Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Aankomende week maar eens wat 2cb nemen. Had hier nog geen kennis mee gemaakt, maar de cross over tussen Xtc en Mescaline lijkt me best interessant. Lichamelijk schijnt het veel lichter en fijner te vallen dan E. Ook veel sterker entheogeen dan E maar minder dan LSD. Ben benieuwd.

vorige keer had ik voor het eerst xtc met lsd (100ug) genomen toen ik liep leek het alsof ik lichtelijk zweefde was wel grappig:D

Wil je dat puur van buiten af toedienen dan? :D Heb er nog nooit van gehoord dat het recreatief gebeurd.

Maar goed, in feite kun je ook L-adrenaline toedienen in plaats van het vrijmaken door middel van speed. Maar ook dat gebeurd niet recreatief. ;)

Ik weet dat het een neurotransmitter is, maar het supplement wat die neurotransmitter stimuleert heeft dezelfde naam.

Zowiezo kunnen amfetaminen, cafeine, ritalin en efedrine/efedra behoorlijk euforisch zijn als je je al lekker voelt.

Maar neureologisch gezien zijn het geen mood elevalators omdat ze niet of slechts zeer gering aan de dopamine en serotonine huishouding komen. Hetgeen cocaine en xtc wèl doen.

Maar ze stimuleren wel allen het centraal zenuwstelsel en het scherpe zicht, energie, helderheid en je 'soepele' lichaam wat je ervaard is genoeg om je stemming uitbundig tot uitting te brengen of om incidenteel een vette avond op te beleven.

volgens mij f*cked speed je dopamine huishouding..

edit: Gebruik en risico's

vorige keer had ik voor het eerst xtc met lsd (100ug) genomen toen ik liep leek het alsof ik lichtelijk zweefde was wel grappig:D

Mhuhaha, ja mooi is dat het. Dan loop je een beetje zweverig met je armen te zwaaien ook enzo :D Vooral lachen als je op een psytrance feestje bent waar bijna iedereen er zo aan toe is. :D

Heeft er iemand eigenlijk ooit GABA gehad hier? En hoe is de werking in vergelijking met ghb/gbl?

GABA komt niet makkelijk via de bloedsomloop in de hersenen. GABA wordt in de hersenen gemaakt, daarom ga je niet snel iets voelen van GABA

L-glutamine, een aminozuur net als L-trypthofaan, is misschien meer aan te raden. Het is de precursor van glutamaat, glutamaat is weer de precursor van GABA. L-glutamine is ook te koop op internet. Het voordeel van dat spul is dat het makkelijker door de bloedhersenbarriere komt en daardoor effectiever is.

Maak jij je maar niet druk. Ik heb m'n fysiek prima op orde.

Ik bouw zowel m'n geest als m'n lichaam.

Ik wil mijn geest ook zoveel mogelijk ontwikkelen...

Ik probeer toch bijna 2 maal dagelijks een kwartier te mediteren en maandelijks een trip naar alice te maken. Ook ga ik vaak wandelen met de hond in het bos om tot rust te komen

Laatst bewerkt:
Wie heeft er wel eens heroine gespoten? Ik doe dat dagelijks.

Voor mij alweer een tijdje geleden, maar kan me nog goed herinneren dat wanneer de mdma uitgewerkt is ik naar mijn handen moest kijken of die LSD nog werkte.??????

Mhuhaha, ja mooi is dat het. Dan loop je een beetje zweverig met je armen te zwaaien ook enzo :D Vooral lachen als je op een psytrance feestje bent waar bijna iedereen er zo aan toe is. :D

Enkel en alleen alcohol. Nu met mate, dus zeker niet elke week. Maar zo eens in de bepaalde tijd heb ik zo'n drang naar bier.

Wordt er hier nog getript en gesnoven?

snif.gif

Veel levert dat niet op. Jaartje of wat terug hadden we pakken gehaald voor O&N..vantevoren nog even trainen uiteraard ( oppompen, lees: superdude ) en toch ff dat lijntje trekken...stonden we bij de lat pull down..1 setje..dik zweten

10 min later..alleen maar lullen daar en de neus ophalen..

uieindelijk maar gegaan en bier gehaald

gebruik het dan voor cardio:D

Laatst bewerkt:
Veel levert dat niet op. Jaartje of wat terug hadden we pakken gehaald voor O&N..vantevoren nog even trainen uiteraard ( oppompen, lees: superdude ) en toch ff dat lijntje trekken...stonden we bij de lat pull down..1 setje..dik zweten

10 min later..alleen maar lullen daar en de neus ophalen..

uieindelijk maar gegaan en bier gehaald

:roflol:

Terug
Naar boven