Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

met mate pilletje en een sneufje

echt raar ik nam in de vakantie 3-5 buisjes per dag en merkte toch dat ik aan het einde bijna geen effect meer ervaarde alleen nog een beetje relaxter dus nu maar even wat weken niks nemen

heeft GHB echt geen effect op je serotonine level, want ik voelde me de eerste 2 dagen nadat ik er mee stopte toch een beetje neerslachtig nu de 3de dag al weer een stuk minder zou het zo kunnen zijn dat GHB geen serotonine meer vrijlaat na veelvuldig gebruik?

echt raar ik nam in de vakantie 3-5 buisjes per dag en merkte toch dat ik aan het einde bijna geen effect meer ervaarde alleen nog een beetje relaxter dus nu maar even wat weken niks nemen

heeft GHB echt geen effect op je serotonine level, want ik voelde me de eerste 2 dagen nadat ik er mee stopte toch een beetje neerslachtig nu de 3de dag al weer een stuk minder zou het zo kunnen zijn dat GHB geen serotonine meer vrijlaat na veelvuldig gebruik?

Ik word nooit down na ghb gebruik.
Ken niemand die er down van wordt eigenlijk.
Wel wat moe de twee dagen erna, best logisch aangezien het een narcose-middel is (ondanks dat het na zoveel uur uit je bloed is). Die moeheid zou je kunnen ervaren als down. Maar het lijkt in de verste verte niet op die ****ing kater na xtc gebruik.

De laatste tijd zit ik ook vaker aan de G (gemiddeld 1 x per 2 weken), en dan merk ik toch dat het effect af begint te nemen. Ik word er nog wel relaxed van, maar hij klapt er niet meer zo in als na een tijd onthouding. Die geilheid en die totale kortheid is bij regelmatig gebruik niet meer te evenaren.

Elke dag ghb is trouwens gekkenwerk.
Aan de andere kant, altijd nog beter als elke dag een krat bier...

Ik word nooit down na ghb gebruik.
Ken niemand die er down van wordt eigenlijk.
Wel wat moe de twee dagen erna, best logisch aangezien het een narcose-middel is (ondanks dat het na zoveel uur uit je bloed is). Die moeheid zou je kunnen ervaren als down. Maar het lijkt in de verste verte niet op die ****ing kater na xtc gebruik.

De laatste tijd zit ik ook vaker aan de G (gemiddeld 1 x per 2 weken), en dan merk ik toch dat het effect af begint te nemen. Ik word er nog wel relaxed van, maar hij klapt er niet meer zo in als na een tijd onthouding. Die geilheid en die totale kortheid is bij regelmatig gebruik niet meer te evenaren.

Elke dag ghb is trouwens gekkenwerk.
Aan de andere kant, altijd nog beter als elke dag een krat bier...

vind je dat al veel 1 x per 2 weken ?

die totale kortheid en geilheid kan ik wel ervaren alleen niet na 1 buisje maar als je op een avond er 5 op heb dan heb ik dat nog steeds hoor.

gekkenwerk elke dag vind ik wel meevallen was totaal niet verslaafd ofzo nam gewoon niet voor 4 uur smiddags oke goed is het natuurlijk niet daarom stop ik na deze vakantie ook minimaal 2 weken.

btw die smaak vond ik aan het begin van de vakantie ook verschrikkelijk echt ziek daarom wou ik het gewoon niet nemen, een week later nam ik het het liefst met water omdat ik dat duidelijk de smaak proefte en niet en vreemd mengsel van smaken.

weet iemand trouwens iets van de kalium in de GHB het schijnt dat je daar toch wel een grote hoeveelheid binnen krijgt en dat lijkt me niet echt heel gezond

heb al een stukje hierover gevonden voor die gene die het interressant vinden

Een teveel aan kalium in het lichaam is altijd een gevolg van een
verminderd uitscheidingsvermogen van de nieren. Teveel kalium
opnemen met de voeding, zodat er een kaliumvergiftiging optreedt,
is vrijwel onmogelijk

ik zit nu 3 keer per week aan de ghb ofzo,

ik heb aan 4-5 ml genoeg hoor, maar ik gebruik er ook vaak ketamine bij. Ik heb dus nog geen tolerantie verschijnselen, ik vind het ook niet verslavend, dit komt ook omdat ik niet echt lekker slaap met een ghb roes.

geen down gevoel, best wel fit (voor dit warme weer) en voor de rest lekker horny, wat wil je nog meer.

Bij langdurig gebruik zal er een serotoninedepletie ontstaan, wat voor depressie-achtige verschijnselen kan zorgen.
Ghb werkt ook op je dopamine, maar dopamine vult veel sneller aan..

Als je dagelijks gebruikt gaat het goedje ook anders aanvoelen

Ik weet niet hoe het zit met die grote hoeveelheid kalium.

Ikzelf neem, zoals de meeste mensen geloof ik, natrium-ghb. Als mijn slordige berekeningen kloppen, dan levert 10ml ongeveer de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid natrium. Best veel dus...

Ik heb gelezen dat een teveel aan natrium voor vochtophoping zorgt en dat merk ik ook. Niet dat ik "bloated" sta, maar normaal daalt mijn gewicht sterk als ik niet train in de vakantie en nu is dit absoluut het geval niet.

Over ghb-tolerantie heb ik een mooi stukje gelezen op df, een post van J89.
Hij zei dat het effect min of meer hetzelfde blijft, maar dat het gewoon als minder intens, minder speciaal wordt ervaren door de gebruiker, bijna als routine zeg maar.
(lees maar na: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=16&t=14416)

Bij langdurig gebruik zal er een serotoninedepletie ontstaan, wat voor depressie-achtige verschijnselen kan zorgen.
Ghb werkt ook op je dopamine, maar dopamine vult veel sneller aan..

Als je dagelijks gebruikt gaat het goedje ook anders aanvoelen

juist daar doelde ik op tnx

Ikzelf neem, zoals de meeste mensen geloof ik, natrium-ghb. Als mijn slordige berekeningen kloppen, dan levert 10ml ongeveer de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid natrium. Best veel dus...

Ik heb gelezen dat een teveel aan natrium voor vochtophoping zorgt en dat merk ik ook. Niet dat ik "bloated" sta, maar normaal daalt mijn gewicht sterk als ik niet train in de vakantie en nu is dit absoluut het geval niet.

Hij zei dat het effect min of meer hetzelfde blijft, maar dat het gewoon als minder intens, minder speciaal wordt ervaren door de gebruiker, bijna als routine zeg maar.

raar mijn gewicht is in de vakantie (3 weken) met 2 kilo gedaald terwijl ik 50 buisjes in 2 weken op heb:o misschien ook wel door de ephi die ik er bij nam:o

ga het stukje even lezen tnx

van GBL voel ik dus echt weinig he, behalve een raar gevoel in mn benen merk ik er amper iets van???

Ik heb het al eerder gezegd maar hoe je 8 gram coke op een avond naar binnen kan werken is me een raadsel. Ik heb nog nooit meer dan 1 gram weggekregen, en meestal hooguit een halve.

dat het effect minder speciaal word en minder intens en in sommige gevallen ook korter, kort gezegd dat is wat tolerantie juist is

GHB veroorzaakt anecdotisch ook een hoge tolerantie voor alcohol

Ik heb het al eerder gezegd maar hoe je 8 gram coke op een avond naar binnen kan werken is me een raadsel. Ik heb nog nooit meer dan 1 gram weggekregen, en meestal hooguit een halve.

appeltje eitje,
net wat je gewend bent bro,
2 ons in een maandje weggewerkt ooit, liep af in het ziekenhuis met een dis-functionerende lever/nieren.
werd gegooid op het syndroom van henoch en schonlein.
had rare blauwe plekken op me benen enz, kon niet meer lopen, ogen waren geel enz.
geen pretje.
dus 8 gr is een eitje;)

dat het effect minder speciaal word en minder intens en in sommige gevallen ook korter, kort gezegd dat is wat tolerantie juist is

Neenee, niet helemaal hoor.
Ik verduidelijk even:

Enkele maanden geleden werd ik euforisch van 2ml gbl + ik waggelde ervan. Ik vond het absoluut waanzinnig.

Nu, bij 2ml gbl, voel ik nog steeds diezelfde euforie en waggel ik nog steeds in dezelfde mate als toen, alleen vind ik dat nu niet meer zo speciaal en neem ik nog meer om nog harder te gaan.
Ik ben niet meer tevreden over de effecten van 2ml, hoewel ze nog steeds hetzelfde zijn.

Hetgene ik hierboven geschreven heb, dat is geen tolerantie.

Tolerantie zou zijn dat ik bij een dosis van 2ml niet meer waggel en niet meer euforisch word, wat zeker het geval niet is.

Ik lees hier een post van Big-T waarin hij zegt dat hij gewoon in de apotheek zonder voorschrift caffeine/efendrine pillen liet maken. Nog Belgen die daar ervaring mee hebben? Moe uitgaan is natuurlijk het k*tste dat er is.

Ben jij wel ooit uitgegaan op partydrugs? Gevoel van pep, sos, pillen, ... ga je toch echt niet vergelijken met het gevoel van uitgeslapen te zijn. Als je dat gevoel kan benaderen met efendrine en daarbij de nadelen van voorgenoemden omzeilen, lijkt me dat super.

Ik ga het gewoon proberen zodra ik tijd heb om langs te gaan. Zeggen dat ik een fatburner wil maken van efendrine en caffeine. Volgens Big_T zou je 6/10 kans hebben dat ze het maken. Heb redelijk wat apothekers hier in stad, dus zou moeten lukken.

je kan ook bijnemen...

doe gewoon een keer 3 ml ofzo

en als dat niet werk 4 ml

of anders 3 ml en 45 min later nog 2 ml

juist 3ml ingenomen, nu voel ik het wel alleen heb ik het niet zo erg met dat "dronken gevoel" ghb is gwn niets voor mij vrees ik

Ik ben niet meer tevreden over de effecten van 2ml, hoewel ze nog steeds hetzelfde zijn.
@ronimoon
het is eigenlijk moeilijk om voor jezelf uit te maken of je nu tolerantie hebt of je de effecten gwn gewoon bent, het is wss een combinatie van de 2
elke druk veroorzaakt nu eenmaal tolerantie, zo werken de hersenen

juist 3ml ingenomen, nu voel ik het wel alleen heb ik het niet zo erg met dat "dronken gevoel" ghb is gwn niets voor mij vrees ik

Misschien heb je het er meer voor als je het in een andere context gebruikt? Op een feestje met goeie vrienden bijvoorbeeld? Of ergens waar je danst en wat meer in beweging bent?

gevoel leek nogal op alcohol en alcohol vind ik ook niet zo erg leuk op feestjes:p kan altijd proberen

Terug
Naar boven