- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De serotonine afgifte kan wel gelijk zijn, maar er moeten ook receptoren zijn om het op te nemen.
3 dames en ik 
kerel er is bewezen dat die zelfde schade zich niet bij mensen voordoet, er is dus geen enkel bewijs dat het neurotoxisch is voor de mens (maar lees mijn link ff helemaal door, en vergelijk met studies die jij hebt en maak dan een conclusieIk kan wel met talloze onderzoeken en wetenschappelijke literatuur aankomen die de werking van serotonine en de schadelijke gevolgen van xtc beschrijven, maar die kun je zelf ook zoeken. Ik kan je wel wat vertellen over persoonlijke ervaringen met (overmatig) xtc-gebruik.

dat klopt, de theorie waar ik in geloof is dat dit komt door een "afbraakstof" van mdma die de dopamine receptoren bezet houd, als je hier gevoelig voor bent kan je zelfs in een zware depressie terechtkomen...Ik ken talloze gebruikers die kunnen beamen dat xtc echt een groot effect heeft op je gemoedstoestand.
En dan bedoel ik niet alleen de dagen erna.
gasten kijk dit een hyves voor ghb'er ziek toch3 dames en ik
Beschrijving:
De liefste ghb-ers van Nederland!
http://geehaabee.hyves.nl/
ga daar maar ff flamen 
Ik kan wel met talloze onderzoeken en wetenschappelijke literatuur aankomen die de werking van serotonine en de schadelijke gevolgen van xtc beschrijven, maar die kun je zelf ook zoeken. Ik kan je wel wat vertellen over persoonlijke ervaringen met (overmatig) xtc-gebruik.
Ik ken talloze gebruikers die kunnen beamen dat xtc echt een groot effect heeft op je gemoedstoestand.
En dan bedoel ik niet alleen de dagen erna.
Xtc is een hemelse drugs, maar ook een gevaarlijke vieze drugs.
Overmatig gebruik leidt tot een cronische te laag serotonine-niveau, dit merk je niet of nauwelijks. Pas als je weer helemaal de oude bent, dan herken je de periode waarin je net ff wat minder gelukkig was, net ff wat lustelozer, net ff wat vermoeider.
Tuurlijk, de "dinsdag dip" kent iedereen. Maar het is fout om te denken dat je de zaterdag erop weer helemaal de oude bent. Structureeel xtc gebruik leidt tot een structurele verlaging van je serotonine. En op den duur worden ook je receptoren minder gevoelig voor opname. Neem nou 1 ding van me aan, onderschat xtc niet.
Gebruik je logica, hoe beter de drugs, hoe slechter. xtc is ****ing hemels, het is klaarkomen x 1000, het is het winnende doelpunt maken in de WK-finale. Als je je zo goed voelt door die overload aan serotonine, dan kun je toch wel nagaan dat een tekort aan serotonine ook gevolgen heeft voor je gemoedstoestand....
Ik ken echt talloze gebruikers die de downside van x erkennen, iedereen heeft wel een periode gehad van overmatig gebruik, maar slechts enkelen blijven er in hangen omdat ze vroeg of laat ontdekken dat xtc ****t met je mental state. En dan zijn die highs van de trips de lows van de kater niet meer waard.
wat dit betreft is speed minder schadelijk lijkt me? voor je serotine dan
Idd, maar lichamelijk is het heel wat zwaarder (alhoewel sommige leden me daarin zullen tegenspreken).
Nu we toch over xtc bezig zijn zal ik ook maar even een vraagje stellen:
om te dansen heb ik altijd ghb of alcohol nodig om die sociale remmingen op te heffen (jaja, zielig, ik weet het), doet xtc dit ook?
wat dit betreft is speed minder schadelijk lijkt me? voor je serotine dan
XTC is DE social drug, die remmingen gaan als sneeuw voor de zon verdwijnenIdd, maar lichamelijk is het heel wat zwaarder (alhoewel sommige leden me daarin zullen tegenspreken).
Nu we toch over xtc bezig zijn zal ik ook maar even een vraagje stellen:
om te dansen heb ik altijd ghb of alcohol nodig om die sociale remmingen op te heffen (jaja, zielig, ik weet het), doet xtc dit ook?

speed heeft geen (of amper) effect op serotonine enkel op dopamine, het maakt je dopamine receptoren wel minder gevoelig en je kan je dus slechter voelen nadat je het genoment hebt