- Waardering
- 134
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Azrael zei:Pfff , zit je erom te springen ofzo? Sinds wanneer krijgen mensen voor lange threads karma? Karma krijg je voor de informatie niet voor de lengte ( tenminste zo hoort het )
LucNijhuis zei:
s_sxc101 zei:Ik heb wel al bijna alles genomen.. xtc, coke, speed, hero (enkele keren maar), ketamine, opium, lsd, paddo's, crack, ghb..
xtc een jaar bijna dagelijks (in school), speed dagelijks voor een maand of 8 (dat was wel grote brol).. en de rest ook wel voor een bepaalde periode heel regelmatig..
Nuja je moet alles eens proberen in je leven, ik ben er niet trots op dit gedaan te hebben maar heb toch een paar vette feestjaren gehad.
En qua negatieve effecten heb ik er niets aan overgehouden, behalve dat ik enkele jaren in school zo verprutst heb. Maar binnen 2 maanden ben ik afgestudeerd als ingenieur dusja ik geraak er ook wel, al was het even met een 'feest'pauze.
Ondertussen ben ik wel al een jaar of 2 clean, misschien nog eens iets sporadisch zoals enkele weken geleden in Tresor in Berlijn (1 pilletje) maar dat hoorde dan ook bij zo'n club!
Ja drinken blijf ik natuurlijk nog wel doen!

Rob G zei:Nou kom op, deel eens wat heroine ervaringen met ons![]()

Rob G zei:Nou kom op, deel eens wat heroine ervaringen met ons![]()

Rob G zei:Hmmmz, hoe zit het dan met die verhalen van '10.000 keer beter dan je beste orgasme, blabla' over heroine...? Ik dacht dat het wel een super gevoel was...?
sammie zei:

dj_phreak zei:Nou, ik zag ze dit weekend weer vliegen bij Armin op de boot. Goeie shizzle gekocht, i.e., MDMA kristallen! Wel duur, maar wel verdomd zwaar spul. Dat hele feest 1 (ja, één) capsule gebruikt (in 2 delen ingenomen) en dat was eigenlijk iets te veel! Dus dan is 7,50 per stuk eigenlijk best goedkoop.![]()