salieri
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 165
Donderdagavond naar cafe d'anvers geweest, twas weer enkele maandjes geleden dat ik nog eens gesnoven had ( sinds nieuwjaar ). Toch 2 gram besteld, tegen 3 uur was er ongeveer anderhalve op, ging heel goed maar dan maar de rest over gehouden voor in de morgend tegen 8 uur fzo. Dus overgegaan op een paar pilletjes die ik ook op voorhad geregeld had. Helemaal niet goed bekomen. Heb de hele avond in de zetels gezeten, niet scheef gegaan maar wel niet al te geweldig gevoel, energie maar toch kan je je niet rechtzette
Jammer wel idd, vriend van me heeft een aanval gekregen en is naar ziekenhuis gevoerd, van dezelfde pillen, terwijl andere vriend op 2 pilletjes, de beste avond van zijn leven heeft gehad ..
Vrijdagmorgnd om 7 uur thuisgekomen, uurtje geslapen en dan naar school vertrokken, voormiddag hadden we voorstelling en namiddag ben ik met 10 meisjes van mn klas en ng 2 jongens naar wellness center geweest, ( jacuzzi,sauna,stoombad,... )
Perfect na een avondje uitgaan
Alleen jammer van de pillen dus en der mocht 10 man van ons niet binnen omdat ze van mechelen waren,
Omdat mensen van mechelen altijd ambras maken en vochten ! echt bullshit
Jammer wel idd, vriend van me heeft een aanval gekregen en is naar ziekenhuis gevoerd, van dezelfde pillen, terwijl andere vriend op 2 pilletjes, de beste avond van zijn leven heeft gehad .. Vrijdagmorgnd om 7 uur thuisgekomen, uurtje geslapen en dan naar school vertrokken, voormiddag hadden we voorstelling en namiddag ben ik met 10 meisjes van mn klas en ng 2 jongens naar wellness center geweest, ( jacuzzi,sauna,stoombad,... )
Perfect na een avondje uitgaan

Alleen jammer van de pillen dus en der mocht 10 man van ons niet binnen omdat ze van mechelen waren,

Omdat mensen van mechelen altijd ambras maken en vochten ! echt bullshit
Laatst bewerkt:

250 mg had ik de eerste keer dat is genoeg op goed te dansen 500 mg kan denk ook wel, maar denk dat je serotonine bijna helemaal op gaat.
?) doet?