XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Donderdagavond naar cafe d'anvers geweest, twas weer enkele maandjes geleden dat ik nog eens gesnoven had ( sinds nieuwjaar ). Toch 2 gram besteld, tegen 3 uur was er ongeveer anderhalve op, ging heel goed maar dan maar de rest over gehouden voor in de morgend tegen 8 uur fzo. Dus overgegaan op een paar pilletjes die ik ook op voorhad geregeld had. Helemaal niet goed bekomen. Heb de hele avond in de zetels gezeten, niet scheef gegaan maar wel niet al te geweldig gevoel, energie maar toch kan je je niet rechtzette ??? Jammer wel idd, vriend van me heeft een aanval gekregen en is naar ziekenhuis gevoerd, van dezelfde pillen, terwijl andere vriend op 2 pilletjes, de beste avond van zijn leven heeft gehad ..
Vrijdagmorgnd om 7 uur thuisgekomen, uurtje geslapen en dan naar school vertrokken, voormiddag hadden we voorstelling en namiddag ben ik met 10 meisjes van mn klas en ng 2 jongens naar wellness center geweest, ( jacuzzi,sauna,stoombad,... )
Perfect na een avondje uitgaan :)

Alleen jammer van de pillen dus en der mocht 10 man van ons niet binnen omdat ze van mechelen waren, :(
Omdat mensen van mechelen altijd ambras maken en vochten ! echt bullshit

Laatst bewerkt:
heb gerookt ben nu 3 weken gestopt s'weekends drink ik wel aardig wat bier

MDMA poeder, iemand al ervaringen mee?

Donderdagavond naar cafe d'anvers geweest, twas weer enkele maandjes geleden dat ik nog eens gesnoven had ( sinds nieuwjaar ). Toch 2 gram besteld, tegen 3 uur was er ongeveer anderhalve op, ging heel goed maar dan maar de rest over gehouden voor in de morgend tegen 8 uur fzo. Dus overgegaan op een paar pilletjes die ik ook op voorhad geregeld had. Helemaal niet goed bekomen. Heb de hele avond in de zetels gezeten, niet scheef gegaan maar wel niet al te geweldig gevoel, energie maar toch kan je je niet rechtzette ??? Jammer wel idd, vriend van me heeft een aanval gekregen en is naar ziekenhuis gevoerd, van dezelfde pillen, terwijl andere vriend op 2 pilletjes, de beste avond van zijn leven heeft gehad ..
Vrijdagmorgnd om 7 uur thuisgekomen, uurtje geslapen en dan naar school vertrokken, voormiddag hadden we voorstelling en namiddag ben ik met 10 meisjes van mn klas en ng 2 jongens naar wellness center geweest, ( jacuzzi,sauna,stoombad,... )
Perfect na een avondje uitgaan :)

Alleen jammer van de pillen dus en der mocht 10 man van ons niet binnen omdat ze van mechelen waren, :(
Omdat mensen van mechelen altijd ambras maken en vochten ! echt bullshit
pillen en coke combineren niet goed omdat ze een tegengestelde werking hebben op serotonine;)

iemand ervaring met keta?

Wel, kheb al eens xtc genomen en daar voelde ik niet zo veel van...
Klein beetje gelukkig maar zeker niet zo intens zoals dat beschreven wordt.

Dit weekend krijg ik dus die MDMA. Ik geloof dat je dit in bommetjes moet droppen?

Wel, kheb al eens xtc genomen en daar voelde ik niet zo veel van...
Klein beetje gelukkig maar zeker niet zo intens zoals dat beschreven wordt.

Dit weekend krijg ik dus die MDMA. Ik geloof dat je dit in bommetjes moet droppen?

Je kan het op verschillende manieren nemen. In bommetjes zoals je zei.
gewoon in je drinken gooien.
Snuiven, maar dat schijnt niet echt prettig te zijn.

En ik zou niet te veel in een keer nemen, want dan ga je er echt niks meer van snappen als je goeie hebt. :nut: :scratch:
Zou beginnen met gewoon een klein thee leppeltje.

Je kan het op verschillende manieren nemen. In bommetjes zoals je zei.
gewoon in je drinken gooien.
Snuiven, maar dat schijnt niet echt prettig te zijn.

En ik zou niet te veel in een keer nemen, want dan ga je er echt niks meer van snappen als je goeie hebt. :nut: :scratch:
Zou beginnen met gewoon een klein thee leppeltje.

wat is nou eigenlijk een bommetje ? is dat het zelfde als een capsule of niet ?
beginnen met een klein thee leppeltje??? dat is zeker wel een gram hoor das toch veels te veel.
koop gewoon bv 1 gram en verdeel die in 10 ongeveer gelijk porties doormiddel van steeds de helft te nemen ervan :D250 mg had ik de eerste keer dat is genoeg op goed te dansen 500 mg kan denk ook wel, maar denk dat je serotonine bijna helemaal op gaat.

Heheh, ik moet mij ook weer eens een keer goed misdragen op een feest. :D
Wat dat MDMA poeder betreft, gewoon nagelpuntjes is goed genoeg. Don't overdo it!
Ik deed het zelf altijd als chill spul als de rest is uitgewerkt om gewoon nog wat lol te hebben en een relaxt gevoel.

beginnen met een klein thee leppeltje??? dat is zeker wel een gram hoor das toch veels te veel.
koop gewoon bv 1 gram en verdeel die in 10 ongeveer gelijk porties doormiddel van steeds de helft te nemen ervan :D250 mg had ik de eerste keer dat is genoeg op goed te dansen 500 mg kan denk ook wel, maar denk dat je serotonine bijna helemaal op gaat.

ik bedoel ook een klein thee leppeltje, dus niet een thee lepel met een berg er op. Want dan heb je idd gelijk een GR en dat gaat niet hellemaal goed denk.
10 porties verdelen is idd wel een goed idee. Zeker om mee te beginnen.
Je kan altijd nog bij pakken als het nodig is.

Maar een bommetje is oficieel met een vloeitje waar je een puntzakje van maakt. en waar je dan wat in doet en dicht vouwd en inslikt.
Maar met een capsule kan natuurlijk ook is eigenlijk het zelfde idee.

ik bedoel ook een klein thee leppeltje, dus niet een thee lepel met een berg er op. Want dan heb je idd gelijk een GR en dat gaat niet hellemaal goed denk.
10 porties verdelen is idd wel een goed idee. Zeker om mee te beginnen.
Je kan altijd nog bij pakken als het nodig is.

Maar een bommetje is oficieel met een vloeitje waar je een puntzakje van maakt. en waar je dan wat in doet en dicht vouwd en inslikt.
Maar met een capsule kan natuurlijk ook is eigenlijk het zelfde idee.

oke jah zoiets dacht ik al vond het alleen een beetje raar maar het kan eigenlijk natuurlijk gewoon:D

bommetje is toch dat je in een vloeitje(hoe schrijf je dat:p?) doet?

mdma poeder moet je toch likjes van neme ???

bommetje is toch dat je in een vloeitje(hoe schrijf je dat:p?) doet?

mdma poeder moet je toch likjes van neme ???

Gewoon klein beetje in je hand doen, naar binnen gooien, grote slok drinken erachteraan, het is onwijs vies en bitter, dat is echt niet te harden, je kan het ook door je drinken heengooien, en dan roeren, of je doet het in een vloetje en je gooit het naar binnen, maar dan valt 't als een bom op je maag, ik heb 't niet zo op bommetjes.

Mdma is peter als een pil, hetgeen wat je uit je plaat laat maken maar dan zonder alle teringzooi erbij, alleen het is wat duurder en het is zo goor als de pl**ris.

Toch ben je er de volgende dag een stuk minder vertieft van.

Joh dat is onwijs sterk spul dat MDMA poeder. Had het met oud op nieuw ook een zakje en wist niet goed hoeveel te nemen. Dus samen met 2 maten van me een klein puntje van een theelepeltje in een glas water gedaan per man om ff te testen. 10 minuten later stonden we te knuffelen op straat, wat een spul...

Ik vin het wel relaxed om mee te beginnen, maar uiteindelijk vind ik pillen toch relaxer omdat je er wat helderder wazig van wordt. Van dat mdma poeder wordt je echt zo scheel als een trein en het levert niet zo veel energie als een pil. Je zou eigenlijk wat ephedrine moeten nemen in combinatie met dat mdma poeder, dat heb ik 1 keer gedaan en dat was echt een hele chille combo.

Terug
Naar boven