NaLiN
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hadden de drugs toch een goede werking kunnen hebben.Floyd zei:... Anders mis je straks het Nederlands elftal' hehe![]()

The_Oak zei:Helemaal niets voor mij...
En dan ook echt niets, geen alcohol, rookwaar of snuifwaar...
Floyd zei:Tjah, goede voornemens zijn leuk. Maar bv afgelopen zaterdag, was ik k*tje dronken, toen in een uurtje 2 pillen en met m'n domme kop ook een buisje ghb..... Je krijgt me niet snel gek, maar toen had ik op een gegeven moment zoiets van, 'kerel, hou je gvd eens in. Anders mis je straks het Nederlands elftal' hehe![]()
Ik denk dat, als NL in de finale van het EK komt ( speculatie modeEricr zei:Heel 2004 al clean, zelfs niet dronken geweest. Denk dat ik nog wel heilig word verklaard door de paus dit jaar![]()
) en je 3 biertjes pakt al helemaal los bent 
Tja, ik heb er 1 in de familie zitten die absoluut geen grenzen kent en probeert alles zonder erbij na te denken. Ik heb het effect gezien, ik wil het gewoon goed doen. Afgelopen zaterdag was mn 2de keer, en WEERPumpin' zei:dude, 2,5 pil is niet veel. En zorgt er heus niet voor dat je 2 dagen later minder sterk zou zijn. dont worry![]()
is het goed bevallen. Ik wil het binnen de perken houden. 

Ericr zei:Heel 2004 al clean, zelfs niet dronken geweest. Denk dat ik nog wel heilig word verklaard door de paus dit jaar![]()