XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Heb weinig kennis hieromtrent, maar is het niet zo dat het ziektebeeld ADHD buitengewoon moeilijk aantoonbaar is? Hierom, begreep ik, werd wel geregeld ritalin voorgeschreven als proef op de som. Slaat het aan, is de diagnose gesteld, zo niet, pech.

nah, ADHD is eerder een gedragstoornis dan een ziektebeeld. Gedrag kun je dmv therapie veranderen...een ziekte niet

Ik kan ook Ritalin krijgen omdat de diagnore pdd-nos/adhd is gesteld bij mij.

Echter, ik ben ermee gekapt omdat ik er enorm duf en sloom van werd, en sinds dat ik opnieuw train. Lijkt het dat de training mijn nieuwe ritalin/uitlaatklep is, en ik kan me ook veel beter concentreren. En dit zonder Ritalin :O!

mja...op feesten wil ik nog wel eens een gram pep nemen om wakker te blijven:D maar gelukkig is dat maar 1 keer in de zoveel tijd :p

Tis zowiezo een katabool goedje:P dus nie bepaald voor herhaling vatbaar op wekelijkse basis:)

Pillen, GHB, MDMA en die andere meuk is me ding niet echt, wordt ik eerder suf van en das nie fijn met uitgaan:D

en sja...de lekkerste en de meest tricky van allemaal...coke!:D lekker spul, maar veel te duur en je moet ermee om kunnen gaan. Al genoeg mensen in de goot erdoor zien belanden:(

caffeine 600-800 mg plus 5 ml GHB is ook goed :D
als je wakker wilt blijven volstaat caffeine ook heel goed hoor het houdt alleen wel 4 uur aan. van MDMA duf:eek:is caffeine eigenlijk katabool???

nah, ADHD is eerder een gedragstoornis dan een ziektebeeld. Gedrag kun je dmv therapie veranderen...een ziekte niet

Dat is niet waar he.
Het is wel degelijk een ziekte en geen gedrag stoornis.
Het is een kleine afwijking in de hersenen er word daar een bepaald stofje niet aangemaakt waar door je die verschijnselen krijg.

iedereen geraakt er hier zomaar aan. damn, kzou beter ook es langgaan bij de dokter. want ik kan mij echt niet concentreren, man das zo k*t.

Junkies

wat me trouwens is opgevallen aan pep. Laatst een keer wat meer pep gehad in combinatie met alcohol, met wat meer bedoel ik ongeveer een grammetje op een avond. Ik was er altijd wat schrikkerig voor en dit was ook de 1e keer dat ik meer dan 1 lijntje heb gehad. Kvoel me normaal alleen wat wakkerder fitter. Maar nu merkte ik dat ik in mijn eigen wereldje begon te leven. Niks in de discotheek waar ik was drong nog tot mij door. Met mensen communiceren lukte me amper omdat ik zo verzonken zat in gedachten dat ik constant afgeleid werd van een gesprek. Dit vond ik een beetje a-relax worden. Meer mensen die dit herkennen>?

Gisteravond met 4 man in de club, haalt iemand een strip ritalin tevoorschijn... Die was snel op :D

Goede shit hoor, haast euforisch.. En ook wel een aardige upper om die paar jonkos niet in je benen te voelen. Werkt natuurlijk alleen zo als je het sporadisch gebruikt.

wat me trouwens is opgevallen aan pep. Laatst een keer wat meer pep gehad in combinatie met alcohol, met wat meer bedoel ik ongeveer een grammetje op een avond. Ik was er altijd wat schrikkerig voor en dit was ook de 1e keer dat ik meer dan 1 lijntje heb gehad. Kvoel me normaal alleen wat wakkerder fitter. Maar nu merkte ik dat ik in mijn eigen wereldje begon te leven. Niks in de discotheek waar ik was drong nog tot mij door. Met mensen communiceren lukte me amper omdat ik zo verzonken zat in gedachten dat ik constant afgeleid werd van een gesprek. Dit vond ik een beetje a-relax worden. Meer mensen die dit herkennen>?

niet meer doen dus:p

Dat is denk vooral de combo pep en alcohol.
Is het zelfde wanneer je gewoon xtc neemt of dat je het in combo met alcohol doet.
Dat is ook een wereld van verschil.
Maar het heeft ook te maken hoe je jezelf op dat moment voelt.

Gisteravond met 4 man in de club, haalt iemand een strip ritalin tevoorschijn... Die was snel op :D

Goede shit hoor, haast euforisch.. En ook wel een aardige upper om die paar jonkos niet in je benen te voelen. Werkt natuurlijk alleen zo als je het sporadisch gebruikt.

Maar dat is eigenlijk met alles.
Als je regelmatig xtc gebruikt werkt het ook anders dan wanneer je het maar af en toe doet.

En ritalin is bijna het zelfde als speed.

amphetamine_2d.gif

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ritalin

XTC+veel alcohol ga je echt zwaar van hallucineren, laatste keer dat ik dat deed dacht ik hele tijd dat ik helemaal ergens anders was, je hoort niks meer, en ineens wordt je effe snel wakker en weet je weer waar je bent, niet goed dus ;)

Van mij hoeft 't allemaal zowiezo niet meer, het enige wat je er van krijgt is een k*tgevoel volgende dag, behalve met sos.

Zowiezo kunnen amfetaminen, cafeine, ritalin en efedrine/efedra behoorlijk euforisch zijn als je je al lekker voelt.

Maar neureologisch gezien zijn het geen mood elevalators omdat ze niet of slechts zeer gering aan de dopamine en serotonine huishouding komen. Hetgeen cocaine en xtc wèl doen.

Maar ze stimuleren wel allen het centraal zenuwstelsel en het scherpe zicht, energie, helderheid en je 'soepele' lichaam wat je ervaard is genoeg om je stemming uitbundig tot uitting te brengen of om incidenteel een vette avond op te beleven.

Heeft er iemand eigenlijk ooit GABA gehad hier? En hoe is de werking in vergelijking met ghb/gbl?

Aankomende week maar eens wat 2cb nemen. Had hier nog geen kennis mee gemaakt, maar de cross over tussen Xtc en Mescaline lijkt me best interessant. Lichamelijk schijnt het veel lichter en fijner te vallen dan E. Ook veel sterker entheogeen dan E maar minder dan LSD. Ben benieuwd.

Heeft er iemand eigenlijk ooit GABA gehad hier? En hoe is de werking in vergelijking met ghb/gbl?

Wil je dat puur van buiten af toedienen dan? :D Heb er nog nooit van gehoord dat het recreatief gebeurd.

Maar goed, in feite kun je ook L-adrenaline toedienen in plaats van het vrijmaken door middel van speed. Maar ook dat gebeurd niet recreatief. ;)

nee is niet te vergelijken heb ik overal gelezen. het enige wat het doet is dat je er rustiger van wordt en moe. Geen echte drug dus:D

Aankomende week maar eens wat 2cb nemen. Had hier nog geen kennis mee gemaakt, maar de cross over tussen Xtc en Mescaline lijkt me best interessant. Lichamelijk schijnt het veel lichter en fijner te vallen dan E. Ook veel sterker entheogeen dan E maar minder dan LSD. Ben benieuwd.

Fanatieke BB'ers hier :rolleyes:

Terug
Naar boven