Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Vandeweekend voor het eerst Salvia gebruikt en deze drugs is echt een keeper voor mij. Eerst en vooral: het was een salvia extract 5x, gerookt via een pijpje, gekocht in een smartschop in Terneuzen. Ik heb de drug in een auto genomen.
Ik had in het begin een beetje angst, maar na m'n eerste trip was die angst helemaal weg en wou ik al snel een 2de trip maken. Trips duurden niet meer dan 2 minuten en ze begonnen al heel snel. (30-45 seconden na eerste intrek). 2 minuten vond ik maar heel kort en ik besloot gewoon door te gaan met intrekken terwijl ik nog aant spacen was. Maar erg 'intenser' werd het niet, het gevoel werd gewoon uitgerekt.

'Spacen' mag je letterlijk lezen, want ik voelde me als het ware in de ruimte. Ik kreeg een zwaar, drukkend gevoel in m'n kop (geen pijn, eerder leuk gevoel) en ik had gewoon de neiging om een beetje heen en weer te slenteren. Ik was wel nog steeds down to earth met m'n bewustzijn.
M'n maat heeft het ook gefilmd en je beseft het pas hoe belachelijk je jezelf eigenlijk wel maakt als je onder invloed bent:D (merk je ook als je wat op youtube zoekt naar 'salvia').
Volgende keer ga ik voor de 10x.

hmmm, klinkt interessant die salvia... misschien in de toekomst ook eens proberen, Terneuzen is hier toch niet zover af :D

heb daarnet nog eens enkele flesjes poppers besteld :nut:
ga eens wat nieuwe aroma's proeven, want niet elk merk smaakt even lekker.
vooral naar deze ben ik benieuwd : 'PIG SWEAT'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

omschrijving :

"wordt een echte pig : wanneer u een PIG wil zijn zal dit u werkelijk laten zweten en het onderste uit de kan halen." :roflol:

valt me wel op dat het in sommige dancings een echte rage is, met poppertjes spelen.
ik vind het ideaal voor als je bij een avondje stappen niet wil drinken en toch eens weg wil zijn in het hoofd en eens flink wil lachen.
je gaat er sowieso altijd nuchter mee naar huis.

het is altijd leuk om eens iemand te laten proeven die nog nooit geprobeerd heeft, hun reactie is meestal goddelijk. was onlangs nog op een huisfeestje bij een maat en daar lieten we oa een gast proeven van een popper op basis van Isopentyl Nitriet, zowat de sterkste die er zijn. we lieten hem met een papieren pijpje enkele malen diep inhaleren... zijn reactie na enkele seconden : "potverdomme, wat is dat... wat gebeurd er met mij !? :eek: wanneer stopt die shit, mijn hoofd... alles draait !!" :roflol: jesus, wat hebben we gelachen die avond :D

hier nog een leuk filmpje :

http://www.youtube.com/watch?v=O3vSkmGI-ag

Door LSD ben ik ook eens beginnen lachen, denk wel een half uur aan een stuk. Mijn buikspieren deden ontzettend veel pijn, dacht dat ik dood ging, ik moest stoppen met lachen maar kon gewoon niet. Echt heel eng

Mja poppers is wel lachen als je wat gedronken hebt, maar na een keer of 10 a 20 aan het flesje te hangen krijg je er wel dikke koppijn van. Het spul komt echt het beste tijd zijn recht tijdens de coïtus, dan merk je pas waar het spul écht voor bedoeld is. Voor een korte rush tijdens een avondje stappen is lachgas toch wel het beste, jammer dat je dat niet zo makkelijk een club in neem haha.

bij lsd heb ik het lachwekkende effect vooral in het begin van de trip, als het begint op te komen... dan loop ik zeker een hele poos met een newbeat-smile tot achter m'n oren... aciiiiiiiid :)

lachgas heb ik nog niet geprobeerd, is dat niet hetzelfde spul waar ze oa in Amerika bij de tandarts mee verdoven ?

Ja daar wordt het wel eens voor gebruikt ja. Je kan bij de Sligro ofzo voor 40 euro een slagroom spuit kopen en voor 12 euro nog eens 50 patronen. Zak balonnen erbij en dan ff 1 a 1,5 patroon in een balonnetje knallen en sucken maar! Zeker lachen ervaring!

vond daarnet dit plaatje :

greatdrugs.gif
:lol:

Ja daar wordt het wel eens voor gebruikt ja. Je kan bij de Sligro ofzo voor 40 euro een slagroom spuit kopen en voor 12 euro nog eens 50 patronen. Zak balonnen erbij en dan ff 1 a 1,5 patroon in een balonnetje knallen en sucken maar! Zeker lachen ervaring!

klopt ja maatje van mij doet dat ook altijd.

Ik merk dat ik de laatste tijd echt smacht naar een lekkere mdma-rush trouwens, het wordt steeds erger. ff een nachtje weg uit deze wereld en out of space chillen. Maar ik kan het echt nog niet maken ivm m'n stage :(

just good old cocaine:D

Ik merk dat ik de laatste tijd echt smacht naar een lekkere mdma-rush trouwens, het wordt steeds erger. ff een nachtje weg uit deze wereld en out of space chillen. Maar ik kan het echt nog niet maken ivm m'n stage :(

dat heb ik gelukkig niet. ghb heb ik wel weer zin in om voor de eerste keer op mijn stage te doen, maar dan kan ook makkelijk gewoon beetje achter over zitten en orders invoeren:D:D:D:D

dat heb ik gelukkig niet. ghb heb ik wel weer zin in om voor de eerste keer op mijn stage te doen, maar dan kan ook makkelijk gewoon beetje achter over zitten en orders invoeren:D:D:D:D

De ene gebruikt in het weekend geen mdma omdat hij de volgende dag naar zijn stage moet, de andere drinkt dan weer wat ghb op zijn stage. :roflol:

Heerlijk

@LOO: ik ken dat gevoel. Ik heb hier nog 2 xtc liggen van november 2007. Ik zou ze graag nog eens nemen, maar heb geen zin om een hele week down te zijn

@LOO: ik ken dat gevoel. Ik heb hier nog 2 xtc liggen van november 2007. Ik zou ze graag nog eens nemen, maar heb geen zin om een hele week down te zijn

op te vangen met enkele daagjes 2 seroxatjes (in de states ook wel paxil genoemd) per dag :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whaha, dude, ik denk dat ze binnenkort op je stage gaan denken dat je narcolepsie hebt :roflol:

en is iemand nog van plan iets leuks te gaan gebruiken zegeltje of pilletje of ghb gooi het er maar uit

Terug
Naar boven