- Waardering
- 129
Jah die fout maken mensen met speed ook nog wel eens.
Dan denken ze het valt wel mee.
En dan kunnen ze pas weer de volgende nacht een keertje slapen.
Of zelfs dat nog niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jah die fout maken mensen met speed ook nog wel eens.
Dan denken ze het valt wel mee.
En dan kunnen ze pas weer de volgende nacht een keertje slapen.
(merk je ook als je wat op youtube zoekt naar 'salvia'). 

wanneer stopt die shit, mijn hoofd... alles draait !!"
jesus, wat hebben we gelachen die avond 

Ja daar wordt het wel eens voor gebruikt ja. Je kan bij de Sligro ofzo voor 40 euro een slagroom spuit kopen en voor 12 euro nog eens 50 patronen. Zak balonnen erbij en dan ff 1 a 1,5 patroon in een balonnetje knallen en sucken maar! Zeker lachen ervaring!

klopt ja maatje van mij doet dat ook altijd.
Ik merk dat ik de laatste tijd echt smacht naar een lekkere mdma-rush trouwens, het wordt steeds erger. ff een nachtje weg uit deze wereld en out of space chillen. Maar ik kan het echt nog niet maken ivm m'n stage![]()

klopt ja maatje van mij doet dat ook altijd.
Ik merk dat ik de laatste tijd echt smacht naar een lekkere mdma-rush trouwens, het wordt steeds erger. ff een nachtje weg uit deze wereld en out of space chillen. Maar ik kan het echt nog niet maken ivm m'n stage![]()
dat heb ik gelukkig niet. ghb heb ik wel weer zin in om voor de eerste keer op mijn stage te doen, maar dan kan ook makkelijk gewoon beetje achter over zitten en orders invoeren![]()
@LOO: ik ken dat gevoel. Ik heb hier nog 2 xtc liggen van november 2007. Ik zou ze graag nog eens nemen, maar heb geen zin om een hele week down te zijn
@LOO: ik ken dat gevoel. Ik heb hier nog 2 xtc liggen van november 2007. Ik zou ze graag nog eens nemen, maar heb geen zin om een hele week down te zijn

dat heb ik gelukkig niet. ghb heb ik wel weer zin in om voor de eerste keer op mijn stage te doen, maar dan kan ook makkelijk gewoon beetje achter over zitten en orders invoeren![]()

Whaha, dude, ik denk dat ze binnenkort op je stage gaan denken dat je narcolepsie hebt![]()

Whaha, dude, ik denk dat ze binnenkort op je stage gaan denken dat je narcolepsie hebt![]()

en is iemand nog van plan iets leuks te gaan gebruiken zegeltje of pilletje of ghb gooi het er maar uit