- Waardering
- 560
- Lengte
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
3 verschillende keren en mn vrienden vinden het goeie,daar zit het probleem volgens mij nietJe moet je pep eens laten testen, dan weet je direct hoe het komt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 verschillende keren en mn vrienden vinden het goeie,daar zit het probleem volgens mij nietJe moet je pep eens laten testen, dan weet je direct hoe het komt
netzoals xtc 1 avond heel vrolijk en vervolgens 1 week somber en down
. Ik heb het ff helemaal gehad met die zooi.. Ik houd het voorlopig alleen nog maar bij keta en softdrugs, en af en toe een keer trippen. Maar geen xtc/mdma meer of het moet bij echt bijzondere gelegenheden zijn.De trip was erg ziek, ik viel meters naar beneden en anders was ik weer net buiten de atmossfeer. Maar nooit dat buitenaardse gevoel gehad, het gevoel dat je in de uiterste hoeken van het universum verblijft. Ik heb ook nog niks van sterren of planeten gezien.
Mijn trips bestaan uit allemaal verschillende richtingen naar verschillende dimensies. Mijn hele kamer wordt opgezogen in 1 van die richtingen (links, rechts, omhoog, omlaag).
Voor de rest is alles extreem kleurrijk en onrealistisch en krijg ik beelden van vrienden en vriendinnen door mijn hoofd heen geschoten. Mischien komt dat omdat we elke avond feest vieren.
Maar ik heb nog geen echte k-hole gehad.
Vintage zei:gister ghb en ketamine in scheveningen,
vandaag spacecake, lachgas en ketamine (poolparty in leiden)
morgen LSD
overmorgen mischien dmt.
later nog opium en morfine
heerlijke vakantie!!!
Alleen in bed gaan liggen moet je eigenlijk nooit doen als je de trip erg hevig of onplezierig vind. Je gedachten slaan dan helemaal op hol en je contact met de 'echte' realiteit is weg.
Heb daarstraks rond 21u nog eens een baan ketamine opgesnort.... direct daarna op café geweest... had ik beter niet gedaan, ik heb niet echt van mijn beste kant laten zienen sommige meisjes die me zo niet kenden waren duidelijk in shock
![]()
![]()
![]()

, ik zelf nam geen cocaine want ik had zaterdagavond al een lijn genomen (met ghb en ketamine erbij) en ik wil gewoon niet verslaafd raken.weet je wel waarover je spreekt ?
lsd is niet verslavend en ook niet katabool, de dag erna merk je er gewoon niks meer van en heb je ook niet het gevoel dat je het opnieuw nodig hebt.
als ik in mijn leven al 15 trips geslikt heb zal het veel zijn.
liever een trip dan dronken van alcohol...
leuk, erg kleurrijkelke trip is altijd weer iets anders
het is net alsof je een andere wereld binnenstapt, een dimensie vol verwondering
heb jij het al eens geprobeerd ?

Je hebt gelijk Vintage, daarom dat ik vanaf nu amfetamine nooit meer gebruik.
Verleden weekend op Tomorrowland een gram door mijn neusgaten, 3 dagen wakker. Gevolg, 3 kg verloren en volledige week slapen![]()
Rommel

Ik dacht al dat ik iemand behoorlijk geagiteerd had zien rondhuppelen
Stoute jongen, volgende keer niet meer doen he![]()
Was hij buff, dikke V-shape en enorme spannende jeans rond de quads, dan kan het wel eens zijn dat je mij hebt gezien
Groot gelijk heb je daar over wiet, Vintage