MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

hoi,
ik heb een zitten googlen maar ik vind er geen enkele.
Heb je en site of weet je een naam?
thx

ritalin is alleen op recept verkrijgbaar

ow, oke toch merci voor het advies

Volgens mij wordt er tegenwoordig redelijk wat gehandeld in Ritalin.

Laatst nog een doosje (30 stuks) voor 10E gehaald..

Dat gebeurd ook wel maar het zo 1 2 3 ergens op internet te koop aangeboden vinden valt niet mee.

Beetje zoeken of je contacten wat opkrikken. Er is heus wel rilatine op de zwarte markt

Mijn broertje veroont ook heel wat kenmerken van ADHD, ik zeg mijn ma telkens dat ze ermee naar de dokter moet zodat hij ritalin krijgt voorgeschreven. Hoop dat ze het eens een keer doet ook

Mijn broertje veroont ook heel wat kenmerken van ADHD, ik zeg mijn ma telkens dat ze ermee naar de dokter moet zodat hij ritalin krijgt voorgeschreven. Hoop dat ze het eens een keer doet ook

Als het niet extreem noodzakelijk is...Niet doen. Ritalin is een oppepmiddel en niet onwijs gezond.

Heb eindexamens over anderhalve maand ;)

Hoe oud is je broertje als ik vragen mag?
Want als je ma niet wilt en je broertje vind het zelf ook dat hij wel ff langs de dokter moet er voor, dan kan ook jij gewoon meegaan.

Hij is 11 bijna 12. Wat hij zelf vindt weet ik niet, want hij kraamt vrijwel alleen maar onzin uit als ik hem iets vraag. Iedereen thuis wordt er gek van en mijn ma zit ook de hele dag alleen maar boeken over kinderen met ADHD enzo te lezen. En een gratis voorraadje ritalin thuis is altijd handig.

Ok dan. Maar is het ook echt vastgesteld dat het ADHD is. Want het kan soms ook natuurlijk andere oorzaken hebben dat hij zo druk is.
Ik weet bv van het neefje van mijn ex als hij maar 1 snoepje met een bepaalde kleurstof op had dan werd je echt helemaal gek van hem zo druk hij dan werd.

Nee er is niks vastgesteld, vandaar.

Nee er is niks vastgesteld, vandaar.

Ga hem dan zeer zeker geen ritalin voeren zonder een arts te hebben geraadpleegd. Ritalin is een speed achtig goedje dat helemaal niet zo gezond is. Alleen gebruiken als het echt nodig is.

edit: lijkt wel een kopie van een eerdere post van me....misschien moet ik de software van min korte termijn geheugen eens updaten.

Het is toch zowiezo alleen op recept verkrijgbaar?

Heb weinig kennis hieromtrent, maar is het niet zo dat het ziektebeeld ADHD buitengewoon moeilijk aantoonbaar is? Hierom, begreep ik, werd wel geregeld ritalin voorgeschreven als proef op de som. Slaat het aan, is de diagnose gesteld, zo niet, pech.

Heb weinig kennis hieromtrent, maar is het niet zo dat het ziektebeeld ADHD buitengewoon moeilijk aantoonbaar is? Hierom, begreep ik, werd wel geregeld ritalin voorgeschreven als proef op de som. Slaat het aan, is de diagnose gesteld, zo niet, pech.

Dat klopt wel. juist om wat ik net al zei. er is gewoon een tal van andere dingen die de zelfde verschijnselen geven.
Dus idd moeilijk vast te stellen wat het is.

mja...op feesten wil ik nog wel eens een gram pep nemen om wakker te blijven:D maar gelukkig is dat maar 1 keer in de zoveel tijd :p

Tis zowiezo een katabool goedje:P dus nie bepaald voor herhaling vatbaar op wekelijkse basis:)

Pillen, GHB, MDMA en die andere meuk is me ding niet echt, wordt ik eerder suf van en das nie fijn met uitgaan:D

en sja...de lekkerste en de meest tricky van allemaal...coke!:D lekker spul, maar veel te duur en je moet ermee om kunnen gaan. Al genoeg mensen in de goot erdoor zien belanden:(

Terug
Naar boven