- Waardering
- 95
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kan niet draaien dus kan daarom ook niet puur rokenrijden ging aardig, maar had wel ff 3u gewacht na m'n laatste jointje.
het viel opzich wel mee, ik was met 2 anderen, dus 2 per persoon, had er 1tje opgerookt en voelde toen tintelingen in m'n handen en voeten, alsof ik in een kermisattractie zit, dat al het bloed erheenloopt. ik kreeg een moe gevoel en een beetje alsof ik dronken was, als ik liep gingen de beelden soms wat schokkerig. dat was het eigenlijk wel. had 1 hasj en 1 wietjoint op. maatje van me voelde er dan weer niks van, dus binnenkort gaan we een keer een spacecake maken. (daarvan kun je toch ook visuals krijgen als je sterk doseert?)
is niks voor mij en rook sowieso nietSpacecake is erg moeilijk te doseren, je kan je er serieus aan mispakken hoor.
Zeker als je geen ervaring hebt kan het een (te?) heftige ervaring worden.
ketamin is wel raar spul, ik denk dat ik zo'n 100mg heb gesnoven voor de eerste keer maar heb een emmervolgekotst ><
hoe kan je dat kotsen controleren? in zo'n khole liggen kotsen lijkt mij toch ni erg aangenaam
Ik wil binnenkort ook eens ff een space-cake proberen.
Ervaringen mee?
schijnt dat chocolade met hasj ook een aanrader is ivm de mao remmers. bovendien een stuk makkelijker te maken.

heb zelf eigenlijk weinig ervaring met het spul en ben te lui om spacecake te maken, maar wil het nog wel een keer eten. afgelopen week geblowd, maar vond het effect wel meevallen, wil daarom eens wat eten.
maatje zei dat 1gr boterplom wel goed zou zijn voor iemand van 100kg?
is het ook legaal om prijzen te posten hier? hij zei dat het zes euro moest kosten, is dat duur? wat betaal je in de shop ongeveer voor een gram hasj?
op maandag zitten trippen??
beetje gaar niet?
gebruik die zooi lekker in het weekend man, als het naar door de weeks gaat is het end zoek...

(en heb dinsdag en woensdag trouwens ook verlof)
![]()
Was jij toch die 12 gram coke + 6 pillen op een weekend gebruikt![]()
Bij ons is het nationale feestdag, Belgen moeten niet werken![]()

![]()
Was jij toch die 12 gram coke + 6 pillen op een weekend gebruikt![]()
Bij ons is het nationale feestdag, Belgen moeten niet werken vandaag(en heb dinsdag en woensdag trouwens ook verlof)
En volgend weekend Tomorrowland![]()
12 gram haha, dan moet je 2 dagen recupereren of blijven snuiven om maandag te kunnen gaan werken
op maandag zitten trippen??
beetje gaar niet?
gebruik die zooi lekker in het weekend man, als het naar door de weeks gaat is het end zoek...
12 gram haha, dan moet je 2 dagen recupereren of blijven snuiven om maandag te kunnen gaan werken
neehoor, gewoon van vrijdag t/m zondag avond wakker....
12 gram is weinig dan.