AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Had 2 lijntjes van iemand anders genomen, 2 gram had hij. Het was een rock
niet in poedervorm, heel mijn auto lag vol kleine stukjes, die heb later nog gezocht en
allemaal opgegeten
, voor mij geen coke meer. te verslavend idd

herkenbaar :roflol:

stel je voor dat een drugshond er mee gaat lopen :D

vond daarnet deze:roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1 advice : don't do coke
tis gewoon een k*tverslavend ding dat gans je leven kan verkloten :(

als je een p*ssy ass b*ch bent die geen ruggegraat heeft en geen nee kan zeggen ja.

Al die bullshit over "het is te verslavend dit het is gevaarlijk", alleen zwakke geesten raken verslaafd.

Ik kan me soms een paar avonden helemaal kapot snuiven en vervolgens maanden geen korreltje aanraken, geen probleem.
It's all in the mind.

:roflol:

Dan moet je eens crack proberen.:thumb:

De ene is meer verslavingsgevoelig dan de andere.... genen spelen ook een rol!!!

genen, karakter... WTF !!! Als je harddrugs doet voor een lange tijd wordt je gewoon een junk !!

vannacht nachtje over, pilletje voor het eerst geprobeerd. ****ing chill :cool:

De eerste keer X :heart:

Wat is volgens jouw harddrugs??? Alles behalve wiet??? Wiet is heus niet zo onschadelijk

De echte definitie van harddrugs zijn toch drugs die een hoge risico hebben van verslavingsdrang en zwaar ongezond is.

Zowiezo zijn drugs zoals crack, heroine, speed, xtc zowel verslavender als 'ongezonder' dan marihuana en dergelijke.

Zowel harddrugs als softdrugs moet kunnen imo.

De echte definitie van harddrugs zijn toch drugs die een hoge risico hebben van verslavingsdrang en zwaar ongezond is.

Zowiezo zijn drugs zoals crack, heroine, speed, xtc zowel verslavender als 'ongezonder' dan marihuana en dergelijke.

Zowel harddrugs als softdrugs moet kunnen imo.

Dat meen je zelf niet ...

Nu, je kan ook verslaafs zijn aan wiet... En er , wanneer je stopt, een serieuze afkick hebben. De defenitie van harddrugs, softdrugs is niet meer up-to-date... Er is al véél te véél veranderd in de maatschappij omtrendt dit.
De kijk van de maatschappij zelf op " drugs " in't algemeen is veranderd.

Die IJser toch, begin van een tijdperk. :D Wou dat ik dat allemaal nog over kon doen, zonder verwachtingen iets nemen.

ook bullshit, dit geldt echt niet voor iedereen.

Dus jij gaat echt beweren dat er mensen zijn die zonder problemen bv Heroïne kunnen doen (chinezen of shotten) , elke dag... Zonder daar verslaafd aan te worden. En wanneer ze, bv na een maand daarmee stoppen, dat zonder problemen is !

... En nu wacht ik met verdere reactie of smileys tot ik goed weet wat jij nu verteld.....Niet zoals jij dus , die direct met bullshit begint....

Dat meen je zelf niet ...

Nu, je kan ook verslaafs zijn aan wiet... En er , wanneer je stopt, een serieuze afkick hebben. De defenitie van harddrugs, softdrugs is niet meer up-to-date... Er is al véél te véél veranderd in de maatschappij omtrendt dit.
De kijk van de maatschappij zelf op " drugs " in't algemeen is veranderd.

Ik durf niet zeggen dat niemand verslaafd eraan kan worden, maar alle mensen waarmee ik in contact kom die weed gebruikt is helemaal niet verslavend. Daarom valt het moeilijk te geloven...
Als je het verantwoord gebruikt, dan geloof ik er heilig in dat het helemaal niet verslavend is.

Verschil tss hard drugs en soft dugs is wel moeilijk te bepalen, klopt. Zo zijn er sterke verschillen tss marihuana en de bereidingswijze, dus die bepaal je min of meer zelf. Maar drugs zoals heroine en crack zullen altijd vele malen verslavender zijn dan marihuana hé.

Die 2 behoren zelfs voor mij persoonlijk in 'very hard drugs':p

hoe weet je dat? heb jij weleens crack geprobeerd dan?

Neen, maar wat je erover leest, geeft wel een goeie indicatie hoe verslavend het is.
Het is een beetje een 'ego streling' om te zeggen dat je niet verslaafd kan worden door je 'oh zo sterke karakter'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bron: The Lancet

crystal meth staat er niet bij maar die staat volgens mij wel rechts bovenin

Terug
Naar boven