XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

heb juist 1.75ml GBL binnen, toch maar rustig opbouwen...

heb daarstraks 2CC, 2CI en MDPV besteld :D:D

Ik snap niet waarom mensen als bodybuilder zijnde drugs gebruiken...

Drugs dwingt je na te denken.

Drugs laat je ontspannen.

Drugs verruimt je geest.

Drugs is dodelijk, vies!

ketamine nog niet uitgewerkt, alles draait

ik loop gal te kotsen, mijn maag heeft het begeven,

Drugs are bad, mmmkey...

nou ketamine was wel lachen,

maar toen ik uit de k-hole kwam, draaide alles en alles in mijn kamer stuiterde op en neer, en ik had van alles 2...

en ik bleef maar kotsen, ik snap niet waarom... mijn maag was zo leeg als wat, dus er kwam gewoon gal uit...

de visuals waren ook extreem vaag en best wel dark
ik heb achteraf iets van 300 mg gebruikt, het duurde ook ruim 2 uur voordat ik weer normaal kon zien, ipv draaierig.

als ik er nog een keer zo van moet kotsen kap ik ermee...

Heb je van het begin af aan moeten kotsen?

eerste keer kotsen was ik net uit de k-hole,

ik kotste wel netjes in de prullenbak...
daarna bleef ik nog een uurtje kotsen :(
mijn bed is nog schoon thank god...

ik heb wel een pizza op rond 20:00
die verteer ik redelijk sloom...

mja zelfs toen mijn maag leeg is bleef ik kotsen, vandaar het gal wat eruit kwam...

300 mg is ook best wel veel... de helft was misschien ook al genoeg geweest voor de eerste keer. Hoe lang ben je buiten bewustzijn geweest?

ik rook niet drink niet en gebruik niet.
geen behoefte aan.

300 mg is ook best wel veel... de helft was misschien ook al genoeg geweest voor de eerste keer. Hoe lang ben je buiten bewustzijn geweest?

50 minuten denk ik,

af en toe kwam ik wel bij, dan deed ik met extreem veel moeite mijn ogen open en ff mijn hoofd omhoog. Mijn kamer was ook een rare donkere dimensie geworden. Ik viel toen weer achterover en ging verder met de flow...

Mijn ketamine is 100% zuiver, het zijn echt super kleine kristalletjes allemaal.

btw de reden dat ik zoveel heb gebruikt is, ik heb het in een neusspray gedaan en zelfs toen ik al hard aan het trippen was, kon ik het nog wel sprayen, ookal leek het net alsof ik het in mijn oog sprayde ofzo. Ik deed dit omdat ik echt in de k-hole wilde komen, veel mensen noemen dit nasaal heel/moeilijk of onmogelijk te bereiken... dus ik was een beetje overenthousiast met doseren...

Laatst bewerkt:
jesus, alles ik het zo lees lijkt k me een allesbehalve leuke drug
totaal van de kaart/ buiten bewustzijn liggen is iig niks voor mij

denk dat ik dit maar aan m'n neus ga laten voorbijgaan :P

over GHB.. hoe krijgen jullie dit spul binnen vind het echt smerig, heb daarjuist het geprobeerd in kapsules te doen en het zo in te slikken maar had er toch 3 nodig voor 2ML

Terug
Naar boven