AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

FireStarter zei:
Interessante discussies hier. Ben pas net op dit forum, en het bevalt me wel.

Ik vind gewoon dat als je met de discussie mee wilt doen, je zelf eens een pilletje geprobeerd moet hebben.

Het is net zegmaar hetzelfde als praten over bungee jumpen, ik noem maar wat. Je kan nog zoveel meningen hebben over het bungee jumpen, je kan er pas echt over mee praten als je zelf daadwerkelijk de sprong hebt gemaakt.

Ik denk dat 3 maanden lang ieder weekend alleen maar mac voedsel eten even erg is voor je lichaam als een keer een pilletje.
En waar draait het nu om in het leven? Je wilt toch plezier hebben in je leven? De ene gaat een dag naar Six flags toe en gaat in de snelste achtbaan ter wereld. De ander gaat naar een party en stampt daar de hele nacht door.

Ieder zn ding, zolang we maar over 60 jaar kunnen zeggen dat we geleeft hebben.

Hier kan je me onmogelijk ongelijk bij geven.
gast, ik hoef zelf geen pil te hebben geslikt om te kunnen bepalen of extciej slecht is of niet... TIS gewoon slecht :) , en das een feit, en dat weten mensen die et gebruiken zelf ook wel. Maar dat mensen de voor en nadelen weten en tog een pilletje willen slikken is een eigen keuze.
en mij hoor je niet ijlen dat et niet leuk is met een pilletje, maar ik zeg gewoon dat et slecht is :D

en mac food verdoet je hersencellen oa niet, en iemand met astma kan gerust mac food eten :P maar pilletje slikken blijkt dan gevaarlijk te zijn...

Laatst bewerkt:
ik doe wel eens wat ja :D

Homer17 zei:
iemand met astma kan gerust mac food eten :P maar pilletje slikken blijkt dan gevaarlijk te zijn...

Jah en iemand met suikerziekte kan ook wel schijven eten en geen lading dextrose... Wat is dat nou voor een poep-argument??

Ik vind dat een pilletje op z'n tijd zeker moet kunnen. Het gevaar zit hem r gewoon in dat het zo lekker, zo makkelijk en zo goedkoop is. Allemaal reden om het vaker te doen. Zolang je jezelf in de hand hebt kan het totaal geen kwaad en heb je r een super avond mee. Maar ik ken r ook genoeg die geen grenzen kunnen stellen. Dan kan het toch wel eens problemen gaan leveren...

Rob G zei:
Jah en iemand met suikerziekte kan ook wel schijven eten en geen lading dextrose... Wat is dat nou voor een poep-argument??

Ik vind dat een pilletje op z'n tijd zeker moet kunnen. Het gevaar zit hem r gewoon in dat het zo lekker, zo makkelijk en zo goedkoop is. Allemaal reden om het vaker te doen. Zolang je jezelf in de hand hebt kan het totaal geen kwaad en heb je r een super avond mee. Maar ik ken r ook genoeg die geen grenzen kunnen stellen. Dan kan het toch wel eens problemen gaan leveren...

kerel, voordat je begint te ijlen, LEES! eerst ens wat FireStarter had geschreven... daar was mijn post op bedoeld.

Homer17 zei:
kerel, voordat je begint te ijlen, LEES! eerst ens wat FireStarter had geschreven... daar was mijn post op bedoeld.

Gast, ik heb gelezen wat firestarter had geschreven! Wat heeft dat r trouwens mee te maken?? Fire zegt dat 3 maanden mac eten slechter is dan een pilletje eten. Dan zeg jij dat mac voer geen hersencellen beschadigd en iemand met asma wel mac kan eten. Dus...? Mac voer verdoet genoeg andere zaken in je lichaam en wat heeft het r mee te maken dat een astma patient dat dan wel kan eten?? Je hoort hier ook echt niemand zeggen dat drugs gezond voor je is of zo.

Het gaat om een afweging die mensen maken. Weegt de schade aan je lichaam van drugs af tegen de plezier die je r van hebt. Voor veel mensen wel. Jij kan die afweging niet maken omdat je niet weet hoe het voelt. Dat blijkt wel uit je reactie: ''dat je ook fun kunt hebben zonder dat je finaal staat te flippen op een pil, of helemaal stijf staan van de coke...''. Als mensen drugs gebruiken wil dat niet zeggen dat ze meteen 28 pillen en een zak coke in de blender gooien en dan 3 dagen lang als een zombie rond flippen.

Maarja, je moet zelf weten wat je doet. Dat jij nooit drugs wil gebruiken kan ik wel respecteren. Maar praat dan niet zo'n onzin over mensen die r wel voor kiezen.

eq_909 zei:
@ FireStarter:
Daar heb je wel gelijk in. Maar het begint altijd met 1 pilletje alleen op een groot feest... Een tijd later is het iedere week.

Ik gerbuik zelf niks en ik ga regelmatig naar grote feesten. Ik houd het met gemak de hele nacht vol en ik geniet er genoeg van. Ik ken genoeg mensen die tijdens een feest gebruiken, het dan super hebben, en zich er de dag erna niks meer van kunnen herinneren. Is dat dan beter ???

Ben het hier dus niet mee-eens, net alsof iedereen die een pilletje gebruikt, verslaafd raakt. Ik ben nu toch ook geen alcoholist, omdat ik 6jr geleden m'n eerste biertje dronk. Er zijn van die figuren die er te vaak en veel aan hebben gezeten, spijtig, maar iemand maakt nog altijd zelf die afweging. Ik wijt dat dus aan een slechte ruggegraat van iemand, wanneer hij 'verslaafd' raakt.

Innercity '99 zal voor mij een dag zijn die ik nooit vergeet, bahbah.....:D:D:D Toen voor het eerst een pilletje gehad, jezus. Gekkehuis zeg.

@ Johny; Awake? Ben ik ook v/d party, doen we samen een GHBACO hehe! ;)

@ Leviathan; GHBO? Leuk spul hoor, wel te proberen, zou het in combinatie met pil doen, anders word je te lam.

ghbo?
ghb / gbo?

GHBo!

gbo, ken je dat dan? komt uit Arnhem namelijk. Maargoed dat terzijde.

speedGHBaco = party cocktail van een jongen die ik ken, ja ik weet het gekkenwerk. speed / ghb / bacardi-cola

alcohol en ghb is dodelijk leipo
en doe mij maar dan een GHBiertje ;)

hehe, lol :D

Mijn CV uit de 'goede slechte tijd'

HD: pilletje, speed, sos, lsd (microdotjes)
SD: wiet, hash, 2cb, paddo's

resultaat was dat ik met m'n 19 jaar 67 kg woog met een lengte van 1.80 :(

Tegenwoordig enkel een blowtje op zijn tijd.

Juggernaut... dreamin' about his days in ClubX

Use don't abuse

• Topic Starter Topic Starter
*** (snoepies)met zon smiley erop iemand een id of die goed zijn?

Laatst bewerkt:
smokin' blunt is my duty:P!

neen, ik ga 2x per maand uit, dan drink ik een paar biertjes...en als er een pret sigaret rond gaat vind ik het ook wel eens zeeeeeer relaxed om daar ook wat van te genieten

verder niets...je mag af en toe van de goede dingen genieten vind ik, je leeft maar 1 keer:) ; aan de andere kant, wees er zuinig op, dus als je elke dag knetter daas of dronken bent, moet je eens goed over jezelf na gaan denken waar de f*ck je mee bezig bent

3jaar terug heb ik elke dag een jointje of 2gerookt

een half jaar later een *** pilletje en toen dacht ik het verdoet mijn leven .

ben ik betrapt op school hebben ze wat hash van me afgenomen
verder niets meer van gehoordt .

nu slik ik nog antidepresiva en oppeppers (gekregen van zieleknijper)

en alcohol 1x in de maand gedurende 2dagen lang zuip ik pure rum en vodka . en ik rook een pakje zware shag per dag sinds enkele weken ben ik ent stoppen :)

aeroxrookie zei:
en alcohol 1x in de maand gedurende 2dagen lang zuip ik pure rum en vodka . en ik rook een pakje zware shag per dag sinds enkele weken ben ik ent stoppen :)

en gainen wat je doet!

Terug
Naar boven