XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

• Topic Starter Topic Starter
gvd gister voor het eerst coke gehad beetje te laat gedaan:p nog steeds niet geslapen:p volgende x toch maar weer *** of ghb dan kun je tenminste nog slapen:) en vind *** en ghb ook leuker trouwens dan coke. of ik heb gewoon te weinig coke gehad :D

Laatst bewerkt:
The sweet smell of fresh cocaine in de morning...barf!

iemand tips om in slaap te komen? begint nu wel iri te worden :p

!!BarmaN!! zei:
gvd gister voor het eerst coke gehad beetje te laat gedaan:p nog steeds niet geslapen:p volgende x toch maar weer *** of ghb dan kun je tenminste nog slapen:) en vind *** en ghb ook leuker trouwens dan coke. of ik heb gewoon te weinig coke gehad :D

coke is iets wat je moet leren waarderen. de eerste paar keren weet je nog niet wat je dr mee aan moet, maar da gaat wel over, en dan word het echt wel relaxed. Als je niet kunt slapen moet je bij de dokter temazepam fixen(moet je wel ff een smoesje verzinnen, bv dat ja al 2 weken niet meer in slaap kunt vallen (zijn inslapers)). wat je ook kan dan is een half uutje voordat je gaat slapen nog wat ghb nemen, wil ook nog wellus helpen.

!!BarmaN!! zei:

Coke is het fijnst vindt ik.....moet je wel n beetje n hoeveelheid hebben, als ik dan weer n keer zou gaan gebruiken, wat ik niet uitsluit :D , dan neem ik 1 of 1,5 gram voor de hele avond/nacht.

Met pillen gaat het soms te hard...ik blijf liever n beetje bij.

Ericr zei:
Langdurig gebruik van x-tc kan inderdaad leiden tot verminderde serotonine aanmaak, met als gevolg dat je je depressief kan gaan voelen. De vraag is of dit een blijvend effect is, bij ratten in ieder geval wel op de lange duur. Bij mensen is dit nog nooit aangetoond.

is al wel aangetoond hoor. zoek maar ergens op www.erowid.com daar stond een onderzoek. heb nu geen zin om te gaan zoeken.
het komt iig hier op neer dat de receptoren voor serotonine verzonken komen te liggen. de serotonine kan niet meer dooggeven worden. je kan dan nog zoveel serotonine hebben, maar als het stofje niet aankomt heb je er nog niets aan.
de aanmaak gebeurd niets mee overgens.
voor de mensen die veel willen gebruiken raad ik 5htp aan. daarmee word je serotonine voorraad vlink geboost. :D

ook leuk zijn de experimenten met x t c en prozac.

de basis van de werking van x t c is hier te vinden http://www.dancesafe.org/slideshow/
en dan op die slide show drukke.

succes ermee

!!BarmaN!! zei:

grrrrrr nog steeds wakker en echt gewoon klaar wakker heb me nog geen sec moe gevoeld :mad: ik wil slapen!!!!!

haha, slaap kindje slaap ;)
met speed is het altijd helemaal een drama, komt er de paranoia nog bovenop

NaLiN zei:

van speed moet je elke seconde genieten :D pas als je zo verkankert bent dat je niet meer kan blijven staan,, dan moet je naar bed!

Ik ben gelukkig eindelijk gestopt met ALLES. 7 maanden gestopt met blowen, 9 á 10 maanden gestopt met snuiven, slikken. Roken doe ik niet... dus kan de schade goed inhalen. :)

gr Peter

Hee Barman, hebbie al geslapen? Wat ook wel werkt is alcohol drinken, nadeel echter dat je asociaal veel kunt hebben. Dan in een zware comma raakt en je de dag erna een kater hebt...te gruwelijk.

succes.

NaLiN zei:

Goddamn, ben s bijna 4 dgn wakker geweest op die troep. Begon stemmetjes te horen- spelende kinderen op het balkon met een bal, om 4 uur snachts-

Mn vrienden hoorde ik in de kelder zitten- ik woonde in n flat- mn broer ging kijken en er was helemaal niemand ???

Wat een rare (enge) gewaarwording is dat....

Goddamn, ben s bijna 4 dgn wakker geweest op die troep. Begon stemmetjes te horen- spelende kinderen op het balkon met een bal, om 4 uur snachts-

Mn vrienden hoorde ik in de kelder zitten- ik woonde in n flat- mn broer ging kijken en er was helemaal niemand

kheb nu 2x er last van gehad.

kheb het wel is gewoon meteen na een feest gehad, thuis in bed liggen en denken dat je keet word uitgeschopt. ben toen de keet uitgevlugd :roflol:
zelfde dag heletijd mensen horen huilen, praten, lachen. volgende avond willen slapen..... hoor je vliegen die om je hoofd zweven :( ( als ik ergens niet tegen kan.... )

andere keer was minder erg, beetje schimmen zien in het donker.
3x onderweg naar beneden schrikken omdat je ineens een gedaante in het donker ziet.

pep is leuk spul, mits je de doseringen onderbouwend houd

Ik vindt de werking van pep super, kan mss zelfs geen coke tegenop, maar dat je het slapen kunt vergeten is een zwaar minpunt.

Genoeg reden om het nooit meer te nemen, ook al wil ik de rush nog wel n keer voelen. De 1e lijn was altijd de lekkerste!!

we did it all, we dit it all.......

Ludes, man! Fokking ludes, man! :D

Ja, Leary regelt!

Hmm, ben ik dan echt de enige die niet tegen speed kan? Althans, als je als 18 jarig broodmager gabbertje na 1 lijntje pep met een superbrede uitsmijter op de vuist wil (die je vervolgens uitlacht en wegduwt) dan kan je wel stellen dat speed niet je drugs is. Ik ben niet de persoon voor stimulerende middeln denk ik, kan ook al niet tegen yohimbe. Doe mij maar een lekker jointje zo af en toe.

vanacht een avondje aan de kristal..... woei
das toch echt een stuk beter dan wat je met de meeste pillen krijgt... traagheid
lekker helder en praten flabbert er ook makkie uit.
ondanks de vermoeidheid en gewichtsverlies van hele avond terror hakkie takkie ( -5 kg )
geen last van rare vaagheid of iets, eten ging ook stuk beter dan normaal dus zit ook alweer op normaal gewicht :P

beetje jammer dat kristal moeilijker te krijgen is

Terug
Naar boven