MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

een LSD-trip moet je een beetje voorbereiden, vind ik

ik moet de eerste uren van de werking niemand om me heen hebben en in een goed geluimde stemming verkeren omdat het spul op gevoelens inspeelt (een paar seroxatjes vooraf zijn een aanrader)

neem ook altijd eerst maar een stukje van het papier, kijk hoe ik daarop ga en daarna gaat eventueel de rest naar binnen. teveel prikkels geven kans op een slechte trip en dat wil ik altijd ten alle koste vermijden.

heb vorige weekend er ééntje genomen en heb gewoon urenlang met een brede smile op m'n gezicht in m'n tuin in de zon gelegen... luisterend naar goa- en sixtiesmuziek... lekker tussen de bloemen, bomen en planten aan het kabbelende vijvertje... één met de natuur... zalig :)
op een bepaald moment lag ik zelf gewoon samen met m'n kat wat in het gras te rollen...
heb oa ook een uur lang naar de wolken zitten kijken die voortdurend leken te veranderen van vorm, echt fascinerend !

had me misschien toen wel beter ingewreven tegen de zonnebrand, door het zweefvliegen had ik niet door dat ik aan het verbranden was :D

liep ik binnen in huis en keek ik naar gewoon vlakke objecten (een muur, een tegel) dan zag ik daar overal -al dan niet bewegende- prints/patronen in.

wat later m'n electrische gitaar erbij genomen... en ja, nu weet ik waarom Jimmy Hendrix zo verzot was op die shizzle... je speelt met een ongekende virtuositeit en perfectie... wat spelen met de effectenpedaaltjes en je wordt skyhigh van je zelfgeproduceerde geluiden... lovely :heart:

wat ook altijd leuk is is even naar die bewegende beelden van windows mediaplayer zitten kijken... dan ga je de hele tijd van... waaaww ! waaaww !

de visuals die ik bij deze trip had waren echt wondermooi, nog nooit tevoren had ik zo'n heftige kleuren voor de ogen gehad

hoop enkel nog eens in de toekomst met een lekkere stoot op lsd te kunnen vrijen... dat moet gewoon het einde zijn :p

lsd... in de juiste dosis de lekkerste drug die er is, een prachtuitvinding !

professional junkie?

Duh, hij gebruikt lsd. Daar kan je echt geen leven naast hebben. Moet je echt voor in de goot leven. Je weet toch, 1 keer lsd gebruiken en je kan niet meer zonder.

Duh, hij gebruikt lsd. Daar kan je echt geen leven naast hebben. Moet je echt voor in de goot leven. Je weet toch, 1 keer lsd gebruiken en je kan niet meer zonder.
:roflol:

echt zat atm juist terug van de noxx, geen zin om te slapen maar kan ik beter wel doen:D

hoop enkel nog eens in de toekomst met een lekkere stoot op lsd te kunnen vrijen... dat moet gewoon het einde zijn :p

!

:D tot dat ze in een walvis verandert tijdens de trip , was trouwens manson toch overkomen? die balde zn girl op lsd en tijdens de bedgymnastiek verandere ze in een walvis haha:)

een LSD-trip moet je een beetje voorbereiden, vind ik

ik moet de eerste uren van de werking niemand om me heen hebben en in een goed geluimde stemming verkeren omdat het spul op gevoelens inspeelt (een paar seroxatjes vooraf zijn een aanrader)

neem ook altijd eerst maar een stukje van het papier, kijk hoe ik daarop ga en daarna gaat eventueel de rest naar binnen. teveel prikkels geven kans op een slechte trip en dat wil ik altijd ten alle koste vermijden.

heb vorige weekend er ééntje genomen en heb gewoon urenlang met een brede smile op m'n gezicht in m'n tuin in de zon gelegen... luisterend naar goa- en sixtiesmuziek... lekker tussen de bloemen, bomen en planten aan het kabbelende vijvertje... één met de natuur... zalig :)
op een bepaald moment lag ik zelf gewoon samen met m'n kat wat in het gras te rollen...
heb oa ook een uur lang naar de wolken zitten kijken die voortdurend leken te veranderen van vorm, echt fascinerend !

had me misschien toen wel beter ingewreven tegen de zonnebrand, door het zweefvliegen had ik niet door dat ik aan het verbranden was :D

liep ik binnen in huis en keek ik naar gewoon vlakke objecten (een muur, een tegel) dan zag ik daar overal -al dan niet bewegende- prints/patronen in.

wat later m'n electrische gitaar erbij genomen... en ja, nu weet ik waarom Jimmy Hendrix zo verzot was op die shizzle... je speelt met een ongekende virtuositeit en perfectie... wat spelen met de effectenpedaaltjes en je wordt skyhigh van je zelfgeproduceerde geluiden... lovely :heart:

wat ook altijd leuk is is even naar die bewegende beelden van windows mediaplayer zitten kijken... dan ga je de hele tijd van... waaaww ! waaaww !

de visuals die ik bij deze trip had waren echt wondermooi, nog nooit tevoren had ik zo'n heftige kleuren voor de ogen gehad

lsd... in de juiste dosis de lekkerste drug die er is, een prachtuitvinding !

Dat kan ik me wel voorstellen ja. :D

Hoe was je trip?

@RobbertK
en als je nu enorme dosissen aminozuren neemt? moet toch niet echt verteerd worden

Hoe dat met aminozuren enzo zit weet ik allemaal niet. Ik weet alleen uit eigen ervaring dat voedsel nauwelijks verteerd wordt in de uren nadat je xtc hebt genomen.

Alleen in bed gaan liggen moet je eigenlijk nooit doen als je de trip erg hevig of onplezierig vind. Je gedachten slaan dan helemaal op hol en je contact met de 'echte' realiteit is weg.

Laatst bewerkt:

weet je wel waarover je spreekt ?
lsd is niet verslavend en ook niet katabool, de dag erna merk je er gewoon niks meer van en heb je ook niet het gevoel dat je het opnieuw nodig hebt.
als ik in mijn leven al 15 trips geslikt heb zal het veel zijn.
liever een trip dan dronken van alcohol...

Dat kan ik me wel voorstellen ja. :D

Hoe was je trip?

leuk, erg kleurrijk :D elke trip is altijd weer iets anders
het is net alsof je een andere wereld binnenstapt, een dimensie vol verwondering :)

heb jij het al eens geprobeerd ?

gister ghb en ketamine in scheveningen,

vandaag spacecake, lachgas en ketamine (poolparty in leiden)

morgen LSD

overmorgen mischien dmt.

later nog opium en morfine

heerlijke vakantie!!!

hehe:D

nu natuurlijk eerst ff fitnessen, want fitness mag niet leiden onder drugs.

bodybuilding = drug nr. 1!

Je hebt gelijk Vintage, daarom dat ik vanaf nu amfetamine nooit meer gebruik.

Verleden weekend op Tomorrowland een gram door mijn neusgaten, 3 dagen wakker. Gevolg, 3 kg verloren en volledige week slapen :( :mad: Rommel

Je hebt gelijk Vintage, daarom dat ik vanaf nu amfetamine nooit meer gebruik.

Verleden weekend op Tomorrowland een gram door mijn neusgaten, 3 dagen wakker. Gevolg, 3 kg verloren en volledige week slapen :( :mad: Rommel

beter vervangen door ephedra, GHB + ephedra:meal::meal::brew: dan dans ik ook 4 uur lang de benen onder mijn lijf vandaan en kan dan nog gewoon slapen ook:eek:

Jep, ga ik in vervolg doen.

De energie die je krijgt van pep :heart: maar je bent op minstens even lang down als up :(
De kater van de volgende dag is goed op te vangen door ghb.

Jep, ga ik in vervolg doen.

De energie die je krijgt van pep :heart: maar je bent op minstens even lang down als up :(
De kater van de volgende dag is goed op te vangen door ghb.

logisch toch als jij een avond enorm veel energie (krijgt) van pep
zal je lichaam dat toch moeten compenseren met veel rust

netzoals xtc 1 avond heel vrolijk en vervolgens 1 week somber en down

gister ghb en ketamine in scheveningen,

vandaag spacecake, lachgas en ketamine (poolparty in leiden)

morgen LSD

overmorgen mischien dmt.

later nog opium en morfine

heerlijke vakantie!!!

daarvan zou Amy Whinehouse al eens jaloers kunnen worden :D

van pep voel ik eigenlijk helemaal niet zo veel??? alleen extra motivatie en focus maar zie er totaal geen recreationele waarde in, ook al eens in combinatie met XTC genomen maar ik voelde ook niet zo veel verschil, maat van mij vertelde ook dat het enige verschil er in zit dat je niet meer moe word maar boeie, kan je beter ff ruste op de e en daarna terug rondpsringen :p

GHB begint mij al beter te bevallen, werkt vooral op de achtergrond maar daarstraks was ik mij nog aant vervelen en nu is achter de pc ineens een heel stuk leuker, mss nog gaan feesten straks :p lijkt een beetje op opiaten, alleen geven die nog een beetje meer een goed gevoel, alhoewel ze ook erg op de achtergrond werken

voor degene die last hebben van XTC afkick, neem eens piracetam ofzo, nootropic met een hoop goeie effecten voor de hersenen en vergroot het effect van x en het vermindert de afkick ook nog eens :)

Je moet je pep eens laten testen, dan weet je direct hoe het komt

Terug
Naar boven