XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Hmm... de paddo's zijn al een uurtje of 4 binnen. Niets gevoeld, of mss eventjes het gevoel van een klein jointje maar dat kon placebo geweest zijn.

Was een doosje van 35g Mexicaanse, die heb ik gedroogd tot 2,2g en dan elk de helft genomen.
Mss is iets foutgelopen in het droogproces?

Hmm... de paddo's zijn al een uurtje of 4 binnen. Niets gevoeld, of mss eventjes het gevoel van een klein jointje maar dat kon placebo geweest zijn.

Was een doosje van 35g Mexicaanse, die heb ik gedroogd tot 2,2g en dan elk de helft genomen.
Mss is iets foutgelopen in het droogproces?

nee werkt gewoon niet op die dosis denk ik ik heb ook niks gevoeld behalve dat ik niet kom slapen:(

Idd dosissen zijn te klein als je een serieus effect wil. De gasten hadden deze week per persoon 2-4 porties binnen om goed te zitten. Wordt dan wel aardig duur natuurlijk. Mijn vriendin is spijtig genoeg slecht gegaan op 2 porties. Heb 2 uur zitten praten tegen haar om haar aandacht te krijgen terwijl mijn woorden gewoon niet doordrongen en ze gewoon met bange ogen mij zat te begapen. Spijtig, gewoon kwestie van haar niet kunnen laten gaan op de zware visuals die ze blijkbaar kreeg. Zal wel laatste keer geweest zijn voor haar. Gelukkig kon ze die nacht toch goed slapen en heeft ze nu niets van last meer, het is dus bij die 2u afzien gebleven.

bwaaap zaterdag sensation black! 5 blauwe mitsubishi's en een grammetje speed liggen al klaar:D

Ik merk dat ik een hogere tolerantie heb voor ghb. Gisteren nog 5,5 ml gehad + halfuur later een flugel. Staand kan ik me nog wat degelijk gedragen, maar eens ik zit, kan ik zo elk moment omvallen. Dat is anders dan bij m'n maten. 3,5 ml (!) had een vriend genomen en die walste half-slapend door de straten heen waarna ie uiteindelijk ergens gewoon crashte.:D

Was best eng op een bepaald moment. Toen ie half wakker werd begon hij dezelfde shit maar herhalen en herhalen: waar gaan we naartoe ? Ik zeg: richting stad. 3 seconden later: waar gaan we naartoe ?
Ook heeft iemand van ver zijn naam geroepen en hij opeens: ahmet, wie was dat ? Ik: weet ik niet. 3 seconden later: ahmet, wie was dat ?

Heb dan maar gewoon de taxi gebeld en hem naar huis gevoerd, wtf was me dat :D

Ik vond trouwens vandaag in huis

een gele xtc pil met een ijzeren kruis (nazi kruis, zo'n ding wat officieren om hun nek hadden hangen). Deze is erg groot

en een kleine-middelgrote groene pil met een mus erop.

Weet iemand hoeveel mdma erin zit? Of heeft iemand ze weleens gebruikt?
Ik heb zelf alleen maar smiley's op (zwart/grijs) hier zit denk ik 100-120 mg in.

Ik merk dat ik een hogere tolerantie heb voor ghb. Gisteren nog 5,5 ml gehad + halfuur later een flugel. Staand kan ik me nog wat degelijk gedragen, maar eens ik zit, kan ik zo elk moment omvallen. Dat is anders dan bij m'n maten. 3,5 ml (!) had een vriend genomen en die walste half-slapend door de straten heen waarna ie uiteindelijk ergens gewoon crashte.:D

Was best eng op een bepaald moment. Toen ie half wakker werd begon hij dezelfde shit maar herhalen en herhalen: waar gaan we naartoe ? Ik zeg: richting stad. 3 seconden later: waar gaan we naartoe ?
Ook heeft iemand van ver zijn naam geroepen en hij opeens: ahmet, wie was dat ? Ik: weet ik niet. 3 seconden later: ahmet, wie was dat ?

hogere tolerantie kan eigenlijk niet bij GHB heb ik overal gelezen dacht ik.

zelf had ik het ook een beetje dacht ik,

misschien weet maiskorrel er mee over maar heb hem hier al even niet meer gezien misschien wel met vakantie

Hogere tolerantie opbouwen was dacht ik niet mogelijk ja, maar van int begin al goed tegen kunnen aan 5 ml is wel mogelijk denk ik. Ik ervaar het tenminste. Mijn vriend gaat al knock-out bij 3.5 ml. (weegt een kilo of 5 minder dan mij). Ik vind het zelfs niet positief eigenlijk, moet ik meer betalen om evenveel te genieten :(

3,5ml wtf?
Ik geef een vriend van mij 8ml ghb en hij voelt er wel iets van "maar niet te spectaculair hoor".
Ik geef een andere vriend 3ml gbl (om te weten of het niet aan mijn ghb-recept ligt) en die voelt er niets van.
Hoe kan dat dan?

Ik vond trouwens vandaag in huis

een gele xtc pil met een ijzeren kruis (nazi kruis, zo'n ding wat officieren om hun nek hadden hangen). Deze is erg groot

en een kleine-middelgrote groene pil met een mus erop.

Weet iemand hoeveel mdma erin zit? Of heeft iemand ze weleens gebruikt?
Ik heb zelf alleen maar smiley's op (zwart/grijs) hier zit denk ik 100-120 mg in.

kijk eens op http://www.pillreports.com/ of ze daar tussen staan.

Heb afgelopen week beetje pure mdma (poedervorm) gehad. Ik was compleet bezopen, en dacht ik neem een flinke lik. Behalve dat het ontstellend goor is, is de uitwerking ook maar flink gay. Je voelt je een beetje warm en tevreden en vind iedereen wel tof. Die maat van mij die het deed had er nog meer van op en werd helemaal knuffelig en weet ik veel wat. Kortom matig gay-ass spul. Geef mij maar een flinke pils.

Lekker makkelijk beoordelen als je strontbezopen bent en een minimale dosis neemt.

Lekker makkelijk beoordelen als je strontbezopen bent en een minimale dosis neemt.

Wou net zeggen, stelletje n00bs af en toe hiero, dingen afkraken maar dan toch geen shit naar binnen durven werken, van 1 biertje wordt je ook niet lam hoor.

Er bestaat wel een lichte tolerantie bij ghh, niet veel en niet snel.

Als je echt merkt dat je een grote tolerantie hebt opgebouwt bij ghb, dwz bijna dubbel porties, kijk dan maar uit voor een lichaamlijke verslaving.... maar hier heb ik het wel over zwaar misbruik van ghb

Heb afgelopen week beetje pure mdma (poedervorm) gehad. Ik was compleet bezopen, en dacht ik neem een flinke lik. Behalve dat het ontstellend goor is, is de uitwerking ook maar flink gay. Je voelt je een beetje warm en tevreden en vind iedereen wel tof. Die maat van mij die het deed had er nog meer van op en werd helemaal knuffelig en weet ik veel wat. Kortom matig gay-ass spul. Geef mij maar een flinke pils.

Haha, net of dat aan die mdma ligt? Ja indirect wel, maar het ligt vooral aan de persoon.

waarom zou je geen tolerantie kunnen opbouwen bij GHB? gebeurd volgens mij wel hoor, alleen veel trager dan andere drugs

heb 10 minuten geleden G binnen, hoelang duurt het voordat het opkomt? heb nu 1.5ml genomen, vorige keer 1ml maar ik voelde er toen niet veel van

edit: ik heb het over GBL

Vind ik behoorlijk weinig. Je voelt al na een dik halfuur, piek bij 1 uur en dan begint het lichtjes van effect te dalen waar je na 2 uur al weinig voelt. Na 4 uur ist compleet uit u systeem. Leukste part is van 30 min na inname tot anderhalfuur.

edit: nvermind dan, dit post gaat over ghb.

Laatst bewerkt:
wat is een goeie dosis dan? 2ml, 2.5?

Beetje proberen in het begin hé kerel. Een beetje experimenteren en zo je dosis vinden, blijft natuurlijk afhankelijk van factoren als maaginhoud, hoeveelheid slaap, ... Ik denk dat 5-5.5 een goeie eerste dosis voor mij is. Voor mijn vriendin is dat 4-4.5. Maten van mij zitten daar ongeveer tussenin schat ik.

waarom zou je geen tolerantie kunnen opbouwen bij GHB? gebeurd volgens mij wel hoor, alleen veel trager dan andere drugs

heb 10 minuten geleden G binnen, hoelang duurt het voordat het opkomt? heb nu 1.5ml genomen, vorige keer 1ml maar ik voelde er toen niet veel van

edit: ik heb het over GBL

wat is een goeie dosis dan? 2ml, 2.5?

1.5ml - 2ml lijkt me goed.
Een ml verhogen bij gbl kan aardig hard aankomen

Terug
Naar boven