Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

't was zes jaar geleden dat ik nog eens GHB genomen had.

hoeveel mag je daar eigenlijk van naar binnenspelen ?
heb nu (gespreid over de afgelopen 24 uur) zo 1 flesje Flugel op :D

Pak niet teveel he.......Ik heb het zelf niet gebruikt maar weet wel dat gevaarlijk en effectieve dosis nogal naast elkaar liggen. Maargoed, zonder dat je weet hoeveel er exact in je spul zit kun je het niet gaan berekeken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Om de 2.5 - 3 uur een dosis van 4 - 5 ml

thx, goed grafiekje :thumb:

heb nu wel genoeg op :P

vast wel mee toch;)20ml / 3 (GHB ongeveer 33 % GBL) = 7 ml die hoeveelheid neem ik op een avondje van 12 tot 4:D

ja, valt wel mee... ben nog niet omgevallen van de slaap ;)
als het zolang geleden is moet ik niet gaan overdrijven.

jij bent precies al wat gewend :D

straks ga ik nog ff popperen :nut:

Harry Popper :lol:

ja, valt wel mee... ben nog niet omgevallen van de slaap ;)
als het zolang geleden is moet ik niet gaan overdrijven.

jij bent precies al wat gewend :D

straks ga ik nog ff popperen :nut:

Harry Popper :lol:

haha het gaat gewoon om de timing dat je ongeveer een uur wacht met de volgende dosis:Dof gewoon caffeine erbij val je ook niet in slaap:D

ja, had het daarstraks hier gelezen en heb toen meteen een straf kopje koffie gemaakt :coffeepc:

:D

hehe, wist niet eens dat er zo'n pillen bestonden :D

thx voor de tip :thumb:

damned:P optimaal feessie beleeft gister,.. haha geen kater gelukkig :D wel een beetje totale verwarring maar dat mot kunne. Wel ernstig veel mdma weggewerkt. Een uur half bewusteloos langs de kant gelegen. Maarja volgende keer maar iets minder. Het rare is => het duurt lang voordat het echt goed werkt. Echt superlastig omdat spul fatsoenlijk te doseren :S

en 3 kg lichter :(

Laatst bewerkt:
ligt eraan hoeveel je hebt gegeten. en volgens mij ook of je dik of dun bloed hebt?

damned:P optimaal feessie beleeft gister,.. haha geen kater gelukkig :D wel een beetje totale verwarring maar dat mot kunne. Wel ernstig veel mdma weggewerkt. Een uur half bewusteloos langs de kant gelegen. Maarja volgende keer maar iets minder. Het rare is => het duurt lang voordat het echt goed werkt. Echt superlastig omdat spul fatsoenlijk te doseren :S

en 3 kg lichter :(

mdma, geen kater. ter***lijer

De keren dat ik het heb gedaan voelde ik me flink klote dag/dagen erna

Had ik wel gewoon altijd met XTC pillen.
Dan voelde ik me dag erna echt brak en vaak koppijn enzo.

Dit vond ik nog op het net

GHB stimuleert ook de afgifte van acetylcholine (neurotransmitter) in de hersenen. Verder
speelt het een belangrijke rol in de synthese van eiwitten in het lichaam via de
‘penthose-pathway’ en vermindert het de afbraak van eiwitten. Vijf uur na injectie is
GHB niet meer in de urine te detecteren.

Terug
Naar boven