MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

oke jongens, ik ga zo naar de shop, kan ik dan gewoon 6 voorgedraaide wiet-joints vragen? of moet ik dan zeggen white widow ofzo?

en kan je nog een beetje rijden met een jointje op?

Je kan best rijden met een jointje op maar aangezien jij er niet veel ervaring mee hebt, zo ik safe spelen en thuis oproken.

Je kan best rijden met een jointje op maar aangezien jij er niet veel ervaring mee hebt, zo ik safe spelen en thuis oproken.

Idd.

Ik denk trouwens dat je wel aardig stoned zal worden van 1 hele voorgedraaide joint als je niet gewend bent om te blowen, ook als er shag in zit. Maar aangezien je er toch 6 haalt zal het niet zo probleem worden :D. White Widow is een goede keuze. Jack Herrer en Orange Bud zijn ook goede bijvoorbeeld.

Het mag gewoon niet.
Je reactievermogen veminderd hierdoor.

Met 10 glazen bier kan je ook nog rijden
Met een lijntje coke, speed ook.
Waar stopt het? Je moet gewoon nucher rijden.

(haha, hoor mij bezig na 6 maand rijbewijs kwijt te zijn geweest)

Het mag gewoon niet.
Je reactievermogen veminderd hierdoor.

Met 10 glazen bier kan je ook nog rijden
Met een lijntje coke, speed ook.
Waar stopt het? Je moet gewoon nucher rijden.

(haha, hoor mij bezig na 6 maand rijbewijs kwijt te zijn geweest)

+ gemeenschapsdienst: zoveel mogelijk mensen proberen te overtuigen nuchter te rijden? :p

hahahaha, kan je 1 ding vertellen, EXTREEEEEEEEEEEEEM
heb er een woordje aan over gehouden, dat als ik het uitspreek ik kippevel en een rilling krijg, heel raar gevoel, Raaaaar haha dat heb ik iets van 1000x gezegt toen het insloeg :D

LSD x 100

Report: een dikke 10!!!

:rolleyes:

Datura slaat niet in. Iedere gebruiker van nachtshade planten weet dat er niet valt te beseffen of het al on set is. Je weet niet dat je in een delirium zit en je loopt er buiten je besef om er gewoon in.

Verder is het niet LSD x 100 omdat het niet eens op LSD lijkt. Datura is geen verlichting, en geen tripmiddel, maar een deliriant.

Heb er 1 x aan gelikt, en 1 keer een spike van een zaadoos door m'n vinger geprikt. Bij de laatste keer had ik een drempelwaarde te pakken. Droge mond, warme huid en wat aparte hoofdpijn.

Slapen ging half en had het gevoel dat er een hond in m'n kamer was en in het half donker het idee dat er kakkerlakken op de muur kropen. Maar heb gelukkig geen echte waanvoorstellingen gehad. Maar het voelde gewoon wazig en dromerig met ideeen waar geen grond voor was.

M'n zicht was in het begin te vergelijken met alsof er op je oog bollen mist zit, alles zag ik wat minder scherp qua contouren.

Vannacht heb ik mezelf I.M. een zelfgemaakt ketamine-goedje ingespoten. (demi-water, natriumchloride en ketamine hcl poeder).

Voor het eerst mezelf een injectie gegeven, het is erg vet en ik was ook totaal niet aan het twijfelen, de naald ging er gemakkelijk in en het doet allemaal geen pijn.

Ik heb 94 mg poeder opgelost in 3 ml water. Maar het was blijkbaar te weinig want ik ben nooit in de buurt van de k-hole geweest. Volgende keer maar 120 mg oplossen. Ik stak de 4 cm naald trouwens in de buitenkant van mijn rechterdijbeen, zo'n 40 cm boven de knie.

Ik ging 10 minuutjes een beetje dromen met mijn ogen dicht maar al gauw realiseerde ik dat ik niet in de k-hole zou komen en ik ging een beetje kloten in mijn kamer. Beetje met licht spelen, mijn naam schrijven in vuurletters met mijn vinger. Ik verveelde me een beetje dus ik ging maar wat vrienden bellen. Spelen met het licht van je mobiel is ook erg ziek. Toen was ik het zat en ging ik op msn zitten. Alleen door het licht van het beeldscherm ging ik weer harder trippen, wat klote was want ik wilde weer nuchter worden.

Een vriend van me kwam op bezoek, het duurde 3 minuten voordat ik de trap af was naar de voordeur maarja. We hebben wat lopen praten en ik at nog wat kwark. Ik wilde graag weer nuchter worden. Alles draaide om me heen, niet echt fijn meer. Maarja de tijd ging zo sloom. Dus het lijkt net alsof je uren alles ziet draaien. Ik werd gelukkig niet misselijk, wat ik wel had toen ik na nasaal gebruik ging lopen door het huis. 1,5 uur na injectie ging ik op de fiets naar een andere vriend en we gingen een film kijken. Na ruim 2 uur na de injectie was ik weer redelijk nuchter, ookal had ik een beetje hoofdpijn.

Leuke ervaring, maar nog steeds geen goede k-hole bereikt, volgende week beter.

Wat een junkies hierzo :roflol:

Ik hou het lekker op MDMA af en toe, wiet, sos en alcohol :D

At Vintage, volgens mij ligt de dosis voor een K-hole op 120 tot 150 mg IM.

Verder heb ik weleens gelezen dat er een groot verschil zit tussen een quad shot en een shot in je onderarm. In hoeverre het verschil maakt weet ik niet.

Ook heb je met Ketamine al snel tolerantie en dacht dat jij het al redelijk vaal gebruikt had in een korte tijd?

At Vintage, volgens mij ligt de dosis voor een K-hole op 120 tot 150 mg IM.

Verder heb ik weleens gelezen dat er een groot verschil zit tussen een quad shot en een shot in je onderarm. In hoeverre het verschil maakt weet ik niet.

Ook heb je met Ketamine al snel tolerantie en dacht dat jij het al redelijk vaal gebruikt had in een korte tijd?

nee, ik heb in 1,5 week 800 mg gesnoven denk ik.

een ervaren gebruiker zegt tegen mij dat je met pfizer ketanest-s op het begin slechts 1,5 ml nodig hebt.

dat is 1,5 x 25 mg = 37,5 mg.

Maar je kan denk ik ketamine hcl poeder en vloeibare ketamine niet vergelijken.

Ik neem volgende week 120-130 mg ipv 94 mg.
Kijken of ik dan wel in de k-hole kom.

Die indruk had ik al. Ben blij dat ik het nu ook eens uit eerste hand hoor.

Dit verklaart denk ik ook waarom jij nu de eerste spuiter bent die ik ben tegengekomen die geen pharmaceutisch product gebruikt maar Ketamine HCL poeder.

Ik heb me altijd voorgehouden uitsluitend originelle ampullen in te spuiten. En nu is dat 100%. M'n verdenking dat bij het uitkoken er iets van de Ketamine verloren gaat is ook groot, maar zelfs op Bluelight kon niemand me hier scheikundig iets over vertellen.

Spuiters zeggen dat alleen Pfizer ampullen het ware K effect geeft.

Die indruk had ik al. Ben blij dat ik het nu ook eens uit eerste hand hoor.

Dit verklaart denk ik ook waarom jij nu de eerste spuiter bent die ik ben tegengekomen die geen pharmaceutisch product gebruikt maar Ketamine HCL poeder.

Ik heb me altijd voorgehouden uitsluitend originelle ampullen in te spuiten. En nu is dat 100%. M'n verdenking dat bij het uitkoken er iets van de Ketamine verloren gaat is ook groot, maar zelfs op Bluelight kon niemand me hier scheikundig iets over vertellen.

Spuiters zeggen dat alleen Pfizer ampullen het ware K effect geeft.

Mijn poeder wordt ingedampt uit pfizer ampullen. Ik heb er alle vertrouwen in dat ik met een hogere dosis de k-hole kan bereiken. Zo niet dan moet ik ook pfizer ampullen gaan kopen. Dit is alleen veel duurder.

Met een gram kan je 8 keer mee spuiten. Ik betaal voor een gram 25 euro.
Een ampul kost 50-60 euro. Hier haal je 6-8 k-holes uit. Ampullen zijn wel veel veiliger maar als ik steriel blijf werken zoals ik nu doe kan er weinig fout gaan.

Laatst bewerkt:
Als je de tijd neemt en met geduld de preparaties maakt voor een shot wel, ja.

Btw, waarom ben je zo geinteresseerd in K? Hoef je niet beantwoorden tho, maar ben nieuwsgierig.

Sommige mensen kunnen zich goed concentreren, waardoor ze goed kunnen rijden, maar ik raad het je niet aan, want je bent toch onder invloed.

Waarom rook je het niet puur? Veel beter man! Maar anders moet je gewoon zeggen, dat je 6 voorgedraaide wiet joint wil, alleen verwacht niet dat je stoned word van zo'n joint:D

Ik was laatst aan het blowen met zo'n gekke Antilliaan en hij vertelde mij; dat hij in Rotterdam ooit eens een voorgedraaide joint had opgehaald. Hij vond die joint niet zo lekker en ging hem open halen. Wat trof hij daar; een nagel in zijn joint:P
kan niet draaien dus kan daarom ook niet puur roken :( rijden ging aardig, maar had wel ff 3u gewacht na m'n laatste jointje.

Idd.

Ik denk trouwens dat je wel aardig stoned zal worden van 1 hele voorgedraaide joint als je niet gewend bent om te blowen, ook als er shag in zit. Maar aangezien je er toch 6 haalt zal het niet zo probleem worden :D. White Widow is een goede keuze. Jack Herrer en Orange Bud zijn ook goede bijvoorbeeld.
het viel opzich wel mee, ik was met 2 anderen, dus 2 per persoon, had er 1tje opgerookt en voelde toen tintelingen in m'n handen en voeten, alsof ik in een kermisattractie zit, dat al het bloed erheenloopt. ik kreeg een moe gevoel en een beetje alsof ik dronken was, als ik liep gingen de beelden soms wat schokkerig. dat was het eigenlijk wel. had 1 hasj en 1 wietjoint op. maatje van me voelde er dan weer niks van, dus binnenkort gaan we een keer een spacecake maken. (daarvan kun je toch ook visuals krijgen als je sterk doseert?)

Als je de tijd neemt en met geduld de preparaties maakt voor een shot wel, ja.

Btw, waarom ben je zo geinteresseerd in K? Hoef je niet beantwoorden tho, maar ben nieuwsgierig.

De bijna doodservaring doet het hem denk ik. Het is een heerlijk en uniek gevoel om niet meer op aarde te zijn maar totaal ergens anders. Een andere dimensie ergens ver in de uiterste hoeken van het universum. Ik heb het nu 1 keer meegemaakt en ik voelde eeuwige rust nadat ik mijn "dood" had geaccepteerd.

Ik doe het ook gewoon voor de kick, ik ben iemand die graag extreme dingen doet, maar ik pas wel goed op mezelf, dat is ook nog een reden waarom ik ketamine doe. Het gebruik van ketamine is lichamelijk en geestelijk niet schadelijk.

Ik ben van plan 1 keer per week de k-hole te bereiken en na de vakantie kijk ik wel. Je bereikt niet veel met deze drugs, het kost alleen maar geld. Toch is het een vette ervaring die je leven gewoon verrijkt.

pijpjes verkopen ze meestal wel in smartshops ja, anders ff op internet kijken. Je propt het spul er gewoon in en dan oproken.

Terug
Naar boven