Homer17 zei:tjah... pilletjes zijn en blijven slecht, in welk opzicht je et ook bekijkt...
als je ECHTE discipline had, zou je er niet eens aan denken... pure bullshit is et gewoon![]()
Wat ben jij toch een conservatieve boer bro. Piemke is 17 en dan al zo volwassen oordelen over zaken waar hij totaal geen weet van heeft, respect bro!!!!!
Dat die dingen slecht zijn ok!!!!!!!! Maar pure bullshit? Dat maak ik nog altijd wel lekker voor mezelf uit. En zo denken die andere tienduizenden partypeople er blijkbaar ook over, aangezien nog altijd meer dan de helft van de bezoekers van grote feesten drugs gebruikt.
En btw, het heeft niets met discipline te maken, je weet niet waar je het over hebt. Ik gebruik alleen op grote feesten, klaar!
ps.
Homer17; je zult me vast wel weer negatieve karma gaan geven voor deze post, zo kinderachtig ben je dan ook wel weer, is gebleken in het verleden.

. Maar zoals ik al eerder heb gezegd, ieder zijn ding, ik vind het leuk spul, een ander niet prima. Ik veroordeel die ander niet. 
).