XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

je moet je eens laten ppen door een wijd dat zelf onder de X zit, dat worden pretoogjes- en kuchjes van plezier, zelf is ze zelf ook compleet weg en zal ze uren kunnen blijven doorsabbelen. Klaarkomen is er wel niet bij en je bloedrode knuppel zal bij de ontnuchtering wel wat lastig aanvullen :thumb:

vroeger voor de fitness heb ik wel eens wat gebruikt maar nu niet meer. Nu ik aan het BB ben drink ik nog steeds graag veel bier in het weekend maar ik probeer het nu maar op 1 keer te houden in de week.

Effe een noob vraag tussendoor maar word je ook geil van XTC ? Of krijg je em niet eens meer omhoog?

Geil kan je er wel van worden ja. Echt irritant is als je geil loopt maar je krijgt hem niet omhoog. Als je kan nken, dan is klaarkomen erg moeilijk.

Geil kan je er wel van worden ja. Echt irritant is als je geil loopt maar je krijgt hem niet omhoog. Als je kan nken, dan is klaarkomen erg moeilijk.

Als ik xtc slikte met m'n ex kreeg ie m echt niet meer omhoog hoor... En ik werd er alleen maar heel erg verliefd van, niet geil. :p

Tja is te zien op welk moment je probeert natuurlijk. Als je begin van de nacht neemt en maakt dat je piek al voorbij is voor je naar huis gaat, kan het lukken.

Een stijve paal krijgen op E vind ik geen probleem, klaarkomen is zo goed als uitgesloten.

Een goede buis G er bij dan lukt het nog wel. Klaarkomen wordt idd wel erg moeilijk. En dat kan wel eens voor klote situaties opleveren omdat je zo ****ing geil bent dat je echt uuuuren kan proberen dat orgasme toch te bereiken.

Hahaha idd, ik ken genoeg mensen die zo hun lul gewoon kapot gerukt hebben nadat ze uitgingen.

Ja hier zit er 1 van hen :(

Ja geloof me MeDueVil, met een paar dikke buizen G er bij neem je die moeite echt wel, dan ben je gewoon zo ****ing hitsig das echt niet meer leuk. Zeker de combinatie Ephedrine + GHB, die is dodelijk.

van g word je idd wel geil zeg, vond ik het derjuist nodig om tusse mn training te gaan rukken :roflol:

edit: voor de duidelijkheid ik train dus thuis:p

Train jij onder invloed van g? Zou ik nooit doen. Zou zelf al geen g nemen zelf al train ik een halve dag erna.

wat lees ik hier allemaal, niet kunnen klaarkomen op xtc... wut ???

xtc = de liefdesdrug bij uitstek :heart:

niets waar ik geiler van wordt, de beste coïtus is ecstasycoïtus

zelf met 10 bollen in m'n kas spuit ik de boel hier nog vrolijk onder :penis:

Dat jij monsterlijk goed tegen drugs kan, weten we ook al ondertussen.

Terug
Naar boven