AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Ik ken mensen die trainen die zitten elk weekend of in ieder geval echt regelmatig aan de drugs en zuipen regelmatig etc, en zijn zo gespierd als een mother****er.

bron?

en elk weekend 1-2 pilletjes kan naar mijn mening (en van vele anderen die elk weekend gebruiken) geen kwaad

hersenschade, parkinson, geheugenverlies, dementie, wat een onzin

het beste kan je geen drugs gebruiken, maar als je drugs nodig hebt, gebruik dan xtc, alcohol is zo slecht voor je en blowen is ook verneuking van je lichaam.

XTC breekt veel spieren af, ik denk zelf ook niet dat het zo slecht is dementie en hersenschade is tot nu toe nog altijd niet bewezen, maar wekelijks XTC gebruik is niet zo slim als je aan BB doet:p

ho sorry 13 dagen geen GBL, gaat de goede kant op, gewoon lekker spieren opbouwen en rustig aan doen

Lol, tegen wie begin jij ineens te praten???

bron?

en elk weekend 1-2 pilletjes kan naar mijn mening (en van vele anderen die elk weekend gebruiken) geen kwaad

hersenschade, parkinson, geheugenverlies, dementie, wat een onzin

het beste kan je geen drugs gebruiken, maar als je drugs nodig hebt, gebruik dan xtc, alcohol is zo slecht voor je en blowen is ook verneuking van je lichaam.

Waarom xtc, zuigt zo de serotonine uit je hersenen en al de energie uit je lichaam. Herhaaldelijk xtc gebruik leidt zeer dikwijls tot depressie.
Hart moet ook sneller pompen, lever moet de afvalstoffen opruimen van de xtc, dementie, vergeetachtigheid zijn de gevolgen op lange termijn.
Gebruik xtc 3 max 4 keer op een jaar. Dan blijft het redelijk veilig

Mijn advies als je toch wilt gebruiken: ghb - lsd

XTC breekt veel spieren af, ik denk zelf ook niet dat het zo slecht is dementie en hersenschade is tot nu toe nog altijd niet bewezen, maar wekelijks XTC gebruik is niet zo slim als je aan BB doet:p

Xtc en speed vragen zoveel energie van je lichaam dat het catabool werkt.
Je eetlust word minder, waardoor je minder gaat eten, maar toch heeft je lichaam energie nodig, zelfs nog meer. Die energie gaat ze halen uit, juist, vet en spieren.

k-hole lijkt me ****ing trippend..

Is meer een transfer naar een vervoering door een oneindig universum. Niets zoals met paddo's of LSD. Een heel sterk anaesthic effect heeft het ook. Aan het front of in brandwonden centra wordt het gespoten om zwaar lijdende te verlossen uit hun pijn. Want alle prikkels tussen lichaam worden gescheiden.

Lichte effecten zijn je ledenmaten los van je lichaam voelen of naast je lichaam lopen. Het volledige effect, wat ik ieder kan aanraden eenmaal voor z'n dood te hebben meegemaakt, is een complete verdwijning van je lichaam maar je ziel blijft over. Waar die heen gaat, is aan het lot over gelaten, maar de vrijheid die in je ligt achter de tunnel is ongekend onmenselijk. Het onthaal is verlichtend maar dominant tegelijk, het een is ook allemaal het ander, en het ander is het een. Je valt schokkend buiten bewustzijn. Ket onderdrukt de ademhaling niet dus fataal overdoseren is er niet bij. LD50 lag volgens mij op 4,5 gram IM. En 225 mg snuiven is voldoende voor een K-hole. Basen of rectaal kan ook.

Eerste keer werd ik meteen wakker in een houten kist, ik was dood en m'n ouders wandelde samen aan het oppervlak van de grond, hand in hand dansend en gelukkig, waarschijnlijk was ik nooit geboren en wisten ze van m'n bestaan niet eens af. Rest zal ik je maar besparen. ;) Maar je moet op zoek zijn hevige geestelijke ervaringen om dit goedje in volledige dosis te waarderen.

Grootste gevaar met Ketamine is despersonalisatie, er kan een tweede persoon in je lichaam komen die jezelf gaat overheersen en in een zeer zeldzaam geval gaat 'besturen'. Maar daar moet je gevoelig voor zijn en dit goedje flink misbruiken.

waarom breekt het veel spieren af dan?

je verliest wel wat vocht maar het is niet zo erg als alcohol dat de eiwitsynthese wordt vertraagd

Het ligt er ook aan hoor. Als je genoeg reserves hebt zullen echtniet zo snel je spieren afgebroken worden.
Maar ben je bv hellemaal droog getraind dan heb je geen vet om te verbranden en dan zijn idd je spieren aan de beurt.
En dat komt omdat XTC en speed heel veel energie vragen van je lichaam. Dat is ok de reden waarom je hartslag en je lichaams temp omhoog gaan.
En dat je de volgende dag meestal ook zo moe bent.

je verliest wel wat vocht maar het is niet zo erg als alcohol dat de eiwitsynthese wordt vertraagd

Je eetlust word minder, waardoor je minder gaat eten, maar toch heeft je lichaam energie nodig, zelfs nog meer. Die energie gaat ze halen uit, juist, vet en spieren.

Het ligt er ook aan hoor. Als je genoeg reserves hebt zullen echtniet zo snel je spieren afgebroken worden.
Maar ben je bv hellemaal droog getraind dan heb je geen vet om te verbranden en dan zijn idd je spieren aan de beurt.
En dat komt omdat XTC en speed heel veel energie vragen van je lichaam. Dat is ok de reden waarom je hartslag en je lichaams temp omhoog gaan.
En dat je de volgende dag meestal ook zo moe bent.

Wat noem je meevallen? Elk weekend aan de speed en/of xtc gaat je echt niet hard doen groeien. Neem het maar van mij aan.

Wat noem je meevallen? Elk weekend aan de speed en/of xtc gaat je echt niet hard doen groeien. Neem het maar van mij aan.

dat is wel heel indirect, want als je genoeg water drinkt, niet te los gaat en probeert te eten dan valt het reuze mee met xtc.

Ieder verdedigd zijn middelen gebruik. Aan jouw opnies te lezen kan ik opmaken dat je wel eens xtc gebruikt ;) maar goed. Af en toe xtc moet kunnen...

Is meer een transfer naar een vervoering door een oneindig universum. Niets zoals met paddo's of LSD. Een heel sterk anaesthic effect heeft het ook. Aan het front of in brandwonden centra wordt het gespoten om zwaar lijdende te verlossen uit hun pijn. Want alle prikkels tussen lichaam worden gescheiden.

Lichte effecten zijn je ledenmaten los van je lichaam voelen of naast je lichaam lopen. Het volledige effect, wat ik ieder kan aanraden eenmaal voor z'n dood te hebben meegemaakt, is een complete verdwijning van je lichaam maar je ziel blijft over. Waar die heen gaat, is aan het lot over gelaten, maar de vrijheid die in je ligt achter de tunnel is ongekend onmenselijk. Het onthaal is verlichtend maar dominant tegelijk, het een is ook allemaal het ander, en het ander is het een. Je valt schokkend buiten bewustzijn. Ket onderdrukt de ademhaling niet dus fataal overdoseren is er niet bij. LD50 lag volgens mij op 4,5 gram IM. En 225 mg snuiven is voldoende voor een K-hole. Basen of rectaal kan ook.

Eerste keer werd ik meteen wakker in een houten kist, ik was dood en m'n ouders wandelde samen aan het oppervlak van de grond, hand in hand dansend en gelukkig, waarschijnlijk was ik nooit geboren en wisten ze van m'n bestaan niet eens af. Rest zal ik je maar besparen. ;) Maar je moet op zoek zijn hevige geestelijke ervaringen om dit goedje in volledige dosis te waarderen.

Grootste gevaar met Ketamine is despersonalisatie, er kan een tweede persoon in je lichaam komen die jezelf gaat overheersen en in een zeer zeldzaam geval gaat 'besturen'. Maar daar moet je gevoelig voor zijn en dit goedje flink misbruiken.

mmm zat een keer op het randje... en toen was et pakkie op. Ben eigenlijk nooit meer zover gekomen om een keer nieuwe te halen maar nu ik dit zo lees krijg ik er wel weer een keer zin in...

Weet nog wel dat ik heel zwaar vertyfd was de volgende dag

owja en die avond ben ik 2 keer naast de wc gaan zitten, heb me hoofd tegen de wasbak gestoten en heb over me eigen benen heen gepist :roflol:
Verder hebben we de hele nacht genoten van de meest vage (toen waren ze heel vaag) tekenfilms. heheheh :banana:

Xtc werkt lichamelijk bijna net zo als speed, maar door het 'psychedelische' effect heb je nauwelijks door dat je lichaam op volle toeren draait met veel processen. Maar neem van mij aan dat je forse schade oploopt in massa verlies. Vaatvernauwing, verhoogde hartslag, bloedverdunning, continue spierspanning vanwege de signalen van je neurotransmitters etc.

Deze schade is het minst wanneer je zonder spierpijn waar dan ook, het neemt op een lege maag. Drie uur van te voren moet je een stevig bord aardappelen of pasta consumeren, 4 groene appels, 6 hele eieren en 500 gram kwark. Wachten todat dat gezakt is, gedurende je werking water afwisselen met appelsap of sinasappelsap. Glucose en sigaretten lijken een goede combi, maar dat is het zeker niet.

In ieder geval loop je weefsel afbraak op, alleen de mate waarin kan varieren van zichtbaar kleiner tot uitputtende gekrompenheid.

Weet nog wel dat ik heel zwaar vertyfd was de volgende dag

Of je Ket was versneden, of je had ook gedronken of je had wat anders op. Zuivere Ket heeft geen enkele na effecten. Je kunt het bij wijze van spreken in je lunchpauze van je werk nemen als die een uur is. ;)

Inderdaad. Heb ket op 87% getest
K-hole en nadien nergens last van.

Haha nice!

Hoe lang heeft dat geduurd?

Ketamine slorpt wel veel vitamine B12 op

Terug
Naar boven