- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik slik ook wekelijks XTC trouwens, heb niet veel last van afkick
dat XTC serotonine uitput is onzin, zal dat onderzoek nog eens zoeken... maar het probleem blijkt vooral te zijn dat je lichaam minder gevoelig word voor serotonine
what the **** jij bent echt dom bezig gast!!!
wekelijks xtc slikken is gekkenwerk, kan niet anders dat je daar de schadelijke gevolgen van gaat ondervinden. Je bent structureel je hersenen uit balans aan het brengen door met neurotransmitters te ****en, denk eens logisch na...
Nogmaals ik zou echt stoppen met dat overmatig xtc gebruik, want het is zeker risicovol. Weet je wel wat dat voor gevolgen heeft; minder gevoeligheid voor serotonine? Dat betekent dat je je permanent minder gelukkig voelt dan normaal. Denk er maar eens goed over na.
niet perse hoor, serotonin heeft niet zoveel met geluk te maken als ze eerst dachten
Mja ik heb iig wel gelezen dat langdurig cocaine gebruik een impact heeft op je dopamine systeem wat onomkeerbaar is. Ik durf zo niet precies te zeggen hoe het zat en ik heb niet al mijn studieboeken bij de hand. Maar basic neurotransmitter kennis zal leiden tot conclusies dat je receptoren toch flink te voorduren krijgen. Het feit dat je lichaam zo veel dopamine en serotonine krijgt zonder daar iets voor te hoeven doen lijkt me al slecht. Het geluksgevoel behoor je te krijgen op natuurlijke manier, het zal moeten werken als beloning (conditionering). Naja, dit is natuurlijk allemaal speculatie, maar het feit dat het tegendeel (nog) niet bewezen is lijkt me nou niet dat je die risico's moet nemen. Ik weet zelf hoe ik me voel na een avondje xtc, en ik weet wel dat het ****ing slecht voor je lichaam is. Dat een alcoholist geen kater meer heeft nadat hij de dag daarvoor 12 flessen bier heeft gedronken maakt niet dat het minder slecht is.
geef link is naar dat onderzoek? toch niet iets van die ricaort gast
dat XTC serotonine uitput is onzin, zal dat onderzoek nog eens zoeken... maar het probleem blijkt vooral te zijn dat je lichaam minder gevoelig word voor serotonine
dit zijn toch helemaal geen gewaagde uitspraken... toen men SSRI's ontwikkelde geloofde men in deze theorie, maar in de praktijk hebben antidepressieve pas effect na een aantal weken alhoewel ze serotonine direct verhogenSerotine weinig te maken met geluk? Ben ik wel benieuwd naar.
zoals elk ander maar voor van die serotonin zijn er te veel dingen die niet kloppenHet is al lang bekend dat MDMA ernstige schade aan serotonerge neuronen veroorzaakt, die jaren na toediening blijft bestaan. Bij mensen die MDMA recreatief gebruiken, zijn al eerder cognitieve dysfuncties, geheugenstoornissen, agressieve uitbraken en stemmingsstoornissen vastgesteld, ook lang na staken van het gebruik
Gebruikers van XTC scoorden significant slechter op testen voor het verbale geheugen en dat hing samen met het aantal gebruikte pillen. De onderzoekers concluderen dat zelfs na gebruik van enkele pillen XTC blijvende cognitieve functiestoornissen ontstaan.