Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

hehe heb 2Ci, 2CC en MDPV aangekregen :D

krijg hier een vraag wat die dingen zijn

zijn dus research chemicals, of drugs die eigenlijk totaal onbekend zijn, mdpv is een soort amphetamine and 2ci en 2cc zijn chemicalieent die op LSD lijken

Kan me niet inbeelden dat je dat soort dingen bij de dealer op de straathoek koopt?

moet je online bestellen opt net, op sommige forums staan links maar daar geraak je niet zomaar op, worden verkocht voor "research"

Vraag me toch af hoe julie het doen drugs en BB .
Gaat in de meeste gevallen toch niet samen dit is de rede waarom ik gestopt ben.
Toch wel blij hiermee eindelijk van weekend verslaving pep af .
Zijn julie dan noot een deel kilo kwijt als je een avondje op de pep,pillen of sos gaan ?

Gaat in de meeste gevallen toch niet samen dit is de rede waarom ik gestopt ben.
Zijn julie dan noot een deel kilo kwijt als je een avondje op de pep,pillen of sos gaan ?

:rolleyes:

natuurlijk ben je wel wat kwijt,
maar dat vang je weer op met Whey enz... je raakt altijd wel wat kwijt,
zit er zo weer aan ook, houdt je wel mooi droog;)

Tja de drugs zelf breken niet af. Het is je eet en slaapgedrag. Ik weet dat ik slecht reageer de dagen na pep, pillen of sos. Daarom dat ik ze niet meer doe. Er zijn natuurlijk altijd betere alternatieven die je ook kan afzoeken.

gisteravond 140 mg ketamine gespoten, in plaats van 90 mg.

De trip was erg ziek, ik viel meters naar beneden en anders was ik weer net buiten de atmossfeer. Maar nooit dat buitenaardse gevoel gehad, het gevoel dat je in de uiterste hoeken van het universum verblijft. Ik heb ook nog niks van sterren of planeten gezien.

Mijn trips bestaan uit allemaal verschillende richtingen naar verschillende dimensies. Mijn hele kamer wordt opgezogen in 1 van die richtingen (links, rechts, omhoog, omlaag). Voor de rest is alles extreem kleurrijk en onrealistisch en krijg ik beelden van vrienden en vriendinnen door mijn hoofd heen geschoten. Mischien komt dat omdat we elke avond feest vieren.

Maar ik heb nog geen echte k-hole gehad.

Ik moest trouwens kotsen, want ik ging 1 keer van houding wisselen na de trip en dat was al genoeg om mijn evenwichtsorgaan zo te focken, dat mijn maag het begaf. Niet super erg op dat moment (je bent toch verdoofd, je proeft het niet eens). Maar ik wil mijn eten wel binnenhouden.

Volgende week of over 2 weken: 180 mg.

drugs verbruiken veel energie, waardoor je dus een energietekort krijgt en je spieren gaat verbranden, bv als je XTC pakt constant weight gainers naar binnen kieperen en zo nog altijd boven je energieverbruik blijven bevoorbeeld

zo moet het in principe, maar heb een jaar niet getraint en veel te veel XTC genomen, nooit op de zaterdag avend geslapen maar ik trainde toen ook niet, was dus echt graatmager geworden

nu neem ik wel een pak minder en probeer ik wat meer te experimenteren met ghb etc..

@calibre
een paar keer maar erg lage dossissen, vooral 2cc is een van de rustigste tripimiddelen echt getript heb ik nog niet

@ Vintage: Ik weet dat het niet flink van me is om mensen aan te moedigen in hun drugsgebruik, maar damn, ik heb respect voor jou hoor. Zelf inspuiten, diepe trips hebben,...
Terwijl ik maandagavond weer eens flinke paniekaanvallen had van de wiet. :D

@ Vintage: Ik weet dat het niet flink van me is om mensen aan te moedigen in hun drugsgebruik, maar damn, ik heb respect voor jou hoor. Zelf inspuiten, diepe trips hebben,...
Terwijl ik maandagavond weer eens flinke paniekaanvallen had van de wiet. :D

Hehe ik vind je eigen volspuiten een beetje te ver gaan moet ik zeggen, maar dat is mijn mening :D

Hehe ik vind je eigen volspuiten een beetje te ver gaan moet ik zeggen, maar dat is mijn mening :D

hangt ervan af in welke context vind ik, om een nieuwe ervaring op te doen vindek er niets verkeerd mee, als je het doet en ergens uitgemergeld in een goot ligt vind ik het wel verkeerd :)

@vintage
spuiten helpt dus niet tegen het kotsen :) weet jij eigenlijk nog wie je zelf bent als je zoveel neemt? ketamine spreekt mij langst de ene kant wel aan maar langst de andere kant ook niet omdat ik het nogal een ongemakkelijk gevoel vond toen ik niet zo veel had gesnoven weet niet hoe dit anders word in hogere dosissen

hangt ervan af in welke context vind ik, om een nieuwe ervaring op te doen vindek er niets verkeerd mee, als je het doet en ergens uitgemergeld in een goot ligt vind ik het wel verkeerd :)

@vintage
spuiten helpt dus niet tegen het kotsen :) weet jij eigenlijk nog wie je zelf bent als je zoveel neemt? ketamine spreekt mij langst de ene kant wel aan maar langst de andere kant ook niet omdat ik het nogal een ongemakkelijk gevoel vond toen ik niet zo veel had gesnoven weet niet hoe dit anders word in hogere dosissen

Ik ben inderdaad mijn identiteit kwijt in zware trips :)

Ik verwar mezelf soms met vrienden, ik denk dan dat ik hun ben. Maar het is echt alsof je opeens van de aarde bent verdwenen. Ik vergeet soms ook dat ik ketamine heb gebruikt.

gisteravond 140 mg ketamine gespoten, in plaats van 90 mg.

De trip was erg ziek, ik viel meters naar beneden en anders was ik weer net buiten de atmossfeer. Maar nooit dat buitenaardse gevoel gehad, het gevoel dat je in de uiterste hoeken van het universum verblijft. Ik heb ook nog niks van sterren of planeten gezien.

Mijn trips bestaan uit allemaal verschillende richtingen naar verschillende dimensies. Mijn hele kamer wordt opgezogen in 1 van die richtingen (links, rechts, omhoog, omlaag). Voor de rest is alles extreem kleurrijk en onrealistisch en krijg ik beelden van vrienden en vriendinnen door mijn hoofd heen geschoten. Mischien komt dat omdat we elke avond feest vieren.

Maar ik heb nog geen echte k-hole gehad.

Dat vallen enzo klinkt toch wel als een k-hole. Misschien ben je er al lang in geweest maar ervaar je het gevoel gewoon anders dan hoe de meeste het omschrijven. Een k-hole is niet iets als een droom die iedereen precies hetzelfde ervaart.

drugs verbruiken veel energie, waardoor je dus een energietekort krijgt en je spieren gaat verbranden, bv als je XTC pakt constant weight gainers naar binnen kieperen en zo nog altijd boven je energieverbruik blijven bevoorbeeld

zo moet het in principe, maar heb een jaar niet getraint en veel te veel XTC genomen, nooit op de zaterdag avend geslapen maar ik trainde toen ook niet, was dus echt graatmager geworden

Zo werkt het niet echt. Met xtc gaat je spijsvertering veel langzamer en werkt ook bijna niet meer. Wat je eet wordt gewoon bijna niet verteert. ( Gekleurde m&m's in je drollen zijn het bewijs. ) Al is zon weightgainer natuurlijk wel een heel stuk beter als niets. Ook omdat je het kunt drinken en eten is bijna niet te doen als je xtc hebt gehad vind ik.

vanavond : lsd-time

benieuwd in welke dimensie ik nu ga terechtkomen :nut:

de goa-cd'tjes liggen al klaar :banana:

goddamned overlaatst slechte ervaring met LSD gehad maar had nog geen trip reportje geschreven

had van iemand een gratis kartonnetje gekregen, had dus eerst 1/4 ervan ingeslikt en na een halfuurtje nog een 1/4
ik was op DBB aan het surfen en zag alle tekst zo van grote veranderen en golven, toen ik in de keuken kwam zag ik alles uitgerokken enzo

ik belde nog met een maat van me en had gezegd dat ik LSD had genomen, die vroeg dan ook ff of ik wou langstkomen, dat was rond 3 uur ofzo

we zijn ff gaan wandelen, allemaal erg leuk, ik zag een doorzichtige boom etc

bij hem thuis de rest van dat kartonnetje ingeslikt maar dat had ik dus beter niet gedaan!!
bij hem in de woonkamer zag ik klimop langst alle kanten uit de muur komen, alle muren wiebelen langst alle kanten etc
ik keek naar mn maat ik zag zen gezicht in een apenkop, robotkop en dan doorzichtig worden!
dan ging het mis, ik voelde me alsof ik constant werd neergestoken langst alle kanten niet normaal! daarna terug naar huis gegaan en in mn bed gelegen tot de volgende ochtend 8 uur, dan begon het pas uit te werken!!
wat een helse ervaring!

was ook mn eerste psychedelic en was er niet echt klaar voor!

@RobbertK
en als je nu enorme dosissen aminozuren neemt? moet toch niet echt verteerd worden

Tja... behoorlijke klote ervaring lijkt me dat, maargoed weer wat geleerd zeg ik altijd maar..

Terug
Naar boven