Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Nou, mijn verhaaltje is in ieder geval niet bepaald spectaculair: ik dacht dat ik doodging, had geen idee waar ik was, was hysterisch en moest heel erg gerustgesteld worden door iemand... en na een tijdje was het gelukkig voorbij.
Was niet echt leuk, maar ik ben dan ook geen heel erg ervaren drugsgebruiker. Voor anderen is het waarschijnlijk peanuts.

Laatst bewerkt:
Moraal van het verhaal: niet snuiven wat je niet kent.

Nou, mijn verhaaltje is in ieder geval niet bepaald spectaculair: ik dacht dat ik doodging, had geen idee waar ik was, was hysterisch en moest heel erg gerustgesteld worden door iemand... en na een tijdje was het gelukkig voorbij.
Was niet echt leuk, maar ik ben dan ook geen heel erg ervaren drugsgebruiker. Voor anderen is het waarschijnlijk peanuts.

nee

zelfs ervaren gebruikers hebben het gevoel niet meer uit de k-hole te komen en vast te zitten, keer op keer, zelfs iemand die elke dag ketamine injecteerde voor 5 jaar lang had het,

dat is ook het unieke eraan, ketamine wordt nooit saai daarom kan het verslavend zijn als je verzot raakt op de ketamine wereld....

ik vind het zelf wel heel interessant om zo'n bijna doodservaring mee te maken, maar mischien dat ik ook in paniek raak omdat ik ook wel erg dol ben op de echte wereld :)

Zijn er mensen hier die wel eens codeine nemen? Ik heb het paar jaar geleden op lowlands gehad icm alcohol, het schijnt erg relaxed te zijn maar ik heb er geen drol van gemerkt, en had toch aardig wat medicinale hoesttabletten opgegeten.

Zijn er mensen hier die wel eens codeine nemen? Ik heb het paar jaar geleden op lowlands gehad icm alcohol, het schijnt erg relaxed te zijn maar ik heb er geen drol van gemerkt, en had toch aardig wat medicinale hoesttabletten opgegeten.

Codeïne kan van morfine worden gemaakt. Dit verklaart dat de farmacologische effecten bij gebruik van codeïne min of meer vergelijkbaar zijn aan die van morfine. De lever zet codeïne voor een gedeelte om in morfine. Bij sommige mensen is het enzym dat verantwoordelijk is voor dit metabolisme niet aanwezig, en maakt codeïne derhalve voor hen minder werkzaam. Vergeleken met morfine is codeïne een zwakke pijnstiller, en een krachtige kriebelhoestonderdrukker. Ook werkt codeïne sederend en sterk obstiperend. In Nederland is codeïne alleen voor oraal gebruik geregistreerd.

bron:wikipedia

mischien ben je 1 van die mensen

Mja, dat zou kunnen. Wel jammer, ik zat wel uit te kijken naar het 'warme deken' gevoel wat me verteld werd.

Mijn eerste K-hole vond ik ook maar angstig, ik wist niet goed wat het was....

Ik heb toen een heel kwartier gedaan om de straat over te steken, terwijl elke stap die ik nam precies over een hindernis moest.

Dan was het met afstand geen K-hole.

Zowiezo lig je al ruim voor die tijd buiten westen en kunt onmogelijk nog bewegen of zien.

ja, ik pikte die pillen vroeger van m'n grootvader zaliger :D
die was chronisch verkouden ofzo, had iig veel last van z'n longen
waren doosjes met dubbele rode streep op, wat wijst op verdovende middelen
was wel leuk meen ik me te herinneren, heel je kop is aangenaam verdoofd en je voelt je lekker chill
beetje zoals de werking van morfine aangezien het ook een opiumderivaat is
wel niet aan te raden om te combineren met andere drugs

m'n vader is ooit eens geopereerd aan z'n rug en toen hadden we een poosje kleine flesjes morfine in huis
een paar drupjes op de tong en weg was je, mooie tijd was dat :p

analgetica... mmmm... :lick:

heb nu thuis oxycodon liggen, maar ik merkte er niet veel van tot ik er rilatine bij nam:d

ben nu op het moment ook ayuhuasca aan het bereiden, benieuwd wat dat gaat worden

Laatst bewerkt:
ben nu op het moment ook ayuhuasca aan het bereiden, benieuwd wat dat gaat worden

Goede dingen over gehoord. Eerste effect is dat je kotsmisselijk en ziek bent maar daarna voel je je beter dan ooit, gereinigd als het ware...

Dat is het verschil tussen Westerse drugs en Indiaase 'medicijnen'.

Laatst bewerkt:
wel massas werk voor dit spul klaar te maken... mja het zal het maar waard zijn :D

Olala, laat ons weten hoe het ging hé.
Is het daaruit dat DMT gemaakt wordt, of heb ik het verkeerd op?

ayuhuasca is een mengsel van dmt en een maoi (die verhindert dat het te snel word afgebroken in de hersenen)

ik denk dat ik rustig op mn kamer ga blijven, mss eens naar buiten gaan als ik niet te vreemd doe voor mn pa want die is thuis straks

ben die extracte nu gwn nog aant afkoken, kan niet wachten, maar vreselijk veel werk, ben al van de voormiddag aan bezig

Grappig dat je dat zegt want ik neem heel af en toe codeine voor het slapengaan (wel tegen het hoesten ja niet voor de lol :P)

En dan na ong. uurtje na inname en je zit een blaadje te lezen dan gaan de zinnen waar je niet op focust heen en weer bewegen enzo. Als ik kijk naar het gordijn waar een vest aan een kleerhangertje hangt, dan komt dat vest dichterbij terwijl het gordijn verderweg gaat. Vage shit. Het is overigens totaal niet te vergelijken met hallucineren van de mdma, want je gaat nu geen dingen zien die er niet zijn

Grappig dat je dat zegt want ik neem heel af en toe codeine voor het slapengaan (wel tegen het hoesten ja niet voor de lol :P)

En dan na ong. uurtje na inname en je zit een blaadje te lezen dan gaan de zinnen waar je niet op focust heen en weer bewegen enzo. Als ik kijk naar het gordijn waar een vest aan een kleerhangertje hangt, dan komt dat vest dichterbij terwijl het gordijn verderweg gaat. Vage shit. Het is overigens totaal niet te vergelijken met hallucineren van de mdma, want je gaat nu geen dingen zien die er niet zijn

dus net zoals lsd dant zie je ook alleen vervormingen

Terug
Naar boven