AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

je bent echt DOM

als je in het ziekenhuis beland van drugs en gewoon 2 weken later weer eraan gaat :L

Was het thuis geweest had hij gewoon 2 uurtjes geslapen, wat is het hele verschil ?

Ik heb het ook eens voor gehad, dan ga je je flesje terug vragen aan de dokter en je krijgt het niet meer :mad: moest ik eerst nog naar huis, en daarna terug naar het feestje

Was het thuis geweest had hij gewoon 2 uurtjes geslapen, wat is het hele verschil ?

Ik heb het ook eens voor gehad, dan ga je je flesje terug vragen aan de dokter en je krijgt het niet meer :mad: moest ik eerst nog naar huis, en daarna terug naar het feestje

haha, zou mooi zijn als de dokter het wel had teruggeven en erbij zou zeggen: tot over een uurtje :)

ik vind hoge dosissen GHB niet echt tof meer dus ik denk niet dat ik nog in het ziekenhuis zal belanden, ik doe super rustig aan, ik vind het niet zo fijn dat als je teveel G neemt je geen gevoel meer hebt,
als je dan met een meisje aan het kloten bent voel je echt bijna niks dervan...

@mais moet je nou zelf de ambulance betalen nee toch ?

wel aardig zuster ze zegt ik zal het je niet verbieden maar kijk er gewoon heel erg mee uit.

en gewoon altijd een uur tussen 2 buisje in he niet 20-30 min is echt dom maar ja ik dacht heb toch al wat ephi op, maar ja alsof dat iets uitmaakt.

was ik nou maar boven gebleven in de disco toen ik het dronk dan kon ik achter in bij de jassen waar niemand is gewoon zitten of liggen net zo'n hoekje waar spullen staan opgeslagen en niemand komt, dan was er niks aan de hand geweest

Damn man, dat je dat nu nog moet meemaken. Je had toch al enorm veel ervaring met de G?
Ook klote dat je ouders het nu weten. Blijf je nemen of las je een rustpauze in?

meer als genoeg ja maandje of 7 maarja ik dacht het wel aan te kunnen, terwijl ik veel beter weet, echt dom dus.

rustpauze, omdat ik er toch wel van geschrokken ben sta je dan ineens buiten en slaap je 10 min op een bankje en wordt je zonder dat je iets merkt de ambulance in gegooid en wordt je opeens wakker midden in het ziekenhuis. terwijl het eigenlijk niks voorstelde, maar al dat gedoe er om heen

Nog even over het k*tvoelen na XTC
Kheb het nou 4 weken achter elkaar gedaan ( ja ik weet het slecht voor me ) en ik merk niks ervan de volgende dagen. Zaterdag op Defqon nog 5 ervan genomen, rond de 600-700mg totaal en nog steeds voel ik me perfect. Nooit last van een dip gehad, misschien dat het daarom zo verleidelijk is om het te pakken :/
Merk wel dat ik wat dingetjes vergeet af en toe de dag erna, als ik bijvoorbeeld iets op de tafel leg zit ik er soms na 5 seconden al naar te zoeken.
Op defqon zelf was het lastig eten, maar ik heb mezelf gewoon gedwongen te eten en zo moeilijk was het nou echt niet. Volgende dag nergens last van en zat alweer aan die vieze tonijn :D

Aanstaande zaterdag nog één keertje en dan houd ik 3 weken pauze

BTW: Best drug ever :D

@sieusc ik heb dus precies hetzelfde met xtc. Nooit last van een dip. Misschien ook wel omdat ik geen pillen met speed erin heb. Alleen als ik wat gebruik gaat dat pissen op den duur zo lastig!

Ik gebruik drugs dan ook maar 1 of 2x per jaar!

XTC dip komt nog wel jongen, ik had het ook pas na 5-6 weken,

jij slikt trouwens wel erg veel, 6-7 pillen op een avond?

ik deed het 8 weken achter elkaar, nooit meer nodig gehad dan 2,5 pillen (smiley's) (met 2,5 liep ik al te hard te dansen en te spacen).

als ik jou was zou ik afwisselen met de andere clubdrugs (Ketamine en GHB) om je hersenen te besparen en je serotenine niveau's weer omhoog te laten gaan.

@sieusc ik heb dus precies hetzelfde met xtc. Nooit last van een dip. Misschien ook wel omdat ik geen pillen met speed erin heb. Alleen als ik wat gebruik gaat dat pissen op den duur zo lastig!

Ik gebruik drugs dan ook maar 1 of 2x per jaar!

Je gebruikt het maar 1 of 2x per jaar omdat het pissen zo lastig gaat? ;)

Uit onderzoek is gebleken dat wanneer je minimaal 1 maand pauze neemt tussen XTC gebruik, de hersenschade te verwaarlozen is.

Mensen die minder last hebben van afkicks, zijn vele verslavingsgevoeliger.

Uit onderzoek is gebleken dat wanneer je minimaal 1 maand pauze neemt tussen XTC gebruik, de hersenschade te verwaarlozen is.

Ja, maar jij neemt niet elke maand.

En dat xtc gebruik is beperkt tot elke 3 maand zeggen de meeste onderzoeken, tot één matige pil en geen 7 xtc.

Xtc zuigt je serotonine uit je hersenen. Daardoor voel je je k*t. Eens de serotonine uit je hersenen is, moet die maandenlang weer bijvullen. Als je serotoninesysteem al bijna is uitgeput gaat xtc het niet meer veel harder kunnen uitputten waardoor je je ook niet direct veel slechter voelt. Dus een constant downgevoel zeg maar

Nee dat niet. Maar wil niet vaker aan die troep!!

er is helemaal geen hersenschade bewezen bij mensen, en er zijn aanwijzingen dat X ook helemaal geen schade veroorzaakt

de xtc zelf mischien niet, maar wel als het gepaard gaat met hoge temperatuur stijging van het lichaam op dat moment loop je wel hersen beschadiging op.
gaat meestal ook gepaard met uitdrogings verschijnselen.

er is helemaal geen hersenschade bewezen bij mensen, en er zijn aanwijzingen dat X ook helemaal geen schade veroorzaakt

niet bij mensen, wel bij doodskopaapjes en ratten,

het is wel heel moeilijk te bepalen bij mensen,
want veel mensen die XTC gebruiken, gebruiken ook speed, marihuana, alcohol die natuurlijk ook ieder weer gevolgen hebben voor de hersenen.

ik geloof zelf niet in permanente hersenschade bij matig XTC gebruik en een in de hand gehouden lichaamstemperatuur (water drinken, rusten, ff naar buiten).

Maar je krijgt wel schade, want je serotenine niveau's dalen dus, die schade heeft 2 a 3 maanden nodig zich te herstellen.

Ik ga zaterdag naar Happy Hardcore in Amsterdam, daar ga ik denk 1 a 2 pillen nemen en als ze beetje beginnen uit te werken nog een flinke dosis GHB en dan is het weer 3 maanden wachten tot mijn volgende XTC-ride :cool:

Xtc hoor je eens per 4 maanden of nog beter 1 x per halfjaar te doen. En bij aanvang van je inname hoor je compleet nuchter te zijn, enkel wiet en nicotine kan enigszins worden verdragen. Alcohol, coke en andere middelen moet je minimaal een week onthouding van hebben wil je echt zoals de eerste keer los blijven gaan.

De dosis maakt niet zoveel uit per nacht die je doet. Heb tot 500 mg in 1 keer genomen wat uber psychedelisch eindigde met CEV's. Uitgeslapen naar een feest toe.

Van een kater is dan ook bijna geen sprake omdat je de dagen erna echt luchtig blijft en 'verliefd'.

Als je het vaker doet, wordt de ervaring een stuk meer kauwwerk, vaag zijn en de kosmische beleving verdwijnd. De sleur wordt sterk voelbaar.

Speed is grote taboe, neemt het zachte gevoel van Mdma compleet weg en gooit je gevoelsleven op slot. Totale waste v/d ervaring. Mensen die beweren van Mdma in slaap te vallen, hebben het misbruikt.

Gebruik het nu zo'n 4 jaar en elke keer is nog steeds zoals m'n 2de keer. Wel jammer dat iedereen in m'n omgeving met een sleur is geeindigd. Gezamelijk met de magie los gaan is absoluut uniek.

Mijn advies is dus: spaar een emmer serotonine en gooi die elke 5 maanden leeg. Druppels elke maand of nog erger elke week levert uiteindelijk een boycot op met blaren op je kont.

Heb al XTC, Paddo's, LSD, Speed gedaan, wil nu eens Cocaine, DMT, 2c-b proberen.. Weet niet goed wat ik moet verwachten. GHB weet ik te weinig over dus sla ik af. Ik vind LSD waanzinnig freaky en begin echt te flippen als ik iets zie wat eigelijk niet kan.. Dus durf niet goed meer.. (Telkens een halfje geprobeerd)

Als jij LSD heftig vind. De werking van DMT is wel 10 x zo heftig als de werking van LSD.

Ik dacht wat te weten over psychedelics, maar nadat ik DMT gerookt had, werd me duidelijk dat ik nog helemaal niets wist. En niet alleen over psychedelics, ook over al m'n zintuigen en hele bewustzijn.

Ieder die volledige bewusteloosheid heeft ervaren samen met de oerknal van N,N-DMT weet dat je kunt bestaan in volledige absentie van lichaam, geest en zintuigen.

Je kunt niet verder dan DMT, het is een complete atoombom die bestaat uit de hoogste trillingen van intelligentie die sterk doet denken aan de big bang theorie die zich afspeelt 360 graden rondom je. Waarna een expansie van een nieuw universum in gang wordt gezet die uiteenzet tot een oneindige ruimte.

De snelheid is immens, binnen 7 seconden ga je van compleet nuchter naar een complete absentie van lichaam, geest en zintuigen.

Het ontzag, de euforie, de liefde en het buitenzinnige ongeloof dat het opwekt is ongekend. Bijna niets kan je voorbereiden op zo'n trip.

Het duurt 7 tot 10 minuten aardse tijd, maar tijd is gekoppeld aan bewustzijn en relatief. Het begrip oneindigheid krijgt een geheel nieuwe lading.

Als DMT in grote hoeveelheid zou worden aangemaakt als ik zou sterven, ben ik bereid het bestaan van God te erkennen.

Als jij LSD heftig vind. De werking van DMT is wel 10 x zo heftig als de werking van LSD.

Ik dacht wat te weten over psychedelics, maar nadat ik DMT gerookt had, werd me duidelijk dat ik nog helemaal niets wist. En niet alleen over psychedelics, ook over al m'n zintuigen en hele bewustzijn.

Ieder die volledige bewusteloosheid heeft ervaren samen met de oerknal van N,N-DMT weet dat je kunt bestaan in volledige absentie van lichaam, geest en zintuigen.

Je kunt niet verder dan DMT, het is een complete atoombom die bestaat uit de hoogste trillingen van intelligentie die sterk doet denken aan de big bang theorie die zich afspeelt 360 graden rondom je. Waarna een expansie van een nieuw universum in gang wordt gezet die uiteenzet tot een oneindige ruimte.

De snelheid is immens, binnen 7 seconden ga je van compleet nuchter naar een complete absentie van lichaam, geest en zintuigen.

Het ontzag, de euforie, de liefde en het buitenzinnige ongeloof dat het opwekt is ongekend. Bijna niets kan je voorbereiden op zo'n trip.

Het duurt 7 tot 10 minuten aardse tijd, maar tijd is gekoppeld aan bewustzijn en relatief. Het begrip oneindigheid krijgt een geheel nieuwe lading.

Als DMT in grote hoeveelheid zou worden aangemaakt als ik zou sterven, ben ik bereid het bestaan van God te erkennen.

:roflol: de t*ring ouwe. ik zou het zowat zelf gaan gebruiken.

Marky is een prachtgast :D

:roflol: de t*ring ouwe. ik zou het zowat zelf gaan gebruiken.

Dat heb je reeds gedaan. ;)

49 dagen na je geboorte wordt er bij de mens in de hersenen DMT aangemaakt en men verondersteld dat dan de on set en opbouw van het bewustzijn in werking treed.

Je maakt ook DMT aan terwijl je slaapt. Direct na het roken val je in een instant diepe slaap (eigenlijk VOL K.O!) alsof je in elkaar stort. Maar alles is levensecht en evenwaardig aan wanneer je gewoon wakker bent en waarneemt.

Het kan ook niet vergeleken worden met Ketamine, dat is factor 1 op 100. Keta dromen zijn wel wat echter dan normale dromen, maar niet echt geinterpreteerd als 'de werkelijkheid'.

Maar de hele aanwezigheid en het doel ervan is grotendeels nog een mystery. Maar zowel planten, dieren als mensen maken het aan in kleine hoeveelheden.

Laatst bewerkt:
DMT zou ik dan ook volledig nuchter gebruiken. Zonder cannabis, ghb, alcohol....
49 dagen na je geboorte wordt er bij de mens in de hersenen DMT aangemaakt en men verondersteld dat dan de on set en opbouw van het bewustzijn in werking treed.
Het is opvallend dat in de Christelijke traditie precies 49 dagen na Pasen de neerdaling van de Heilige Geest wordt gevierd:

Ook tijdens bijna-dood-ervaringen schijnt de pijnappelklier grote hoeveelheden DMT af te scheiden (net zoals ghb)

Het leven is net als een radio. Met een frequentiebereik van 0-5

Alle mensen zitten op een frequentie van 0
Met DMT ga je naar een bereik van 5

Terug
Naar boven