AndroidHealthClinic

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Ghb van kwaliteit, is helaas moeilijk te verkrijgen in Groningen:(

Daarvoor moet ik helemaal naar Amsterdam toe:(

Ketamine..
Dat heb ik nog nooit gehad.

Drugs dwingt je na te denken.

Drugs laat je ontspannen.

Drugs verruimt je geest.

Drugs is dodelijk, vies!

Kap eens met je nietszeggende reacties.

over GHB.. hoe krijgen jullie dit spul binnen vind het echt smerig, heb daarjuist het geprobeerd in kapsules te doen en het zo in te slikken maar had er toch 3 nodig voor 2ML

Ik doe nooit GHB dus ik weet het antwoord op je vraag niet, maare.. hoe vaak zit jij eigenlijk aan de gub?

over GHB.. hoe krijgen jullie dit spul binnen vind het echt smerig, heb daarjuist het geprobeerd in kapsules te doen en het zo in te slikken maar had er toch 3 nodig voor 2ML
Gewoon mixen met cola.

At Robbert: dit hele topic staat vol met nietszeggende reacties.
Dus wat is het probleem?
Moet ik maar zo verstandig zijn om soortgelijke reacties achter wegen te laten?

wat is de gub???

@nihilist ja dat deet ik ervoor al maar het heeft zo'n enorm smerige nasmaak... soms wil ik het niet nemen om dat maar niet te hoeven proeven

gub = GHB ( als in 1 woord uitgesproken )

En Nihilist, reacties als 'ketamine heb ik nog nooit gehad' voegen echt totaal niets toe, dan kunnen 5000 members hier wel neer gaan flatsen dat ze nog nooit keta hebben gehad.

Ja precies, maar in dit soort gevallen denk ik vrouwelijk en geef ik hints weg:P

heb een paar weken terug zo'n GBL cleaner besteld, ben er nu gwn mee aant experimenteren af en toe, ook omdat het je slaap dieper zou maken en je meer groeihormoon aanmaakt, dit is de 3de dag op rij dat ik het neem, als je je aan max 2 doseringen per dag houd zou je er ook niet verslaafd aan worden. ga ook 2 dagen per week het niet gebruiken
Ik ga nog zien hoeveel ik het vanaf nu ga gebruiken,
echt een superdrug vind ik het ook niet en heb het nog niet op een feestje genomen maar het zou toch een veel beter alternatief zijn voor XTC of alcohol

Een drankverslaving begint ook met één pintje bier op vrijdagavond, onthoud dat maar goed.

Ghb, gewoon puur als er geen drinken voor handen is. Je went er wel aan.

Is coke 'uit ' ofzo ?

Coke duurt kort, het verdoet je karakter, het is katabool, je kan er onnodig gezeik mee krijgen en het is duur.

Voor presentaties; ga ik toch liever aan de alcohol:o

Ik ben ook niet zo'n fan van sos.
Het is vrij prijzig, de effecten zijn niet echt bijzonder.
En je wordt inderdaad al snel een ter***lijer.
Ik maak ook zelden m'n pakje op met stappen, terwijl anderen het driedubbele en nog ietsje meer er door heen snuiven.
Ik gebruikte het alleen als ik te kort werd van de bacardi of g.
ff een sleutelpuntje links rechts om weer wat actiever te worden.
Maar aangezien ik minder ga drinken heb ik sos ook niet nodig, weg met die rotzooi.

hey jongens,

even een vraagje, klinkt waarschijnlijk heel lullig ik weet het. maar ik stel m toch maar aan de experts.

ik heb vroegah welleens geblowd met maten enzo, was altijd wel lache, meestal legden we allen wat in en dan kochten we wiet, bouwden zij de joints en gingen we even chillen. nu zijn m'n ouders weg en ben ik alleen thuis en leek het me welweer eens leuk om een paar jointjes te bouwen en een leuke avond te hebben. nu hoor ik welleens dat mensen trippen of iig dat soort ervaringen krijgen van drugs, heb dit zelf nooit echt gehad. bij welke softdrug is dit effect het grootste? (liever geen paddo's)

is het moeilijk om zelf zo'n ding te draaien? heb dat nooit gedaan aangezien mijn maten het altijd deden.
is het dan misschien een aanrader om zo'n voorgedraaide te kopen? of zit daar te weinig wiet in?

gr Rich

50 minuten denk ik,

af en toe kwam ik wel bij, dan deed ik met extreem veel moeite mijn ogen open en ff mijn hoofd omhoog. Mijn kamer was ook een rare donkere dimensie geworden. Ik viel toen weer achterover en ging verder met de flow...

Mijn ketamine is 100% zuiver, het zijn echt super kleine kristalletjes allemaal.

btw de reden dat ik zoveel heb gebruikt is, ik heb het in een neusspray gedaan en zelfs toen ik al hard aan het trippen was, kon ik het nog wel sprayen, ookal leek het net alsof ik het in mijn oog sprayde ofzo. Ik deed dit omdat ik echt in de k-hole wilde komen, veel mensen noemen dit nasaal heel/moeilijk of onmogelijk te bereiken... dus ik was een beetje overenthousiast met doseren...

Mooi, dat in je oog sprayen is omdat je lichaam gewoon zo transparant is, dat het lijkt alsof een hand die op je buik ligt, er doorheen valt tot onder je rug. Je armen die daaraan vast zitten ben je zo goed als kwijt.

Dat zijn de dissociatieve effecten die Ket hoort te geven.

Die donkere dimensie zijn de lege ruimtes die aanwezig zijn. Je moet proberen een weg te zoeken naar andere zielen, beschavingen en sterrenstelsels en proberen jezelf laten wegvallen.

Dat kotsen. Lag je op je rug toen je out ging? Want je kunt het beste een kussen onder je hoofd en nek doen dat je ongeveer 30 graden ligt ten opzichte van je onder lichaam.

Dat is ook beter voor de bereising, op je buik gaat niet echt is mijn ervaring.

At Rig, je kunt een voorgedraaide kopen.

Als je nooit geblowed hebt zijn enkele stevige trekken daarvan meer dan zat.

Trippen ga je niet, waarschijnlijk voel je je lichamelijk loom, maar actief tegelijk, lacherig, slap en misschien wat draaiering.

Maar je zicht blijft volkomen normaal, alleen wat dromerig en zorgeloos.

At Rig, je kunt een voorgedraaide kopen.

Als je nooit geblowed hebt zijn enkele stevige trekken daarvan meer dan zat.

Trippen ga je niet, waarschijnlijk voel je je lichamelijk loom, maar actief tegelijk, lacherig, slap en misschien wat draaiering.

Maar je zicht blijft volkomen normaal, alleen wat dromerig en zorgeloos.
dus mensen die zeggen trippende ervaringen te hebben gehad van een blowtje (hasj ofzo) die liegen?

godsamme wat een sjunkies hier ik hou het bij een keer in de zoveel tijd een blowtje verder niet

dus mensen die zeggen trippende ervaringen te hebben gehad van een blowtje (hasj ofzo) die liegen?

Het kan wel een heel klein beetje als je echt heel erg veel blowt, maar dat zijn alleen maar verbeeldingen van enkele seconden. Helemaal niet te vergelijken met bijvoorbeeld paddotrips die urenlang duren en waarbij je echt hallucineert.

Nee, want bij uitzonderlijke hoge doseringen kan het wel.

Maar dan moet je denken aan 5 sterke pure joints ofzo, of dagenlang blowen want THC stapelt zich heel makkelijk op. Of een stevige spacecake.

Alsnog is het veel milder dan paddo's.

Maar niet van 1 joint. Dat is simpelweg veels te weinig.

Terug
Naar boven