MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

dus net zoals lsd dant zie je ook alleen vervormingen

Nog nooit lsd genomen maar denk dat dat toch wel een stuk heftiger is :P. Dat effect wat je van codeine krijgt is maar licht, heeft ook even geduurd voordat ik de link met dat spul legde want ik snapte er maar geen reet van (gebruik het ook maar paar keer per jaar)

LSD is wel wat meer dan 'alleen vervormingen'.

Is gewoon een mind journey en ego verzachter/doder, en niet in de eerste plaats een hallucinerend middel.

Wat je ziet valt in het niet bij wat je mind ondergaat. Lagere doseringen trippers zijn altijd visueler, kleurrijker en 'recreatiever' en in de laatste plaats pas 'de matrix'.

Overigens merk ik dat hoe meer jaren je tript, des te meer wordt het een mentale reis en neemt de verwondering over visuals sterk af.

Afgelopen weekend op 120 gram verse mexicaanse de meest krankzinnige trip van me leven gehad. Dan kom je erachter dat wat smartshops in porties verkopen niets te maken heeft met een goddelijke transformatie zoals binnen Indianen stammen maar gewoon een drempelwaarde is. Lijkt niet eens op de diepste velden die je met paddo's kunt bereiken.

Is gewoon een mind journey en ego verzachter/doder, en niet in de eerste plaats een hallucinerend middel.

Wat je ziet valt in het niet bij wat je mind ondergaat. Lagere doseringen trippers zijn altijd visueler, kleurrijker en 'recreatiever' en in de laatste plaats pas 'de matrix'.

Overigens merk ik dat hoe meer jaren je tript, des te meer wordt het een mentale reis en neemt de verwondering over visuals sterk af.

Afgelopen weekend op 120 gram verse mexicaanse de meest krankzinnige trip van me leven gehad. Dan kom je erachter dat wat smartshops in porties verkopen niets te maken heeft met een goddelijke transformatie zoals binnen Indianen stammen maar gewoon een drempelwaarde is. Lijkt niet eens op de diepste velden die je met paddo's kunt bereiken.

Wat vind je eigenlijk van 2cb.... ?

Ik vind de bodyload maar vreselijk irritant (ik neem rond de 35mg)

Ik snoof meestal 28 mg.

Vind 't erg chill en een zeer interessant middel, juist die bodyload vind ik wel relax. Heeft echt een vrouwelijk tintje van zachtaardigheid en tederheid als main stream.

Ik vind 't 70% mescaline (te vergelijken met 15 cm San Pedro ofzo) en 30% MDMA. De visuals zijn vrijwel identiek als op mesca. Zei het zeer simpel te doorprikken en zelf een wending te geven. Zelfde geldt voor het effect, soms kon ik het bijna geheel uitzetten.

Je bent vrij nuchter kunt toch echt effe weg zijn tot een bepaalde grens. Handig als je niet wilt trippen en geen MDMA kater kan gebruiken.

Wat voor bodyload? ( wat versta je eronder )

Wat is voor jullie trouwens de gangbare prijs voor 2-CB? Ik heb gisteren 10 pilletjes gekocht voor 50 euro, is dat een beetje normaal? ****ing kleine pilletjes trouwens.

Laatst bewerkt:
GVD, heb ik gisteren die ayuhuasca genomen en er niets van gevoeld, volgens mij heb ik het te hard laten koken ofzo, wel vreemd ???

****ing helse koppijn door GHB.
What gives:dunno:

Wat voor bodyload? ( wat versta je eronder )

Wat is voor jullie trouwens de gangbare prijs voor 2-CB? Ik heb gisteren 10 pilletjes gekocht voor 50 euro, is dat een beetje normaal? ****ing kleine pilletjes trouwens.

Ligt aan de sterkte. 5 euro voor 24 mg is een gangbare prijs. 3 Euro voor 24 mg kom je niet snel tegen.

Je hebt pillen van 4, 8, 12 en 24 mg voor zover ik ze ben tegengekomen. Ze zijn idd erg klein (daarom heten ze ook bees) en vrijwel altijd wit van kleur.

MeDieVil zei:
GVD, heb ik gisteren die ayuhuasca genomen en er niets van gevoeld, volgens mij heb ik het te hard laten koken ofzo, wel vreemd

De afwezigheid van MAO's of de vernietiging daarvan tijdens het koken. Beide substanties, zowel gekristaliseerd als de rootbank, zijn bij orale inname inactief zonder MAO's.

hoofdpijn nee heb ik ook nog nooit gehad
wel een verdoofd gevoel in je hoofd na meer als 5 buisjes al heb ik zelfs dat niet altijd

Dan hoop ik dat het door iets anders was ofzo, al kan ik niet iets snel bedenken. Koppijn sloeg hard in en moest ganse tijd 'verplicht' fronzen om de pijn 'lokaal en in controle' te houden.

san pedro cactus en salvia besteld, dat wordt binnenkort flink trippen voor boko.

Vandaag eerste keer paddo's eten. Een doosje van 35g Mexicaanse voor twee man.
Gaan we er iets van voelen? Ik ben er toch beetje bang voor, dus het hoeft nog niet te hard gaan de eerste keer.

san pedro cactus en salvia besteld, dat wordt binnenkort flink trippen voor boko.

Hoe groot is die cactus dan?
En salvia vond ik echt ontzettend tegenvallen. Die gozer in de smartshop deed alsof het heel wat was, maar je voelt je alleen wat afwezig en dat is het.

Gaan we er iets van voelen? Ik ben er toch beetje bang voor, dus het hoeft nog niet te hard gaan de eerste keer.

Je moet niet een trip ingaan met het gevoel dat je 'een beetje bang bent'. Ik dacht dat er in 1 doosje 2 porties zitten. Dus dan zou je uitkomen op 1 portie per man, ideaal voor de eerste keer dus. Je zal zeker er iets van gaan voelen ja :D.
Maar als je er met zon gevoel in gaat van 'het hoeft niet te hard te gaan' zou ik het niet doen. Als je eenmaal in je trip zit kom je er de eerste uren niet meer uit.

haha ik had de eerste keer zowat 2 doosjes op.

Zo'n meisje luste ze niet en ik vond het zonde om niet te gebruiken, ****ing 13 euro per doosje.

Ook wilde ik echt graag visuals...

Ik heb nooit visuals gehad... wat felle kleuren enzo, dingen gingen een beetje draaien en vervormen.

Vooral je emoties worden ****ed up. Je maakt je meer zorgen om anderen en je gaat heel filosofies nadenken, wat heeft het leven nog voor zin? en ik moet weer naar school of werk blablabla... Af en toe wel een ziek ecstase gevoel, maar dat was maar voor even... ik ga nooit meer paddo's doen, de trip duurt lang en die emoties doen echt pijn, soms voelt het net alsof je moeder ofzo is doodgegaan, zo hevig... Maar door blije emoties krijg je zo'n mdma ecstase gevoel... Maar het wisselt hele tijd af, moodswings zal ik maar zeggen...

vanavond ground zer:D genieten van roze hartjes yesyesyes

Vooral je emoties worden ****ed up. Je maakt je meer zorgen om anderen en je gaat heel filosofies nadenken, wat heeft het leven nog voor zin? en ik moet weer naar school of werk blablabla... Af en toe wel een ziek ecstase gevoel, maar dat was maar voor even... ik ga nooit meer paddo's doen, de trip duurt lang en die emoties doen echt pijn, soms voelt het net alsof je moeder ofzo is doodgegaan, zo hevig... Maar door blije emoties krijg je zo'n mdma ecstase gevoel... Maar het wisselt hele tijd af, moodswings zal ik maar zeggen...

Hier kan ik van meespreken. Zelfde heb ik met weed en lsd. Die shit hoef ik echt niet meer.

de trip duurt lang en die emoties doen echt pijn, soms voelt het net alsof je moeder ofzo is doodgegaan, zo hevig...

Is een mentale slijpsteen. Een èchte paddotrip, niet die smartshop fun porties, is gewoon alles behalve plezierig. Eerder een gevoel van elk moment afscheid moeten nemen van het leven.

Naderhand voel je je zo aards en mentaal zo hard aangepakt, dat andere narezaken in het leven simpel zijn te verwerken.

Is een mentale slijpsteen. Een èchte paddotrip, niet die smartshop fun porties, is gewoon alles behalve plezierig. Eerder een gevoel van elk moment afscheid moeten nemen van het leven.

Naderhand voel je je zo aards en mentaal zo hard aangepakt, dat andere narezaken in het leven simpel zijn te verwerken.

heb 1 keer zo'n portie op gewoon stuk gesneden en doorgeslikt maar amper wat van gemerkt behalve dat ik niet kon slapen en een beetje mind**** erbij maar lang niet zo erg als bij 200ug lsd:D

Terug
Naar boven