MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

cool zou er bijna weer eentje nemen:D, omdat je toch veel over ghb weet weet je ook een onderzoek of een verhaal van een verslaafde waarin staat dat gbl veel slechter is als ghb ?

omdat ze zeggen dat het slecht voor je maag is en voor je slokdarm en dat je kans hebt op bloedverzuring, maar volgens mij is er nog niemand geweest die bv last had van zijn maag wel van zijn slokdarm heb ik gehoord

iemand al eens vloeibare E uit de smartshop geprobeerd ?

zoiets :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ryx.gif
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb vroeger wel eens herbal E gebruikt, maar vond er maar weinig of niks aan... was van dit merk :

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

heb ooit 1 keer op een feestje herbal-pillen van iemand gekregen en die waren dan wel weer lekker straf :P weet alleen niet meer welk merk.

claims over GHB :D :
Claim: It puts the user in the particular sleep state (theta to alpha) that encourages the pituitary to release growth hormone (depending on how much you take

Claim: It stimulates Growth Hormone (hGH) release by the pituitary up to 50%

Claim: It is an aid in muscle-building and fat loss by stimulating hGH production in the pituitary.

Claim: It induces deep sleep with a 1.5 ml dose by temporarily inhibiting dopamine release in the brain.

Claim: Facilitates REM sleep and "slow-wave" (stage 3-4) sleep.During deep sleep maximum growth hormone release occurs, as well as renewal of the body.

Claim: It aides in the alleviation of the symptoms of depression.

Claim: It relieves anxiety.

Claim: It has been used extensively in Europe to treat the symptoms of alcohol and other substance withdrawal.

Claims have been made as to its life extending effects. (This is generally attributed to the effects of hGH.).

Claim: It induces deep rejuvenating sleep.

Claim: It fights stress.

Claim: It enhances athletic performance.

Claim: It exhibits procoïtusual effects in some by improving tactility (sense of touch), enhancing erectile capacity in men, lowering of inhibitions in women, and increasing the intensity of orgasms.

Claim: It combats addiction symptoms of alcoholism and other addictions.

Claim: Improving sleep patterns and maintaining daytime alertness in narcolepsy.

Claim: Reducing schizophrenia symptoms.

Claim: Stabilizing Parkinson’s disease.

Claim: Reducing nactumal myocionus (painful leg cramps at night).

Claim: Improving memory problems.

Claim: Stimulating natural growth hormone release.

Claim: Decreasing pain and improving sleep in fibromyalgia.

Claim: Relief of symptoms in Huntington’s chorea.

Claim: Regulating muscle tone in dystonia musculorum deformans.

Claim: Controlling tardive dyskinesia symptoms.

Claim: Decreasing or eliminating drug withdrawal symptoms (alcohol and opaites).

Claim: Decreasing hyperactivity and learning disabilities in children.

Claim: Inducing sedation and tranquilization.

Claim: Lowering cholesterol levels.

zoiets :

ryx.gif

ik heb vroeger wel eens herbal E gebruikt, maar vond er maar weinig of niks aan... was van dit merk :

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

heb ooit 1 keer op een feestje herbal-pillen van iemand gekregen en die waren dan wel weer lekker straf :P weet alleen niet meer welk merk.

staan hier op moet je ze even aan klikken kan je de ervaringen van mensen lezen :
Party - Azarius

Ik ken er een paar van 2,50 per stuk, maar die krijg je geheid niet online :p

omg, zelfs al een online shop :)

Nog nooit gedaan en ook niet vanplan :)

zoiets :

ryx.gif

hehe...toen ik nog in de smartshop werkte, verkochten we dat spul ook:D
maar het deed amper geen ene reet, heb voor de lol een s 4flesjes leeggezopen en de klanten geholpen...voelde helaas niks:(

hehe...toen ik nog in de smartshop werkte, verkochten we dat spul ook:D
maar het deed amper geen ene reet, heb voor de lol een s 4flesjes leeggezopen en de klanten geholpen...voelde helaas niks:(

Ik denk dat het met dat spul er ook best wel aan ligt of je er zelf ingelooft of niet.
En wat je verder ooit al aan niet herbal zooi heb weg geslikt en gesnoven.
Want ik denk als je veder nog nooit wat gedaan hebt, dat het dan best wel zal werken.
Maar zodra je de chemische versies gehad hebt dat het dan tegen valt.

cool zou er bijna weer eentje nemen:D, omdat je toch veel over ghb weet weet je ook een onderzoek of een verhaal van een verslaafde waarin staat dat gbl veel slechter is als ghb ?

omdat ze zeggen dat het slecht voor je maag is en voor je slokdarm en dat je kans hebt op bloedverzuring, maar volgens mij is er nog niemand geweest die bv last had van zijn maag wel van zijn slokdarm heb ik gehoord

Bij sporadisch gebruik moet je je niet druk maken om bloedverzuring bij gbl.
Slecht voor je maag? De Ph van maagzuur is 2

Lees dit maar eens rustig door ;)
Allemaal wetenschap en onderzoek over ghb + gbl (wel in het Engels )

Drugs Archive - GHB & GBL - Drugs Forum

sodemieter moet ik al weer gbl bestellen die 250 ml die ik vorige keer had besteld daar deed ik een half jaar mee:o maar ja valt eigenlijk wel mee dat is minder als 10 ml per week want heb ook nog ongeveer 50 ml weg gegeven:D

weet iemand nog een smoes over wat het is als het afgeleverd wordt ik heb nou al 3 keer gehad dat ik zei jah het is voor mijn plantjes maar om dat nou al weer te doen zullen ze niet geloven denk ik

Laatst bewerkt:
sodemieter moet ik al weer gbl bestellen die 250 ml die ik vorige keer had besteld daar deed ik een half jaar mee:o maar ja valt eigenlijk wel mee dat is minder als 10 ml per week want heb ook nog ongeveer 50 ml weg gegeven:D

weet iemand nog een smoes over wat het is als het afgeleverd wordt ik heb nou al 3 keer gehad dat ik zei jah het is voor mijn plantjes maar om dat nou al weer te doen zullen ze niet geloven denk ik

Zeg dat je eigenaar van een car-wash bent. Dat je je klanten alleen het beste wil geven en daarom 10l gbl besteld

Zeg dat je eigenaar van een car-wash bent. Dat je je klanten alleen het beste wil geven en daarom 10l gbl besteld

haha 10l ,maar nee ik bedoel smoes tegenover mijn ouders:p.
had van dat spul weer een lekker nachtje zeg eerst in de disco geen 1 uur tussen de buisjes maar een half uur toen hangend en steeds wegvallend daar gestaan en vreselijk lopen zweten door 6x200 mg caffeine totdat de portier zei kom even mee naar buiten toen even snel een rondje gelopen en weer naar binnen gegaan. Gelukkig werd het weer langzaam minder. thuis aangekomen kon ik niet slapen terwijl ik die caffeine 6 uur geleden heb in genomen. dus tot 9 sochtends wakker gelegen/ gezellig he. wel nog een leuk meisje ontmoet:D

ps wel raar dat je met 1200 mg caffeine nog bijna nokkie kan gaan door GHB dus voortaan gewoon weer ruim een uur wachten met het volgende buisje

G werkt geestelijk hèèl sterk en kan enkel tegengas krijgen van coke. Met speed wordt je er eerder nòg waziger van, overigens blijf je wel wakker en het kan erg lekker zijn.

Cafeine kan overigens wel je hartslag wat hoger houden indien je out gaan. Want caf werkt sterk op de acitiviteit van hart en bloedvaten en stoelgang. Geestelijk is het te zwak om weerstand te bieden aan G.

G werkt geestelijk hèèl sterk en kan enkel tegengas krijgen van coke. Met speed wordt je er eerder nòg waziger van, overigens blijf je wel wakker en het kan erg lekker zijn.

Cafeine kan overigens wel je hartslag wat hoger houden indien je out gaan. Want caf werkt sterk op de acitiviteit van hart en bloedvaten en stoelgang. Geestelijk is het te zwak om weerstand te bieden aan G.

jah dat heb ik wel gemerkt ja want met 1200 mg bijna nokkie gaan en zweten als een gek:(:o

1200 mg en toen vond je het gek dat je niet kon slapen? :D

jah:pik dacht dat het na 4 uur bijna helemaal weg zou zijn maar het is pas na 5 uur 50% afgenomen:o:pwas ook blij dat die portier zo aardig was ik mocht gewoon terug komen hij dacht zeker dat ik te veel gedronken had

Jah die fout maken mensen met speed ook nog wel eens.
Dan denken ze het valt wel mee.
En dan kunnen ze pas weer de volgende nacht een keertje slapen.

Terug
Naar boven