Als jij LSD heftig vind. De werking van DMT is wel 10 x zo heftig als de werking van LSD.
Ik dacht wat te weten over psychedelics, maar nadat ik DMT gerookt had, werd me duidelijk dat ik nog helemaal niets wist. En niet alleen over psychedelics, ook over al m'n zintuigen en hele bewustzijn.
Ieder die volledige bewusteloosheid heeft ervaren samen met de oerknal van N,N-DMT weet dat je kunt bestaan in volledige absentie van lichaam, geest en zintuigen.
Je kunt niet verder dan DMT, het is een complete atoombom die bestaat uit de hoogste trillingen van intelligentie die sterk doet denken aan de big bang theorie die zich afspeelt 360 graden rondom je. Waarna een expansie van een nieuw universum in gang wordt gezet die uiteenzet tot een oneindige ruimte.
De snelheid is immens, binnen 7 seconden ga je van compleet nuchter naar een complete absentie van lichaam, geest en zintuigen.
Het ontzag, de euforie, de liefde en het buitenzinnige ongeloof dat het opwekt is ongekend. Bijna niets kan je voorbereiden op zo'n trip.
Het duurt 7 tot 10 minuten aardse tijd, maar tijd is gekoppeld aan bewustzijn en relatief. Het begrip oneindigheid krijgt een geheel nieuwe lading.
Als DMT in grote hoeveelheid zou worden aangemaakt als ik zou sterven, ben ik bereid het bestaan van God te erkennen.