Fitness Seller

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Laat hem testen

netzoals xtc 1 avond heel vrolijk en vervolgens 1 week somber en down

Inderdaad :headbang:. Ik heb het ff helemaal gehad met die zooi.. Ik houd het voorlopig alleen nog maar bij keta en softdrugs, en af en toe een keer trippen. Maar geen xtc/mdma meer of het moet bij echt bijzondere gelegenheden zijn.

De trip was erg ziek, ik viel meters naar beneden en anders was ik weer net buiten de atmossfeer. Maar nooit dat buitenaardse gevoel gehad, het gevoel dat je in de uiterste hoeken van het universum verblijft. Ik heb ook nog niks van sterren of planeten gezien.

Mijn trips bestaan uit allemaal verschillende richtingen naar verschillende dimensies. Mijn hele kamer wordt opgezogen in 1 van die richtingen (links, rechts, omhoog, omlaag).

Voor de rest is alles extreem kleurrijk en onrealistisch en krijg ik beelden van vrienden en vriendinnen door mijn hoofd heen geschoten. Mischien komt dat omdat we elke avond feest vieren.

Maar ik heb nog geen echte k-hole gehad.

Dat van dat vallen en alles dat in elkaar schuift en tot microformaat verkleind wordt, is in ieder geval een teken dat je toch echt heel dichtbij een K-hole zat. Het komt van overal rondom je. Daarna is het riemen vast, en een flits van echt denken het leven te laten. Je wordt afgeschoten als een vuurpijl. SHHHHHHHHHH.....

Dat van die beelden die door je heen schoten is wel ook een teken dat de draad met de realiteit niet volledig was doorgeknipt en dat het misschien net wat te zwak was en te vroeg piekte.

Ben benieuwd hoe de volgende keer gaat.

Vintage zei:
gister ghb en ketamine in scheveningen,

vandaag spacecake, lachgas en ketamine (poolparty in leiden)

morgen LSD

overmorgen mischien dmt.

later nog opium en morfine

heerlijke vakantie!!!

Hehe, zo'n schema afwerken, doe ik ook weleens.

Perzische opium is overigens een zwaar chill iets, heel aparte verdoving en droomachtige roes. Kan het echt aanraden, 'tis overigens best wel verslavend. Je voelt de aantrekkingskracht er wel van.

En je kunt overdoseren, kijk daar dus wel mee uit.

Alleen in bed gaan liggen moet je eigenlijk nooit doen als je de trip erg hevig of onplezierig vind. Je gedachten slaan dan helemaal op hol en je contact met de 'echte' realiteit is weg.

hahaha klopt helemaal. Nooit op bed gaan liggen.
Ga wat doen, zoek afleiding.

was idd wel een slecht idee, net zoals in de spiegel kijken damn wat kan je er lelijk uitzien dan :roflol:

Heb daarstraks rond 21u nog eens een baan ketamine opgesnort.... direct daarna op café geweest... had ik beter niet gedaan, ik heb niet echt van mijn beste kant laten zien :roflol: en sommige meisjes die me zo niet kenden waren duidelijk in shock :roflol: :roflol: :roflol:

:roflol: wat heb je gedaan? op de grond gescheten ?:D

Heb daarstraks rond 21u nog eens een baan ketamine opgesnort.... direct daarna op café geweest... had ik beter niet gedaan, ik heb niet echt van mijn beste kant laten zien :roflol: en sommige meisjes die me zo niet kenden waren duidelijk in shock :roflol: :roflol: :roflol:

haha,

in het cafe ketamine :D

ik heb gister in Walibi world 100 mg weggesnoven,

nou die achtbanen worden 3 keer zo intens :eek:

en het spookhuis was ook zo ziek

we waren met zijn 6en, hele tijd in het openbaar cocaine en ket snuiven :), ik zelf nam geen cocaine want ik had zaterdagavond al een lijn genomen (met ghb en ketamine erbij) en ik wil gewoon niet verslaafd raken.

trouwens coke, ket en ketamine door elkaar komt erg dicht in de buurt van XTC, van de coke krijg je energie en beetje ectase, van ketamine ga je spacen en van GHB krijg je een ecstase. Ik voelde alleen de volgende dag nog wel dat ik drugs had gebruikt, normaal heb ik dat niet.

weet je wel waarover je spreekt ?
lsd is niet verslavend en ook niet katabool, de dag erna merk je er gewoon niks meer van en heb je ook niet het gevoel dat je het opnieuw nodig hebt.
als ik in mijn leven al 15 trips geslikt heb zal het veel zijn.
liever een trip dan dronken van alcohol...

leuk, erg kleurrijk :D elke trip is altijd weer iets anders
het is net alsof je een andere wereld binnenstapt, een dimensie vol verwondering :)

heb jij het al eens geprobeerd ?

Nee, heb een paar keer coke gesnoven, regelmatig XTC geslikt maar dat is alweer een paar jaar geleden en ik wil nu geen drugs meer gebruiken. :)

2 apotheken geprobeerd, eentje ervan gelukt om efedrine te kopen.

op nature 1 mdma in plaats van pep gesnoven.. twas donker en vroeg om pep.. kreeg ik het verkeerde en dat heb ik geweten ook. Avond was vrijwel naar de klote, kwist niet dat je kan hallicuneren van dat spul.
Hoorde stemmen overal stemmen van bekenden en zag die ook overal. Best angstaanjagend.

Je hebt gelijk Vintage, daarom dat ik vanaf nu amfetamine nooit meer gebruik.

Verleden weekend op Tomorrowland een gram door mijn neusgaten, 3 dagen wakker. Gevolg, 3 kg verloren en volledige week slapen :( :mad: Rommel

Ik dacht al dat ik iemand behoorlijk geagiteerd had zien rondhuppelen :D

Stoute jongen, volgende keer niet meer doen he :D

ik heb beetje keelpijn van al dat gefeest...

maarja ik voel me al 3 dagen klote van die spacecake nog, ik heb ook nog tikjes,
ik knipper opeens met mijn ogen om niks en mijn been gaat weleens trillen, twordt nu steeds minder, gelukkig, zal over 3 dagen wel weg zijn.

zat 8 gram wiet in, in elk stuk zat 1 gram. Ik had ook nog is het grootste stuk.

Wiet is echt verkankerd,

echt mensen, ik zit aan narcosemiddelen (ghb, ketamine) en zelfs ik vind wiet te verdovend! Natuurlijk een klein beetje blowen is een licht effect, maar knetter stoned is gewoon niet leuk (nergens zin in etc.) en die drugs gaat nog slomer uit je lichaam dan al die chemicaliën, dus zelfs als het een natuurproduct is, het ****ed je lichaam (en geest, ik heb niet voor niks van die zenuwtikken) wel voor een langere periode, vooral je hormonen raken uit balans voor een aantal dagen.

Laatst bewerkt:
Ik dacht al dat ik iemand behoorlijk geagiteerd had zien rondhuppelen :D

Stoute jongen, volgende keer niet meer doen he :D

Was hij buff, dikke V-shape en enorme spannende jeans rond de quads, dan kan het wel eens zijn dat je mij hebt gezien

Groot gelijk heb je daar over wiet, Vintage

Was hij buff, dikke V-shape en enorme spannende jeans rond de quads, dan kan het wel eens zijn dat je mij hebt gezien

Groot gelijk heb je daar over wiet, Vintage

Dit vraagt om een pic... dan kan ik controleren of ik je gezien heb...

Want met die omschrijving die je daar geeft... zo zag half de wei eruit...

en dan spreek ik nog niet over de portiers :D

stoned zijn vind ik nu niet direct leuk, eerder een lastig gevoel, maar een paar trekjes dat gaat wel

Effe een noob vraag tussendoor maar word je ook geil van XTC ? Of krijg je em niet eens meer omhoog?

Terug
Naar boven