- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hey jongens,
even een vraagje, klinkt waarschijnlijk heel lullig ik weet het. maar ik stel m toch maar aan de experts.
ik heb vroegah welleens geblowd met maten enzo, was altijd wel lache, meestal legden we allen wat in en dan kochten we wiet, bouwden zij de joints en gingen we even chillen. nu zijn m'n ouders weg en ben ik alleen thuis en leek het me welweer eens leuk om een paar jointjes te bouwen en een leuke avond te hebben. nu hoor ik welleens dat mensen trippen of iig dat soort ervaringen krijgen van drugs, heb dit zelf nooit echt gehad. bij welke softdrug is dit effect het grootste? (liever geen paddo's)
is het moeilijk om zelf zo'n ding te draaien? heb dat nooit gedaan aangezien mijn maten het altijd deden.
is het dan misschien een aanrader om zo'n voorgedraaide te kopen? of zit daar te weinig wiet in?
gr Rich

ik zal zometeen weer terugkeren naar de k-hole,
ik heb er zin in en hoop nu meer te ontdekken dan vorige keer...
en niet te kotsen maar ik heb goede tips gehad van mensen om dit te voorkomen.
ook doe ik deze keer mijn raam dicht, auto's die langsrijden zijn erg irritant en mijn luchtverfrisser en pc doe ik ook uit, het geluid van de ventilatoren maakte me ook erg gek
Damn, wat slaat die gbl snel in. 2ml, voelbaar in 6 minuten, nog nooit meegemaakt.
Nu we hier over wiet bezig zijn:
hebben jullie soms "bad trips"?
Maandag rookte ik een jointje en ik moest binnen 30 minuten terug thuis zijn. Ik was veel te stoned om zo snel thuis te komen en dat verontrustte me. Ik kreeg hardkloppingen en paniekaanvallen (= rare gedachten ~ "Ik kan niet meer communiceren met de wereld", "Ik zit verdwaald in mijn gedachten",...)
Nog nooit meegemaakt?
Monster labiel karakter, paniekaanvallen van een joint 
![]()
![]()
.Wiet staat echt bekend als 1 v/d grilligste mind openers op lange termijn.
Het toont het kritische onderbewustzijn direct aan je bewustzijn. Werking van je ademhaling, hart, je reacties en interpretaties op mensen hun gelaatstrekken, en waar je staat ten opzichte van het gezeldschap waarin je verkeerd.
Juist zaken die we als mens liever afslijpen (daarom zijn drank/coke/nicotine ook zo populair tijdens het jagen of wanneer je jezelf moet 'presenteren'.
Dit in tegenstelling tot andere tripmiddelen, die veel heviger zijn, maar zich toespitsen op levensvragen in plaats van je individuele plaats op de rangorde.

Wiet staat echt bekend als 1 v/d grilligste mind openers op lange termijn.
Het toont het kritische onderbewustzijn direct aan je bewustzijn. Werking van je ademhaling, hart, je reacties en interpretaties op mensen hun gelaatstrekken, en waar je staat ten opzichte van het gezeldschap waarin je verkeerd.
Juist zaken die we als mens liever afslijpen (daarom zijn drank/coke/nicotine ook zo populair tijdens het jagen of wanneer je jezelf moet 'presenteren'.
Dit in tegenstelling tot andere tripmiddelen, die veel heviger zijn, maar zich toespitsen op levensvragen in plaats van je individuele plaats op de rangorde.
waarom krijg ik, bij het lezen van jouw postjes, de neiging je veel ouder dan 17 in te schatten?
![]()
he bah,
geen k-hole, ik kwam in de buurt maar ik had toch nog 2 keer moeten sprayen denk toen ik um al hard tripte...
ik heb niet moeten kotsen, ik bleef namelijk iets op mijn zij liggen, ik ging niet bewegen, hield mijn hoofd stil en hield mijn ogen ook veel gesloten..
ik moest na 1 uur wel nodig plassen, ik ging dus naar de wc, toen werd ik wel heel duizelig, ik denk dat dit een verband heeft met het kotsen...
maarja tijdens de trip zag ik allemaal rare dingen met mijn ogen dicht, veel kleuren weer enzo maar alles was nep en voelde niet echt aan en ik wist ook gewoon dat ik ketamine had gesnoven en daarom zie ik een beetje rare dingen... het was geen bovennatuurlijk gevoel zoals je krijgt als je in de k-hole beland.
maandag maar nog een keer proberen en zaterdag mischien tijdens het uitgaan een lage dosis, kijken hoe dat is...
het is btw wel een dure hobby... ik heb er nu al 25 euro doorheen gejaagd