Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee trippen gaan ik in de zomer vakantie weer doen. nu doe ik alleen GHB + caffeine wat is overgens een super combi vindt
LOL, scheut G + 400 mg cafeine. Je wordt veel minder roekeloos en kunt beter de draad vasthouden zonder dat er iets van de fijne kant van G verdwijnt. Dat is namelijk met speed of coke als stimulant wel anders.
LOL, scheut G + 400 mg cafeine. Je wordt veel minder roekeloos en kunt beter de draad vasthouden zonder dat er iets van de fijne kant van G verdwijnt. Dat is namelijk met speed of coke als stimulant wel anders.

nee ben nog nooit ephedrine tegen gekomen hoe kom jij eraan dealer of via internet ?
haha ja jij had dit topic gemaakt he

heb vanaaf weer een feessiegaat ook weer wat heilige materie doorheen,. Enige wat mijn mood een beetje remt is de kater die ik in het vooruitzicht heb.. Kent iemand da gevoel..

400 mg haha nam vorige keer 800 mg
nee ben nog nooit ephedrine tegen gekomen hoe kom jij eraan dealer of via internet ?
haha ja jij had dit topic gemaakt he![]()
Ephedrine kan je volgens mij gewoon bij de smartshop halen als ik mij niet vergis.
heb vanaaf weer een feessiegaat ook weer wat heilige materie doorheen,. Enige wat mijn mood een beetje remt is de kater die ik in het vooruitzicht heb.. Kent iemand da gevoel..
hhahaha ja dat was lachgasvind het wel een mooi verhaal

400 mg haha nam vorige keer 800 mg
Ephedrine kan je volgens mij gewoon bij de smartshop halen als ik mij niet vergis.
Dat gevoel ken ik zeker
Vooral bij speed snuiven, brrrrr die kater
Ik vind het echt vreemd hoe sommigen daar totaal geen last van hebben.