MuscleMeat

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Train jij onder invloed van g? Zou ik nooit doen. Zou zelf al geen g nemen zelf al train ik een halve dag erna.
eerste keer dat ik het gedaan heb, meestal neem ik g na de training, had toch niet veel invloed op mn training vond ik

Heb een jaar veel te veel drugs genomen en door andere omstandigheden was ik echt mager geworden, ben echter nu bijna 2 maanden aan het trainen en ik probeer ook goed op mn voeding te letten om breder te worden

Zo begint je log, nu train je onder ghb? Ghb heeft een spierverslappend effect en is een downer, kan me dus moeilijk inbeelden dat je training even goed was als ze nuchter zou kunnen geweest zijn.

edit

Laatst bewerkt:
Zo begint je log, nu train je onder ghb? Ghb heeft een spierverslappend effect en is een downer, kan me dus moeilijk inbeelden dat je training even goed was als ze nuchter zou kunnen geweest zijn.

dat ik nooit op zaterdagnacht sliep en de zondag niets at is wel iets anders dan af en toe G nemen, mn training ging nog even goed als anders

trainen met GHB kan wel,

ik zou het zelf niet doen, want mijn ademhaling gaat zwaarder door GHB,

na de training GHB is wel relaxt, doe ik af en toe als ik na het trainen nog ga stappen of bij mensen ga chillen.

Dat jij monsterlijk goed tegen drugs kan, weten we ook al ondertussen.

Het kan ook wel, alleen niet in de piek van xtc. 4-6 uur na inname lukt het wel.

Gisteren weer paddo's gedaan ( 4e keer ). Qua visuele effecten was het de mooiste trip ooit, vooral omdat het de eerste keer was dat ik paddo's overdag deed. Ook weer een heleboel geleerd over mezelf en mn vrienden.

na de training GHB is wel relaxt, doe ik af en toe als ik na het trainen nog ga stappen of bij mensen ga chillen.

Het zorgt ervoor dat het lichaam efficienter met z'n eiwitten omgaat en de afbraak van aminozuren wordt ook vertraagd.

Als ik tijdens het uitgaan 3 uur geleden m'n laatste eiwitten had genomen, voelde ik dat m'n spieren begonnen 'weg te zakken'. Bij een goede dosis GHB gebeurde dat pas na 6 uur.

Voor de rest blijft je cortisol erg laag als je het nog voor je dextrose en whey neemt. Het komt dat ook erg hard aan omdat je glycogeen laag is. Maar je merkt dat je spieren na een harde work-out meteen beginnen met de rust die ze verdienen.

Voor het slapen gaan een dikke dosis G en de volgende ochtend was ik fitter en net wat gepompter. Met name m'n benen hadden er echt baat bij. Die herstelde een halve dag sneller dan normaal.

Het kan ook wel, alleen niet in de piek van xtc. 4-6 uur na inname lukt het wel.

Gisteren weer paddo's gedaan ( 4e keer ). Qua visuele effecten was het de mooiste trip ooit, vooral omdat het de eerste keer was dat ik paddo's overdag deed. Ook weer een heleboel geleerd over mezelf en mn vrienden.

Hehe overdags is wel waus, als je dan naar de lucht kijk is het net alsof de aarde supersnel draait etc.

Het zorgt ervoor dat het lichaam efficienter met z'n eiwitten omgaat en de afbraak van aminozuren wordt ook vertraagd.

Als ik tijdens het uitgaan 3 uur geleden m'n laatste eiwitten had genomen, voelde ik dat m'n spieren begonnen 'weg te zakken'. Bij een goede dosis GHB gebeurde dat pas na 6 uur.

Voor de rest blijft je cortisol erg laag als je het nog voor je dextrose en whey neemt. Het komt dat ook erg hard aan omdat je glycogeen laag is. Maar je merkt dat je spieren na een harde work-out meteen beginnen met de rust die ze verdienen.

Voor het slapen gaan een dikke dosis G en de volgende ochtend was ik fitter en net wat gepompter. Met name m'n benen hadden er echt baat bij. Die herstelde een halve dag sneller dan normaal.
vermindert G in combinatie met andere drugs de spierafbraak? will vant weekend nog eens aan de sos:D

heb G eigenlijk nog nooit gebruik voor het slapen gaan, ik dacht dat je max 2 dossissen per dag mag gebruiken om er niet verslaaft aan te worden

Laatst bewerkt:
vermindert G in combinatie met andere drugs de spierafbraak? will vant weekend nog eens aan de sos:D

heb G eigenlijk nog nooit gebruik voor het slapen gaan, ik dacht dat je max 2 dossissen per dag mag gebruiken om er niet verslaaft aan te worden

Nee, veel eten wel

heeft iemand dit wel eens geprobeerd zo krijg je GHB in poeder vorm :

Ingredients : How to make GHB

* 60 grams of NaOH
* 120 ml of gamma butyrolactone
* 1000 ml of pure ethanol

**These quantities are not exact - use more or less as needed, but keep the proportions the same. The NaOH can be dissolved in less ethanol, but these proportions make the process easier and faster. The ethanol must be pure (no water in it) - DO NOT use vodka. GHB will not crystalize if there is water in the solution. Denatured ethanol can also be used, but be sure to let it completely evaporate before ingesting it. Methanol can also be used, but this is toxic, and excess must be removed before ingestion. If methanol is used, only 500ml is required, but be sure all the methanol is evaporated before ingesting it (check there is no methanol odor left).

Equipment Needed :

* Screw cap bottle larger than 1000ml; if you choose plastic use HDPE, (it will be clearly marked on the bottom)
* Glass container at least 1200 ml. in volume.
* Coffee filter papers (2)

Preparation :

1. Dissolve the NaOH in the ethanol - place the ethanol in the screw cap bottle and add the NaOH. Shake and allow to stand until cool. Continue until all the NaOH has dissolved. Be sure to release the cap frequently to release pressure.
2. When all the NaOH has dissolved (this can take an hour of shaking and waiting) pour it into the glass pot and add the gamma-butyrolactone. A precipitate (this is the GHB) will form. Allow to stand for an hour.
3. After allowing it to stand, filter the product through the 2 coffee filters (placed inside each other), collecting the precipitate. Dry the precipitate by placing it in an oven on the lowest setting for 24 hours. USE ELECTRIC OVEN ONLY, IF YOU USE A GAS OVEN YOU ARE PROBABLY GOING TO BURN YOUR HOUSE DOWN AND GET HURT IN THE PROCESS!
4. You can keep it in the powdered form (keep it in an airtight bag since it is hygroscopic and will absorb water from the atmosphere). Alternatively dissolve it in 750 ml of water; this will give a solution containing about 1g of GHB per teaspoon. Don't ingest the neat solution in case there is unreacted NaOH which can burn the skin - mix it in 1/2 cup of water of fruit juice.

Nog niet zelf gemaakt, wel al in poedervorm gekocht.

Geef mij maar de vloeibare vorm, makkelijker in gebruik

Ik heb een vraagje, binnenkort krijg ik de kans om Mushrooms (Paddo's of paddestoelen) te proberen.

Echter, momenteel neem ik een anti-depressiva (Seroxat 60mg) en een neurolepticum, risperdal (2mg), niet omdat ik psychopatisch ben, maar omdat ik tekenen van angst vertoon (heb blijkbaar nogal last van sociale angst en daardoor vertoon ik in feite ook ergens depressief gedrag) (hoewel ik me vaak wel goed voel).

Is het verstandig om dan Paddo's te nemen, m.a.w kan er iets gebeuren als ik dit neem??? Vb: doodgaan of helemaal gek worden en het blijven..

Zou het ook kunnen dat alle problemen meer naar boven komen, en ik dus een bad trip meemaak, maar ik me achteraf mss weer helemaal fit voel? Dus in feite dit middel me misschien ten goede komt, juist omdat je zo met jezelf geconfronteerd word.

werkt die seroxat wel tegen sociale angst? zo niet pm me ik weet mss beter alternatieven

je kan zonder problemen paddo's nemen by the way, alleen omdat je social angst hebt en je zit bij vrienden kan je een bad trip krijgen omdat je er zo mee inzit dat je je zelf niet kan zijn, en op paddo's ga je daarover doordenken

werkt die seroxat wel tegen sociale angst? zo niet pm me ik weet mss beter alternatieven

je kan zonder problemen paddo's nemen by the way, alleen omdat je social angst hebt en je zit bij vrienden kan je een bad trip krijgen omdat je er zo mee inzit dat je je zelf niet kan zijn, en op paddo's ga je daarover doordenken

Idd, dit dacht ik ook al. Zal toch nog een tijdje wachten totdat die sociale angst verdwenen is denk ik.

Die seroxat werkt eigenlijk totaal niet, ik neem het al 6 weken en nog steeds merk ik er niet veel van. Dit is eigenlijk de reden waarom ik ook risperdal neem, namelijk voor de angst.

wtf risperdal voor sociale angst, direct executeren die doc van jouw

er zijn veel betere alternatieven voor sociale angst, risperdal en SSRI zijn er juist totaal niet effectief tegen

Haha, hmm, wist ik niet. Hij zei me dat Risperdal na 2 weken inname het grootste deel van de angst moest wegnemen, namelijk (heb ik 3 weken terug enkele malen meegemaakt) bv de indruk hebben dat mensen naar je kijken of over je zitten te praten, en hierdoor minder goed kunnen functioneren en je echt slecht voelen. (dit lijkt namelijk naar psychose over te gn, namelijk de werelijkheid anders ervaren dan die is (dit zei hij me toch). Rationeel weet je wel dat dit irreeële gevoelens zijn, maar het voelt gewoon anders, verkeerd aan.. Zal nu effen afwachten met die risperdal, en als ik binnen een week nog niks merk dan maar mee stoppen, bedankt. ;)

Dit weekend voor het eerst ghb + efedrine proberen in Fuse. Ben benieuwd.

Terug
Naar boven