XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

• Topic Starter Topic Starter
haha coming rite up

Azrael zei:
Pfff , zit je erom te springen ofzo? Sinds wanneer krijgen mensen voor lange threads karma? Karma krijg je voor de informatie niet voor de lengte ( tenminste zo hoort het )

Er reageren 300 mensen, dus enige informatie zal er wel zijn. Lijkt mij.

Misschien niet voor jou omdat je geen drugs gebruikt.

Wie gaan er zaterdag allemaal nog naar GhostTown????

Ik heb wel al bijna alles genomen.. xtc, coke, speed, hero (enkele keren maar), ketamine, opium, lsd, paddo's, crack, ghb..
xtc een jaar bijna dagelijks (in school), speed dagelijks voor een maand of 8 (dat was wel grote brol).. en de rest ook wel voor een bepaalde periode heel regelmatig..

Nuja je moet alles eens proberen in je leven, ik ben er niet trots op dit gedaan te hebben maar heb toch een paar vette feestjaren gehad.
En qua negatieve effecten heb ik er niets aan overgehouden, behalve dat ik enkele jaren in school zo verprutst heb. Maar binnen 2 maanden ben ik afgestudeerd als ingenieur dusja ik geraak er ook wel, al was het even met een 'feest'pauze.

Ondertussen ben ik wel al een jaar of 2 clean, misschien nog eens iets sporadisch zoals enkele weken geleden in Tresor in Berlijn (1 pilletje) maar dat hoorde dan ook bij zo'n club!

Ja drinken blijf ik natuurlijk nog wel doen!

s_sxc101 zei:
Ik heb wel al bijna alles genomen.. xtc, coke, speed, hero (enkele keren maar), ketamine, opium, lsd, paddo's, crack, ghb..
xtc een jaar bijna dagelijks (in school), speed dagelijks voor een maand of 8 (dat was wel grote brol).. en de rest ook wel voor een bepaalde periode heel regelmatig..

Nuja je moet alles eens proberen in je leven, ik ben er niet trots op dit gedaan te hebben maar heb toch een paar vette feestjaren gehad.
En qua negatieve effecten heb ik er niets aan overgehouden, behalve dat ik enkele jaren in school zo verprutst heb. Maar binnen 2 maanden ben ik afgestudeerd als ingenieur dusja ik geraak er ook wel, al was het even met een 'feest'pauze.

Ondertussen ben ik wel al een jaar of 2 clean, misschien nog eens iets sporadisch zoals enkele weken geleden in Tresor in Berlijn (1 pilletje) maar dat hoorde dan ook bij zo'n club!

Ja drinken blijf ik natuurlijk nog wel doen!

Nou kom op, deel eens wat heroine ervaringen met ons :D

ervaringen..? Het is een dope als een ander, alleen zijn er nogal veel aan verslaafd, wat ik nooit begrepen heb (is idd wel lichamelijk verslavend). Mja eigenlijk als ik de mensen zag die dit namen kreeg ik er wel een afkeer van, ik heb dat dan ook maar enkele malen geprobeerd.
Je moet toch altijd wel wat beseffen met wat je bezig bent, anders moet je er niet aan beginnen. En een beetje experimenteren met mate kan geen kwaad.
En crack.. het was coke base (met ammoniak een chemische verbinding gemaakt) dus of dit nu echt crack is, ik veronderstel het wel :s
Dit is idd verslavend op de moment zelf en je zit snel al aan een paar gram. Maar om te zeggen dat je dit volgende dag nodig hebt, dat heb ik toch nooit gehad, ik zou er ook niet al mn geld aan uitgeven.

Er zijn toch nog wel al meer mensen die dat gedaan hebben op dit forum of niet? Mja dat iemand hero uit principe niet neemt daar kan ik wel volledig inkomen, maar diegenen die er aan verslaafd worden die getuigen naar mijn insziens toch van weinig karakter en zouden 9/10 wel aan iets anders verslaafd geworden zijn.

Nuja ik heb ff gereageerd op de topic.. ik kan wel een heleboel verhalen vertellen van dingen die ik gezien heb en meegemaakt, maar heb niet echt zin om een heel boek te schrijven :-p

Maar nu hebben de pilletjes bij mij hun plaats ingeruild voor vitaminentabletten en gezonde voeding, je flipt er wel niet echt van maar dat is ik ook niet meer nodig, ik heb die tijd wel gehad.

Crack heb ik wel 's gedaan. Heroine ook heb ik me laten vertellen. Ik wist dat je dat kon spuiten en snuiven, maar ik heb wel 's wat pillen gekregen ook waarvan ze zeiden dat er %jes van inzaten. Of dat kan weet ik niet maar ze waren wel werelds.... :D

Overigens reageer ik tegenwoordig niet echt meer op coke en xtc, echt waar. En ik heb er ook al tijden geen behoefte aan.

Kep wel s heroine gerookt en gesnoven en 1 leer gespoten...ik ging veel met iemand om die het deed en ik d8 WTF, mn leven en gezondheid waren niet echt hoge prioriteit in die periode . Maar ik moet zeggen dat ik t niet veel aan vondt en ik kan me ook niet goed voorstellen dat mensen eraan verslaafd kunnen raken....

Na het spuiten viel ik op de grond, heb gekotst en ik was weg....die 'maat' van me heeft me op de bank gelegd en ik ben n uurtje of 3,4 later weer wakker geworden, naar bed gestommeld en verder geslapen. Roken en snuiven werdt ik btw ook misselijk van....die smaak is zo ranzig en de uitwerking is ook niet om over naar huis te schrijven.

Dat mensen verslaafd kunnen raken aan base-coke kan ik me zeer goed voorstellen, maar das ook troep.

DRUGS ARE BAD MKAY!!

Hmmmz, hoe zit het dan met die verhalen van '10.000 keer beter dan je beste orgasme, blabla' over heroine...? Ik dacht dat het wel een super gevoel was...?

Trainspotting gezien, Rob? :D

Ik heb ook verhalen gehoord over een flits die zo mooi is dat je hem na het zetten van je eerste shot gelijk weer wil zien.

Beter dan een orgasme..het duurt allessinds langer en kan idd soms wel een zalig gevoel geven.. Beschrijven welk gevoel, dat gaat niet zo goed. Ik zou zeggen, probeer het eens :-p
Spuiten heb ik wel nooit gedaan, dat was één ding dat ik niet wou doen, ik zag er genoeg die dat deden en had er geen behoefte aan om het te proberen.

Mijn beste ervaringen heb ik met LSD gehad, dat was echt geschift soms, maarja heb ook wel al 3 bad trips gehad en de eerste keer was echt een hel. Toen dacht ik echt dat ik ging sterven en begreep ik hoe mensen uit een venster ofzo springen, het is een marteling waar je doorgaat en opeens wordt het je teveel en wil je dat het allemaal stopt.
Maar aan de andere kant heb ik wel de mooiste dingen ervaren die onbeschrijfelijk zijn, zo zag ik bv mijn hele leven in een overzicht van 5 seconden, je ziet alles vanuit een ander gezichtspunt, dit vind ik toch de meest 'magische' drug.

Rob G zei:
Hmmmz, hoe zit het dan met die verhalen van '10.000 keer beter dan je beste orgasme, blabla' over heroine...? Ik dacht dat het wel een super gevoel was...?

Mss dat het van persoon tot persoon nogal verschilt...ik moet erbij zeggen dat ik voor de tijd veel alcohol had gedronken en dat zal de uitwerking ook wel flink beinvloedt hebben. Ik heb t wel s gerookt en gesnoven zonder dat ik had gedronken voor de tijd, en dat beviel me ook niet. Ik kreeg een ontzettend loom gevoel in mn benen en het leek alsof de wereld een stuk sneller ging dan ik m waarnam, alsof je in een koepel zit waarin alles trager gaat dan buiten de koepel. Ik maak alles liever wat bewuster mee, dus vandaar dat ik meer de voorkeur gaf aan pepmiddelen.

Ik heb waarschijnlijk de mazzel dat ik t nix vondt anders had ik mss nu moeten stelen en schooieren.

Laatst bewerkt:
Nou, ik zag ze dit weekend weer vliegen bij Armin op de boot. Goeie shizzle gekocht, i.e., MDMA kristallen! Wel duur, maar wel verdomd zwaar spul. Dat hele feest 1 (ja, één) capsule gebruikt (in 2 delen ingenomen) en dat was eigenlijk iets te veel! Dus dan is 7,50 per stuk eigenlijk best goedkoop. :)

dj_phreak zei:
Nou, ik zag ze dit weekend weer vliegen bij Armin op de boot. Goeie shizzle gekocht, i.e., MDMA kristallen! Wel duur, maar wel verdomd zwaar spul. Dat hele feest 1 (ja, één) capsule gebruikt (in 2 delen ingenomen) en dat was eigenlijk iets te veel! Dus dan is 7,50 per stuk eigenlijk best goedkoop. :)

Als je weer s zoiets hebt hou ik mee aanbevolen als afnemer...heb ik nu altijd al s willen proberen. Ik kende vroeger jongens die het snoven.

mdma poeder + speed = all we need ;)

Terug
Naar boven