XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

:roflol: nee trippen gaan ik in de zomer vakantie weer doen. nu doe ik alleen GHB + caffeine wat is overgens een super combi vindt

LOL, scheut G + 400 mg cafeine. Je wordt veel minder roekeloos en kunt beter de draad vasthouden zonder dat er iets van de fijne kant van G verdwijnt. Dat is namelijk met speed of coke als stimulant wel anders.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.524
Damn loopt dit toppic nog steeds:eek:

Gehoord op het (Vlaamse) nieuws: huis opgeblazen door tienermeisjes die gas snoven.

Dan begin ik toch echt te denken dat sommige drugs beter legaal worden hoor...
Hadden die meisjes gewoon een wietje kunnen roken, was er niks gebeurd.

heb vanaaf weer een feessie:D gaat ook weer wat heilige materie doorheen,. Enige wat mijn mood een beetje remt is de kater die ik in het vooruitzicht heb.. Kent iemand da gevoel..

hhahaha ja dat was lachgas :P vind het wel een mooi verhaal

Laatst bewerkt:
LOL, scheut G + 400 mg cafeine. Je wordt veel minder roekeloos en kunt beter de draad vasthouden zonder dat er iets van de fijne kant van G verdwijnt. Dat is namelijk met speed of coke als stimulant wel anders.

400 mg haha nam vorige keer 800 mg:D

Eens G met ephedrine geprobeerd?
nee ben nog nooit ephedrine tegen gekomen hoe kom jij eraan dealer of via internet ?

Damn loopt dit toppic nog steeds:eek:
haha ja jij had dit topic gemaakt he:D

heb vanaaf weer een feessie:D gaat ook weer wat heilige materie doorheen,. Enige wat mijn mood een beetje remt is de kater die ik in het vooruitzicht heb.. Kent iemand da gevoel..

Daar moet je je pas druk om maken als je hem ook daadwerkelijk hebt, laat het niet nu al de sfeer verpesten:D

Dat weet ik niet zeker volgens mij wel. Maar ik ben al een tijd niet meer in de smartshop geweest.
Kom tegenwoordig meer in de niet-zo-smartshop. :o

Dat er op een BB forum gewoon een drugs topic met 177 pagina's is :roflol:

Wat een sportmannen :D

hhahaha ja dat was lachgas :P vind het wel een mooi verhaal

Dat gevoel ken ik zeker :cool:
Vooral bij speed snuiven, brrrrr die kater :(
Ik vind het echt vreemd hoe sommigen daar totaal geen last van hebben.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

400 mg haha nam vorige keer 800 mg:D

nee ben nog nooit ephedrine tegen gekomen hoe kom jij eraan dealer of via internet ?

Ephedrine kan je volgens mij gewoon bij de smartshop halen als ik mij niet vergis.

Dat gevoel ken ik zeker :cool:
Vooral bij speed snuiven, brrrrr die kater :(
Ik vind het echt vreemd hoe sommigen daar totaal geen last van hebben.

Hoe meer je het doet, hoe minder de kater wordt van speed.
Mensen die dagelijks gebruiken hebben totaal niets afkick van speed, als ze stoppen wel grote vermoeidheid.

Ephedra haal ik bij mijn supplementen leverancier.

Ik ga nu uit jongens, have fun today

slurp nu een beetje GHB, proost jongens :P

Terug
Naar boven