- Waardering
- 134
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!!BarmaN!! zei:gvd gister voor het eerst coke gehad beetje te laat gedaannog steeds niet geslapen
volgende x toch maar weer *** of ghb dan kun je tenminste nog slapen
en vind *** en ghb ook leuker trouwens dan coke. of ik heb gewoon te weinig coke gehad
![]()
!!BarmaN!! zei:gvd gister voor het eerst coke gehad beetje te laat gedaannog steeds niet geslapen
en vind *** en ghb ook leuker trouwens dan coke. of ik heb gewoon te weinig coke gehad
![]()
, dan neem ik 1 of 1,5 gram voor de hele avond/nacht.Ericr zei:Langdurig gebruik van x-tc kan inderdaad leiden tot verminderde serotonine aanmaak, met als gevolg dat je je depressief kan gaan voelen. De vraag is of dit een blijvend effect is, bij ratten in ieder geval wel op de lange duur. Bij mensen is dit nog nooit aangetoond.
![]()
ik wil slapen!!!!!NaLiN zei:haha, slaap kindje slaap
met speed is het altijd helemaal een drama, komt er de paranoia nog bovenop
pas als je zo verkankert bent dat je niet meer kan blijven staan,, dan moet je naar bed!NaLiN zei:haha, slaap kindje slaap
met speed is het altijd helemaal een drama, komt er de paranoia nog bovenop
Goddamn, ben s bijna 4 dgn wakker geweest op die troep. Begon stemmetjes te horen- spelende kinderen op het balkon met een bal, om 4 uur snachts-
Mn vrienden hoorde ik in de kelder zitten- ik woonde in n flat- mn broer ging kijken en er was helemaal niemand

( als ik ergens niet tegen kan.... )Grijpwijk zei: