- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ik nog meer ga nemen ga ik volgens mij in slaap vallen, behalve dat ik moe ben voel ik niets van G?
kijk eens op http://www.pillreports.com/ of ze daar tussen staan.
alcohol sucks inderdaad, als de high nu nog leuk was...Met G is wel lastig,
iedereen die wilt hebben heeft ook altijd al gezopen...
ik kan zo echt niet doseren,
ik geef mensen die bier gezopen hebben niet meer dan 3 ml, als ze dik/zwaar zijn 4 ml...
bij sterke drank wordt het < 3 ml, 1 keer iemand 4 ml gegeven die 3 drop shots op had, hij ging toen voor 10 minuten out onder een brug...
In ieder geval alcohol sucks, het wordt tijd dat die zooi illegaal wordt, niemand wordt er gelukkig van

Waar kan je die laten testen? Als je ph van rond de 7 uitkomt, zit je dan sowieso niet redelijk goed?
Ik ga voortaan alcohol gebruiken als ik zenuwachtig ben en toch moet presenteren. Heeft iemand hier ervaring mee?alcohol sucks inderdaad, als de high nu nog leuk was...![]()
voor mij zou dit niet werken.. ben dan wel minder zenuwachtig maar duizelig enzo in de plaats ga ik juist minder goed presterenIk ga voortaan alcohol gebruiken als ik zenuwachtig ben en toch moet presenteren. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik ga voortaan alcohol gebruiken als ik zenuwachtig ben en toch moet presenteren. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik ga voortaan alcohol gebruiken als ik zenuwachtig ben en toch moet presenteren. Heeft iemand hier ervaring mee?
ok mensen,
vandaag krijg ik eindelijk ketamine binnen, ik ga het zometeen ophalen.
Dan gooi ik het in een neusspray, oordopjes in en gaan met die banaan...
vanavond zal ik een tripreportje schrijven...
Sinds ik zonddag 0,4 gr keta weggesnoven heb bij Freefunk ( in Venlo ) is ketamine mijn favoriete drugs geworden. t*ring wat een mooi spul is dat.
Succes met je raport schrijven, zelf vind ik het gevoel van keta onbeschrijflijk en niet over te brengen aan mensen die het nooit gehad hebben.
edit: hoeveel is de prijs bij jou trouwens?