MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

het is btw wel een dure hobby... ik heb er nu al 25 euro doorheen gejaagd

Tja, dat is heel specifiek. K-holing is niet iets wat ik op regelmatig basis zou willen doen. Uit 1 gram kun je er 4 halen met snuiven en 10 via de injectienaald.

Lagere doseringen snuiven doe ik niet meer aan, totaal nutteloos en afstand houden van Ket tussen de volle ervaringen door houd deze krachtig en mystiek.

Onnodige tolerantie en bij gewennig of misschien zelfs verslaving kunnen de kosten idd fors oplopen.

Tja, dat is heel specifiek. K-holing is niet iets wat ik op regelmatig basis zou willen doen. Uit 1 gram kun je er 4 halen met snuiven en 10 via de injectienaald.

Lagere doseringen snuiven doe ik niet meer aan, totaal nutteloos en afstand houden van Ket tussen de volle ervaringen door houd deze krachtig en mystiek.

Onnodige tolerantie en bij gewennig of misschien zelfs verslaving kunnen de kosten idd fors oplopen.

ik wil in de toekomst wel injecteren,

die flacons zijn alleen niet lang houdbaar na opening, dus je moet het binnen een week opmaken.

Vial Ketelar of ketanest van fabrikant Pfizer zijn gegarandeerd goede knallers.

Alleen wel moelijk te vinden. Tenminste, voor mij.

Ik wil ook IM zetten.

Vial Ketelar of ketanest van fabrikant Pfizer zijn gegarandeerd goede knallers.

Alleen wel moelijk te vinden. Tenminste, voor mij.

Ik wil ook IM zetten.

jah ik kan pfizer ketanest-s 10 ml potjes kopen,

60 euro per stuk, 25mg per ml, 10 ml potjes.

hoeveel trips haal je daar uit? een ervaren gebruiker die ik ken haalt er 4 uit, dus ik denk dat ik er zeker 6-8 uit haal. Maar deze man zegt ook dat het maar een week houdbaar is na opening (in de koelkast).

Als ik ga injecteren, doe ik dat op de piek van een stevige 2cb trip.

Hierdoor ben je in staat grote delen v/d bereising vast te houden. Ketamine alleen heeft altijd grote delen waarbij het besef ergens in je geest wordt opgeslagen zonder dat het langs je bewustzijn komt.

Maanden later kwamen bij mij nog vage ontmoetingen naar boven met een Godin, wist alleen haar boodschap niet meer. De dag na die K-hole, wist ik slechts 2% v/d trip nog te herrineren.

Uiteindelijk werd dat 20% ofzo een half jaar later.

Ik heb alles gebruikt op hero en base na.

van 2cb tot datura, PCB, alle standaard en bijna alle niet te krijgen drugs.
dit weekend weer uitschietertje, 12 gr coke en 6 blauwe mitsu's.
was wel een 3 maanden geleden dat ik voor het laatst wat heb gehad.

:roflol:

Zomaar eventjes 500€ opsnuiven

= elke week een gram

6 blauwe mitsu's ? De grootste ? Met 12 gram coke?

Je had dood moeten zijn :D

Haha wtf... Met een man of 4 zou dat wel moeten lukken maar alleen?

Sisevano de stofzuiger :D

6x 190mgers
12x 9.2 streeps flakes

hoe kun je zoveel nodig hebben na 3 maanden niet slikken?

kijk als je elk weekend slikt dan moet je steeds meer slikken,

maarja...

als ik zoveel pillen zou slikken op een avond zou ik hard gaan hallicuneren en in zo'n diepe ecstase zijn dat ik niet eens meer met mensen zou kunnen praten...

We kunnen enkel maar concluderen dat sisevano een ubermensch is.

Holy shit! :eek:

Ik eis een tripreport! :D

Holy shit! :eek:

Ik eis een tripreport! :D

hahahaha, kan je 1 ding vertellen, EXTREEEEEEEEEEEEEM
heb er een woordje aan over gehouden, dat als ik het uitspreek ik kippevel en een rilling krijg, heel raar gevoel, Raaaaar haha dat heb ik iets van 1000x gezegt toen het insloeg :D

LSD x 100

Report: een dikke 10!!!

en voor de rest,

weekend was van vrijdag middag tot zondag avond.
ik ga van 1 rakkertje niet uit me plaat, heb er al 2 nodig iedere 2 uur om staande te blijven;)

en de coke, vond 12 gr redelijk weinig, kon er maar tot zondag morgen mee door :p

hahahaha, kan je 1 ding vertellen, EXTREEEEEEEEEEEEEM
heb er een woordje aan over gehouden, dat als ik het uitspreek ik kippevel en een rilling krijg, heel raar gevoel, Raaaaar haha dat heb ik iets van 1000x gezegt toen het insloeg :D

LSD x 100

Report: een dikke 10!!!

en voor de rest,

weekend was van vrijdag middag tot zondag avond.
ik ga van 1 rakkertje niet uit me plaat, heb er al 2 nodig iedere 2 uur om staande te blijven;)

en de coke, vond 12 gr redelijk weinig, kon er maar tot zondag morgen mee door :p

we gaan nog wel netjes 4 keer in de week fitnessen, meneer?

neej niks vakantie, gewoon knallen :D.

oke jongens, ik ga zo naar de shop, kan ik dan gewoon 6 voorgedraaide wiet-joints vragen? of moet ik dan zeggen white widow ofzo?

en kan je nog een beetje rijden met een jointje op?

oke jongens, ik ga zo naar de shop, kan ik dan gewoon 6 voorgedraaide wiet-joints vragen? of moet ik dan zeggen white widow ofzo?

en kan je nog een beetje rijden met een jointje op?
Sommige mensen kunnen zich goed concentreren, waardoor ze goed kunnen rijden, maar ik raad het je niet aan, want je bent toch onder invloed.

Waarom rook je het niet puur? Veel beter man! Maar anders moet je gewoon zeggen, dat je 6 voorgedraaide wiet joint wil, alleen verwacht niet dat je stoned word van zo'n joint:D

Ik was laatst aan het blowen met zo'n gekke Antilliaan en hij vertelde mij; dat hij in Rotterdam ooit eens een voorgedraaide joint had opgehaald. Hij vond die joint niet zo lekker en ging hem open halen. Wat trof hij daar; een nagel in zijn joint:P

Terug
Naar boven