SHFAN
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wie slikt er wel eens wat xtc of snuift een lijntje of ghb enzzzz. en wie drinkt er nog? en doen jullie deze dingen ook tijdens jullie kuur?
ik voor de duidelijkheid niet
hmm ja daar heb je wel gelijk in..
niet 100% clean dus
..ik vind het niet zo grappig,
had liever dat ik met een gram per avond toe kon, heb aan 8 op een avond/nacht nog te weinig grrrrrr
Ben jij wel zeker van je kwaliteit? Zijn het wel volledige grammen of 0.7's zoals veel kleine dealers verkopen? Kan me echt moeilijk voorstellen hoe the **** je op 1 avond 16 monsterlijnen van een halve gram legt.
Zo gepiept hoor, als je vroeg begint en laat eindigd, daarbij drink je ook nog is bier wat het nog lekkerder maakt, en je hebt snel meer nodig, plus gezelligheid, plus mensen die ook wel een nakkie van je willen.
Ik ga er natuurlijk niet van uit dat hij veel uitdeelt. Onder een avond versta ik een nacht van 6-8 uur.
Wat je overigens zegt is natuurlijk waar, dat is waarom ik coke zo ondankbaar vind. Moest het effect even lang duren als goeie pillen, dan zou coke een super drug zijn. Maar de prijs + korte duur maakt het oh zo ondankbaar. Om het half uur op een wc bijsnuiven geeft mij toch echt geen goed gevoel.
Hehe het enige waarom mensen het kopen is ook...
a. om wakker te blijven
b. niet ervan naar de klote volgende dag
c. je gaat geen rare bekken trekken als bij pillen
Dus je kan het eigenlijk overal gebruiken, stiekem op een verjaardag als er bepaalde mensen bijzitten die er niks van moeten hebben, dat kan allemaal niet met pillen, en dat onverdraagzame gevoel van pillen de volgende dag is gewoon k*t, gelukkig heb je dat met mdma een stuk minder.

Ben jij wel zeker van je kwaliteit? Zijn het wel volledige grammen of 0.7's zoals veel kleine dealers verkopen? Kan me echt moeilijk voorstellen hoe the **** je op 1 avond 16 monsterlijnen van een halve gram legt.
Die flakes al laten testen?
Iemand hier al ooit MDA ( dus geen MDMA ) gehad? Ik ken verder niemand die het ooit gebruikt en vraag me af of het de moeite waard is om er naar op zoek te gaan.
Dit weekend ook sos gehad, maar volgens mij is het meer iets voor alcoholzuipers ofzo. Vrijwel iedereen die ik ken die coke snuift doet het samen met alcohol. Vond er niet veel aan, doe mij maar liever kristallen en/of keta.

MDA komt hier amper voor en het valt ook amper van het net te bestellen, wil het zelf ook wel eens proberenDie flakes al laten testen?
Iemand hier al ooit MDA ( dus geen MDMA ) gehad? Ik ken verder niemand die het ooit gebruikt en vraag me af of het de moeite waard is om er naar op zoek te gaan.
Dit weekend ook sos gehad, maar volgens mij is het meer iets voor alcoholzuipers ofzo. Vrijwel iedereen die ik ken die coke snuift doet het samen met alcohol. Vond er niet veel aan, doe mij maar liever kristallen en/of keta.