Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Alcohol is ook drugs ;)

...

ik vind het niet zo grappig,
had liever dat ik met een gram per avond toe kon, heb aan 8 op een avond/nacht nog te weinig grrrrrr

Ben jij wel zeker van je kwaliteit? Zijn het wel volledige grammen of 0.7's zoals veel kleine dealers verkopen? Kan me echt moeilijk voorstellen hoe the **** je op 1 avond 16 monsterlijnen van een halve gram legt.

Ben jij wel zeker van je kwaliteit? Zijn het wel volledige grammen of 0.7's zoals veel kleine dealers verkopen? Kan me echt moeilijk voorstellen hoe the **** je op 1 avond 16 monsterlijnen van een halve gram legt.

Zo gepiept hoor, als je vroeg begint en laat eindigd, daarbij drink je ook nog is bier wat het nog lekkerder maakt, en je hebt snel meer nodig, plus gezelligheid, plus mensen die ook wel een nakkie van je willen.

Zo gepiept hoor, als je vroeg begint en laat eindigd, daarbij drink je ook nog is bier wat het nog lekkerder maakt, en je hebt snel meer nodig, plus gezelligheid, plus mensen die ook wel een nakkie van je willen.

Ik ga er natuurlijk niet van uit dat hij veel uitdeelt. Onder een avond versta ik een nacht van 6-8 uur.

Wat je overigens zegt is natuurlijk waar, dat is waarom ik coke zo ondankbaar vind. Moest het effect even lang duren als goeie pillen, dan zou coke een super drug zijn. Maar de prijs + korte duur maakt het oh zo ondankbaar. Om het half uur op een wc bijsnuiven geeft mij toch echt geen goed gevoel.

Ik ga er natuurlijk niet van uit dat hij veel uitdeelt. Onder een avond versta ik een nacht van 6-8 uur.

Wat je overigens zegt is natuurlijk waar, dat is waarom ik coke zo ondankbaar vind. Moest het effect even lang duren als goeie pillen, dan zou coke een super drug zijn. Maar de prijs + korte duur maakt het oh zo ondankbaar. Om het half uur op een wc bijsnuiven geeft mij toch echt geen goed gevoel.

Hehe het enige waarom mensen het kopen is ook...

a. om wakker te blijven
b. niet ervan naar de klote volgende dag
c. je gaat geen rare bekken trekken als bij pillen

Dus je kan het eigenlijk overal gebruiken, stiekem op een verjaardag als er bepaalde mensen bijzitten die er niks van moeten hebben, dat kan allemaal niet met pillen, en dat onverdraagzame gevoel van pillen de volgende dag is gewoon k*t, gelukkig heb je dat met mdma een stuk minder.

Mensen weten gewoon niet wat goed is

Hehe het enige waarom mensen het kopen is ook...

a. om wakker te blijven
b. niet ervan naar de klote volgende dag
c. je gaat geen rare bekken trekken als bij pillen

Dus je kan het eigenlijk overal gebruiken, stiekem op een verjaardag als er bepaalde mensen bijzitten die er niks van moeten hebben, dat kan allemaal niet met pillen, en dat onverdraagzame gevoel van pillen de volgende dag is gewoon k*t, gelukkig heb je dat met mdma een stuk minder.

wat een onzin...

MDMA is het hoofdbestanddeel van een pil... als je echte pillen regeld zal dit ook echt het enige zijn dat in de pil zit, op bindmiddel na, oftewel, je rost gewoon een tablet MDMA naar binnen...
kinkklare onzin dus.

en het bijsnuiven ieder half uur, is ook onzin, halfwaardetijd van coke is wel 20min, maar als jij mooi staat, biertje erbij, lekker in gesprek enzo(nu uitgaande van mezelf) duurt het bij mij wel eens een uur, 1.5 uur voor ik weer ga, gewoon lekker doortappen, en als je merkt dat je weer dronken wordt, pak je 3-4 dikke punten en kan je weer ff door;)

hahaha, ja ben ik zeker van.
70-90% zuivere coke.
flakes ook wel genaamd.

Die flakes al laten testen?

Iemand hier al ooit MDA ( dus geen MDMA ) gehad? Ik ken verder niemand die het ooit gebruikt en vraag me af of het de moeite waard is om er naar op zoek te gaan.

Dit weekend ook sos gehad, maar volgens mij is het meer iets voor alcoholzuipers ofzo. Vrijwel iedereen die ik ken die coke snuift doet het samen met alcohol. Vond er niet veel aan, doe mij maar liever kristallen en/of keta.

Iemand hier al ooit MDA ( dus geen MDMA ) gehad? Ik ken verder niemand die het ooit gebruikt en vraag me af of het de moeite waard is om er naar op zoek te gaan.

Dit weekend ook sos gehad, maar volgens mij is het meer iets voor alcoholzuipers ofzo. Vrijwel iedereen die ik ken die coke snuift doet het samen met alcohol. Vond er niet veel aan, doe mij maar liever kristallen en/of keta.

kerel flakes hoef ik niet te testen, ik weet wat goed is, heb jaren verkocht.
sos is super, ook zonder alcohol, als het je eerste keer was, is het niet zoveel. komt metter tijd;)

MDA is wel leuk, maar niet om naar opzoek te gaan.

MDA komt hier amper voor en het valt ook amper van het net te bestellen, wil het zelf ook wel eens proberen

hehe heb 2Ci, 2CC en MDPV aangekregen :D

Terug
Naar boven