Is meer een transfer naar een vervoering door een oneindig universum. Niets zoals met paddo's of LSD. Een heel sterk anaesthic effect heeft het ook. Aan het front of in brandwonden centra wordt het gespoten om zwaar lijdende te verlossen uit hun pijn. Want alle prikkels tussen lichaam worden gescheiden.
Lichte effecten zijn je ledenmaten los van je lichaam voelen of naast je lichaam lopen. Het volledige effect, wat ik ieder kan aanraden eenmaal voor z'n dood te hebben meegemaakt, is een complete verdwijning van je lichaam maar je ziel blijft over. Waar die heen gaat, is aan het lot over gelaten, maar de vrijheid die in je ligt achter de tunnel is ongekend onmenselijk. Het onthaal is verlichtend maar dominant tegelijk, het een is ook allemaal het ander, en het ander is het een. Je valt
schokkend buiten bewustzijn. Ket onderdrukt de ademhaling niet dus fataal overdoseren is er niet bij. LD50 lag volgens mij op 4,5 gram IM. En 225 mg snuiven is voldoende voor een K-hole. Basen of rectaal kan ook.
Eerste keer werd ik meteen wakker in een houten kist, ik was dood en m'n ouders wandelde samen aan het oppervlak van de grond, hand in hand dansend en gelukkig, waarschijnlijk was ik nooit geboren en wisten ze van m'n bestaan niet eens af. Rest zal ik je maar besparen.

Maar je moet op zoek zijn hevige geestelijke ervaringen om dit goedje in volledige dosis te waarderen.
Grootste gevaar met Ketamine is despersonalisatie, er kan een tweede persoon in je lichaam komen die jezelf gaat overheersen en in een zeer zeldzaam geval gaat 'besturen'. Maar daar moet je gevoelig voor zijn en dit goedje flink misbruiken.