Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Aankomend weekend ga ik dit proberen, iemand er ondertussen ervaring mee?

Nine Original is onlangs getest en dat druggmonster bevatte uitsluitend vloeibare MDMA. Dat wil niet zeggen dat andere buisjes dezelfde inhoud hebben. De sterkte kwam overeen met een redelijk hoog gehalte MDMA.

Verder niks dus, geen GHB zoals sommige beweren

Volgens die maat van mij kun je met een half flesje een uur of 3 knallen, dus begin gewoon met een half flesje :p

Maar GHB? Volgensmij is het MDMA vermengt met blue curacao?

Als er echt GHB in kan zitten moet ik opletten met de alcohol die ik erbij neem...

Aankomend weekend ga ik dit proberen, iemand er ondertussen ervaring mee?

Nine Original is onlangs getest en dat druggmonster bevatte uitsluitend vloeibare MDMA. Dat wil niet zeggen dat andere buisjes dezelfde inhoud hebben. De sterkte kwam overeen met een redelijk hoog gehalte MDMA.

Thx voor de info!

Jij niet dan ?
Wanneer je gepakt hebt ben je toch wel bloedgeil, en zeker wanneer je met een meisje naar huis gaat... Ik toch

Tuurlijk wel, maar wat versta je onder gevoelig ;)
Wanneer ik eens een speedje doe ben ik ermee gestopt chicks te versieren. Heb zo al een paar keer gehad dat het zaakje vanonder niets meer deed :o

heb ik overlaatst ook nog voorgehad.
dan stade eigelijk wel bloedgeil maar meneer wil niet.
best wel k*t op zoon moment:mad:

Tuurlijk wel, maar wat versta je onder gevoelig ;)
Wanneer ik eens een speedje doe ben ik ermee gestopt chicks te versieren. Heb zo al een paar keer gehad dat het zaakje vanonder niets meer deed :o

haha moet je toch maar GHB gebruiken he dan doet ie het altijd nog SUPER:D

Ook met speed heb ik daar nog nooit last van gehad.
Miss dat het iets meer moeite kost maar als ie dan zo ver is kan je ook blijven gaan. :eek: :hornyna:

Ook met speed heb ik daar nog nooit last van gehad.
Miss dat het iets meer moeite kost maar als ie dan zo ver is kan je ook blijven gaan. :eek: :hornyna:

Iets meer moeite :rolleyes:

Met speed is het ****ing moeilijk om em omhoog te krijgen, met pille ook maar als je wil dan lukt 't op een gegeven moment wel, met speed is het nog maar afwachten :D

Wat ik zeg. Ik heb echt nog nooit gehad dat het me niet gelukt is.

Teveel is teveel
Zeker een combi van de 2

zeg, weet er iemand hoe je aan rilatine kan komen? want ikheb concentratie nul!

Terug
Naar boven