XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Spacecake is erg moeilijk te doseren, je kan je er serieus aan mispakken hoor.
Zeker als je geen ervaring hebt kan het een (te?) heftige ervaring worden.

kan niet draaien dus kan daarom ook niet puur roken :( rijden ging aardig, maar had wel ff 3u gewacht na m'n laatste jointje.

het viel opzich wel mee, ik was met 2 anderen, dus 2 per persoon, had er 1tje opgerookt en voelde toen tintelingen in m'n handen en voeten, alsof ik in een kermisattractie zit, dat al het bloed erheenloopt. ik kreeg een moe gevoel en een beetje alsof ik dronken was, als ik liep gingen de beelden soms wat schokkerig. dat was het eigenlijk wel. had 1 hasj en 1 wietjoint op. maatje van me voelde er dan weer niks van, dus binnenkort gaan we een keer een spacecake maken. (daarvan kun je toch ook visuals krijgen als je sterk doseert?)

als je niks merkt dan adem je waarschijnlijk niet goed of helemaal niet in. gewoon een flinke hijs nemen en helemaal inademen en ff houden.

niet dat ik verder nog blow ofzo :o is niks voor mij en rook sowieso niet

Gister paddo's genomen, was weer een vette ervaring ^^

ketamin is wel raar spul, ik denk dat ik zo'n 100mg heb gesnoven voor de eerste keer maar heb een emmervolgekotst ><

hoe kan je dat kotsen controleren? in zo'n khole liggen kotsen lijkt mij toch ni erg aangenaam

Laatst bewerkt:
Ik gebruik geen verdovende middelen.

Neem de volgende dag vrijaf

ketamin is wel raar spul, ik denk dat ik zo'n 100mg heb gesnoven voor de eerste keer maar heb een emmervolgekotst ><

hoe kan je dat kotsen controleren? in zo'n khole liggen kotsen lijkt mij toch ni erg aangenaam

kotsen controleren,

wat bij mij werkt, na de trip nog 1 uur extra stil blijven liggen, liefst een beetje op je zij, ook zoveel mogelijk je ogen dichthouden, daarna kun je het beste gaan slapen (leg de kwark maar klaar). Probeer dus ook niet naar de wc te gaan.

ik heb pasgeleden ook ketamine gespoten, toen heb ik bovenstaande niet opgevolgd en ben ik gewoon gaan computeren, fietsen etc. ik werd een beetje misselijk maar het werd niet kotsen. Ik denk dus dat je bij injecteren hier minder last van hebt.

schijnt dat chocolade met hasj ook een aanrader is ivm de mao remmers. bovendien een stuk makkelijker te maken.

Hasj is volgens mij stuk smeriger, wiet heb ik al paar keer gegeten, wel lekker, en als je je gewoon een beetje inhoud dan is er niks aan de hand, wat moeilijk is, want het is best lekker, daarbij is het anders dan blowen, je wordt anders stoned, en niet gauw misselijk, je moet gewoon zorgen dat je van tevoren goed hebt gegeten, en ik ken niemand die ervan ziek van is geworden, behalve 1, maar die had amper ervaringen met blowen en die had een halve cake naar binnen gestopt ^^.

Maar die ging ik ook al over ze nek na 10 biertjes ;)

heb zelf eigenlijk weinig ervaring met het spul en ben te lui om spacecake te maken, maar wil het nog wel een keer eten. afgelopen week geblowd, maar vond het effect wel meevallen, wil daarom eens wat eten.

maatje zei dat 1gr boterplom wel goed zou zijn voor iemand van 100kg?

is het ook legaal om prijzen te posten hier? hij zei dat het zes euro moest kosten, is dat duur? wat betaal je in de shop ongeveer voor een gram hasj?

heb zelf eigenlijk weinig ervaring met het spul en ben te lui om spacecake te maken, maar wil het nog wel een keer eten. afgelopen week geblowd, maar vond het effect wel meevallen, wil daarom eens wat eten.

maatje zei dat 1gr boterplom wel goed zou zijn voor iemand van 100kg?

is het ook legaal om prijzen te posten hier? hij zei dat het zes euro moest kosten, is dat duur? wat betaal je in de shop ongeveer voor een gram hasj?

ik wil niet brutaal zijn ofzo,

maar er is zoveel bekend over wiet en hasj, meeste vragen van jou kun je in no time op google vinden.

En voor gerechten met hasj of wiet kun je ook op google en youtube terecht, "bakken met baard" bijv.

Heb vandaag 2cb op mijn nuchter maag genomen... 40mg

De bodyload kwam nogal zwaar en vond het zeer onprettig, maar na enkele uren heb ik nog een hele mooie trip gehad.

op maandag zitten trippen??
beetje gaar niet?
gebruik die zooi lekker in het weekend man, als het naar door de weeks gaat is het end zoek...

beetje gaar niet?
gebruik die zooi lekker in het weekend man, als het naar door de weeks gaat is het end zoek...

:roflol: :roflol:
Was jij toch die 12 gram coke + 6 pillen op een weekend gebruikt :roflol: :roflol:

Bij ons is het nationale feestdag, Belgen moeten niet werken vandaag :cool: (en heb dinsdag en woensdag trouwens ook verlof)
En volgend weekend Tomorrowland :hedbang:

Was jij toch die 12 gram coke + 6 pillen op een weekend gebruikt :roflol: :roflol:

Bij ons is het nationale feestdag, Belgen moeten niet werken vandaag :cool: (en heb dinsdag en woensdag trouwens ook verlof)
En volgend weekend Tomorrowland :hedbang:

12 gram haha, dan moet je 2 dagen recupereren of blijven snuiven om maandag te kunnen gaan werken

beetje gaar niet?

12 gram haha, dan moet je 2 dagen recupereren of blijven snuiven om maandag te kunnen gaan werken

neehoor, gewoon van vrijdag t/m zondag avond wakker....
12 gram is weinig dan.

Terug
Naar boven