FireStarter
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FireStarter zei:Zo het is me weer behoorlijk goed bevallen gister, man man man. Wat was Defqon1 toch weer een strak feest zeg.
Nobody beats Q-dance!!!
hoop dat toch binnenkort een xtje te doen.!!BarmaN!! zei:*** (snoepies)met zon smiley erop iemand een id of die goed zijn?

Floyd zei:Ik kijk niet eens meer naar het logo. Hoeveel mitsuibisi's, smiley's zijn er wel niet geweest. Dat zegt niets, ik heb een keer pilletje gehad die later op een lijst bleek te staan waar veel atropine in zat. En ik heb de avond van m'n leven gehad, dus dat was gewoon een andere partij met hetzelfde logo.
Al die spookverhalen e.d. ik moet daar om lachen hoor, hoeveel mensen zijn er nu daadwerkelijk kapot gegaan aan x-tc, puur door de samenstelling van het pilletje, dus dan hebben we het niet over een overdose, of evt kwalen die i.c.m. xt-c dodelijk zijn. Puur door het pilletje zelf?

( thx to herman finkers nasty^PhysIc zei:hehehehe, Heel veel pillen komen van de zelfde producent af. Ik kan ze per 1000 bestellen en zelf een logo uitkiezen. Dus hoe kun je nu van tevoren weten dat alle smiley's, Mitsubitchi's, diamantje's goed zijn?

Pumpin' zei:dubbele hartjes of dubbele mercedessenbetere ken ik niet, 180-190 mg MDMA en voor een prikkie (3 euro )
.nasty^PhysIc zei:je moet gewoon 3 tegelijk nemen, dan kan het je niet eens meer intresseren welke het nou waren

gelijk heb je waarom meer slikken als je met 1al tevreden bentPumpin' zei:Goed idee.....
Als je echte knallers hebt met 180 mg MDMA en je neemt er 3 tegelijk dan ben je zo van de kaart, dat je niet meer weet wat onder en boven is. Dan weet je dus achteraf bijna niks meer en denk je ook: ja was wel ok, dat fest, maar weet er eigenlijk niet veel meer van. Ik heb het zelf een paar keer gehad en is niet de moeite waard. Gewoon 1 of 2 netjes verdeelt over de avond en prima![]()
.
.aeroxrookie zei:ik vraag me 1ding af.
de producenten missen het grote geld en alleen de dealers hebben dikke winst .
1pilletje vanuit het 'fabriek' kost 50 cent die producent verkoopt ze per 5000 aan dealer de dealers verdeelt ze en verhandelt ze aan +- 5euro op een rave op groot event .
dus de dealers doen het minste werk en krijgen het grote geld en de producent neemt het meeste risico (hoogste gevangenisstraf)
Pumpin' zei:Tussen de product en de uiteindelijke dealer op de rave (of in je kennissen kringen) zitten nog wel een aantal schakels
Producten schermen zich af door maar met 1-3 bepaalde (grote) afnemers te werken en blijven verder op de achtergrond. En hebben dus in feite weinig risico. Dealers die ze uiteindelijk verkopen aan de consument loopt in feite meer risico omdat hij bij het "grote" publiek bekend moet zijn om zijn pillen kwijt te kunnen.
en ook niet over te telefoon, mocht ik iets willen hebben.
Als je echte knallers hebt met 180 mg MDMA en je neemt er 3 tegelijk dan ben je zo van de kaart, dat je niet meer weet wat onder en boven is
NaLiN zei:bij een gemiddeld persoon zal de maag dat ook denken en zal is waarschijnlijk een flink potje over de nek gaan dacht ik zo

Lekker begin van de middag 
NaLiN zei:
ik mik zelf ook nooit een hoge dosis in 1x naar binnen.
wacht altijd af hoe het uitpakt en dan stem ik volgende dosis wel af op gevoel.