XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

als ik nog meer ga nemen ga ik volgens mij in slaap vallen, behalve dat ik moe ben voel ik niets van G?

als ik nog meer ga nemen ga ik volgens mij in slaap vallen, behalve dat ik moe ben voel ik niets van G?

GBL kan je volgens mij best beginnen op 2ml. Dan voel je hoogstwaarschijnlijk al iets maar is er geen gevaar.

Volgens mij heb je in de "ik voel niets, ben gewoon maar moe"-fase net te weinig binnen. Neem iets meer en doe iets actiefs!

Ok, lees nu pas die edit dat het over GBL gaat. Nvm mijn post dan

Met G is wel lastig,

iedereen die wilt hebben heeft ook altijd al gezopen...

ik kan zo echt niet doseren,

ik geef mensen die bier gezopen hebben niet meer dan 3 ml, als ze dik/zwaar zijn 4 ml...

bij sterke drank wordt het < 3 ml, 1 keer iemand 4 ml gegeven die 3 drop shots op had, hij ging toen voor 10 minuten out onder een brug...

In ieder geval alcohol sucks, het wordt tijd dat die zooi illegaal wordt, niemand wordt er gelukkig van

Ghb van kwaliteit, is helaas moeilijk te verkrijgen in Groningen:(

Daarvoor moet ik helemaal naar Amsterdam toe:(

Gewoon zelf maken, dan ff laten testen, weet je zeker dat je goed zit.

Waar kan je die laten testen? Als je ph van rond de 7 uitkomt, zit je dan sowieso niet redelijk goed?

Met G is wel lastig,

iedereen die wilt hebben heeft ook altijd al gezopen...

ik kan zo echt niet doseren,

ik geef mensen die bier gezopen hebben niet meer dan 3 ml, als ze dik/zwaar zijn 4 ml...

bij sterke drank wordt het < 3 ml, 1 keer iemand 4 ml gegeven die 3 drop shots op had, hij ging toen voor 10 minuten out onder een brug...

In ieder geval alcohol sucks, het wordt tijd dat die zooi illegaal wordt, niemand wordt er gelukkig van
alcohol sucks inderdaad, als de high nu nog leuk was...:rolleyes:

Ik ga voortaan alcohol gebruiken als ik zenuwachtig ben en toch moet presenteren. Heeft iemand hier ervaring mee?
voor mij zou dit niet werken.. ben dan wel minder zenuwachtig maar duizelig enzo in de plaats ga ik juist minder goed presteren

Ik ga voortaan alcohol gebruiken als ik zenuwachtig ben en toch moet presenteren. Heeft iemand hier ervaring mee?

Wel opletten, dat je niet steeds meer en meer gaat gebruiken.
En als je naar de alcohol stinkt is ook niet echt aantrekkelijk. Als je een losse tong krijgt val je zo door de mand.

Tip: neem ghb ipv alcohol voor zo'n dingen, ideaal

Ghb maakt me geil, dus dat is ook een goeie optie.

Maar ik dacht eerder aan zeer pure coke:D
Alleen ik ben bang dat ik dan juist nog zenuwachtiger word..

ok mensen,

vandaag krijg ik eindelijk ketamine binnen, ik ga het zometeen ophalen.
Dan gooi ik het in een neusspray, oordopjes in en gaan met die banaan...
vanavond zal ik een tripreportje schrijven...

Ketamine..
Dat heb ik nog nooit gehad.

ok mensen,

vandaag krijg ik eindelijk ketamine binnen, ik ga het zometeen ophalen.
Dan gooi ik het in een neusspray, oordopjes in en gaan met die banaan...
vanavond zal ik een tripreportje schrijven...

Sinds ik zonddag 0,4 gr keta weggesnoven heb bij Freefunk ( in Venlo ) is ketamine mijn favoriete drugs geworden. t*ring wat een mooi spul is dat.

Succes met je raport schrijven, zelf vind ik het gevoel van keta onbeschrijflijk en niet over te brengen aan mensen die het nooit gehad hebben.

edit: hoeveel is de prijs bij jou trouwens?

Laatst bewerkt:
Sinds ik zonddag 0,4 gr keta weggesnoven heb bij Freefunk ( in Venlo ) is ketamine mijn favoriete drugs geworden. t*ring wat een mooi spul is dat.

Succes met je raport schrijven, zelf vind ik het gevoel van keta onbeschrijflijk en niet over te brengen aan mensen die het nooit gehad hebben.

edit: hoeveel is de prijs bij jou trouwens?

25 euro per gram,
60 euro voor een ampul = 2,5 gram... = 6-8 k-holes ofzo...

ik begin met poeder, maar in de toekomst wil ook wel spuiten...

poeder is meer tijdens het uitgaan, kan je kleinere hoeveelheden enzo...
spuiten is echt voor k-hole...

Terug
Naar boven