XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Zo het is me weer behoorlijk goed bevallen gister, man man man. Wat was Defqon1 toch weer een strak feest zeg.

Nobody beats Q-dance!!!

• Topic Starter Topic Starter
FireStarter zei:
Zo het is me weer behoorlijk goed bevallen gister, man man man. Wat was Defqon1 toch weer een strak feest zeg.

Nobody beats Q-dance!!!

ben helaas nog nooit op een echt groot feest geweest :( hoop dat toch binnenkort een xtje te doen.

!!BarmaN!! zei:
*** (snoepies)met zon smiley erop iemand een id of die goed zijn?

Ik kijk niet eens meer naar het logo. Hoeveel mitsuibisi's, smiley's zijn er wel niet geweest. Dat zegt niets, ik heb een keer pilletje gehad die later op een lijst bleek te staan waar veel atropine in zat. En ik heb de avond van m'n leven gehad, dus dat was gewoon een andere partij met hetzelfde logo.

Al die spookverhalen e.d. ik moet daar om lachen hoor, hoeveel mensen zijn er nu daadwerkelijk kapot gegaan aan x-tc, puur door de samenstelling van het pilletje, dus dan hebben we het niet over een overdose, of evt kwalen die i.c.m. xt-c dodelijk zijn. Puur door het pilletje zelf?

Ik schat zelf, 1 op 10.000.000 geslikte pillen? Dus dan is de kans dat die Boeing op je hoofd terecht komt groter :D

Floyd zei:
Ik kijk niet eens meer naar het logo. Hoeveel mitsuibisi's, smiley's zijn er wel niet geweest. Dat zegt niets, ik heb een keer pilletje gehad die later op een lijst bleek te staan waar veel atropine in zat. En ik heb de avond van m'n leven gehad, dus dat was gewoon een andere partij met hetzelfde logo.

Al die spookverhalen e.d. ik moet daar om lachen hoor, hoeveel mensen zijn er nu daadwerkelijk kapot gegaan aan x-tc, puur door de samenstelling van het pilletje, dus dan hebben we het niet over een overdose, of evt kwalen die i.c.m. xt-c dodelijk zijn. Puur door het pilletje zelf?

atropine :D
ik ken wel iemand die ooit keer een DOB pilletje had gehad, hij was gewoon 24 uur lang leip :D

zoveel rotte pillen zijn er echt niet, probleem is gewoon dat er gewoon amper rot spul is en er word gewoon propeganda gemaakt dat het zo slecht is.
kijk naar dat meisje van 15 jaar dat afgelopen jaar dood ging door gevolg van "***".

laatst heb ik nog een documentaire gekeken over de groei van *** in amerika.
daar werd ook heel veel propeganda gemaakt over *** met valse testen.
dit allemaal doordat er gewoon bijna nooit wat gebeurd.

in verhoudingen gaan er gewoon veel meer mensen dood door de gevolgen van alcohol dan door drugs. Maar er komen ook weer meer mensen bij door de gevolgen van alcohol ;) ( thx to herman finkers :thumbs: )

je hebt ook 3dubbele mitsubitchi's :D

diamantjes
blauwe zonnetjes en die zijn goed 2tot 4eurie

ik heb gehoordt dat EVE een van de eerste pillen zeer gewild zijn alhoewel het niets te maken heeft met de dosering

hehehehe, Heel veel pillen komen van de zelfde producent af. Ik kan ze per 1000 bestellen en zelf een logo uitkiezen. Dus hoe kun je nu van tevoren weten dat alle smiley's, Mitsubitchi's, diamantje's goed zijn?

je moet gewoon 3 tegelijk nemen, dan kan het je niet eens meer intresseren welke het nou waren

nasty^PhysIc zei:
hehehehe, Heel veel pillen komen van de zelfde producent af. Ik kan ze per 1000 bestellen en zelf een logo uitkiezen. Dus hoe kun je nu van tevoren weten dat alle smiley's, Mitsubitchi's, diamantje's goed zijn?

dat kun je nooit weten . maar als iemand zegt bij die kerel zijn de diamantjes goed ga je na die kerel toe en zeg je heb je nog dezelfde diamantjes .

maar als mitsu's goed zijn gaat een andere kerel die namaken met een lagere dosering . logo zegt niets .ik heb al veel pillen gezien zonder naam en die waren uitstekend . ik haat wel bonsai's daar begin je van te trippen en als je dat niet wilt komt dat zeer ongelegen :mad:

dubbele hartjes of dubbele mercedessen :thumb: betere ken ik niet, 180-190 mg MDMA en voor een prikkie (3 euro )

Pumpin' zei:
dubbele hartjes of dubbele mercedessen :thumb: betere ken ik niet, 180-190 mg MDMA en voor een prikkie (3 euro )

ik vraag me 1ding af ??? .
de producenten missen het grote geld en alleen de dealers hebben dikke winst .

1pilletje vanuit het 'fabriek' kost 50 cent die producent verkoopt ze per 5000 aan dealer de dealers verdeelt ze en verhandelt ze aan +- 5euro op een rave op groot event .

dus de dealers doen het minste werk en krijgen het grote geld en de producent neemt het meeste risico (hoogste gevangenisstraf)

nasty^PhysIc zei:
je moet gewoon 3 tegelijk nemen, dan kan het je niet eens meer intresseren welke het nou waren

Goed idee..... :rolleyes:

Als je echte knallers hebt met 180 mg MDMA en je neemt er 3 tegelijk dan ben je zo van de kaart, dat je niet meer weet wat onder en boven is. Dan weet je dus achteraf bijna niks meer en denk je ook: ja was wel ok, dat fest, maar weet er eigenlijk niet veel meer van. Ik heb het zelf een paar keer gehad en is niet de moeite waard. Gewoon 1 of 2 netjes verdeelt over de avond en prima :thumb:

Pumpin' zei:
Goed idee..... :rolleyes:

Als je echte knallers hebt met 180 mg MDMA en je neemt er 3 tegelijk dan ben je zo van de kaart, dat je niet meer weet wat onder en boven is. Dan weet je dus achteraf bijna niks meer en denk je ook: ja was wel ok, dat fest, maar weet er eigenlijk niet veel meer van. Ik heb het zelf een paar keer gehad en is niet de moeite waard. Gewoon 1 of 2 netjes verdeelt over de avond en prima :thumb:
gelijk heb je waarom meer slikken als je met 1al tevreden bent ??? .

als ik nog es serieus uitga ga ik ook eens een snoepje nemen . maar gewoon 1. is het troep dan is het zo maar anders amuseer ik me perfekt . en dan wacht je weer 1maand of 3 en dan krijg je weer dat heerlijke gevoel :D .
ik heb wel al negatieve reacties gehoord bij een snoepje dat ik zeur en praat en praat en mij belachelijk gedraag . maar zolang ik mij er goed bij voel zie ik geen probleem

aeroxrookie zei:
ik vraag me 1ding af ??? .
de producenten missen het grote geld en alleen de dealers hebben dikke winst .

1pilletje vanuit het 'fabriek' kost 50 cent die producent verkoopt ze per 5000 aan dealer de dealers verdeelt ze en verhandelt ze aan +- 5euro op een rave op groot event .

dus de dealers doen het minste werk en krijgen het grote geld en de producent neemt het meeste risico (hoogste gevangenisstraf)

Tussen de producent en de uiteindelijke dealer op de rave (of in je kennissen kringen) zitten nog wel een aantal schakels

Producenten schermen zich af door maar met 1-3 bepaalde (grote) afnemers te werken en blijven verder op de achtergrond. En hebben dus in feite weinig risico. Dealers die ze uiteindelijk verkopen aan de consument loopt in feite meer risico omdat hij bij het "grote" publiek bekend moet zijn om zijn pillen kwijt te kunnen.

Laatst bewerkt:
Pumpin' zei:
Tussen de product en de uiteindelijke dealer op de rave (of in je kennissen kringen) zitten nog wel een aantal schakels

Producten schermen zich af door maar met 1-3 bepaalde (grote) afnemers te werken en blijven verder op de achtergrond. En hebben dus in feite weinig risico. Dealers die ze uiteindelijk verkopen aan de consument loopt in feite meer risico omdat hij bij het "grote" publiek bekend moet zijn om zijn pillen kwijt te kunnen.

maar het velt toch wel op als je in een garagebox een labo hebt . en allemaal chemische middelen aankoop per kilo .
maar ik heb gehoordt dat je ghb ook met keukenartikelen kunt maken .

Laatst bewerkt:
Beginnen we strax een X-sectie ofzo??

Je weet nooit wie hier de boards afstruinen opzoek naar info mbt criminele activiteiten..of het nu om roids gaat of iets anders..

Niet dat het mij iets interesseerd maar besef wel dat je je naaste hiermee in de spotlights zet... een IP adres is zo achterhaald lijkt mij.

Nederland is koploper als het gaat om afluisteren etc.

Hou het bij ervaringen jongens...de rest voor jezelf.

Spreken is zilver, zwijgen is goud! Capice?

Gr JuggerNaut

ik noem ook geen namen en woonplaatsen en adressen :) en ook niet over te telefoon, mocht ik iets willen hebben.

En laat die wouten maar komen. Als ze geen directe aanleiding hebben, mogen ze niet eens verhoren/fouilleren. Doen ze het wel dan is het bewijs niet-rechtgeldig vergaard en houd de hele zaak al op. Je kan je natuurlijk ook altijd beroepen op je "ik-doe-stoer-op-het-internet" :D

Als je echte knallers hebt met 180 mg MDMA en je neemt er 3 tegelijk dan ben je zo van de kaart, dat je niet meer weet wat onder en boven is

bij een gemiddeld persoon zal de maag dat ook denken en zal is waarschijnlijk een flink potje over de nek gaan dacht ik zo

NaLiN zei:
bij een gemiddeld persoon zal de maag dat ook denken en zal is waarschijnlijk een flink potje over de nek gaan dacht ik zo

dat denk ik ook. Ga het ook niet proberen haha :D

Ik heb zelf gelukkig nooit gekotst van pillen. Ik weet wel hoeveel ikkan hebben en ik weet ook wanneer het genoeg is.

Grappig voorval: Gister was ik net binnen bij defqon rond een uur of half 1 , ligt er een gast breeduit in het gras tegen een boom te spacen :D Lekker begin van de middag :D

:D
ik mik zelf ook nooit een hoge dosis in 1x naar binnen.
wacht altijd af hoe het uitpakt en dan stem ik volgende dosis wel af op gevoel.

NaLiN zei:
:D
ik mik zelf ook nooit een hoge dosis in 1x naar binnen.
wacht altijd af hoe het uitpakt en dan stem ik volgende dosis wel af op gevoel.

precies, na een paar keer weet je wel hoeveel je nodig hebt. Ik hou er ook meestal wel rekening mee dat ik niet te wazig ben als ik naar huis ga.

Terug
Naar boven