet wat me overkwam. Rondom m'n oren en wangen een superieur zalig gevoel en de rest van m'n lichaam ook. Je bent zo fijn geladen dat je vol ongeloof geen wenkbrauw optrekt. Het effect slaat acuut in zodra je de rook vrijwel uitblaast (zeer zwaar voor je longen!). Overal gezien is het top bevrediging voor lichaam en geest.

Persoon met wie ik er in aanraking kwam was er wèl aan verslaafd, chronisch geldgebrek en naderhand blijft hij een half uur lang z'n pijpje met as aansteken en doorbasen. :s Ziet as aan voor bolletjes en gaat z'n jaszakken en huis nazoeken omdat overtuigd is misschien nog wat te vinden. :s Je krijgt er niet te verklaren trekjes van die er echt psychotisch uitzien. Zware agressie als je er een crackroker erop aanspreekt als z'n bolletjes opzijn.

Als je een doorgewinterde crackverslaafde onbeperkt laat basen, zweer ik je dat hij dezelfde avond of zichzelf dood based, of van een brug springt. Met heroine gebruikers valt nog normaal te praten, basejunk vliegen krankzinnig de straat op omdat ze niet meer te verstaan zijn, spraak en hersenen receptoren raken beschadigd.

Ga ik dus niet proberen, net als bruin. Aan de ene kant zeer verleidelijk door het effect maar aan de andere kant, voor een verslavingsgevoelig persoon als mezelf, absoluut niet verstandig. ;)

Vandaag coke genomen, wtf is dat voor shit na 1 uur was alles uitgewerkt

Daarom is het ook zo verslavend.
Aangezien het zo snel is uitgewerkt wil je constant nieuw gebruiken.
En met een grammetje coke kom je wel een avondje mee door in het begin en kan je er vrij veel lijnen uithalen. Maar zoals alle drugs verminderd dat en zit je na een tijd aan 3-6 lijnen uit 1 gram en dan zit je in de shit :D
1 advice : don't do coke
tis gewoon een k*tverslavend ding dat gans je leven kan verkloten :(

Terug
Naar boven