Azrael
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m83
Sterf smurf!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

20ml / 3 (GHB ongeveer 33 % GBL) = 7 ml die hoeveelheid neem ik op een avondje van 12 tot 4
vast wel mee toch20ml / 3 (GHB ongeveer 33 % GBL) = 7 ml die hoeveelheid neem ik op een avondje van 12 tot 4
![]()

ja, valt wel mee... ben nog niet omgevallen van de slaap
als het zolang geleden is moet ik niet gaan overdrijven.
jij bent precies al wat gewend
straks ga ik nog ff popperen
Harry Popper![]()
of gewoon caffeine erbij val je ook niet in slaap

optimaal feessie beleeft gister,.. haha geen kater gelukkig
wel een beetje totale verwarring maar dat mot kunne. Wel ernstig veel mdma weggewerkt. Een uur half bewusteloos langs de kant gelegen. Maarja volgende keer maar iets minder. Het rare is => het duurt lang voordat het echt goed werkt. Echt superlastig omdat spul fatsoenlijk te doseren :S
damnedoptimaal feessie beleeft gister,.. haha geen kater gelukkig
wel een beetje totale verwarring maar dat mot kunne. Wel ernstig veel mdma weggewerkt. Een uur half bewusteloos langs de kant gelegen. Maarja volgende keer maar iets minder. Het rare is => het duurt lang voordat het echt goed werkt. Echt superlastig omdat spul fatsoenlijk te doseren :S
en 3 kg lichter![]()
hehe, wist niet eens dat er zo'n pillen bestonden
thx voor de tip![]()

GHB stimuleert ook de afgifte van acetylcholine (neurotransmitter) in de hersenen. Verder
speelt het een belangrijke rol in de synthese van eiwitten in het lichaam via de
‘penthose-pathway’ en vermindert het de afbraak van eiwitten. Vijf uur na injectie is
GHB niet meer in de urine te detecteren.