AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Homer17 zei:
tjah... pilletjes zijn en blijven slecht, in welk opzicht je et ook bekijkt...
als je ECHTE discipline had, zou je er niet eens aan denken... pure bullshit is et gewoon ???

Wat ben jij toch een conservatieve boer bro. Piemke is 17 en dan al zo volwassen oordelen over zaken waar hij totaal geen weet van heeft, respect bro!!!!!

Dat die dingen slecht zijn ok!!!!!!!! Maar pure bullshit? Dat maak ik nog altijd wel lekker voor mezelf uit. En zo denken die andere tienduizenden partypeople er blijkbaar ook over, aangezien nog altijd meer dan de helft van de bezoekers van grote feesten drugs gebruikt.

En btw, het heeft niets met discipline te maken, je weet niet waar je het over hebt. Ik gebruik alleen op grote feesten, klaar!

ps.
Homer17; je zult me vast wel weer negatieve karma gaan geven voor deze post, zo kinderachtig ben je dan ook wel weer, is gebleken in het verleden.

Floyd zei:
Homer17; je zult me vast wel weer negatieve karma gaan geven voor deze post, zo kinderachtig ben je dan ook wel weer, is gebleken in het verleden.

Hej ik heb ook ooit eens negatieve karma van Homer gehad :p :D

Floyd zei:
Wat ben jij toch een conservatieve boer bro. Piemke is 17 en dan al zo volwassen oordelen over zaken waar hij totaal geen weet van heeft, respect bro!!!!!

Dat die dingen slecht zijn ok!!!!!!!! Maar pure bullshit? Dat maak ik nog altijd wel lekker voor mezelf uit. En zo denken die andere tienduizenden partypeople er blijkbaar ook over, aangezien nog altijd meer dan de helft van de bezoekers van grote feesten drugs gebruikt.

En btw, het heeft niets met discipline te maken, je weet niet waar je het over hebt. Ik gebruik alleen op grote feesten, klaar!

ps.
Hoezo dat? Hij heeft toch gewoon gelijk. Drugs is eigenlijk gewoon troep, klaar.

benchMarc zei:
Hoezo dat? Hij heeft toch gewoon gelijk. Drugs is eigenlijk gewoon troep, klaar.

Lezen gozer, lezen!!!!!!!!!!!!!

Ik zeg toch GVD dat het slecht is, en dat zal ik niet ontkennen, maar pure bullshit is het niet, anders had niet het halve land eraan gezeten.

Jippie, laten we lekker de kop in het zand steken........

DRUGS = SLECHT + LEKKER

speetah

Floyd zei:
Lezen gozer, lezen!!!!!!!!!!!!!

Ik zeg toch GVD dat het slecht is, en dat zal ik niet ontkennen, maar pure bullshit is het niet, anders had niet het halve land eraan gezeten.

Jippie, laten we lekker de kop in het zand steken........

DRUGS = SLECHT + LEKKER

speetah
Roidrage? :P
Btw... jij VINDT drugs lekker. Drugs hoeft niet lekker te zijn :P

Homer17 zei:
tjah... pilletjes zijn en blijven slecht, in welk opzicht je et ook bekijkt...
als je ECHTE discipline had, zou je er niet eens aan denken... pure bullshit is et gewoon ???

Ja, maar je moet ook leven. Als jij ieder weekend een paar pillen achterover gooit is dat niet best nee. Maar af en toe n's lekker los gaan hoort er ook bij. En is echt geen ramp.

Ik denk dat het spul zelf niet eens enorm slecht is maar vaak zit er troep in, het best is als je dicht bij de maker staat en dan er op kan vertrouwen dat het relatief 'puur' spul is.

@betweter17: Ik heb het idee dat jij voor ideale schoonzoon/modelburger studeert oid.

benchMarc zei:
Roidrage? :P
Btw... jij VINDT drugs lekker. Drugs hoeft niet lekker te zijn :P

hehe, nee hoor geen roidrage, dit jaar niet haha. Maargoed, ik vond je reactie niet echt hoogstaand, aangezien je iemand zondermeer gelijk geeft die van die zwakzinnige moraalridder-achtige waarden er op na houdt, en geen respect hefet voor andere gewoonten, ook al zijn deze wat slecht voor de gezondheid

Ik vind het wel lekker, niet te vaak. En ben niet de enige. ;) . Maar zoals ik al eerder heb gezegd, ieder zijn ding, ik vind het leuk spul, een ander niet prima. Ik veroordeel die ander niet.

Daar zit het hem in BenchM.

@ JFS; whehehe :D

Floyd zei:

ps.
anders huil je niet ofzo :P is negatieve karma geven voor een post kinderachtig dan?

maarjah ik bedoel maar gewoon dat et pure bullshit is omdat et slecht is voor je lichaam en tis zo, drugs IS gewoon slecht, en dat ik et pure bullshit vind... tjah ik vind et triest als mensen drugs gebruiken, maarjah dat is mijn mening, je mag et met me oneens zijn, maar ik vind gewoon dat je ook fun kunt hebben zonder dat je finaal staat te flippen op een pil, of helemaal stijf staan van de coke...
en ik heb idd geen respect voor gewoonte van mensen dat ze et lichaam gewoon expres mee vernken op lange termijn...
kan misschien wel een beetje moraalridderachtig overkomen... maarjah ik vind et gewoon zo...

@ JFS, tjah tis idd zo dat die X T C pillen vaak geen MDMA bevatten, maar gewoon troep, die niet werkt, of echt gevaarlijk is... maar zo'n pilletje is iig niet gezond :P ook al is et puur :D

ps
en wat ik hierboven heb gepost, is niet persoonlijk... dus ga ook niet op de man af typen over wat voorn kl***zak moraalridder ik wel niet ben etc...

Laatst bewerkt:
Homer17 zei:
anders huil je niet ofzo :P is negatieve karma geven voor een post kinderachtig dan?

maarjah ik bedoel maar gewoon dat et pure bullshit is omdat et slecht is voor je lichaam en tis zo, drugs IS gewoon slecht, en dat ik et pure bullshit vind... tjah ik vind et triest als mensen drugs gebruiken, maarjah dat is mijn mening, je mag et met me oneens zijn, maar ik vind gewoon dat je ook fun kunt hebben zonder dat je finaal staat te flippen op een pil, of helemaal stijf staan van de coke...
en ik heb idd geen respect voor gewoonte van mensen dat ze et lichaam gewoon expres mee vernken op lange termijn...
kan misschien wel een beetje moraalridderachtig overkomen... maarjah ik vind et gewoon zo...

@ JFS, tjah tis idd zo dat die X T C pillen vaak geen MDMA bevatten, maar gewoon troep, die niet werkt, of echt gevaarlijk is... maar zo'n pilletje is iig niet gezond :P ook al is et puur :D

ps
en wat ik hierboven heb gepost, is niet persoonlijk... dus ga ook niet op de man af typen over wat voorn kl***zak moraalridder ik wel niet ben etc...

Dus jij drinkt ook geen bier of andere alcoholische versnaperingen??? Deze zijn namelijk ook slecht.

Pumpin' zei:
Dus jij drinkt ook geen bier of andere alcoholische versnaperingen??? Deze zijn namelijk ook slecht.

Denk je dat Homer dat zou doen, hij is roomser dan de paus.
maarre piktrekken dat doen we allemaal tog? :p

Pumpin' zei:

nee dat doe ik idd niet :D
ik vind bier niet te zuipen... en andere alcoholische dranken ook niet,
khoef et gewoon niet :cool:

Dope, iedereen moet het voor zichzelf weten, zolang je er niemand mee lastig valt is het prima. Drugs zijn middelen om je beter te voelen, dit kan heel erg relaxed zijn op een feest, maar ook voor je welzijn (als je af en toe naar een party gaat met de nodige versnaperingen kun je er de komende tijd ook weer tegen:)).

Er zijn ook genoeg mensen die antidepressiva krijgen, is ook gewoon dope. Is een medicijn ik weet het, maar mensen nemen het om beter in het leven te staan. Dit is ook zo met dope, alleen laat het niet uit de hand lopen.

Wat ik dus bedoel is dat er een hoop middelen op de wereld zijn die gebruikt kunnen worden voor een bepaald doel en dat alles een goede reden kan hebben. Wat die reden is hangt helemaal van jezelf af.

@ Homer; ik zou niet snel iemand negatieve karma geven, ook al ben ik het niet met je eens. Maarja, das meer een principe kwestie.

We staan in deze gewoon lijnrecht tegenover elkaar, moet kunnen, maar ik zou je wel een stuk meer waarderen als discussiepartner wanneer je ook ervaring zou hebben met exxttcc. Dat zit er niet in zo te horen, aangezien jij een principiele of natuurlijke afkeer hebt tegen genotsmiddelen. Wat zul jij een schoonzoon zijn zeg, ik denk dat ik m'n zusje voorlopig maar even binnen laat. Die woont namelijk ook in Nimwegen......

@ Johny; heb je nu al ghbo gehad gozer?!

Floyd zei:

Ik zou het eigenlijk op Nyoy (gisteren) ff gaan proberen, maar een vriend van me vierde zijn verjaardag. Ik denk dat het Awakenings festival gaat worden of Dance valley, dus nog even wachten. Maar wachten is niet erg als er iets moois voor de deur staat :p

Floyd zei:
@ Homer; ik zou niet snel iemand negatieve karma geven, ook al ben ik het niet met je eens. Maarja, das meer een principe kwestie.

We staan in deze gewoon lijnrecht tegenover elkaar, moet kunnen, maar ik zou je wel een stuk meer waarderen als discussiepartner wanneer je ook ervaring zou hebben met exxttcc. Dat zit er niet in zo te horen, aangezien jij een principiele of natuurlijke afkeer hebt tegen genotsmiddelen. Wat zul jij een schoonzoon zijn zeg, ik denk dat ik m'n zusje voorlopig maar even binnen laat. Die woont namelijk ook in Nimwegen......

laat maar eens zien dat zusje van jou, floyd ;)

GHB wil ik ook nog wel n keer proberen, volgens mij is dat voor n bb-er het minst nadelig voor de spieren.

Interessante discussies hier. Ben pas net op dit forum, en het bevalt me wel.

Ik vind gewoon dat als je met de discussie mee wilt doen, je zelf eens een pilletje geprobeerd moet hebben.

Het is net zegmaar hetzelfde als praten over bungee jumpen, ik noem maar wat. Je kan nog zoveel meningen hebben over het bungee jumpen, je kan er pas echt over mee praten als je zelf daadwerkelijk de sprong hebt gemaakt.

Ik denk dat 3 maanden lang ieder weekend alleen maar mac voedsel eten even erg is voor je lichaam als een keer een pilletje.
En waar draait het nu om in het leven? Je wilt toch plezier hebben in je leven? De ene gaat een dag naar Six flags toe en gaat in de snelste achtbaan ter wereld. De ander gaat naar een party en stampt daar de hele nacht door.

Ieder zn ding, zolang we maar over 60 jaar kunnen zeggen dat we geleeft hebben.

Hier kan je me onmogelijk ongelijk bij geven.

@ FireStarter:
Daar heb je wel gelijk in. Maar het begint altijd met 1 pilletje alleen op een groot feest... Een tijd later is het iedere week.

Ik gerbuik zelf niks en ik ga regelmatig naar grote feesten. Ik houd het met gemak de hele nacht vol en ik geniet er genoeg van. Ik ken genoeg mensen die tijdens een feest gebruiken, het dan super hebben, en zich er de dag erna niks meer van kunnen herinneren. Is dat dan beter ???

FireStarter zei:
Ik vind gewoon dat als je met de discussie mee wilt doen, je zelf eens een pilletje geprobeerd moet hebben.

Ik heb vrijwel alle drugs geprobeerd (behalve GHB en ketamine) die er te verkrijgen zijn dus kan dr genoeg over kwijt, maar t is ook een tijd die ik liever achter me laat.

Terug
Naar boven