- Waardering
- 95
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm... de paddo's zijn al een uurtje of 4 binnen. Niets gevoeld, of mss eventjes het gevoel van een klein jointje maar dat kon placebo geweest zijn.
Was een doosje van 35g Mexicaanse, die heb ik gedroogd tot 2,2g en dan elk de helft genomen.
Mss is iets foutgelopen in het droogproces?

Ik merk dat ik een hogere tolerantie heb voor ghb. Gisteren nog 5,5 ml gehad + halfuur later een flugel. Staand kan ik me nog wat degelijk gedragen, maar eens ik zit, kan ik zo elk moment omvallen. Dat is anders dan bij m'n maten. 3,5 ml (!) had een vriend genomen en die walste half-slapend door de straten heen waarna ie uiteindelijk ergens gewoon crashte.
Was best eng op een bepaald moment. Toen ie half wakker werd begon hij dezelfde shit maar herhalen en herhalen: waar gaan we naartoe ? Ik zeg: richting stad. 3 seconden later: waar gaan we naartoe ?
Ook heeft iemand van ver zijn naam geroepen en hij opeens: ahmet, wie was dat ? Ik: weet ik niet. 3 seconden later: ahmet, wie was dat ?
Heb dan maar gewoon de taxi gebeld en hem naar huis gevoerd, wtf was me dat![]()

Ik merk dat ik een hogere tolerantie heb voor ghb. Gisteren nog 5,5 ml gehad + halfuur later een flugel. Staand kan ik me nog wat degelijk gedragen, maar eens ik zit, kan ik zo elk moment omvallen. Dat is anders dan bij m'n maten. 3,5 ml (!) had een vriend genomen en die walste half-slapend door de straten heen waarna ie uiteindelijk ergens gewoon crashte.
Was best eng op een bepaald moment. Toen ie half wakker werd begon hij dezelfde shit maar herhalen en herhalen: waar gaan we naartoe ? Ik zeg: richting stad. 3 seconden later: waar gaan we naartoe ?
Ook heeft iemand van ver zijn naam geroepen en hij opeens: ahmet, wie was dat ? Ik: weet ik niet. 3 seconden later: ahmet, wie was dat ?
Heb dan maar gewoon de taxi gebeld en hem naar huis gevoerd, wtf was me dat![]()
Ik vond trouwens vandaag in huis
een gele xtc pil met een ijzeren kruis (nazi kruis, zo'n ding wat officieren om hun nek hadden hangen). Deze is erg groot
en een kleine-middelgrote groene pil met een mus erop.
Weet iemand hoeveel mdma erin zit? Of heeft iemand ze weleens gebruikt?
Ik heb zelf alleen maar smiley's op (zwart/grijs) hier zit denk ik 100-120 mg in.
Lekker makkelijk beoordelen als je strontbezopen bent en een minimale dosis neemt.
Heb afgelopen week beetje pure mdma (poedervorm) gehad. Ik was compleet bezopen, en dacht ik neem een flinke lik. Behalve dat het ontstellend goor is, is de uitwerking ook maar flink gay. Je voelt je een beetje warm en tevreden en vind iedereen wel tof. Die maat van mij die het deed had er nog meer van op en werd helemaal knuffelig en weet ik veel wat. Kortom matig gay-ass spul. Geef mij maar een flinke pils.
waarom zou je geen tolerantie kunnen opbouwen bij GHB? gebeurd volgens mij wel hoor, alleen veel trager dan andere drugs
heb 10 minuten geleden G binnen, hoelang duurt het voordat het opkomt? heb nu 1.5ml genomen, vorige keer 1ml maar ik voelde er toen niet veel van
edit: ik heb het over GBL