MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

geen klote opmerking een serieuze vraag hoor

nou nee maar als ik jullie verhalen hoor en je voelt je zo k*t als de pillekes uitgewerkt zijn lijkt mij het net zo lekker als je er van gaat slapen en niet meer uit die roes komt want geloof me het leven kan flink k.. zijn dus daarom zou ik er geen problemen mee hebben als ik niet meer wakker zou worden
maar voor de trein springen of iets anders waar je andere mensen een trauma mee bezorgt daar zou ik nooit voor kiezen

nou nee maar als ik jullie verhalen hoor en je voelt je zo k*t als de pillekes uitgewerkt zijn lijkt mij het net zo lekker als je er van gaat slapen en niet meer uit die roes komt want geloof me het leven kan flink k.. zijn dus daarom zou ik er geen problemen mee hebben als ik niet meer wakker zou worden
maar voor de trein springen of iets anders waar je andere mensen een trauma mee bezorgt daar zou ik nooit voor kiezen

Deze pilletjes zijn beter geschikt voor jouw

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het leven is een geschenk van God, swt

dat weet ik niet heb geen ervaring met die snoepkes, maar prozak cerresta enzo eg wel goei middeltje om heerlijk te slapen

dat weet ik niet heb geen ervaring met die snoepkes, maar prozak cerresta enzo eg wel goei middeltje om heerlijk te slapen

Het zorgt bijde dat er meer serotine vrij komt in de hersrenen, waar door je jezelf beter voeld.
Alleen bij prozac enz gebeurt het in kleine hoeveel heden.
En bij XTC is het gelijk een grote dosses.

En soms zit het allemaal wel eens tegen.
Maar er zijn toch altijd momenten die het toch waard maken om door te gaan.
Het is dat ik dat ventje links heb anders had ik hier niet geweest op deze aarde.
Maar dat kan ik hem niet aandoen.

Het zorgt bijde dat er meer serotine vrij komt in de hersrenen, waar door je jezelf beter voeld.
Alleen bij prozac enz gebeurt het in kleine hoeveel heden.
En bij XTC is het gelijk een grote dosses.

Die pillen zorgen er niet voor dat je hersenen meer serotonine afgeven.
Ze zorgen er wel voor dat de serotonine minder snel wordt afgebroken.
Daarom is een combi van xtc en die pillen gevaarlijk

Toegestaan om iets doms te vragen? :rolleyes:

Waarom plegen mensen vaak zelfmoord via een combinatie van pillen?
Moet toch een uiterst pijnlijke ervaring zijn, niet?
'k Bedoel, je gaat daar toch niet op slag van dood, je gaat toch eerst nog serieus wat liggen flippen, nee? :o

'k Bedoel, je gaat daar toch niet op slag van dood, je gaat toch eerst nog serieus wat liggen flippen, nee? :o

Het legt er aan wat voor pillen. de meeste mensen die neemen gewoon slaap pillen of spierverslappers. als je er daar genoeg van neemt danslaap je gewoon rustig in en word je niet meer wakker.

Je moet er al veel van die pillen opeten.
Er zijn genoeg gevallen gekent waar het gezicht gewoon was open gekrabt of zichtzelf verminkt. Je gaat inderdaad eerst gek doen, vooral als je jong bent en je nog een sterk hart hebt

Dat ligt er ook aan wat voor soort pillen he.
je kan idd in sommige gevallen gaan stuiptrekken, schuimbekken enz.

Terug
Naar boven