Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Lol, tegen wie begin jij ineens te praten???

Waarom xtc, zuigt zo de serotonine uit je hersenen en al de energie uit je lichaam. Herhaaldelijk xtc gebruik leidt zeer dikwijls tot depressie.
Hart moet ook sneller pompen, lever moet de afvalstoffen opruimen van de xtc, dementie, vergeetachtigheid zijn de gevolgen op lange termijn.
Gebruik xtc 3 max 4 keer op een jaar. Dan blijft het redelijk veilig

.
Serotonine depletie is niet echt het grootste probleem, wel dat je hersenen minder gevoelig worden voor die stof
dementie is onzin

Is meer een transfer naar een vervoering door een oneindig universum. Niets zoals met paddo's of LSD. Een heel sterk anaesthic effect heeft het ook. Aan het front of in brandwonden centra wordt het gespoten om zwaar lijdende te verlossen uit hun pijn. Want alle prikkels tussen lichaam worden gescheiden.

Lichte effecten zijn je ledenmaten los van je lichaam voelen of naast je lichaam lopen. Het volledige effect, wat ik ieder kan aanraden eenmaal voor z'n dood te hebben meegemaakt, is een complete verdwijning van je lichaam maar je ziel blijft over. Waar die heen gaat, is aan het lot over gelaten, maar de vrijheid die in je ligt achter de tunnel is ongekend onmenselijk. Het onthaal is verlichtend maar dominant tegelijk, het een is ook allemaal het ander, en het ander is het een. Je valt schokkend buiten bewustzijn. Ket onderdrukt de ademhaling niet dus fataal overdoseren is er niet bij. LD50 lag volgens mij op 4,5 gram IM. En 225 mg snuiven is voldoende voor een K-hole. Basen of rectaal kan ook.

Eerste keer werd ik meteen wakker in een houten kist, ik was dood en m'n ouders wandelde samen aan het oppervlak van de grond, hand in hand dansend en gelukkig, waarschijnlijk was ik nooit geboren en wisten ze van m'n bestaan niet eens af. Rest zal ik je maar besparen. ;) Maar je moet op zoek zijn hevige geestelijke ervaringen om dit goedje in volledige dosis te waarderen.

Grootste gevaar met Ketamine is despersonalisatie, er kan een tweede persoon in je lichaam komen die jezelf gaat overheersen en in een zeer zeldzaam geval gaat 'besturen'. Maar daar moet je gevoelig voor zijn en dit goedje flink misbruiken.

als je zielt zogenaamd loskoppelt van je lichaam waar gaat dan je lichaam in het echt heen? Blijf je dan gewoon op dezelfde plek? Toch vind ik het freaky klinken :eek:

als je zielt zogenaamd loskoppelt van je lichaam waar gaat dan je lichaam in het echt heen? Blijf je dan gewoon op dezelfde plek? Toch vind ik het freaky klinken :eek:

Die gaat nergens heen maar zo lijkt het soms wel te voelen. Een soort uitreding. Het zelfde wat je wel eens hoort van mensen bij een bijna dood ervaring.

Je voelt alles nog en je bent er nog. Je bent er nog bewust, maar je zintuigen willen niet meer mee. Je ziet slecht, je hoort alles nog.... Gewoon een keer meemaken.

Serotonine depletie is niet echt het grootste probleem, wel dat je hersenen minder gevoelig worden voor die stof
dementie is onzin

Wat is het verschil. Dat je nu minder serotonine hebt of er minder gevoelig voor wordt, de uitwerking is uiteindelijk hetzelfde.

Serotonine zorgt voor je stemming, zelfvertrouwen, slaap, emotie, coïtusuele activiteit en eetlust. Alle dingen die het leven mooi maken.
Na 200mg mdma vragen je hersenen 3 maand hersteltijd om je serotoninepeil terug in orde te brengen. Dus elke week xtc is je eigen keuze natuurlijk.
En enkele mg mdma is kankerverwekkend

Dementie hebben ze inderdaad nog niet kunnen bewijzen wat niet wil zeggen dat het onzin is.
Wat ze al wel genoeg hebben kunnen bewijzen is dat veelvudig xtc gebruik het geheugen op lange termijn aantast

Xtc werkt lichamelijk bijna net zo als speed, maar door het 'psychedelische' effect heb je nauwelijks door dat je lichaam op volle toeren draait met veel processen. Maar neem van mij aan dat je forse schade oploopt in massa verlies. Vaatvernauwing, verhoogde hartslag, bloedverdunning, continue spierspanning vanwege de signalen van je neurotransmitters etc.

Deze schade is het minst wanneer je zonder spierpijn waar dan ook, het neemt op een lege maag. Drie uur van te voren moet je een stevig bord aardappelen of pasta consumeren, 4 groene appels, 6 hele eieren en 500 gram kwark. Wachten todat dat gezakt is, gedurende je werking water afwisselen met appelsap of sinasappelsap. Glucose en sigaretten lijken een goede combi, maar dat is het zeker niet.

In ieder geval loop je weefsel afbraak op, alleen de mate waarin kan varieren van zichtbaar kleiner tot uitputtende gekrompenheid.

ik neem wel altijd lage dosissen om dus te voorkomen dat ik buiten de grenzen ga van mijn lichaam. Ik snap dat je enigzins massa verlies hebt, maar dat heb je ook als je gewoon uitgaat en niks eet en wel danst. Dus naar mijn mening is het echt heel minimaal.

Gewoon zorgen dat je genoeg glycogeen in je spieren hebt, dus veel koolhydraten en eiwitten eten voor het uitgaan en het moet goedkomen.

Die gaat nergens heen maar zo lijkt het soms wel te voelen. Een soort uitreding. Het zelfde wat je wel eens hoort van mensen bij een bijna dood ervaring.

Je voelt alles nog en je bent er nog. Je bent er nog bewust, maar je zintuigen willen niet meer mee. Je ziet slecht, je hoort alles nog.... Gewoon een keer meemaken.

Wat is het verschil. Dat je nu minder serotonine hebt of er minder gevoelig voor wordt, de uitwerking is uiteindelijk hetzelfde.

Serotonine zorgt voor je stemming, zelfvertrouwen, slaap, emotie, coïtusuele activiteit en eetlust. Alle dingen die het leven mooi maken.
Na 200mg mdma vragen je hersenen 3 maand hersteltijd om je serotoninepeil terug in orde te brengen. Dus elke week xtc is je eigen keuze natuurlijk.
En enkele mg mdma is kankerverwekkend

Dementie hebben ze inderdaad nog niet kunnen bewijzen wat niet wil zeggen dat het onzin is.
Wat ze al wel genoeg hebben kunnen bewijzen is dat veelvudig xtc gebruik het geheugen op lange termijn aantast
mooi klinkt al stuk minder freaky:P

wat is een goeie dosage voor g

Xtc werkt lichamelijk bijna net zo als speed, maar door het 'psychedelische' effect heb je nauwelijks door dat je lichaam op volle toeren draait met veel processen. Maar neem van mij aan dat je forse schade oploopt in massa verlies. Vaatvernauwing, verhoogde hartslag, bloedverdunning, continue spierspanning vanwege de signalen van je neurotransmitters etc.

Deze schade is het minst wanneer je zonder spierpijn waar dan ook, het neemt op een lege maag. Drie uur van te voren moet je een stevig bord aardappelen of pasta consumeren, 4 groene appels, 6 hele eieren en 500 gram kwark. Wachten todat dat gezakt is, gedurende je werking water afwisselen met appelsap of sinasappelsap. Glucose en sigaretten lijken een goede combi, maar dat is het zeker niet.

In ieder geval loop je weefsel afbraak op, alleen de mate waarin kan varieren van zichtbaar kleiner tot uitputtende gekrompenheid.

+1

Als ik 3 weekends achter elkaar speed gebruik, mag ik nog goed trainen. Ik verlies massa!!! Laat staan dat ik ga groeien.

Speed en xtc is vergif voor iedereen die zijn massa wilt behouden

Marky zijn uitleg vind ik altijd freaky :D :D

Goede dosage voor G is afhangelijk van

sterkte van de ghb
lengte
gewicht
tolerantie
hoeveel heb je gegeten
....

Damn.. misschien freaky, maar wel realiteit. Die depersonalisatie, waar hij het over had heb ik eens opgezocht, en dat is precies wat ik ervaarde als ik blowde. Nooit geweten dat dat een naam had, wel ****ing eng om te ervaren.

Tolerantie = gewenning

Damn.. misschien freaky, maar wel realiteit. Die depersonalisatie, waar hij het over had heb ik eens opgezocht, en dat is precies wat ik ervaarde als ik blowde. Nooit geweten dat dat een naam had, wel ****ing eng om te ervaren.

Jep, is eng. Kun je beter nooit voorhebben. Je gaat je eigen lichaam of geest als vreemd ervaren. Je lijkt niets meer te hebben toe te voegen aan de maatschappij.

De depersonalisatiestoornis heeft als belangrijkste kenmerk een gevoel van los staan of op afstand zijn van eigen psychische processen of het eigen lichaam. Of derealisatie, ook geen pretje, dan wordt de omgeving of bekenden als onwerkelijk ervaren.

mja...in het verleden regelmatig aan de sos of pep gezeten met uitgaan en feesten...wakker bleef je iig wel:D

in me kuur flik ik helemaal niks...zelfs geen alcohol, enige keer dat ik eens iets doe is speed op een hardcore feest, maar daar blijft het ook bij.

Blowen is aan mij niet besteed...veelste suf en sloom worden is niet mijn ding...behalve als je niet kan slapen, weer na de speed van een feest:D

maar zoveel feesten ga ik nou ook weer niet meer af, dus het is maar een keer in de 3-4maanden. kheb ook andere verantwoordelijkheden en merendeel van m vrienden gaan toch al niet meer naar feesten of uit:D scheelt al weer een hoop:p

Pep is de boxer die recht in je gezicht slaat,
coke is de huichelaar die stiekem in je rug steekt

Net lekker wezen blowen.......dik lang geleden :D

Azrael pak die kleine rotwezens!!!

:P

Dit weekend was top.. Maar voor mij voorlopig de laatste keer aan de drugs. Had een pilletje op en een halve gram pure mdma. Ik wist niet meer waar ik het zoeken moest.
Nu echt helemaal naar de t*fus. Gisteren zat ik te twijfelen of ik wel of niet wou gaan werken. Met heel veel moeite toch gedaan. Nu de dinsdag lijkt het nog 2x zo erg. Het begon afgelopen nacht al met rare dromen. Om 3 uur wakker geworden en niet meer geslapen. Constant van die vage gedachten die door je hoofd heen flitsen.
Hoop dat het eind van de week minder word. In de kater van X word ik ook een heel ander persoon:S Hebben daar meer mensen last van?
Ben alleen maar met mezelf bezig en last van onreele angsten. Daarnaast weer puberachtig verlegen. Echt heel apart.

Dit weekend was top.. Maar voor mij voorlopig de laatste keer aan de drugs. Had een pilletje op en een halve gram pure mdma. Ik wist niet meer waar ik het zoeken moest.
Nu echt helemaal naar de t*fus. Gisteren zat ik te twijfelen of ik wel of niet wou gaan werken. Met heel veel moeite toch gedaan. Nu de dinsdag lijkt het nog 2x zo erg. Het begon afgelopen nacht al met rare dromen. Om 3 uur wakker geworden en niet meer geslapen. Constant van die vage gedachten die door je hoofd heen flitsen.
Hoop dat het eind van de week minder word. In de kater van X word ik ook een heel ander persoon:S Hebben daar meer mensen last van?
Ben alleen maar met mezelf bezig en last van onreele angsten. Daarnaast weer puberachtig verlegen. Echt heel apart.
ik leefde de vorige keer de dagen erna in een aparte roes, diepgaande gesprekken met iedereen:o en ik was gewoon vaag

Allemaal de schuld van de serotonineschommelingen in je hersenen

bestaan er ook nog pillekes waar je niet meer wakker van wordt dat lijkt me pas lekker

Terug
Naar boven