XXL Nutrition

wie van de bodybuilders slik weleens een pilletje?

Mijn vriendin ging trouwens aardig slecht op te veel paddo's. Ze kon het allemaal niet meer volgen en wist niet meer wat er allemaal gebeurde. Heb de hele tijd geprobeerd haar te kalmeren maar was moeilijk. Ligt natuurlijk aan haar persoonlijkheid, anderen die zich beter kunnen laten gaan, zullen dit niet voorhebben, ookal trippen ze nog 10 keer harder. Maar jij, met jouw angsten moet toch wel opletten. Je kan natuurlijk altijd bij de aangerade porties blijven, al kan het effect dan ook wel tegenvallen.

Haha, hmm, wist ik niet. Hij zei me dat Risperdal na 2 weken inname het grootste deel van de angst moest wegnemen, namelijk (heb ik 3 weken terug enkele malen meegemaakt) bv de indruk hebben dat mensen naar je kijken of over je zitten te praten, en hierdoor minder goed kunnen functioneren en je echt slecht voelen. (dit lijkt namelijk naar psychose over te gn, namelijk de werelijkheid anders ervaren dan die is (dit zei hij me toch). Rationeel weet je wel dat dit irreeële gevoelens zijn, maar het voelt gewoon anders, verkeerd aan.. Zal nu effen afwachten met die risperdal, en als ik binnen een week nog niks merk dan maar mee stoppen, bedankt. ;)
is het een soort persoonlijkheidsstoornis wat je hebt?

Is het verstandig om dan Paddo's te nemen, m.a.w kan er iets gebeuren als ik dit neem??? Vb: doodgaan of helemaal gek worden en het blijven..

Zou het ook kunnen dat alle problemen meer naar boven komen, en ik dus een bad trip meemaak, maar ik me achteraf mss weer helemaal fit voel? Dus in feite dit middel me misschien ten goede komt, juist omdat je zo met jezelf geconfronteerd word.

Nee, je zal niet doodgaan of helemaal gek worden en het blijven.

Ja, de kans op een bad trip is er zeker en die kans lijkt me vrij hoog als je gevoelig bent voor angst(aanvallen). Of het je ten goede komt weet ik niet. Waarschijnlijk maak je alleen de angstigste uren van je leven door als je een bad trip beleeft.
Mijn mening: wacht minstens tot je geen medicijnen meer nodig hebt en liever nog een half jaar langer ofzo. Of doe het helemaal niet.
Op die verpakking staat ook dat mensen die depressief zijn geen paddo's moeten eten.

Die seroxat werkt eigenlijk totaal niet, ik neem het al 6 weken en nog steeds merk ik er niet veel van. Dit is eigenlijk de reden waarom ik ook risperdal neem, namelijk voor de angst.

Hoe heb je die angstaanvallen eigenlijk gekregen? Door druggebruik? ( coke, speed )

Nee, je zal niet doodgaan of helemaal gek worden en het blijven.

Ja, de kans op een bad trip is er zeker en die kans lijkt me vrij hoog als je gevoelig bent voor angst(aanvallen). Of het je ten goede komt weet ik niet. Waarschijnlijk maak je alleen de angstigste uren van je leven door als je een bad trip beleeft.
Mijn mening: wacht minstens tot je geen medicijnen meer nodig hebt en liever nog een half jaar langer ofzo. Of doe het helemaal niet.
Op die verpakking staat ook dat mensen die depressief zijn geen paddo's moeten eten.

Thx, was eigenlijk ook al waar ik bang voor was, namelijk een Bad Trip, dus denk dan maar beter nog een tijdje niet doen. :)

is het een soort persoonlijkheidsstoornis wat je hebt?

Euhm, tis niet zoiets als schizofrenie, psychopatie, borderline ofzo.. Maar ergens kan je wel stellen dat ik mijn persoonlijk voor een deel ben kwijtgeraakt. Nu heb ik hem wel al redelijk goed terug, maar mis nog steeds dat vrolijke, enthousiaste gedeelte van mijn karakter, vooral dan in sociale kringen..

Mijn vriendin ging trouwens aardig slecht op te veel paddo's. Ze kon het allemaal niet meer volgen en wist niet meer wat er allemaal gebeurde. Heb de hele tijd geprobeerd haar te kalmeren maar was moeilijk. Ligt natuurlijk aan haar persoonlijkheid, anderen die zich beter kunnen laten gaan, zullen dit niet voorhebben, ookal trippen ze nog 10 keer harder. Maar jij, met jouw angsten moet toch wel opletten. Je kan natuurlijk altijd bij de aangerade porties blijven, al kan het effect dan ook wel tegenvallen.

Thx, als ik het al dan niet zou doen zou ik wel zeer voorzichtig te werk gn en zeer kleine porties nemen.

Laatst bewerkt:
Hoe heb je die angstaanvallen eigenlijk gekregen? Door druggebruik? ( coke, speed )

Ik ben vrijwel zeker dat het niet door de drugs komt, ik was inmiddelds toen al 6 maand gestopt toen de eerste symptomen opkwamen. Echt 100% kan ik het natuurlijk niet uitsluiten, maar ik denk dat ik het eigenlijk voor het grootste deel aan mezelf te danken heb, namelijk door mezelf te willen veranderen in die mate dat ik sociaal sterker maar minder gevoelig overkwam (weet eigenlijk nog altijd niet waarom ik dat wilde), wat natuurlijk totaal verkeerd was. Had eigenlijk niets van problemen, maarja...

Wat en hoeveel heb je destijds dan gebruikt?

Haha Robert. Je bent hier pas sinds 2007. Dus voor jou een goede tip:

Reseveer een uurtje en lees Corleone z'n gebeurtenissen eens terug in dit topic. :D

Corleone bridgde met coke en pillen vanaf week 1 tot en met 52. ;)

Heeft iemand al eens het volgende meegemaakt: net voordat je in slaap zult vallen zieje opeens een persoon die je kent, maar dan in een soort monterachtige toestand, die valt je als het ware aan, en dan wordt je opeens tegen je bed gedrukt, je bent volledig verlamd, maar kan wel nog nadenken, en in jouw hoofd hoor precies alles ronken, en dat gedurende 5-10 seconden. Daarna wordt alles terug normaal, maar gedurende de nacht die volgt beleeft je de engste dromen die je je maar kan voorstellen. Tussen dat voorval en het in slaap geraken voelje je ook zeer angstig en zieje enkel maar griezelachtige taferelen... ???

Eentje uit de oude doos.

Gisteren relatief zwaar gegaan. Eerst een halve fles martini om op te warmen, en daarna enkele vette joints. Resultaat: was zo paranoia als ik maar kon zijn, voelde me helemaal niet goed... Dan maar 8 alfavits genomen, voelde me ook nog niet goed. Maar dan kwamen de mentos aan de beurt. :D heb om 3u beginnen slikken, mijn laatste om 8.30u, 12 in totaal. :eek: (allemaal smiley's) Heb me wel echt super gevoeld, ben sochtends bij de bakker geweest :D , met ogen nog als grote bollen. Heb zelfs om af te sluiten wat weed op mijn taart gelegd en opgegeten. :D

Potverdomme, dit was toch wel een juweeltje. :roflol:

Die symptomen van Corleoné klinken als de standaart kenmerken van overmatig amfetamine gebruik. Paranoia enzo is toch een direct resultaat van een overmatig gebruik van uppers.

Ik zou je iig zeker niet aanraden om aan de paddo's te gaan want iets wat veel mensen ervaren tijdens paddo's gebruik is dat je het idee heb dat mensen wel eens over je kunnen praten of dat je bepaalde opmerkingen zwaarder op neemt dan ze bedoeld zijn. Je bent extreem gevoelig voor sociale cues en met de paranoia van jou denk ik dat die gevoeligheid wel eens verkeerd uit kan pakken.

Tja, er zijn hier veel mensen die denken dat langdurig overmatig drug gebruik geen effect heeft op je psyche maar het tegendeel is natuurlijk al ontelbaar maal bewezen. En die symptomen komen echt niet de dag na gebruik, die sluipen er langzaam in na een aantal jaren gebruiken en die trekken ook echt niet ff weg na een weekje clean zijn. Ik ken wel meer van die speed gasten die de hele dag denken dat mensen hen achtervolgen in de stad of ineens tegen mensen uitvallen met een 'wat loop je over me te lullen' toontje. Je persoonlijkheid wordt gewoon gefukt en dat lijkt me ook behoorlijk logisch na jarenlange stress op je brein.

Potverdomme, dit was toch wel een juweeltje. :roflol:

:o

Die symptomen van Corleoné klinken als de standaart kenmerken van overmatig amfetamine gebruik. Paranoia enzo is toch een direct resultaat van een overmatig gebruik van uppers.

Ik zou je iig zeker niet aanraden om aan de paddo's te gaan want iets wat veel mensen ervaren tijdens paddo's gebruik is dat je het idee heb dat mensen wel eens over je kunnen praten of dat je bepaalde opmerkingen zwaarder op neemt dan ze bedoeld zijn. Je bent extreem gevoelig voor sociale cues en met de paranoia van jou denk ik dat die gevoeligheid wel eens verkeerd uit kan pakken.

Tja, er zijn hier veel mensen die denken dat langdurig overmatig drug gebruik geen effect heeft op je psyche maar het tegendeel is natuurlijk al ontelbaar maal bewezen. En die symptomen komen echt niet de dag na gebruik, die sluipen er langzaam in na een aantal jaren gebruiken en die trekken ook echt niet ff weg na een weekje clean zijn. Ik ken wel meer van die speed gasten die de hele dag denken dat mensen hen achtervolgen in de stad of ineens tegen mensen uitvallen met een 'wat loop je over me te lullen' toontje. Je persoonlijkheid wordt gewoon gefukt en dat lijkt me ook behoorlijk logisch na jarenlange stress op je brein.
Vandaag 02:24

Ik heb eigenlijk maar 10 gram speed gebruikt, Coke 6 gram maar, Xtc wel meer.. (Aan RobertK, een goeie 160 in 3,4 maand tijd, (en wel maar 1 maal per week, nooit meer..) waren wel geen al te zware, denk dat ze 80 mg MDMA per pil bevatten.. )
Ok, zal ik dan maar niet doen totdat ik van die symptomen verlost ben.

Idd, van speed word je dan wel paranoia en aggresief op lange termijn.. maar zelf heb je er dan eigenlijk niet zoveel last van of wel?

Probleem is ook dat mensen vaak niet aan de gevolgen kunnen denken als ze het niet eerst meegemaakt hebben.

Heb je misschien veel geblowd, Corleoné ?

Sommige mensen zijn sowieso al gevoelig voor een psychose

Haha Robert. Je bent hier pas sinds 2007. Dus voor jou een goede tip:

Reseveer een uurtje en lees Corleone z'n gebeurtenissen eens terug in dit topic. :D

Corleone bridgde met coke en pillen vanaf week 1 tot en met 52. ;)

Was hij het ook niet van dat ene topic waar hij meer dan 20 verschillende supplementen per dag innam ?
Ik zal eens zoeken of ik het nog vind :D

Gevonden !
http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/44-pillen-per-dag-gezond-34394/
:roflol: :roflol:

Lijkt me dus vrij duidelijk dat het wel door de drugs komt. Ik vroeg erop door omdat een vriend van me precies dezelfde symptomen vertoont. Op Pinkpop dacht hij dat honderden mensen hem in elkaar wilden slaan en dat zn vrienden een complot tegen hem hadden gepland. Hij had toen wel echt veel speed gesnoven en de volgende dag was het weer weg.
Toen hij 1 week later weer speed snoof begon het weer opnieuw op een ander festival. Hij dacht dat helikopters in de lucht hem achterna zaten, undercover agenten hem wilden arresteren enz. Hij heeft nog een paar keer zo'n dingen mee gemaakt - ook onder speed - maar die waren niet zo heftig als die 2 keer.
Als hij nuchter is krijgt hij nu soms ook ineens van die rare ideeën; in een kampeertentje in het bos gaan wonen, de trouwkleren van zn vader dragen enz. Hij wil absoluut geen hulp, maar zijn ouders denken dat hij een psychose heeft gehad. Hij blowt al 3-4 jaar ofzo en snuif zo'n 2 jaar.

Ik ben vrijwel zeker dat het niet door de drugs komt, ik was inmiddelds toen al 6 maand gestopt toen de eerste symptomen opkwamen. Echt 100% kan ik het natuurlijk niet uitsluiten, maar ik denk dat ik het eigenlijk voor het grootste deel aan mezelf te danken heb, namelijk door mezelf te willen veranderen in die mate dat ik sociaal sterker maar minder gevoelig overkwam (weet eigenlijk nog altijd niet waarom ik dat wilde), wat natuurlijk totaal verkeerd was. Had eigenlijk niets van problemen, maarja...

Kom op jongen, het is overduidelijk dat het wel door drugs komt. Als je wil dat je ooit nog een keer normaal wordt zou ik gewoon totaal met alles stoppen. Niet minderen of zo want je hebt helaas laten zien dat je geen maat kan houden. Sorry dat ik het zo hard moet zeggen maar het zijn de feiten.

Zie de realiteit onder ogen en stop nu het nog kan. Ik weet niet of het de xtc, speed of een combinatie was, maar je hersenchemie is echt flink in de war geschopt. Ik ben geen neuroloog maar volgens mij kan dat onomkeerbaar zijn als je pech hebt.

Ga zeker geen paddo's gebruiken, ik ben zelf een zeer stabiel persoon maar ben er ook een paar keer van slag van geweest. In jouw labiele toestand is het dus vragen om problemen. Je kan wel beginnen met een lage dosis, maar jou kennende sla je binnen no time toch die theepot achterover.

werd vroeger wel eens paranoia als ik rond de 11 pillen zat opt einde van de avend, denk je dat iedereen aan het vechten is en dat iedereen je wilt aanvallen

Mja kijk, als coke, speed, martini en veel roken echt jou ding waren/zijn en je hebt al phychische klachten, is de kans op panische episodes met paddo's erg groot. Met name omdat je een ander persoon wou zijn dan jezelf Corleone.

Paddo's reduceren je ego nu eenmaal, hetgeen de wanorde veroorzaakt en niet zozeer de visuele effecten en gedachtenstromen. Daarvan weet je toch waardoor het komt.

Dat nerveuze en angstige wat mensen vaak voelen is omdat ze zichzelf voor het eerst in een eerlijk perspectief zien van waar ze nu eigenlijk staan als mens. Dat is pure bewustwording en niet opgewekt door de shrooms. De maatschappelijke vervorven persoonlijkheid valt op dat moment geen houvast aan te ontlenen.

Kom op jongen, het is overduidelijk dat het wel door drugs komt. Als je wil dat je ooit nog een keer normaal wordt zou ik gewoon totaal met alles stoppen. Niet minderen of zo want je hebt helaas laten zien dat je geen maat kan houden. Sorry dat ik het zo hard moet zeggen maar het zijn de feiten.

Zie de realiteit onder ogen en stop nu het nog kan. Ik weet niet of het de xtc, speed of een combinatie was, maar je hersenchemie is echt flink in de war geschopt. Ik ben geen neuroloog maar volgens mij kan dat onomkeerbaar zijn als je pech hebt.

Ga zeker geen paddo's gebruiken, ik ben zelf een zeer stabiel persoon maar ben er ook een paar keer van slag van geweest. In jouw labiele toestand is het dus vragen om problemen. Je kan wel beginnen met een lage dosis, maar jou kennende sla je binnen no time toch die theepot achterover.

Ok ja, misschien komt het dan wel door de drugs. Is gewoon raar dat ik nadat ik gestopt was niets had, en dan nadien, 8 maand later, ik symptomen begon te vertonen van sociale angst enzo en depressie.. Nuja, als ik die verhalen lees van mensen die denken dat hun vrienden een complot smeren om hem, heb ik toch ergens een bepaalde angst voor drugs gekregen.
Denk dat ik maar beter geen drugs meer ga gebruiken, behalve alcohol nog.

ik werd ook een keer paranoia van overmatig alcoholgebruik een aantal jaar geleden. Ik ging weg bij een feestje en ik dacht dat er overal kilometers lange rijen agressieve mocro's stonden.

ben toen snel teruggefietst naar die gast :o

Terug
Naar boven