- Waardering
- 499
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dj_phreak zei:Ik kan redelijk makkelijk aan meer komen, maar handelen mag natuurlijk niet.Maar als je nog eens naar een feest gaat waar ik ook kom, trakteer ik wel.
Ik ben soms te vinden in Den Haag (Asta, Paard), in R'dam (Afterpark) of op kleine drum&bass-feestjes.
.
.FireStarter zei:Ik heb in april voor de eerste keer 2 pillentjes gehad op mn eerste echte dance event.
Dat was In Qontrol, en ik moet zeggen het is me zeer goed bevallen, ik wil bijna zeggen dat het erbij hoort.
Volgende week zaterdag is het DefQon1 op ut strand in Almere, dan zal ik waarschijnlijk er weer 2 nemen. En dan 4 weken later Sensation Black, tja ik zie wel.
have fun!en zo mooi, zon prachtig feest, zulke geweldige mensen, zon mooi weer, zulke mooie mensen, gewoon een heeeeerlijk feestje..ik hou van jullie allemaal..heheFireStarter zei:Want dit zie je nergens anders, zo groot, zo hard, zo'n sfeer, zo'n aankleding. Gewoon top!

dandyman zei:en zo mooi, zon prachtig feest, zulke geweldige mensen, zon mooi weer, zulke mooie mensen, gewoon een heeeeerlijk feestje..ik hou van jullie allemaal..hehe
wordt weer tijd![]()
FireStarter zei:Ik heb in april voor de eerste keer 2 pillentjes gehad op mn eerste echte dance event.
Dat was In Qontrol, en ik moet zeggen het is me zeer goed bevallen, ik wil bijna zeggen dat het erbij hoort.
Volgende week zaterdag is het DefQon1 op ut strand in Almere, dan zal ik waarschijnlijk er weer 2 nemen. En dan 4 weken later Sensation Black, tja ik zie wel.

Ericr zei:Als je kijkt naar de catabole werking dan is alcohol al snel het slechtste, niet dat dat de rest zo goed maakt maar als je voor een rush of roes gaat dan is alcohol zeker niet de beste keuze.
De ethanol in alcohol heeft een directe catabole werking op de cellen.
Coke, speed en andere uppers zijn ook vrij catabool aangezien ze ook je eetlust onderdrukken, maar bij niet structureel gebruik zullen de gevolgen nog wel meevallen.
Marihuana of hash zijn door de THC er in ook vrij snel catabool.
*** op zich is niet direct catabool, maar een hoop gaan er uren lang op door zonder voeding in te nemen, dus indirect ook een catabool effect.
Maar goed het gaat vooral om de dosis en of je niet te lang door gaat met feesten. Feit blijft wel dat je met alcohol bijna altijd een catabool effect hebt door de samenstelling.

Ericr zei:Als je kijkt naar de catabole werking dan is alcohol al snel het slechtste, niet dat dat de rest zo goed maakt maar als je voor een rush of roes gaat dan is alcohol zeker niet de beste keuze.
De ethanol in alcohol heeft een directe catabole werking op de cellen.
Coke, speed en andere uppers zijn ook vrij catabool aangezien ze ook je eetlust onderdrukken, maar bij niet structureel gebruik zullen de gevolgen nog wel meevallen.
Marihuana of hash zijn door de THC er in ook vrij snel catabool.
X-tc op zich is niet direct catabool, maar een hoop gaan er uren lang op door zonder voeding in te nemen, dus indirect ook een catabool effect.
Maar goed het gaat vooral om de dosis en of je niet te lang door gaat met feesten. Feit blijft wel dat je met alcohol bijna altijd een catabool effect hebt door de samenstelling.
X-tc bij niet regelmatig gebruik en de goede voorzorgmaatregelen wel ja, maar als je al aanleg hebt voor depressief gedrag dan zeker niet. Er is gewoon geen drug zonder nadelige bijwerkingen, of het nou inwerkt op je spieren of je manier van denken in alle gevallen zijn de gevolgen nadelig.!!BarmaN!! zei:goeie info!
als je uitgaat is voeding bijna zobizo al onmogelijk. ze zien me al aankomen met rijst en kipfile en kwark bij een discotheek![]()
als ik het zo lees zou duz *** het minst slecht zijn. maar in *** zit ook vaak speed....

. Er is wel voedsel aanwezig. Punt is dat ik 45 euro aan water heb opgemaakt
. Om het uur 3a4 flesjes.FireStarter zei:DefQon word georganiseerd door Q-dance. In Qontrol was mijn eerste feest van hun, en guess what ik bij een eettent lekker naar binnen zat te gooien... een fruitmix met 2 broodjes kipfilet. Er is wel voedsel aanwezig. Punt is dat ik 45 euro aan water heb opgemaakt
. Om het uur 3a4 flesjes.
Dus wat zou beter zijn voor 1 avond ( laten we zeggen 4 maal in het jaar):
- Je eigen helemaal vol gooien met alcohol, lastig zijn voor andere mensen en de dag erna met koppijn uit bed moeten omdat je denkt dat het eten van 6 uur terug er nog steeds in je maag zit? of..
- Je pakt 2 pillen drinkt irritant veel water erbij en danst, danst en danst maar all night long ( goede cardio training ook nog us ).
Als je het zo bekijkt zou je zeggen die 2de. Wat jullie?
Beide opties zijn slecht voor je spieren maar in welk opzich eigenlijk? En je hersenen? Daarvoor zal alcohol minder slecht zijn ofniet? Aan de andere kant... door veel water te drinken worden je hersenen niet aangetast door het hogere lichaamstemp. wat komt door die pilletjes.
En ik heb voldoende discipline in huis om alleen maar op dat soort grote feesten een pilletje te pakken, daar buiten niet.