Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Joh dat is onwijs sterk spul dat MDMA poeder. Had het met oud op nieuw ook een zakje en wist niet goed hoeveel te nemen. Dus samen met 2 maten van me een klein puntje van een theelepeltje in een glas water gedaan per man om ff te testen. 10 minuten later stonden we te knuffelen op straat, wat een spul...
Ik vin het wel relaxed om mee te beginnen, maar uiteindelijk vind ik pillen toch relaxer omdat je er wat helderder wazig van wordt. Van dat mdma poeder wordt je echt zo scheel als een trein en het levert niet zo veel energie als een pil. Je zou eigenlijk wat ephedrine moeten nemen in combinatie met dat mdma poeder, dat heb ik 1 keer gedaan en dat was echt een hele chille combo.
Iemand tips/extra info voor lachgas ?
Slagroomspuit, lachgas patronen en een ballon. That's it ? Met die 3 objecten kan ik aan de slag ?
Maakt het type van ballon iets uit ? Hoeveel patronen is 'genoeg' voor de eerste keer om een deftig trip uit te halen ?

slechte herrineringen aan.
We waren een keer op een house-party (lees; een feest bij iemand thuis) en iemand had een zak keta bij zich, die ging in de rondte maar kennelijk had iemand die zak gestolen want hij ineens weg.
Einde van het verhaal was dat iedereen elkaar de schuld ging geven, liep bijna uit op een massale vechtpartij, muziek uit, lichten aan. Iedereen zoeken naar die zak, iedereen gefoullieerd, etc. 1 grote teringzooi.
Jammer was dat. Slecht spul die ketamine, kan je feestje vergallen.

Gewoon klein beetje in je hand doen, naar binnen gooien, grote slok drinken erachteraan, het is onwijs vies en bitter, dat is echt niet te harden, je kan het ook door je drinken heengooien, en dan roeren, of je doet het in een vloetje en je gooit het naar binnen, maar dan valt 't als een bom op je maag, ik heb 't niet zo op bommetjes.
Mdma is peter als een pil, hetgeen wat je uit je plaat laat maken maar dan zonder alle teringzooi erbij, alleen het is wat duurder en het is zo goor als de pl**ris.
Toch ben je er de volgende dag een stuk minder vertieft van.
pilletje om de zoveel tijd is niet heel slecht toch?
pilletje om de zoveel tijd is niet heel slecht toch?
schijnt dat het je test-level een week lager als normaal houdt dus bevorderlijk zal het niet zijn maar dat is natuurlijk bijna geen 1 drugs
bron?
en elk weekend 1-2 pilletjes kan naar mijn mening (en van vele anderen die elk weekend gebruiken) geen kwaad
hersenschade, parkinson, geheugenverlies, dementie, wat een onzin
het beste kan je geen drugs gebruiken, maar als je drugs nodig hebt, gebruik dan xtc, alcohol is zo slecht voor je en blowen is ook verneuking van je lichaam.
XTC is niet slecht voor je lichaam en geest