MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Het meest buitenaardse en ontzagwekkende vond ik nog wel dat ik volledig bestond in asentie van m'n hersenen, lichaam en zintuigen zonder daarbij enige capaciteit tot waarnemen te verliezen.

Ik zag wat er gebeurde zonder ogen of wat dan ook. Ik voelde zonder zenuwen of een huid, hoorde zonder inkomende geluidsgolven in m'n oren.

Gewicht, tijd en ruimte bestonden niet en alles kon me worden voorgehouden waarna ik het zou erkennen als 'de waarheid'. Ik wist immers niet beter want op dat moment waren alle jaren waarin ik bestond opgeheven. Als een baby en z'n eerste determinatie van z'n waarneming.

Het meest buitenaardse en ontzagwekkende vond ik nog wel dat ik volledig bestond in asentie van m'n hersenen, lichaam en zintuigen zonder daarbij enige capaciteit tot waarnemen te verliezen.

Ik zag wat er gebeurde zonder ogen of wat dan ook. Ik voelde zonder zenuwen of een huid, hoorde zonder inkomende geluidsgolven in m'n oren.

Gewicht, tijd en ruimte bestonden niet en alles kon me worden voorgehouden waarna ik het zou erkennen als 'de waarheid'. Ik wist immers niet beter want op dat moment waren alle jaren waarin ik bestond opgeheven. Als een baby en z'n eerste determinatie van z'n waarneming.

Holy shit man weet je zeker dat je niet gewoon 10 minuten geleden geblowt hebt? :D

Hoe kom je eigenlijk aan dat spul? Niet dat ik sta te trappelen om het een keer te proberen, maar ben wel benieuwd hoe mensen eraan komen

Holy shit man weet je zeker dat je niet gewoon 10 minuten geleden geblowt hebt? :D

Hoe kom je eigenlijk aan dat spul? Niet dat ik sta te trappelen om het een keer te proberen, maar ben wel benieuwd hoe mensen eraan komen

Ik ga het in Hong Kong halen

DMT zou ik dan ook volledig nuchter gebruiken. Zonder cannabis, ghb, alcohol....
Het is opvallend dat in de Christelijke traditie precies 49 dagen na Pasen de neerdaling van de Heilige Geest wordt gevierd:

Ook tijdens bijna-dood-ervaringen schijnt de pijnappelklier grote hoeveelheden DMT af te scheiden (net zoals ghb)

Het leven is net als een radio. Met een frequentiebereik van 0-5

Alle mensen zitten op een frequentie van 0
Met DMT ga je naar een bereik van 5

en met 200ug LSD frequentie 3 ?
vind het toch wel zwaar 200ug lsd als je veeeel badtrips hebt, is DMT nog veel zwaarder ?

en met 200ug LSD frequentie 3 ?
vind het toch wel zwaar 200ug lsd als je veeeel badtrips hebt, is DMT nog veel zwaarder ?

Het vergelijken gaat echt mank. LSD is een zeer langzame zonsopgang zonder echte climax, DMT is uit het niets een supernova die je eigen identiteit verpletterd en alles wat daaraan gekoppeld is.

Waarna je wordt opgezogen naar een paradijs wat je voorstellingsvermogen te boven gaat.

Het vergelijken gaat echt mank. LSD is een zeer langzame zonsopgang zonder echte climax, DMT is uit het niets een supernova die je eigen identiteit verpletterd en alles wat daaraan gekoppeld is.

Waarna je wordt opgezogen naar een paradijs wat je voorstellingsvermogen te boven gaat.

klinkt echt weer te gek zo een idee had ik al ja, DMT is gewoon kort maar ultiem intens

iemand al weleens Crystal Meth gehad?? Gewoon nieuwsgierigheid! Aangezien het toch heel wat problemen geeft in Azie en Amerika.

Wat basecoke uit maagzout is voor coke, is rechtdraaiende methamphetamine (Ice) voor speed.

Zelfs in de States is 'Ice' nog best moelijk te vinden, en zo wordt het dacht ik pas genoemd als het transparante onversneden glasscherven zijn.

Maar rookcoke heb je ook grote verschillen in. Als de aanpak van het uitkoken echt super is, wordt je wild van een teug. Echt die 'oorringen' rondom je kop en dat kleine gevoel in een staat van gewichtsloze superzaligheid.

Overigens wel zwaar descructief, zelfs bij 2 poffen wordt je al extreem opgefokt en 2 dagen dikke gaarheid en slapte. Afrader voor iedereen.

heroine en meth bewaar ik voor in mijn sterfbed :)

speed heb ik ook geen behoefte aan, de geur alleen al en een dag (of meer) geen honger en slaap, dat is echt zo zonde van al die trainingen...

krachttraining is drugs nummer 1 laat dat duidelijk zijn!

daarom ben ik ook gekapt met X en het is niet zo goed voor je hersentjes...

Laatst bewerkt:
Iemand wel eens salvia gebruikt?

Filmpje voor een impressie :)

Vooral vet dat je niet meer weet waar je bent en wat er gebeurd :D En het schijnt maar 2 minuten te duren voor je weer back 2 reality bent.. daarna zal je je nog 20 minuten gaar voelen :P Jammer dat zijn 'maten' hem naaien door hem zogenaamd te laten schrikken vandaar dat ie beetje bad gaat

daarom ben ik ook gekapt met X en het is niet zo goed voor je hersentjes...

dat blijkt nogal overdreven te zijn, er zijn eerder aanwijzingen dat de schade die bij proefdieren is gevonden niet bij mensen gebeurd

het grote probleem met xtc is niet echt dat je serotonin opraakt maar dat je hersenen er minder gevoelig voor worden, en dit is in veel gevallen permanent na misbruik
er is mss wel een mogenlijkheid om je tolerance voor XTC terug omlaag te halen en dat is met sint janskruid

dat blijkt nogal overdreven te zijn, er zijn eerder aanwijzingen dat de schade die bij proefdieren is gevonden niet bij mensen gebeurd

als je er niet in gelooft, van mij mag je elk weekend xtc slikken als jij je der goed bij voelt,

ik vind het gewoon klote om elke zondag en maandag niet lekker in mijn vel te zitten, depressie kan je het niet noemen, gewoon een xtc-dipje...

xtc is een heerlijk gevoel maar ik vind het altijd jammer dat zo weinig mensen om me heen slikken, in ieder geval op normale feesten,

bij hardcore feesten is het wel altijd een top sfeer

dat je je minder goed voelt heeft toch niets met hersenschade te maken, juist met tolerantie wat ik zelf zeg dat een groot probleem is met XTC :)
ik slik ook wekelijks XTC trouwens, heb niet veel last van afkick

dat je je minder goed voelt heeft toch niets met hersenschade te maken, juist met tolerantie wat ik zelf zeg dat een groot probleem is met XTC :)
ik slik ook wekelijks XTC trouwens, heb niet veel last van afkick

er moet toch een bron van waarheid inzitten,

natuurlijk ontwikkel je geen parkinson of dementie na veel slikken, maar er zijn nog zoveel moderne objectieve regeringsonafhankelijke onderzoeken die alsnog op dezelfde conclusie (hersenschade) uitkomen. Ik kan het dus niet negeren,

zelfs als XTC totaal geen schade aanricht, ik voel me der niet goed bij als ik elk weekend slik, maar daar zijn de meningen over verdeelt.

Ik moet wel zeggen de eerste 5 weken dat ik elke zaterdag slikte dacht ik ook, hoe kunnen mensen in een xtc-dip komen, zal wel komen omdat ze 5 tegelijk nemen, nou met 2-2,5 pil kwam ik al in die dip.

Want hoelang slik jij nou al elk weekend medievil, en mg MDMA krijg je binnen per avond denk je?

Mij lijkt het ook niet geheel verstandig je dopamine systeem wekelijks zo onder druk te zetten. Ook al brengt het geen ernstige fysieke klachten, ik denk zeker dat het psychologische gevolgen zal hebben. Het is iig niet iets wat ik zelf zou willen testen.

er moet toch een bron van waarheid inzitten,

natuurlijk ontwikkel je geen parkinson of dementie na veel slikken, maar er zijn nog zoveel moderne objectieve regeringsonafhankelijke onderzoeken die alsnog op dezelfde conclusie (hersenschade) uitkomen. Ik kan het dus niet negeren,

zelfs als XTC totaal geen schade aanricht, ik voel me der niet goed bij als ik elk weekend slik, maar daar zijn de meningen over verdeelt.

Ik moet wel zeggen de eerste 5 weken dat ik elke zaterdag slikte dacht ik ook, hoe kunnen mensen in een xtc-dip komen, zal wel komen omdat ze 5 tegelijk nemen, nou met 2-2,5 pil kwam ik al in die dip.

Want hoelang slik jij nou al elk weekend medievil, en mg MDMA krijg je binnen per avond denk je?
die onderzoeken waar je het over hebt gebruiken monsterlijke dosissen
thedea.org staat al de laatste info over neuroxiteit, die hersenschade zelf kan je onmogelijk zien bij mensen zonder ze open te snijden, maar er kan wel aan iets anders zien of die schade zich voordoet, wat blijkt nu?
dat er geen enkel bewijs is dat dit bij mensen gebeurd, lees die site maar eens

ik slik nu al iets meer dan een jaar, in het begon 2 maal per week, maar nu max 1 keer
ik neem meestal iets van 6 pillen
de dag nadien voel ik me meestal juist beter, nadeel is wel dat ik wat minder energie heb de week nadien maar helemaal niet zo erg

volg die conclusie van die site ook dat als je problemen hebt met XTC je moet vermindering tot de problemen weg gaan, bij mij was dit gewoon inplaats van 2 keer per week maar 1 keer
maar dit is volgens mij persoonsgebonden

die onderzoeken waar je het over hebt gebruiken monsterlijke dosissen
thedea.org staat al de laatste info over neuroxiteit, die hersenschade zelf kan je onmogelijk zien bij mensen zonder ze open te snijden, maar er kan wel aan iets anders zien of die schade zich voordoet, wat blijkt nu?
dat er geen enkel bewijs is dat dit bij mensen gebeurd, lees die site maar eens

ik slik nu al iets meer dan een jaar, in het begon 2 maal per week, maar nu max 1 keer
ik neem meestal iets van 6 pillen
de dag nadien voel ik me meestal juist beter, nadeel is wel dat ik wat minder energie heb de week nadien maar helemaal niet zo erg

een jaar elk weekend?

petje af

mischien ben je gewend met lage serotenine niveau's te leven :)

ik zal na de wedstrijd duitsland -portugal wel even nog wat onderzoeken doorlezen,

maar met die monsterdosissen ben ik het niet eens, vaak 100-200 mg mdma onderzoeken ze, dat zit in 1 a 2 pillen gemiddeld... tenzij je crap pillen hebt

Terug
Naar boven