gekkegerry
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
echt raar ik nam in de vakantie 3-5 buisjes per dag en merkte toch dat ik aan het einde bijna geen effect meer ervaarde alleen nog een beetje relaxter dus nu maar even wat weken niks nemen
heeft GHB echt geen effect op je serotonine level, want ik voelde me de eerste 2 dagen nadat ik er mee stopte toch een beetje neerslachtig nu de 3de dag al weer een stuk minder zou het zo kunnen zijn dat GHB geen serotonine meer vrijlaat na veelvuldig gebruik?
Ik word nooit down na ghb gebruik.
Ken niemand die er down van wordt eigenlijk.
Wel wat moe de twee dagen erna, best logisch aangezien het een narcose-middel is (ondanks dat het na zoveel uur uit je bloed is). Die moeheid zou je kunnen ervaren als down. Maar het lijkt in de verste verte niet op die ****ing kater na xtc gebruik.
De laatste tijd zit ik ook vaker aan de G (gemiddeld 1 x per 2 weken), en dan merk ik toch dat het effect af begint te nemen. Ik word er nog wel relaxed van, maar hij klapt er niet meer zo in als na een tijd onthouding. Die geilheid en die totale kortheid is bij regelmatig gebruik niet meer te evenaren.
Elke dag ghb is trouwens gekkenwerk.
Aan de andere kant, altijd nog beter als elke dag een krat bier...
Bij langdurig gebruik zal er een serotoninedepletie ontstaan, wat voor depressie-achtige verschijnselen kan zorgen.
Ghb werkt ook op je dopamine, maar dopamine vult veel sneller aan..
Als je dagelijks gebruikt gaat het goedje ook anders aanvoelen
Ik weet niet hoe het zit met die grote hoeveelheid kalium.
Ikzelf neem, zoals de meeste mensen geloof ik, natrium-ghb. Als mijn slordige berekeningen kloppen, dan levert 10ml ongeveer de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid natrium. Best veel dus...
Ik heb gelezen dat een teveel aan natrium voor vochtophoping zorgt en dat merk ik ook. Niet dat ik "bloated" sta, maar normaal daalt mijn gewicht sterk als ik niet train in de vakantie en nu is dit absoluut het geval niet.
Over ghb-tolerantie heb ik een mooi stukje gelezen op df, een post van J89.
Hij zei dat het effect min of meer hetzelfde blijft, maar dat het gewoon als minder intens, minder speciaal wordt ervaren door de gebruiker, bijna als routine zeg maar.
(lees maar na: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=14416)
misschien ook wel door de ephi die ik er bij nam
dat het effect minder speciaal word en minder intens en in sommige gevallen ook korter, kort gezegd dat is wat tolerantie juist isIk weet niet hoe het zit met die grote hoeveelheid kalium.
Ikzelf neem, zoals de meeste mensen geloof ik, natrium-ghb. Als mijn slordige berekeningen kloppen, dan levert 10ml ongeveer de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid natrium. Best veel dus...
Ik heb gelezen dat een teveel aan natrium voor vochtophoping zorgt en dat merk ik ook. Niet dat ik "bloated" sta, maar normaal daalt mijn gewicht sterk als ik niet train in de vakantie en nu is dit absoluut het geval niet.
Over ghb-tolerantie heb ik een mooi stukje gelezen op df, een post van J89.
Hij zei dat het effect min of meer hetzelfde blijft, maar dat het gewoon als minder intens, minder speciaal wordt ervaren door de gebruiker, bijna als routine zeg maar.
(lees maar na: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=14416)
Ik heb het al eerder gezegd maar hoe je 8 gram coke op een avond naar binnen kan werken is me een raadsel. Ik heb nog nooit meer dan 1 gram weggekregen, en meestal hooguit een halve.

dat het effect minder speciaal word en minder intens en in sommige gevallen ook korter, kort gezegd dat is wat tolerantie juist is
van GBL voel ik dus echt weinig he, behalve een raar gevoel in mn benen merk ik er amper iets van![]()
Ik lees hier een post van Big-T waarin hij zegt dat hij gewoon in de apotheek zonder voorschrift caffeine/efendrine pillen liet maken. Nog Belgen die daar ervaring mee hebben? Moe uitgaan is natuurlijk het k*tste dat er is.
je kan ook bijnemen...
doe gewoon een keer 3 ml ofzo
en als dat niet werk 4 ml
of anders 3 ml en 45 min later nog 2 ml
@ronimoonIk ben niet meer tevreden over de effecten van 2ml, hoewel ze nog steeds hetzelfde zijn.
juist 3ml ingenomen, nu voel ik het wel alleen heb ik het niet zo erg met dat "dronken gevoel" ghb is gwn niets voor mij vrees ik