AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

ik hield er eerder ook rekening mee, maareh 2x niet ;)
toen viel ik door de mand :D

ik afgelopen zaterdag nog op defqon!!! :D
het was echt vet!!

Tjah, goede voornemens zijn leuk. Maar bv afgelopen zaterdag, was ik k*tje dronken, toen in een uurtje 2 pillen en met m'n domme kop ook een buisje ghb..... Je krijgt me niet snel gek, maar toen had ik op een gegeven moment zoiets van, 'kerel, hou je gvd eens in. Anders mis je straks het Nederlands elftal' hehe :D

Helemaal niets voor mij...

En dan ook echt niets, geen alcohol, rookwaar of snuifwaar...

Ik ben er ook niet vies van, Zolang je het maar in de hand houd is er niks aan de hand

Floyd zei:
Tjah, goede voornemens zijn leuk. Maar bv afgelopen zaterdag, was ik k*tje dronken, toen in een uurtje 2 pillen en met m'n domme kop ook een buisje ghb..... Je krijgt me niet snel gek, maar toen had ik op een gegeven moment zoiets van, 'kerel, hou je gvd eens in. Anders mis je straks het Nederlands elftal' hehe :D

Ja joh dat soort acties is vragen om ongelukken... Maaruh, was het nog wel relaxed? Meeste lui die schijven eten en veel drinken worden nogal lastig.

• Topic Starter Topic Starter
dis een van de coolste threads ooit! alle bb er s zijn JUNKIES heheheeh :p

tja pilletjes om af te vallen, plezier te hebben, groter te worden, gezond te zijn
allemaal 1 pot nat ;)

Heel 2004 al clean, zelfs niet dronken geweest. Denk dat ik nog wel heilig word verklaard door de paus dit jaar :D

Ericr zei:
Heel 2004 al clean, zelfs niet dronken geweest. Denk dat ik nog wel heilig word verklaard door de paus dit jaar :D
Ik denk dat, als NL in de finale van het EK komt ( speculatie mode :D ) en je 3 biertjes pakt al helemaal los bent :D

Maargoed, inmiddels _alweer_ eergister heb ik op defqon 2,5 pil op gehad. Vandaag heb ik weer getraint. En ik kon gewoon evenveel drukken als de vrijdag ervoor.
Wat is nu wel en wat niet aangetast?

dude, 2,5 pil is niet veel. En zorgt er heus niet voor dat je 2 dagen later minder sterk zou zijn. dont worry ;)

Pumpin' zei:
dude, 2,5 pil is niet veel. En zorgt er heus niet voor dat je 2 dagen later minder sterk zou zijn. dont worry ;)
Tja, ik heb er 1 in de familie zitten die absoluut geen grenzen kent en probeert alles zonder erbij na te denken. Ik heb het effect gezien, ik wil het gewoon goed doen. Afgelopen zaterdag was mn 2de keer, en WEER :D is het goed bevallen. Ik wil het binnen de perken houden.

Over 3 weken Sensation Black en ik weet zeker dat het dan WEER goed bevalt.

Maar wanneer heeft het dus wel effecten op je lichaam met welke frequentie /hoeveelheid?

als je niet genoeg erbij blijft eten heeft het effect op je spiermassa. dus niet te vaak wazig worden. Qua herseninvloed en lever/nieren, is er weinig bekend. Als je het maar bij pillen houdt en niet verslaafd raakt aan de speed of coke. Dat is pas echt rotzooi :D

Verder moet je gewoon een beetje testenhoeveel je aan kunt. Kotsen is een slecht teken :D

Laatst bewerkt:
xtcRULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSS!!!!!!!!:D:D

wat kan of doen jullie er trouwens voor dat jullie zo min mogelijk spier afbreken tijdens een avond uitgaan?

ik doe altijd van de vooor een grote maaltijd time relased eiwit. extra multie vitamines veel water. en als ik thuis ben weer een shake en dan slapen

zelfde ongeveer. Flinke shake van te voren. Tussendoor toch proberen iets te eten met eiwitten (iets met vlees bijv.) en thuis ook weer een flinke shake.

Toen ik van defqon thuis kwam rond half 4 maakte ik met een duffe kop een dubbele eiwitshake.

Of het slecht is voor de maag is het tweede maar het was wel lekker :D

Terug
Naar boven