RobbertK
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 148
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heeft wel gelijk. In Friesland zul je moeten zoeken tot je een ons weegt. In Limburg is het moelijk om keta naief te blijven.Alles daar tussenin hangt af van hoe noordelijk of zuidelijk je woont.
Keta circuleerd niet zo hevig en verkoop gaat vaak maar via 1 tussen persoon.

Zuivere ketamine is moeilijk te krijgen.
Het probleem tegenwoordig is dat er veel meer mensen dealen, maar het komt in veel meer handen terecht, dus ook veel meer versneden met alle andere producten om winst te maken.
Dope regelen is echt niet moeilijk meer, zuivere dope regelen is een ander verhaal.
ik zit al weken te wachten op ketamine,
niemand kan het regelen het is overal "op"...
jammer dat het zo moeilijk te krijgen is, die drugs klinkt echt als fun in lage en hoge dosissen.
Zo moeilijk is het nu ook weer niet te krijgen, kwestie van de 'juiste' () mensen kennen. Koop gewoon veel tegelijk in, krijg je het ook goedkoper. Eerlijk gezegd vind ik keta helemaal niet zó geweldig.

Zuivere ketamine is moeilijk te krijgen.
Het probleem tegenwoordig is dat er veel meer mensen dealen, maar het komt in veel meer handen terecht, dus ook veel meer versneden met alle andere producten om winst te maken.
Dope regelen is echt niet moeilijk meer, zuivere dope regelen is een ander verhaal.
Hij heeft wel gelijk. In Friesland zul je moeten zoeken tot je een ons weegt. In Limburg is het moelijk om keta naief te blijven.Alles daar tussenin hangt af van hoe noordelijk of zuidelijk je woont.
Keta circuleerd niet zo hevig en verkoop gaat vaak maar via 1 tussen persoon.
Moeten jullie elkaar contacten, RobbertK kan eraan komen alsof het niets is.![]()
.Bur mag denken wat die wil, ik weet wel beter.
De kans dat je op iemand stuit die aan Ket kan komen is veel groter in het Zuiden van het land.
Ik wist niet dat er zoveel verschil zat tussen het noorden en het zuiden van het land qua keta regelen. Ga nu maar weer weg uit dit topic als je toch niks beters hebt te melden.
edit: Ik heb trouwens helemaal geen interesse om zooi te gaan verkopen, en al helemaal niet via DBB dus houd je onzin met je 'contacten' ook maar voor je.
Sinds wanneer beslis jij in welke topics ik wel en niet post? Bijdehandje.Nou ik woon in NH en hier is het in overvloed te krijgen die bende![]()
Het valt me trouwens op dat een bepaald slag figuren die rommel gebruikt ?

Doelde ook meer op Drenthe, Friesland en Groningen.
Keta is idd divers. Maar 'tis zeker populair bij alternatieve figuren.
Flowergrrl bijvoorbeeld.
Valt me ook op dat veel dames vaak verzot zijn op Ketamine.